LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 15

LillaStina
Meillä menty aikas presiis samoissa mitoissa (5kk 7810g ja 68cm) ja tuomio oli viimeks "tuo teidän sairastelu on varmaan ainakin osasyyllinen tähän, mutta painokäyrä on notkahtanut nyt parina viime kertana. Kiinteitä voisitte maistella... Ottaa nyt alkuun listalle vaikka pari kasvista ja sitten aloitella puuron...". Jep.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
LillaStina
Meillä menty aikas presiis samoissa mitoissa (5kk 7810g ja 68cm) ja tuomio oli viimeks "tuo teidän sairastelu on varmaan ainakin osasyyllinen tähän, mutta painokäyrä on notkahtanut nyt parina viime kertana. Kiinteitä voisitte maistella... Ottaa nyt alkuun listalle vaikka pari kasvista ja sitten aloitella puuron...". Jep.

me oltiin 5kk jotain 7460g ja 66cm....ainut mistä neuvolatäti "valitti" oli et pituus laskenu alakäyrälle,mut muuten hyvän kokoinen....!!! onkohan nois neuvoloissa erilaiset käyrät??? :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
LillaStina
Meillä menty aikas presiis samoissa mitoissa (5kk 7810g ja 68cm) ja tuomio oli viimeks "tuo teidän sairastelu on varmaan ainakin osasyyllinen tähän, mutta painokäyrä on notkahtanut nyt parina viime kertana. Kiinteitä voisitte maistella... Ottaa nyt alkuun listalle vaikka pari kasvista ja sitten aloitella puuron...". Jep.

me oltiin 5kk jotain 7460g ja 66cm....ainut mistä neuvolatäti "valitti" oli et pituus laskenu alakäyrälle,mut muuten hyvän kokoinen....!!! onkohan nois neuvoloissa erilaiset käyrät??? :LOL: :LOL:
Siltä tosiaan vaikuttaa... Täytynee kysästä tuosta seuraavalla kerralla! :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
LillaStina
Meillä menty aikas presiis samoissa mitoissa (5kk 7810g ja 68cm) ja tuomio oli viimeks "tuo teidän sairastelu on varmaan ainakin osasyyllinen tähän, mutta painokäyrä on notkahtanut nyt parina viime kertana. Kiinteitä voisitte maistella... Ottaa nyt alkuun listalle vaikka pari kasvista ja sitten aloitella puuron...". Jep.

me oltiin 5kk jotain 7460g ja 66cm....ainut mistä neuvolatäti "valitti" oli et pituus laskenu alakäyrälle,mut muuten hyvän kokoinen....!!! onkohan nois neuvoloissa erilaiset käyrät??? :LOL: :LOL:
Siltä tosiaan vaikuttaa... Täytynee kysästä tuosta seuraavalla kerralla! :LOL: :LOL:
Niin tosiaan vaikuttaa.... :D Meillähän oltiin nyt 6 kk neuvolassa (noin viikko sitten) 70 cm ja noin 8,5 kg. Kyll mun mielestä eemeli oli pituudessa aika samaa tasoa, mutta "hieman leveämpi" ;)
En mitenkään halua vertailla, mutta ihmetyttää oikeasti noi käyrät. Jos sanotaan, että ollaan myös muilla käyröillä nollakäyrällä (siis ei pelkästään omalla henkilökohtaisella) ja kyllä mä käsitän sen käyrän ihan joksikin neuvolantätien yleiseksi tilastoksi tms.
Pitääkin ottaa kerhosta joku noista kuvista talteen kännykkään ja ensi kerralla kun valitetaan, niin näytän kuvan. Kattokoon siitä! Meidän poika näyttää olleen ruoka-aikana kotona! :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Meilläpä tuo mies yllätti positiivisesti, eikä eilen Kärppäjuhlissa ollut juonut kuin muutaman. Yleensä tulee aika tuubassa kaupungilta kotiin.

Kohta pitäs lähteä PartyLite- kutsuille melkein Topsyn naapuriin :LOL:
Jaa pitääpä kuikkia ikkunasta :D
 
huh pääsinhän koneelle on temppuilu mulle koko eilisen ja tän päivän :kieh:
tosta painosta meillä on menny kaikki tytöt miinus käyrällä vanhemman tytön kanssa kävin ekan vuoden joka kuukaus vuoden vanhaksi neuvolassa paino arviossa!
yhden kerrn kävin neuvola lääkärissä ni se kysy moneen kertaan et mitä tyttö syö ku on noin laiha mulle tuli sellanen olo et lääkäri kierti kysymystä et annanko lapselle ollenkaa ruokaa ku on niin laiha! sillon oli kyllä mieli maassa ku sieltä lähti!
minkä mä sille voin et tytöllä ei jäänyt mitään kroppaa on meinaa vielä 4v niin liaha tyttö ja painoa huimat 15kiloa
harmittaa ku eilen piti lähteä niin aikasin pois tapaamisesta mut alko väsyttä niin paljon (ei teiän jutut vaan tää raskaus) mä voisin nukkua ympäri vuorokauden ja olisin siltikin väsyny....kunpa tää nyt menis ohi....meen ens perjantaina yksityiselle ultraan ni näkee et kaikki on hyvin ja monta siellä on (vai näkeekö sitä vielä) mulla ku on pelottava tunne et siel ois kaks tai joku vialla.....
 
