LukLu No mulla on närästelly iltasella jo monta vikkoa, ihan sama oikeestaan mitä suuhun laittaa. Joo ja tuo tomaattipyre on tosiaankin outoa, koska normaalisti en etes laita ketsuppia ruokaan ku en sen mausta tykkää Nyt vaan tuntuu että voi leivän päällä on ällöä (liian rasvasta) ja mieluummin laitan tosiaan sen tomaattipyreen, kai sekin on jollain tapaa hapanta. Ja nyt tosiaan tuo jääkaappikylmä verigreippi on ihan ehoton ykkönen mitä suuhun laittaa Täällä kans makianhimo on kaikonnu tyystin. Normaalisti oon kyllä semmonen karkkihiiri mutta nyt ei tosiaan tee yhtään mieli karkkia ja hyvä niin
ON Mulla tuntuu että huono olo pysyy nyt tosiaan jo lievempänä eikä enään iske päälle lamauttavana. Muutin nuitten vitamiinien syönnin nyt niin että otan nuo Ladyvita Maman pillerit yhen aamulla, yhen iltapäivällä ja yhen illalla. Mulla kun tuntu, että jos ottaa koko satsin kerralla niin mahaan tulee järetön ilmapallo ja alkaa kiertään mahassa. Kai siinä tulee sitä rautaa sitten liian iso satsi kerralla tai jotain.
zannukka 7+4 ei olis enään montaa tuntia
ON Mulla tuntuu että huono olo pysyy nyt tosiaan jo lievempänä eikä enään iske päälle lamauttavana. Muutin nuitten vitamiinien syönnin nyt niin että otan nuo Ladyvita Maman pillerit yhen aamulla, yhen iltapäivällä ja yhen illalla. Mulla kun tuntu, että jos ottaa koko satsin kerralla niin mahaan tulee järetön ilmapallo ja alkaa kiertään mahassa. Kai siinä tulee sitä rautaa sitten liian iso satsi kerralla tai jotain.
zannukka 7+4 ei olis enään montaa tuntia