kassu Aika uskomatonta, että kolmannen kerran sama juttu sulla! Mutta isot onnittelut "Maikista"! :hug:
Meillä nyt kävi niin, että tuo keskimmäinen poika oli jo päiväkodissa kertonut vaavista, mutta tärkeenä mulle reppana selitti, että mä kyllä sanoin, että mitä vaan voi vielä tapahtua, kun se on ihan alussa vasta! :heart: Olivat kuulemma tädit ymmärtäneet hyvin tilanteen. No tätä se teettää, kun heti muksuille kertoo, mutta toisaalta en halunnu sitä heiltä salatakkaan, kun ton ikäiset jo ihmettelis sitä suruakin, jos kesken menis, jos mitään raskaudesta ei oo edes kerrottu. No, mitäpä näitä turhia miettimään! Sanon vaan kyselijöille, että niin alussa vasta ettei kovin kovasti vielä kannata onnitella. Mulla tosin varmaan alkaa pian jo pahoinvointi, ja mahakin kasvaa aina jo viikolla 10, että eipä sitten tarvi peitellä, kun kaikki jo tietää!
Olin muuten toissailtana niin turvoksissa, että mies jo kyseli voiko kaksosmaha näkyä jo noilla viikoilla! Varmaan alkoi hän huolestua, että kohta meillä on viisi poikaa!
Mukavaa torstai-iltaa kaikille!
miltski ja papu 4+2