Koruharakka Mulla oli muistaakseni esikon odotusaikana puhelimessa sellanen liberon sovellus, mihin tuli aina, että mitä tällä viikolla tapahtuu. Se oli tosi kiva
ja pysyi viikotkin mielessä, että milläs viikolla nyt ollaan!
Morrison Puhuit tuosta kunnon romahtamisesta. Mulla on kyllä ylipainoa, mikä vaikuttaa enemmän, etten jaksa kunnolla. Mutta tänään oltiin tuon meidän taaperon kanssa hoplopissa, ja olin ihan poikki kun sen perässä ryömin niissä putkissa ym kiipeilin!
kyllä mä ennen olen hyvin sen perässä jaksanut mennä :/
Viivimamma tervetuloa mukaan, ja onnea plussasta!
Meidän lapsille ois näillä näkymin tulossa ikäeroksi 1v ja 8kk. Ei mikään kovin pieni, mutta kyllä saadaan vaippoja kahdelle ostella
Ellei nyt sitten kaksosia ole tulossa! Hui, tänään just mietittiin miehen kanssa, että mitäs jos kaksoset tulisi! Olis siinä kädet täynnä töitä
Luckygirl Kyllä mä ainakin haluan täälläkin höpistä, vaikka tuonne facebookkiinkin menin
toivottavasti täällä pysyis porukkaa ja jutun juurta riittäisi!
Anteeksi, jos en ihan heti saa päivityksi laitettua. Ensin menee hetki kunnes löydän tuolta punaiset tekstit, ja sitten toinen, kunnes ehdin päivitellä. Ihan jola päivä en vältämättä pääse päivittämään. Miten siinä aina käykin niin, kun kännykän ottaa käteen ja rupee tänne kirjottelemaan, niin tuo meidän taapero haluaa huomiota! Tai sitten tekee jotain kiellettyä, sormet jää johonkin väliin tai muuta ihanaa
Tänne ei mitään erikoista.