Elossa ollaan... :wave: Olipa ihanaa ku Matilda ainaki oli mua kyselly
Viime viikolla rv.34+6 tosiaan oli
viimenen neuvolalääkäri
Siellä kaikki hyvin, niin mulla ku vauvallakin
Mulla oli
hb laskenu nyt 126, tähän asti ollu yli 130 koko ajan. En oo kahteen viikkoon syöny vitamiineja ku en oo muistanu ostaa niitä apteekista niin luulen kyllä et se osaltaan vaikuttanu selvästi tuohon hb:n.
Raivotarjonnassa on mut
ylhäällä kuulemma vielä...Vaikka välissä se pää oikeesti kyllä tuntuu seksiä harrastaessa
Eikä ole ilmeisesti
kiinnittyny ja niin itekki arvelen ku kuitenki tuntuu pyörivän mahassa...
Kohdunsuulla ei ole tapahtunu juuri mitään! 3cm edelleen jälellä, kiinni ja sano et no ehkä tää vähän vois olla pehmentyny. Esikoisesta tuo viimenen lääkäri oli 36+1 ja sillon oli paikat pehmeenä, kiinni ja sentin jo lyhentyny... Ja yli mentiin sillonki... Meneekö nyt sitten ihan käynnistykseen asti
Painoa tullu (jos nyt oikein muistan) niin n.9kg tähän mennessä
Vauvan painosta sano vain et normaalikokonen... Jos ya-kontrolliin asti menee raskaus niin sitten saa jotain tarkempia kilomääriäki... Näin oli ainaki esikoisesta.
Maanantaina on seuraava neuvola ja oon lihonu varmaan ku sika. Ihan
järkyttävä nälkä koko ajan!
Järkyttävä väsymys ollu, luulen et hb on tullu ryminällä varmaan alas... Ja omin nokkineni tänä aamuna otin obsidania ja voi luoja mikä olo!
Oksennus vain lensi aamulla :x Esikoisesta tuo sama valmiste kävi ihan hyvin, alussa oli vähän vaan mahavaivaa alottaessa mut se meni sitten ohi äkkiä.
Pojalla nokka vuotaa, saa nähä onko tulossa kipeeks... Toivottavasti ei...
Oon nyt ollu pojan kanssa kahestaan ku ukko lähti sinne työkeikalle... :|
Meillä poika ei meinaa välissä enää nukkua päikkäreitä niin silläkään en ole joutanu koneella käyä... Tai lukemassa oon pikasesti käyny aina välissä...
FB:n voisin minäki liittyä vaikka epäilen kyllä et riittääkö aika molemmissa pyörimiseen...
Nannamammalle laitoin kaveripyyntöä tulemaan :wave:
Tänään tosiaan jäljellä 28.päivää laskettuunaikaan! :heart:
Masukuvaa voisin tietenki ottaa tältä päivältä
Nyt lueskelemaan tarkemmin mitä ootte täällä jutellu... :wave:
Talvicci ja Torsti rv.36+0 :heart: