++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

ihan ensin iso halaus ja voimia pipranen ema *hali*

ON:kp 27eli 6 päivää testaukseen..pelottaa koko ajatuskin nyt,tuntuu että kehossa tapahtuu jotain,mutta monen yritys/oirekierron jälkeen luulen et elimistö vaan huijaa mua uskomaan että olisin raskaana,nyt tuli ekaa kertaa tosi pessimistinen olo tän kierron suhteen,kai sekin on jotain itsesuojelua.

Toivottavasti saadaa monen moonta plussaa vielä lokakuulle!!

 
Pahoittelut piprane emalle :hug: kurja juttu.

Mä kokeilin eilen sitä kohdunnapukkaa ja sieltähä juuri ja juuri sormiin ylettyi kova pallero... Ja taas aloin innostua ja päätin ostaa testin lähikaupasta. No kas kas, eipä meidän lähikaupassa enää ollut niitä rfsu:n testejä ja lähiapteekki on kiinni lauantaisin ja sunnuntaisin, eli ei tarvitse enää testaamista arpoa. Maanantaina sitten jos ei menkat ala sitä ennen. Mahaa kyllä nipistelee siihen malliin että eivätköhän huomenna ala :'( Tissit on vähän kipeät, mutta imetän vielä että vaikea sanoa mistä johtuu ja vähän flunssainen olo... No huomenna nään mitä tapahtuu.

Onnea muille testailijoille :)
 
Voi ei pirpane ema :hug:

Ja vaahteralle onnea!!

Täällä: Ei ole menkat vieläkään kunnolla alkanut! Sellasta pientä tuhruttelua koko yön ja päivän, mutta tosi vähästä (kirkasta verta kuitenkin). Perjaatteessa olisin yhellä siteellä pärjännyt vallan mainiosti koko päivän, jos olisin halunnut... Kummallista kun yleensä mulla on max 1 pv tota onko vai eikö vuotoa, ja sitten aukee hanat kunnolla.
Eilen illalla oli alamasukin aikas kipiä, olin ihan varma, että nyt, vaikka aika erilaista kipua olikin.

Noh, se antaa nyt vaan odottaa itseään, tuo täti meinaan. Tulee sitten varmaan senkin edestä kunhan nyt kunnolla alkavat.
 



Ainoska.....................kp 60/32.................................yk2
Cisu...........................kp58/32-35............................yk
Oravannahka............kp 55/28-?..............................yk1
kapa..........................kp 53/32.................................yk8
UuTeEnNoUsUUn.......kp 53/28-34............................yk3
Huisi...........................kp38/30.................................... .yk1
Neila..........................kp34/28..................................... ...yk2
Katinka-82.................kp 32/31-42................................yk4
Cladoceran................kp 32/37-42.................................yk8
zirppa....................... kp 32/35.................................... .yk1
aurella.......................kp 28/27-38.................................yk14
marjukka-82..............kp 28/25-31 ................................yk3
erka...........................kp27/28-31.................................. yk
Selmiina.....................kp 24/?....................................... yk4
Enkelinäiti..................kp21/26-27............................... ..yk1
Sintsu78....................kp 20/27-34.................................yk9
Piupula......................kp20/30-32..................................yk
Mahdotontako...........kp19/27-29..................................yk2
Annmari-76................kp18/28........................................yk
MaybeSomeday.........kp 16/30 ......................................yk6
pata-ässä..................kp13/28-30............................ . .....yk4
Bebek........................kp 12/41.........................................yk2
Kaapo80....................kp 12/28-37....................................yk6
amati.........................kp11/23-33................................... . ..yk3
Very important baby. kp10/30-40..................................... yk3
Ansku-82...................kp10/30.......................................... .yk11
Bambina....................kp7/26-31....................................... yk3
JKVY...........................kp6/27-30................................... .....yk3
Päpsy-79...................kp4/35..................................... ..........yk2
icefairy.......................kp3/26-35................................... .......yk2
KS09..........................kp3/40....................................... .........yk4
mammuli77................kp1/27.................................................yk2




Taustalla


Dreaming86
Myrtle
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83








Haamujengi:














Plussanneet


LillaMy83..................8.7.....(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen.....11.7....(kp 28/27-28)....................yk1
Minna77..................11.7.....(kp ???18/26-30)...............yk9
nan-nan-naa...........12.7.....(kp 19/28-30)....................yk1
Hemmi.....................26.7...
Neila........................28.7...
JääKyynel................31.7...
Quukkeli..................20.8...
Varanikki.................23.8.....(kp 30/28)..........................yk4
Katyana...................25.8.....(kp 41/??)..........................yk1
amati.......................3.9.......(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.....(kp ?/?)...............................yk2
Adalia86...................25.9.....(kp28/31-33 ).................... yk 1
Jonnas1984..............28.9.....kp 27/28-29(?)...................yk2
Juupeli.....................12.10....kp30/28..............................y k6
Griffski73..................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä................14.10...kp36/30-32..................... .....yk1
piprane ema............15.10....kp 32/20-30..........................yk3
Vaahtera-82............17.10....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................... .....kp ?/28-30.............................yk2




 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Täällä: Ei ole menkat vieläkään kunnolla alkanut! Sellasta pientä tuhruttelua koko yön ja päivän, mutta tosi vähästä (kirkasta verta kuitenkin). Perjaatteessa olisin yhellä siteellä pärjännyt vallan mainiosti koko päivän, jos olisin halunnut... Kummallista kun yleensä mulla on max 1 pv tota onko vai eikö vuotoa, ja sitten aukee hanat kunnolla.
Jännä kun mulla meni niin samoin ;)
Mutta kun hanat aukesivat,vuosinkin sitten 4 päivää kunnolla :eek:
No nyt täti pakkaillut kamansa ja elämä voittaa =)


 
Yöllä olin taas ihan varma, että NYT, mutta ei. Sellasta pientä onnetonta vuotoa =(
On pää muutenkin ihan pyörällä, kun toinen koira karkas illalla. On sellanen onneton rääpäle, ettö ihan huolestuin ja sen mukaan sitten valvoinkin lähes koko yön. Aamulla sitten kun kirkastu, isäntä löys sen parin kilsan päästä mettästä. Ei raukka tainut osata kotiin :/
No, loppu hyvin, kaikki hyvin. Nyt odotellaan koska se monsuuni saapuu. Ihan ihmeellistä tällanen kun tosiaan aina ennen se toinen tai viimostaan kolmas päivä on ollut pahin ja sitä ennen n.vrk ihan kunnon vuotoa kuitenkin...
 
^minkä ikäinen sun lapsi/nuorin on?Ymmärsinkö väärin että aika nuori kuitenkin?
Koska sun menkat alko synnytyksen jälkeen?Jospa ne vielä hakee omaa paikkaansa ja kiertoaan?Niinkuin mulla B) Mulla nuorin on 10+kk ja menkathan alko vasta kun nuorin oli 8kk,joten kaipa nää omituiset kierrot ja menkat ja tuntemukset liittyy asiaan ;)

Kiva että koiruus löytyi!!!! :hug:
 
Säästy sitten ne testirahat, heräsin aamulla lätäkkö pöksyissä :( Vähän on masis olo, kun tiiän että seuraava edes pienen pieni mahis tärppiin on vasta joskus piiiiitkän ajan päästä. Ehin jo kuitenkin miettiä ett mitäs jos kolmonen syntyisi kesällä, miten sopivasti kaikki menisi... no ei voi mitää. Tärppionnea muille!
 
Huomenta, mulla taitaa alkaa PMS nostaa jo päätään :( Itkettää,suututtaa,v-tuttaa kaikki, ja ihan sellanen olo et sieltä se täti ens viikolla kurvaa. Tein sit superhyperherkän testin hölmöyksissäni ja puhdas negahan se. Että pitää ihmisen olla tyhmä!
 
Huomenta tyttäret :flower:

Täällä pinossa on käynyt plussapuhuri. Onnittelut Kaikille plussanneille :heart:
Ja :hug: Tädin yllättämille ja kiusaamille.
Lisää ++++++++++++++puhuria tähän pinoon!!!!!!!!!!!

JKVY Minut voi siirtää kp-listalta plussanneihin.
Oliivitar ja Heppuli 5+
 
huomenta! täällä olis syysloman viimenen päivä,odotan arjen alkamista jää paljon vähemmän aikaa kuumeilulle kun on paljon enemmän kaikkea muuta tekemistä.

kp28 kuviteltuja oireita on ollu mutta tänään kun heräsin niin oli hyvin vahva tunne takaraivossa etten ole raskaana,menis 5 päivää nyt nopeasti.

plussia toivon kans lisää paljon ja tädille porttikieltoa joka taloon!!
 
Huomenta. Onnea plussanneille.
Onko kellään kokemuksia David-raskaustesteistä, niistä herkistä liuskoista? Sain pe ja la haamujen haamun, sellaisen joka tuli testiajan sisällä. Ensiksi mies sanoi ettei hän mitään näe mutta kun näytin missä "viiva" on niin hän sanoi että onhan siinä jotain. Onko joku muukin saanut sellaisen ja sitten ei kuitenkaan ole ollut raskaana?
 
Heips :)

JKVY Tein haamun 9.10 ja siitä viiva, lukemattomien testien jälkeen :ashamed: , vain vahvistui.

Marjukka-82 Minä tein haamuni David-liuskatestillä ja paikkansa piti. Edellisessä kierrossa sain negan ja täti sieltä tulikin. Viivan vahvistumista! :heart:
ps. Testeistä on kuvat tässä pinossa sivulla 17 =)
 
Taas kurkkailen tänne :ashamed: ...

sintsu78 Hermojariistävän odottelun päätteksi tuli jo torstaina kromosomitestin pikatulokset. Vauva on terve! Ainakin Downsin ja trisomia 18:n kohdalta. Kaksi viikkoa menee vielä lopullisten tulosten selvittämiseen; käyväy kaikki kromsomiparit läpi.... Mutta hyvin hyvin helpottunut olo ja iloisia olemme.

Paljon onnea kaikille plussanneille tänne teidän puolelle ja isot :hug: voimia pettymyksen kokeneille!!
 
JKVY Onhan tuo esikoinen vasta 7kk+, mutta menkat alkoi jo pari kuukautta synnytyksen jälkeen. Voihan se olla, että hakevat vielä paikkaansa, mutta tuollai minulla on kyllä aika lailla mennyt jo ennen raskauttakin.

Kokoajan ovat voimistumaan päin, joten eiköhän se kohta jysähdä...

marjukka Mä en itse luota noihin testien haamuihin enää juurikaan nimim. itse karvaasti pettyneenä. Mutta toivotaan, että sulla tosiaan olisi plussahaamu ja alkaisi siitä voimistumaan :heart:
 
Nii sulla oli niin pieni vielä =) Mulla tosiaan menkat alkoi vasta 8kk synnytyksestä,kesällä satunnaisia kertoja oltiin ilman ehkäisyä,mut ilman tulosta....
Nyt ollaan nää 3 kiertoa(tai nyt alkanut 3.s kierto,eipä mulla vielä ole enempi kiertoja ollutkaan) jätetty kaikki ehkäisy pois...
Mä olisin toivonut kovasti pientä ikäeroa ;) Mulle sopii pienet ikäerot...
No ei tästäkään kierrosta isoa tule jos onni käy,1v7kk....

Mutta ei tässä auta kun :whistle: ++++++++++++ tuulia!!!! ;) Kaikille!
 
Yritin testistä ottaa kuvan mutta kamerani on NIIN huono ettei se tarkenna ollenkaan. KS09 juuri sitä pelkään että nuo "haamut" ovat vain jotain viivan paikkoja.

Oviksen bongasin testillä ja siitä laskettuna 14 päivää eteenpäin olisi huomenna eli eikö sen tädin pitäisi silloin tulla jos on tullakseen, vai olenko ymmärtänyt asian oikein?
 

Yhteistyössä