Lokakuinen: mä tarkoitin, että kuvittelin kolmen huoneen tarkoittavan, että laps nukkuu omassa huoneessa, mutta hitsi se silti nukkuu viel suuremman osan öistä perhepedissä ku omassa. Mies tätä jo naureskeli että pitää varmaan vaan meidän 160-senttinen sänky vaihtaa 200-senttiseen, että mahtuu seuraavatkin lapset perhepetiin.
Toivottavasti Fossiili on saanu hyviä kuulumisia ultrasta. :heart:
Uusille myös tervetuloa. :flower:
Tää on hassua, kun tuntuu itestä, että on jo "ties kuin pitkään" ollu raskaana ja johan sen mahan pitäs jossain tuntua ja ei siellä varmaan ketään kasva, kun ei maha kasva... ja pakkohan siellä on elämää olla, kuin näin pitkälle on menny.... ja sitten muistan taas että mulla on tänään 6+0... :kieh: Miten pitkiltä voi kaks viikkoa tuntua?! Ja pitkät yheksän päivää tai jotain pitäs viel jaksaa ennen ultraa pitää mielen maltillisena. Juupajuu. Mietin jo että soitan kohta sinne ja kysyn onko peruutusaikoja "voin tulla heti"...
Toivottavasti Fossiili on saanu hyviä kuulumisia ultrasta. :heart:
Uusille myös tervetuloa. :flower:
Tää on hassua, kun tuntuu itestä, että on jo "ties kuin pitkään" ollu raskaana ja johan sen mahan pitäs jossain tuntua ja ei siellä varmaan ketään kasva, kun ei maha kasva... ja pakkohan siellä on elämää olla, kuin näin pitkälle on menny.... ja sitten muistan taas että mulla on tänään 6+0... :kieh: Miten pitkiltä voi kaks viikkoa tuntua?! Ja pitkät yheksän päivää tai jotain pitäs viel jaksaa ennen ultraa pitää mielen maltillisena. Juupajuu. Mietin jo että soitan kohta sinne ja kysyn onko peruutusaikoja "voin tulla heti"...