Ihana kattoo noita teidän 20+ viikkoja! Tuntuu kuin itellä olisi ikuisuus siihen..
Emilyn: oon ihan alottelija, niin saiskos vähän apua tuohon vaippa-asiaan..
Käytätkö ihan vastasyntyneellä pelkkiä harsoja, vai niiden sisässä jotain? riisipaperia? kannattasko taskuvaippoja kokeilla ihan pienelle vai minkälaisia kuoria? kiitti!
Ihana tuo ziziliskon vauvan kuva :heart: noin iso jo.
mimmali: onko sua huimannut noilla paineilla? Vai onko sulla normaalistikin matalat paineet? Vaikuttaakohan mun huimaamiseen se, kun ollut ennen korkeita paineita ja nyt se 111/ 70
nanna: hyvä että kaikki hyvin. Olipa reilu tohtori, kun kurkkas samalla masuun
Mun tekee aina vaan enemmän mieli sinne 4d:hen.
Laittakaa heti kokemuksia ja jos viittitte niin kuviakin 4d:stä kun ootte käyneet! Kannattiko ja näkyykö siinä hyvin vai tosi hyvin
huitshapeli ja lilliputti 16+1 (plaah)
Emilyn: oon ihan alottelija, niin saiskos vähän apua tuohon vaippa-asiaan..
Käytätkö ihan vastasyntyneellä pelkkiä harsoja, vai niiden sisässä jotain? riisipaperia? kannattasko taskuvaippoja kokeilla ihan pienelle vai minkälaisia kuoria? kiitti!
Ihana tuo ziziliskon vauvan kuva :heart: noin iso jo.
mimmali: onko sua huimannut noilla paineilla? Vai onko sulla normaalistikin matalat paineet? Vaikuttaakohan mun huimaamiseen se, kun ollut ennen korkeita paineita ja nyt se 111/ 70
nanna: hyvä että kaikki hyvin. Olipa reilu tohtori, kun kurkkas samalla masuun
Mun tekee aina vaan enemmän mieli sinne 4d:hen.
Laittakaa heti kokemuksia ja jos viittitte niin kuviakin 4d:stä kun ootte käyneet! Kannattiko ja näkyykö siinä hyvin vai tosi hyvin
huitshapeli ja lilliputti 16+1 (plaah)