Huomenta kaikille! Mä koitin eilen lueskella tätä ketjua ja silmät sirrissä pääsin jonnekin sivulle 20 asti, sit oli pakko mennä nukkumaan. Mutta onpa ihanaa kun on niin aktiivista keskustelua täällä, toivottavasti vielä pääsee vauhtiin mukaan.
Törmäsin tuolla jossain alkupäässä
mymmeli87:n gallupiin niin ajattelin siihen nyt vastailla niin tulee samalla tää meikäläisen tilanne muillekin tutuksi.
Yrityksestä:
Mikä yrityskierto tärppäs?
- Yk6 tärppäsi, vaikka ns. tjottailtiin sitä ennen jo melkein vuosi, vähän tarkoituksella kuitenkin ovisajankohtaa välteltiin.
Yritittekö joka päivä, joka toinen päivä, sattuman varaisesti vai harvoin (pupuilu)?
- Ovispäivää edeltävänä ja ovispäivänä. Osui sopivasti viikonlopulle, jolloin on energiaa touhuilla makkarissa.
Oliko sinulla käytössä kotikonsteja mitkä parantavat raskauden mahdollisuutta? (Esim. greippimehu, punaviini jne.)
- Ovistestit oli ollut jo oikeastaan siitä asti kun hormonaalisen ehkäisyn jätin pois kun kartoitin kiertoa (tosi epäsäännöllinen!), muita ei oikeastaan.
Mikä dpo/kp plussasit?
- Kp 35 / dpo 12 eka plussa.
Oliko tämä tärppi kierto jotenkin erilainen, jos oli niin miten?
- Olin paljon rauhallisempi, enkä stressannut niin paljon kuin aiemmin. Oli kova luotto siihen, että nyt onnistuu!
Odotus:
Haluatko tietää sukupuolen?
- Tällä hetkellä tuntuu, että joo, mutta en ole ihan vielä varma..
Kumpaa jännität enemmän np-ultraa vai rakenneultraa?
- Varhaisultraa
Jos noista pitää valita, niin np-ultra, koska se tulee aiemmin! Ja sen jälkeen sit kerron varmaan töissä viimeistään.
Kumpaa toivot, tyttöä vai poikaa?
- Toivon ihan pienesti tyttöä, mutta jotenkin on poikaolo kyllä, en tiedä mistä se kumpuaa. Kumpi tahansa parempi!
Oireet?
- Ensimmäinen juttu, josta olin jo melkein varma että tärppi käynyt, oli tuhrut dpo 7 ja 8. Olin ihan varma että se on just se kiinnittymisvuoto ja niinhän se taisi ollakin. Sen jälkeen oireet melko vähäisiä ja aika vaihtelevia. Viime viikolla pääosassa nännien arkuus ja tällä viikolla lämpöjen nousu niin, että on tosi kuumeinen olo ja järkyttävä päänsärky. Maanantaina myös jalkojen särky jotain ihan hirveetä joten loppuviikko mennyt tukisukkien kanssa. Ympärivuorokautinen väsymys ja kuitenkin ajoittainen unettomuus myös kai katsotaan oireiksi...
+ Minkälainen elämäntilanne teille on yleisesti? (työ, asunto, parisuhde, terveys)
- Ollaan oltu yhdessä vasta pari vuotta, mutta kai sen tietää kun se oikea osuu kohdalle
Kihloihin mentiin vuosi sitten ja naimisiin mennään sitten kun jaksaa järkätä
Ens vuonna vois olla ihan soppeli. Töissä ollaan molemmat, mulla vakkari ja miehellä määris syksyyn asti, vakkaria hänellekin kovasti lupaillaan... Minä oon ihan perusterve, mutta miehellä erittäin harvinainen ruoka-ainesairaus, joka rajoittaa aika paljon. Voi olla periytyvä jos molemmat vanhemmat geenin kantajia, munkin pitäis tässä jossain vaiheessa käydä testeissä (voi siis olla kantaja ihan ilman oireilua, kuten miehen molemmat vanhemmat...). Pieni todennäköisyys siis että olisin kantaja, mutta eipä noista koskaan tiedä.
Noniin, eiköhän siinä tullut aika paljon tarinoitua näin alkajaisiksi, ei muuta kuin työn ääreen.