Manta/ turvotukset vinkkejä turvotusta vastaan: ananas poistaa erinomaisesti sekä mehuna että syötynä nesteitä, myös vettä/nesteitä tulee juoda ihan minimissään 1,5l, mieluiten 2 l päivässä, suola kannattaa jättää kokonaan pois ruokavaliosta. Jalkoja pumpata (nilkkoja siis) vuoron perään istusessa, sängyssä jne. Tee kerran tunnissa 30 pumppauksen sarja, niin veri kiertää paremmin. Sormien kanssa sama homma.
Äiti88 mullakin vkl ajan jalat ristissä ettei pääsisi enää Niksu syntymään ennen maanantain suunniteltua sektiota. En tahdo päivystyspuuhiin muutaman päivän/tunnin takia.
Minnuska onnittelut pienistä prinsessoista! Toivottavasti kaikki on hyvin!
Minimuu toivottavasti rinta rupeaa kelpaamaan, vaatii sinulta varmasti paljon kärsivällisyyttä ja pullon jättöä vähemmälle. Meillä on 3 pullolasta, jotka saaneet osittain muutaman viikon rintaa. Hyviä, terveitä lapsukaisia niistä on kasvanut ja itse olen päässyt helpolla, kun ei ole tarvinnut olla yksin syöttövastuussa. Älä kanna pahaa mieltä/huonoa omaatuntoa mikäli rintaruokinta ei ota onnistuakseen. Se ei ole mikään hyvän äidin mittari
Liisikki, Ambfora ja Astre onnittelut ja tsemppiä raskauksiin
Maarit ja Niksu enää 2 yötä
Äiti88 mullakin vkl ajan jalat ristissä ettei pääsisi enää Niksu syntymään ennen maanantain suunniteltua sektiota. En tahdo päivystyspuuhiin muutaman päivän/tunnin takia.
Minnuska onnittelut pienistä prinsessoista! Toivottavasti kaikki on hyvin!
Minimuu toivottavasti rinta rupeaa kelpaamaan, vaatii sinulta varmasti paljon kärsivällisyyttä ja pullon jättöä vähemmälle. Meillä on 3 pullolasta, jotka saaneet osittain muutaman viikon rintaa. Hyviä, terveitä lapsukaisia niistä on kasvanut ja itse olen päässyt helpolla, kun ei ole tarvinnut olla yksin syöttövastuussa. Älä kanna pahaa mieltä/huonoa omaatuntoa mikäli rintaruokinta ei ota onnistuakseen. Se ei ole mikään hyvän äidin mittari
Liisikki, Ambfora ja Astre onnittelut ja tsemppiä raskauksiin
Maarit ja Niksu enää 2 yötä