LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 15

Kiva kuulla Niinukka, että teilläkin saatiin aselepo aikaiseksi :) Pitäis aina muistaa se puhumisen jalo taito, mutta samalla kun mulle kasvaa sarvet päähän mun volyymitaso nousee 100 desibeliä :D Ja pakkohan se on ensin tapella, että voi sitte rahottua ja sopia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Kiva kuulla Niinukka, että teilläkin saatiin aselepo aikaiseksi :) Pitäis aina muistaa se puhumisen jalo taito, mutta samalla kun mulle kasvaa sarvet päähän mun volyymitaso nousee 100 desibeliä :D Ja pakkohan se on ensin tapella, että voi sitte rahottua ja sopia :D

volyymit täälläkin nousee kun oikein raivostun..mutta nyt jopa ollaan ruvettu puhumaan..pakko.eihän tästä muuten tule yhtään mitään.

mie täs taivastelin yhtenä päivänä et kennee tuo tyttö oikein tullut,kun mie jotakin papatin,niin tytylläkin ääni vaan koveni :D mies sitten sano että keneenhän lie..varmaan äitiinsä :LOL:
ja huomashan sen tänäänkin kun noita vieraita oli,niin isännät jutskas ja myö naiset niin tytylläkin vaan ääni kovenei ja koveni :eek:
 
niinukka: Onneks saitte puhuttua ja aselevon aikaan. se on niin tärkeää, että osaa keskustella!
Tänään nimittäin sain todeta ihan omin silmin että anoppini 60v ei osaa edes vielä tänäkään päivänä keskustella :eek: On aika järkyttävää katsoa kun toinen haukkuu ja huutaa, eikä osaa perustella millään tavoin sanomisiaan, eikä keskustelu johda yhtikäs mihinkään.
Ja sen keskusteluyrityksen jälkeen mun tekis mieli vetää nyt suoraan sanottuna perseet olalle..harmi vaan että on sunnuntai :p
 
milli arvaa olenko tehnyt töitä että olen oppinut miehelle puhumaan..ja samoin mies..ei meillä kotona KOSKAAN puhuttu asioista,eikä siihen nähden miehenkään kotona.
siis tiukkaa se tekee vieläkin,ensinnäkin aloittaa se keskustelu..tuleehan se suutuspäissään toiselle huudettuu vaikka mitä..monesti olen saattanut pitkään miettiä miten aloitan keskustelun silleen sopivasti..miettiny ja miettiny..ja sit saatan töksäyttää vaan sen asian ilmoille..mutta siintä se sitten vaan lähtee..

ehkä tulee mietittyy useestikkin liikaa sitä et mitäs se toinen ajattelee siitä ,miten sen asian esität tai sanot..
 
milli mulla on ollu tuota lääkettä joskus ja se on tehokas,tais ollakki raskaus aikana..jaksuja sinne,meil on kans kipee poika..

inhottava ilta ollu anskan kannalta..no jaksoi se nukkua jopa 2h tosta illasta..sit huutikin koko ajan..nyt nukkuu puoli istuvassa asennossa meidän sängyllä tyynyn kanssa..reppana kun on niin kipee..
hitto ku on taas huono äiti fiilis :'( itkukin tuli tirautettua tässä joku aika sitte..miks mä en vieny heti poikaa lääkäriin ku alko toi räkis..ku ei se oo ees korviaan haronu..sit tänää älysin ku poju ei oikein syöny eikä nukkunu,kiukkus vaan sylissäkin ja aina ku selälleen laitto nii tuli jumalaton huuto,et sillähän on piru vie korvatulehdus..no onneks siihen on jo lääkitys ja suppojakin saatiin lupa antaa se 3x päivässä..kunpa huomenna ois jo parempi päivä :'(

anteeks tää vuodatus..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tuossa pohdiskelin, että esim. Lahti voisi olla hyvä paikka tapaamiselle. Se kun on aikas keskellä meitä kaikkia, jotka nytkin esim. oli tapaamisessa.

Mutta tää on vaan ehdotus...... :ashamed:
Mullehan kaikki sopii ihan yhtä hyvin. Ajamaan joudun kuitenkin aika pitkän matkan. Ellette tietty jostain syystä tule tänne meille... ;)

Toktori :hug: ei noita voi aina aavistaa! Hyvä vaan kun on lääkkeet nyt. Kyllä se siitä.

Meillä on huomen aamulla se 2007 syntyneiden meetinki. Toisaalta vähän jännittää, että tuleeko sinne ketään uusia. Mutta jospa se tästä suttaantuu. Kunhan nyt edes tulis joku muukin kuin nämä muutamat mun jo tuntemat äipät.
Tuli tuosta muuten mieleen.... Lukekaas muijat uusin (viime kuun?) vauva-lehti... Siinä on juttu siitä likasta, jonka koulunkäyntiavustaja olen ollut. Jutun aihe oli joku teinien uusperhe tms. Oli aika jännä lukea.
 
ls kiitti..ja mä muuten luin sen jutun..oli aika mielenkiintoinen juttu..mutta hyvä sellainen :)

jaksaiskohan sitä kammeta jo sänkyyn..pitää poitsu viel omaansa siirtää..nostettiinki sen pinniksestä pääty reilusti ylemmäs kun tuntuu olevan 100x parempi nukkua pää reilusti ylempänä varpeleita..toivottavasti ei herää ku siirrän sen,sais nyt reppana nukuttua edes..sääliks käy kun on niin pieni ja kipee..ens viikolla ois lääkäri neukku,torstaina saapi nähä onko lääkkeet tepsiny yhtään..
 
HERÄTYYYS!!!!!!!!!!

Täällä oltu hereillä jo pian kaks tuntia. Aamukahvit pitäs keittää, että jaksaa.
Eero ei enää syö öisin!!! heräilee aamusella 6 maissa, mutta ei kovaan nälkään, kun ei itke. Mä sit kuitenkin tarjoon siinä pullon maitoo ja useinmiten sit jatkaa uniaan. Tänään heräs vasta 6.20 ja annoin maidon sit puolen aikaan eikä se uni sit tullu enää. Onnikin heräs sit.
Maa on valkoinen, nurtsilta. Voi kökkö, mä haluun sen aurinkoisen kevän!!
Mithän sitä tekis tänään.. piti lähtee pyörällä/vaunuilla kirjastolle, mutta tarttee odotella, mitä tuo sää siihen sanoo.
 
huomenta vaan kaikille!

täällä tulee vettä ku saavista kaatamalla. :eek: todella ihana keli..mökkikin oli kylmä ku kellari(mittari näyttää 20 astetta) ,pakko oli tulet laittaa uuniin et lämpiäis..

tyty sitten nukku klo 6.n sitten nostin viekkuun niin nukku melkein puol 8.aika jännä juttu,et näinköhän se nyt on tottunut tohon et sen nostan viereen tos kuuden kieppeillä,niin sit oikein painautuu minnuu vasten ja jatkaa uniaan.nytkin oli silleen et pää oli miun kainalossa ja jalat miehen suussa :D

semmosta piti kysymän: et ketkä syöttää lapsosiaan syöttötuolissa,niin pyöriikö teijän mukulat siinä kuin paljon? meillä venla pyörähtää heti sihen suuntaan jossa vaan ääntä kuuluu,tai jos kissa tai koira kulkee ohite niin kyllä pää pyörii..vaikka kuin nälkä olis niin kyllä pyötitään..aika ärsyttävä on syöttää..justa ku lusikkaa on työntämässä suuhun niin pää pyörähtää,niin eväät onkin korvassa :eek:

dogtor kuis anttonin yö meni?toivottavasti paranemaan päin. =)

nyt hiukset väsäämään johonkin kondikseen,täytyy maijon ostoon lähtee.
 
huomenta!

Mun on pakko kysyà ennen kuin annika heràà vauvojen painosta ja syòmisten mààràstà Kun eilen katselin niin ei neidin paino ole 2 viikkoon noussut ja eilen oli jopa laihtunut 100g ja sità helkutin maitoakaan ei enàà mene kuin n. 200 ml pàivàssà ja sekin aamusta, illalla ei sitten millààn ota pullosta enàà tipan tippaa :/ Kuinka paljon suurin piirtein teidàn muksut pàivàssà syò ? Tiedàn ettà on kysytty monesti mutta en muista yhtààn noita mààrià.. :ashamed: Maitoa lukuunottamatta annika syò mielestàni hyvin.. Aamusta nykyààn menee n. 100 ml/ 200ml ( jaettuna kahteen osaan) maitoa, lounaaksi 4 kuutio palaa vihanneksi ja/tai perunaa + liha + jàlkkàriksi purkillinen hedelmàsosetta, tuossa 2-3 maissa purkkihedelmàsosetta, sitten iltapàivàllà joka meillà jàà viimeiseksi ateriaksi puuro 200ml ja siità noin tunti ja yritetààn ottaa viimeiset maitohòrpyt ennen unille menoa.

Nu niin neiti heràsi... Pitànee mennà neitià paijailemaan =)
 

Yhteistyössä