Lokakuun lapset <3

Parisen viikkoa niin pääsis varhaisultraan, pakko mennä että asia hetken rauhan ja tiedon onko kaikki hyvin. Silti vaikea yrittää hehkua sitä onnea, kun pelko on kova että käy niinkuin viimeksi, se oli kamalin asia koko elämässäni
Ehkä sitä uskaltaa hellittää tätä pelkoa kun pääsee sinne 20 rv:lle, vaikka sinne tuntuu olevan ihan hirmuinen ikuisuus, no mille tekee hyvää kasvattaa malttia.

rakkaudesta äiti : toivotaan että kaikki hyvin <3 minäkin toivon oireita enemmä kun silloin tää tuntuisi todellisemmalta <3
 
Maana-mamma Kun sie laitoit tuon listan nyt omaan viestiin, niin onko niin, että mä en pääse sitä mitenkään päivittämään? Tai jos pääsen, niin kertooko joku mulle että miten???

Päivityksenä:
clearbrook / LA 1.10./ 31v/ toinen/ K-HKS

Tervetuloa uusille mukaan. Onnea ja toivottavasti saamme olla kaikki loppuun asti mukana.

Tein ekan haamun siis jo viikko sitten, ja vasta tänään on alkanut tuntumaan ekat raskausoireet. Väsy iski täysin kesken työpäivän. Viimeksikin oli ekan kolmanneksen niin väsynyt, että nukuin helposti neljätoista tai viisitoistatuntia vuorokaudesta. Toivottavasti tällä kertaa jaksaa edes vähän pienemmillä unilla...
 
Moikka moi! :wave:

Täällä kirjottelee 25v. mamma Keskisuomesta, jolla LA näyttäisi olevan näillä näkymin 3.10. :) Ennestään meillä on syyskuussa -11 syntynyt poika.
Plussatestin tein viime torstaina 4+0, nyt siis mennään 4+4. Varhaisultra varattu tänään 11.2. ja neuvolaan mennään heti seuraavana päivänä. :)
Kovasti jännitän meneekö kaikki tälläkin kertaa hyvin, esikoinen sai alkunsa tokasta kierrosta ja raskaus sujui hyvin, tämä uusi sai alkunsa heti ekasta kierrosta. Oireita ei vielä tunnu olevan, paitsi välillä menkkamainen jomottelu ja väsyttää ihan tolkuttomasti.

Onnea teille muillekin plussanneille ja pidetään peukkuja että pikkuiset pitää lujasti kiinni! :heart:

akkiiR rv 4+4.
 
Tervetuloa uudet!! Muistakaa laittaa punaisella ja "kasattuna" ne päivitystiedot niin saan ne helposti lisättyä. :)

Mä lisäsin itelleni tyttöolon. Jestas... No tuli semmonen olo tänään niin olkoon siellä :D
Mä kerroin tänään yhdelle ystävälle et sain plussan niin eipä edes onnitellu vaan tokaisi "eikä, et oo tosissas?!" Eikä mitenkään kannustavaan tai iloiseen sävyyn. :ashamed: ei tullu kovin hyvä mieli.

Toivottavasti voitte hyvin kaikki! :heart:

Ja ah, Pohojammaa... Mun mies on Nivalasta syntyisin ja mekin siellä asuttiin aikamme. :)

Haluatteko muuten listaan asuinpaikkakunnat?

clearbrook mun esikko syntyi kans K-HKS:ssa ja sillon totesin et toisten en siellä synnytä :/ asuttiin sillon Hämeenlinnassa vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Liittyisin tähän ryhmään :) tein plussatestin viime keskiviikkona, 17 yk:n jälkeen ja on ollut niin epätodellinen olo että monta testiä piti tehdä et uskoin. :) nyt vaan toivotaan et kaikilla sujuu kivasti tää alkupiinailu! :)

äx3 / la 2.10 / 27v. / neljäs / phks
 
LOKAKUUN LAPSET




Omien tietojen lisäys/muutokset näkyvällä värillä omaan viestiin. päivitykset tulevat muutaman päivän välein.

Lokakuisten odottajat
(Päivitetty 28.01.13)






01.10.2013
clearbrook 31v / 2. lapsi/ K-HKS

02.10.2013
janskuli83 29.v / 5. lapsi / NKL /
äx3 27v / 4. lapsi / PHKS

03.10.2013
Vilijonkka 27v / 1. lapsi / KOS /
akkiiR 25v / 2.lapsi/ K-SKS /

05.10.2013
Maana-mamma 29v / 3. lapsi / KOS / tyttöolo :D

06.10.2013
rakkaudesta äiti 33v / 5. lapsi / OYS /

08.10.2013
äiti3lasta 24v / 4. lapsi / KPKS

09.10.2013
Hopeakissa 24v / 1. lapsi / OAS /



Laskettu aika ei tiedossa / ilmoitettu:



Tulossa:(täytetään sitä mukaa kun aletaan saada neuvola-aikoja yms)


Lyhenteet:
VU = Varhaisultra, NP = Niskapoimu-ultra, RU = Rakenneultra, N = Neuvola, NL (Neuvolalääkäri), S = Sokerirasitus



Synnytyssairaalat ja niiden lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


Listan ylläpitäjät:

Maana-mamma
clearbrook
 
Viimeksi muokattu:
Maana-mamma Toi on kyllä niin kurjaa kun on niitä ihmisiä joilta uupuu sillon tällön käytöstavat, ja juurikin tuosta syystä aion olla asiata hissuksee kunnes oon valmis kestämään kaikenlaiset reaktiot :) kaikki ei ymmärrä kun haluaakin useamman lapsen.
vilijonkka Meillä myös oli pidempi tämä tärppi aika ja se on vaikka mulla on jo kolme lasta ja ikinä en oo tehny "väärää" plussaa tai mitään niin silti tuli tarkistettua monta kertaa ku ei meinannu uskoo millää. Onnea kovasti sulle!
 
Mä voin laittaa tuon sitten helmikuun pinoon ekaksi viestiksi, niin saan sitä helposti päivitettyä sitten. Perustelen pinon vaikka jo huomenna, kun se kuun vaihde tulee kuitenkin jo aikas nopsaan.

Onnea taas muutamalle uudelle plussaajalle ja tulokkaalle!

Ja Maana-mamma tommonen kavereiden suhtautuminen on tosi tylsää. Joidenkin kohdalla sen ymmärtää (kun toinen on pitkään yrittänyt, eikä tulosta tule), mutta useimmiten nekin kaverit onnittelee ilosta ja sydämestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Maana-mamma: On helpompi lukee viestejä, jos perustetaan ketju joka kuukaudelle erikseen. Ei tarvii sitten etsiä, että oliko se viimeksi lukemani viesti sivulla 598 vai 597 :) Ainakin muut näyttää toimivan niin, niin sitä kautta sain idean. Ja onnea työhaastatteluun!

Mulla kanssa tulossa jännä helmikuu, kun selviää että saanko vakipaikan vai ei. Töissä pitää sen takia olla vielä ihan hissunkissun asiasta. Nyt työsuhde näyttäisi jatkuvan kolme tai neljä päivää yli äitiysloman alkamisen.

Esikoinen kipeenä, joten kohta lähdetään lääkäriin. Sen jälkeen tai sitten illalla yritän saada uuden ketjun aikaiseksi.
 

Yhteistyössä