nyty älä ole harmissas! Ollaan just puhuttu dirlittanin ja tuutin kanssa, että josko nähtäis uudestaan vielä ennen kesän tapaamista jossain. Jos valittais vähän rauhallisempi paikka ensi kerralla. Jos vois mennä vaikka piknikille. Ehdotuksia otetaan vastaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
paljos tohon vilma-onnin pannariin tulee sokeria... vai eiks tuu ollenkaa?

muoks. laitoin desin :D peilistä ku itteään kattoo niin ois voinu jättää pois kokonaan :LOL:
Sepäs siinä parasta onkin kun siihen ei tule yhtään!! Itsekin teen aina juuri tuolla ohjeella ja on kyllä paras pannari ikinä! :)
 
:headwall: :headwall: :headwall: arvatkaapas kellä on astmalääkkeet loppu. Miä kun en niitä omasta mielestäni odotusaikana tarvinnut niin lopetin puhuttuani neuvolalääkärin kanssa (empä sitten myöskään muistanut reseptiä uusia). Noooh, nyt pihisee ja vinkuu taas (pahemmin kun eilen) eihän mulla ole lääkettä enää ja reseptikin hukkateillä :kieh: Kiva alkaa huomenna soittelemaan aikaa lekurille, taas vaihteeksi. Ja sitten kuunnella purputusta tupakasta :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
paljos tohon vilma-onnin pannariin tulee sokeria... vai eiks tuu ollenkaa?

muoks. laitoin desin :D peilistä ku itteään kattoo niin ois voinu jättää pois kokonaan :LOL:
Sepäs siinä parasta onkin kun siihen ei tule yhtään!! Itsekin teen aina juuri tuolla ohjeella ja on kyllä paras pannari ikinä! :)
Ei se voi olla hyvää jos siinä ei oo sokeria ja niitä oikein lihottavia aineita :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
nyty älä ole harmissas! Ollaan just puhuttu dirlittanin ja tuutin kanssa, että josko nähtäis uudestaan vielä ennen kesän tapaamista jossain. Jos valittais vähän rauhallisempi paikka ensi kerralla. Jos vois mennä vaikka piknikille. Ehdotuksia otetaan vastaan!
Mulla kyllä sitten ratkaisee matka aika paljon... Niin ja tietty ajankohta.... Mutta kauniilla ilmalla joku ulkopaikka ois varmaan mukavampi kuin kamalassa hälinässä jossain kahvilassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
paljos tohon vilma-onnin pannariin tulee sokeria... vai eiks tuu ollenkaa?

muoks. laitoin desin :D peilistä ku itteään kattoo niin ois voinu jättää pois kokonaan :LOL:
Sepäs siinä parasta onkin kun siihen ei tule yhtään!! Itsekin teen aina juuri tuolla ohjeella ja on kyllä paras pannari ikinä! :)
Ei se voi olla hyvää jos siinä ei oo sokeria ja niitä oikein lihottavia aineita :D
Jäin itseasiassa itsekkin ensimmäisen tekokerran jälkeen miettimään et hetkinen, enkö laittanut sokeria ollenkaan??? Mut totta se on, ja hyvää vielä... Eikä huolta, läjä hilloa ja kermavaahtoa päälle niin johan lihottaa! :D
 
Olipas ihana kuulla,että meidät muistettiin,vaikka kovin hiljaa "nurkassa" eilen melinan kanssa istuttiin :heart: :D
Me ollaan myös mukana jos joku piknikki pystyyn pistetään...jos paikka vaan meille sopiva.

Mites mulla menny ihan ohi nytynkin raskaus?! Hitto..ONNEA VAAN :flower:
 
Piti vielä Krisulle tulla sanomaan, että tokihan me Nooran kanssa nyt vierustoveri muistetaan! :D
Nyt saunaan ja sitten nukkumaan, isäntäkin tulee tänään kotiin reissusta, tosin myöhään, mutta tulee kuitenkin. Öitä! :wave:
 
no aselepo meijän huushollissa :D ja miekii join jopa saunaoluen,tai siis puolet kun ukon kanssa istuttii saunassa ja jutskattiin..unohtu puteli sitten lauteille lämpiämään.eikä sitä voinu enää juoda..sille sanoinkin et tällee ihan kiva,et se sen yhen olusen miun kanssa täällä saunassa ottaa..eikä jossakin kämysessä autotallissa..salaa minulta :eek:

no pitää kyllä sanoo,ja sano isäntäkin että on oluen otto vähentynyt huomattavasti esim,mitä se oli vaikka tossa vuoden vaihteessa..sillo olin kyllä vähällä et meillä menee kattilat jakoon..mutta onneks ei..
mutta hyvä näin..mutta miten pitkään siitä ei tietoo..

rotinavieraat kävi,ja kiva oli pitkästä aikaa nähä noita kamuja..nyt taas tänää tullu syötyy hipleetä et oikein pöhöttää :headwall: :headwall:
no huomenna taas uus päivä ja uudet eväät..

dogtor pojulle paranemisia :hug:
 
Iltoja.. :)

Krisu: Kiitos jaksujen toivottelusta =) Sara sai jonkun 3 päivän kuurin, zithromax nimistä lääkettä ja ensimmäisen annoksen jälkeen alkoi muutaman tunnin kuluttua vointi jo paranemaan. Saatiin se meidän hekotteleva vauveli takaisin =)
 

Yhteistyössä