LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 15

Takasin taan! :wave:
Kiitämme seurasta! Oli kiva tavata nytykin. Oli vaan vähän huono paikka.... En ehtinyt ollenkaan santin kanssa jutella :( Tuutis ja Piitu oli just sellasia kuin olin kuvitellutkin... Kannattaisko ensi kerralla tankata auto etukäteen ja miettiä aiemmin jo noita istuin asioita :saint: :kieh: :kieh:
Mutta siis oikeasti... Jos ensi kerralla mennään esim. piknikille? Vaikka tosiaan sinne korkeasaareen tms... Ilmoitelkaa vaan, niin kyllä järkätään sopimaan!

Meillä meni päikkärit ihan persiilleen... ei eemeli sitten suostunut nukkumaan... autossa torkkus vähän, mutta siinäpä se. Nyt nukkuu tuossa tyytyväisenä. Pitää herättää kohta, jotta jaksaa mennä kohta nukkumaan.

Siitä rasvasta oli illalla juttua (vai aamulla).... Siis siitä mitä milekolle laitoin... maksaa 18,15 euroa 400 ml erittäin riittoisaa ja imeytyvää rasvaa. Kukahan lie sitä kyselikään...

Dirlittan Mitäs noille vaatteille? Tuletko meiltä hakemaan vai vienkö mummolaan?

Tuuti joko nyt sanot mitä mä olen velkaa niistä vaatteista? Aivan järkyttävä määrä palttoota meidän pojulla. Ei tartte yhtään mitään ostaa kesäksi lisää. On pojalla tosi paljon kaikkea kivaa. On muuten tosi siistejä vaatteita (siis mitkä niistä oli ihan rikkinäisiä ja huonoja????????????).

Nyt yritän mennä katteleen niitä eemelin 6kk kuvia ja laitan tänne jonkun niistä jos saan laitettua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
L-S yhdet suorat t.siniset juhlahousut löyty piitulin paksista :ashamed: Miä laitan ne sulle postissa kun vaan muistan...

Olihan siin sinisessä PIHApuvussa polvessa viilto :D
Höpö höpö, missä muka oli viilto... en mä ainakaan mitään huomannut.
Mutta jos ne housut ei ole 74 cm, niin kerkee odottamaan kesään!
 
Hienot kuvat L-S:n "blondista" :D Ne housut on 80cm (katoin just). Muistuttele että muistan ottaa ne sitte kesäkuussa mukaan.


Meijen pullero on pikkusen väsynyt. Koko reissun oli niin hiljanen typykkä, alahuuli vaan mutrutti. Kotia kun päästiin niin mieletön hihkuminen ja kiljuminen alkoi. Asiaa tuntui olevan koko päivän edestä :D Kuinkahan usein tuo yöllä heräilee kun ei ole oikein syönyt tänään? Vaikka onhan Kiiukalla tuota vararavintoa käytettävänä :whistle:

Ikea oli sillee kurja näkemispaikka. Hirveän huonosti kuuli mitään mitä kukakin puhui (kamala hälinä) ja myö jäätiin paitsi alun jutuista :ashamed: Ja miä oisin kyllä yksin ollessa eksynyt siellä ihan taatusti! Vaikka kartankin löysin :D
 
Kiitos onnitteluista :) Siellä se nuori perhe nyt pyörii laitoksella ihmeissään, että mitäkäs tälle nyytille tehdään :D Oi, minäkin haluan.... Paitsi että just nyt mua väsyttää niiiiin pirusti kun piti viime yö valvoa ( :D ), että joku muu sais hoitaa sen vauvan öisin :whistle: Ottaskohan aupairin, tekeeköhän ne semmosta :LOL:

Olipa mukava, että teillä oli eteläläiset mukavat reffit :)

Meillä täällä kitinä-iita pitää meteliä ja miehellä käy ilmeisesti hermon päälle :headwall: Jos kerran herra haluaa ja pitää tärkeänä että kaupoissa pyöritään niin kuin ennen vanhaan (mulla mies roikkuis kaiken liikenevän aikansa jossain stanan krääsäkaupoissa...), niin sillon on kestettävä väsyneen pikkuihmisen huutoa kun päikkärit on menneet v***iksi! SE vois nyt vaikka mennä pois... jonnekkin... ja ei tarttis kiirettä pitää takasin päin tulemisessa :kieh: PRKL!
 
Miä unohdin :ashamed: Onnea uudelle tädille :hug: :flower:

Meillä muutes tuo ukko on viettänyt ihan vapaapäivää :kieh: Mitään ei ole täällä tänään tehnyt |O Pojat lähti aamusella mummille yökylään että isillä ois ollut mahdollisuus tehdä rauhassa remonttia. Ja v...tut tuo on mitään tehnyt! |O Mulla lievästi sanoen keitti kun kotiuduin :kieh:
 
Arvatkaapas mikä nyt ottaa pannuun :kieh: Nyt päässä välähtelee moni moni juttu minkä oisin voinut sieltä ikeasta ostaa ja en ostanut |O Tyhmä minä tyhmä :headwall: :headwall: Enhän miä saanut sieltä just mitään: pojille pehmohait, pöytälamput, ne semmoset linnalokerikot, Kiialle kukka seinälampun, huovan ja helistimen, itelle 6kuppia ja maljakon, äipälle kaks pientä maljakkoa. Enkä itelle mitään :eek: paitsi suklaata :ashamed: niin ja niitä jotain samperin tarroja kun olivat NIIN halpoja.
 
