Alkuperäinen kirjoittaja kassu:Hei Mamma muu ja muut uudet tulokkaat :wave: ja onnea plussista :heart:
Mulle voi iäksi laittaa 31-v. Ja mulle myös riitti tämä epätietoisuus :headwall: ja mietiskely sillä erehdyin lukemaan googlettamalla kaikkea mahdollista alkuraskauden tuhruttelusta ja kovin monelle se oli tarkoittanut myös kohdunulkoista :'( Jotenka torstaina kun pärähtää viikko 6 käyntiin, tämä tyttö menee yksityiselle ultraan tarkistamaan onko kohdun sisällä ylipäänsä mitään. Löysin nimittäin ultrakuvan siitä kun aloin Klaaraa odottamaan ja kuvassa lukee yläreunassa 6weeks0days ja kohdunsisällä näkyy aivan selvä pavunnäköinen alkio ja muistan tuolloin nähneeni myös sydämen sykkivän :heart:
Että näin. Sykettä en edes odotan näkeväni mutta sen piäisi näkyä jos kyseessä on kohdunulkoinen :x
Myös minä olen ehtinyt googlettaa ja lukea kaikki mahdolliset jutut tuhruilusta...minä ajattelin myös mennä siellä yksityisellä ultrassa käymään ensi viikolla...mäki alkanut tuota kohdunulkoista miettimään vaikka jokaisessa raskaudessa missä onki tuhrutellu niin ovat olleet kohdunsisäisiä...
Toivottavasti meidän molemmilla on normaali raskaus joka kestää loppuun asti
:hug: