Pahoittelut keskenmenneille <3
Toivotaan muille, että vuodot ovat harmittomia alkuraskauden vuotoja ja pienet pysyvät kyydissä mukana.
Täällä alkaa raskaus hiljalleen jo iskustua mieleen. Olo ei enää ole niin "puusta pudonnut" tämän asian kanssa.
Oireita alkoi tulla, hiljalleen - kun oireettomuudesta olin ensin stressaantunut. Olen todella väsynyt, iltaisin menen esikoisen kanssa samaan aikaan nukkumaan. Ja nukun kun tukki aamuun asti. Päikkäreitähän tässä talossa ei pysty ottamaan
salitreenit ja lenkkeily saavat ilan yltipäisen väsymyksen ja ksyvyttömyyden tehdä loppu päivänä mitään. Toivottavasti helpottanee pian.
Mahaa välillä särkee tai juilii. Kohtuu varmaan venuu ja paukkuu. Sektiohaavaa olen miettinyt, toivottavasti ovat hyvin sulkeneet viimekerralla
Tissit ovat kasvaneet valtavasti, vanhat rintsikat puristaa jo! Tuntuvatkin kiloa raskaammilta kun aiemmin. Ja kipeltä. Pahoinvointia ei ole, välillä kuvottaa vähän jos ruokailuväli venahtanut. Kahvi ei enää tälläiselle entiselle kahvikohilistille maistui entiseen tapaan, jää juomatta helposti. Pari kuppia päivässä menee.
Paino ikävä kyllä noussut jo pari kiloa. Toivottavasti pääsääntöisesti turvotusta vain. Ruoka kyllä maistuu hyvältä
Toki tuli lauantaina mässäiltyä ystävien kanssa oikein kunnolla ravintolassa ja se saattaa näkyä edelleen vaa'assa. Huomaan myös aineenvaihdunnan hidastuneen todella paljon. Miten sitä saisi kiihdytettyä..? Onkos muilla painot lähteneet nousuun?
Ultra ja neuvola noin viikon päästä. Vielä kun sinne jaksaisi odotella..
luppi ja tyyppi 7+1