Tuutilulla Ikeaan kun menee niin kannattaa ottaa aikaa ja rahaa ja jättää ne lapset kotiin :D Ikea on tällaiselle "sulo vilen-syndroomasta" kärsivälle oikea taivas :) sen takia olen pyrkinyt välttelemään sinne menoa :LOL: ei kukkaro kestä....
 
Voi v***u että menee taas hermot. Ukon kans |O |O Tuossa se on tissutellut pitkin iltaa ja katsonut peliä, sitten se lähtee talliin porisemaan mukavia ja mitä minä teen. Jään hoitamaan väsynyttä vauvaa, antamaan Annille iltapalaa ja laittamaan paikkoja. Ei oikein onnistunut kaikki nuo kun piti vauvaa kannella sylissä. Hermot menee :eek: Milloin se mun oma aika alkaa?? Nytkin tyttö vinkuu tuossa vieressä että tule laittamaan mut nukkumaan. Pitää kai se taas rientää... :wave:
 
Meillä tää elämä on taas iltatohinoita. Onni nukkuu jo, Eeron kans käytiin suihkussa ja mä perässä saunassa. Tein tos iltasella pannarin just saamallani ohjeella ja jestas oli parasta pannaria, mitä mä oon saanu aikaseks :p
Meillä noi isommat ukot on ollu liesussa koko päivän, sirkuksessa oli parasta kuulemma hevoset.
Rankka päivä siis kaikilla, kyllä luulis unen maittavan. Tosin Eerohan on levännyt.
Ihan kiva huomata, että Eeron kans voi shoppailla. Ideaparkissa joku aika sit ei oikein tahtonut viihtyä.

Juu Henkka, tulkaahan juu meille!

Nyt öitä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Tuutilulla Ikeaan kun menee niin kannattaa ottaa aikaa ja rahaa ja jättää ne lapset kotiin :D Ikea on tällaiselle "sulo vilen-syndroomasta" kärsivälle oikea taivas :) sen takia olen pyrkinyt välttelemään sinne menoa :LOL: ei kukkaro kestä....
Miä tääl selaan ikean sivuja ja uhkaan tehdä tilauksen :ashamed: Viel ei ukko lämmennyt ajatukselle :kieh: Mut siel paikan päällä sanoin et jos sen kanssa (ukon) ikeaan lähtisin niin lahtaisin sen ennen kassoja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
MaMa
Lähettäskö sinne Ikeaan joku kerta kahestaa? Tosin jostain pitää kehitellä vähintään pakettiauto... :D
Me voitais tehdä kevät reissu..Lähdetäänkö etelään vai pohjoiseen? :D Ja ainahan sinne pakettiauton perään saa peräkärryn :LOL:

 
tuutis :LOL: :LOL:

ja henkka vois laittaa niit paparazi kuviaan.... mistäköhän sais niitten yhtien razien kuvat... jossain ruottalaisesta lehestä varmaan :kieh:
nii kaikille tiedoks niin meitä kuvas yks pariskunta toisesta pöydästä... oli ainakin puol metrinen objektiivi siin kamerassa :D vitsi et niil oli hauskaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
tuutis :LOL: :LOL:

ja henkka vois laittaa niit paparazi kuviaan.... mistäköhän sais niitten yhtien razien kuvat... jossain ruottalaisesta lehestä varmaan :kieh:
nii kaikille tiedoks niin meitä kuvas yks pariskunta toisesta pöydästä... oli ainakin puol metrinen objektiivi siin kamerassa :D vitsi et niil oli hauskaa :LOL:
Te olette varmasti olleet kuvaamisen arvoinen näky :LOL: onhan teitä ilmeisesti ollut aikamoinen määrä mammoja vauvojen kanssa...
 
mammoliinolle onnea tätdin tittelistä :heart: mulla vaan pahenee tää vauva kuume,kamalaa kun ois niin hinku saada se iho maha ja jänskättää koska lähtö tulee..
treffailiat ihana kuulla et on ollu mukava reissu..josko minäki ennen kesän reissua jonku tapaisin,vaiks kuopion mimmit :D
LS mielettömän ihanat kuvat..me otetaan ens viikolla,otetaan ite..sit 1v kuvassa käydään koko porukka,ihana ois saada koiratkin kuvaan,jos ne elossa pysyy..
taas näyttää tuo narttu vähä huonommalle..siltähän leikattiin ne kasvaimet suusta,no suusta on sillon tällön pari veri tippaa pudonnu ja ei anna kattoo suuhunsa enkä väkisin ala katsomaan..ja sit ei oikein jaksa pihalla olla,kakalla käy ojassa ja ei meinaa millään jaksaa tulla pois sieltä..saan hihnalla avittaen vetää sen sieltä pois..toivottavasti se nyt vielä jaksais elää..niin rakas neiti..
V-O annappas mullekki se pannarin ohje,pliis :heart: :LOL:

poitsu on jo nukkumassa ja me isin kaa yritetään viettää laatu aikaa,eli mä vissiin istun koko illan koneella :LOL: no ei,jos saunassa kävis pitkästä aikaa yhdessä ja sit ostettiin lonkerot molemmille ja miä vielä itelleni extraks raparperi-mansikka siiderin,ku kaikki kehuu sitä ja mulle ei oikein noi "tavan" sidukat maistu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
MaMa
Lähettäskö sinne Ikeaan joku kerta kahestaa? Tosin jostain pitää kehitellä vähintään pakettiauto... :D
Me voitais tehdä kevät reissu..Lähdetäänkö etelään vai pohjoiseen? :D Ja ainahan sinne pakettiauton perään saa peräkärryn :LOL:

Mennään varuilta molempiin... :LOL:


Dogtor nyt vaan raahaa ittesä Amarilloon 3.5... :D
 

Yhteistyössä