~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

Huomenta :wave:
täällä ei olotilasa suuria muutoksia, rinnat enää hieman arat, muuten olo hyvä. Näin yöllä unta et kauheesti supisteli, oiskohan jostain enne? |O
Mies lähti ralleihin joten pitäisi keksiä jotain mukavaa lasten kanssa. Toivottavasti arska alkaa paistamaan samanlailla kuin eilen niin voisi taas paistella vaikka makkaraa ulkona :p
Keskiviikko lähestyy kovaa vauhtia, pääsee kurkkamaan onko matkassa ketään.
Nukä toi kerho juttu oikein on mistä höpötätte? :D
Perämaan emäntä rv 7 poks :heart:
 
Tervehdys täältäkin! Kovin usein en minäkään ehdi kirjoitella, mutta luen kyllä ilolla kaikkien kuulumiset vaikka en kommentoisikaan mitään :) .

Varhaisultria pakko kommentoida: itse kuulun kävijöihin :) . Esikoisesta kävin 7+5 (vastasi täsmälleen viikkoja) ja kuopuksesta menkkojen mukaan 8+0 (vastasi 7+3, myöhäisen oviksen mukaan ihan odotetustikin). Noilla viikoilla se tosiaan toi mielenrauhan, syke näkyi aivan varmasti jos oli näkyäkseen ja sen löytymisen jälkeen km-prosentti tosiaan pienenee huomattavasti. Meillä oli ennen noita omia odotuksia tuttavapiirissä useampikin tuulimuna, jotka selvisivät vasta np-ultrassa rv 11-12 ja sitä en halunnut itse kokea :ashamed: ... Olisin halunnut tietää aiemmin ja päästä uuteen yritykseen nopeammin jos näin olisi ollut.

Jonkunlaista kohtalonivaa lienee se, että kolmannessa odotuksessa meille kävi sitten niin, että vaikka varhaisultrassa 6+5 kaikki oli hyvin ja syke löytyi, niin raskaus meni kuitenkin kesken 7+4 ja kannoin kuollutta vauvanalkua kohdussani vielä ylimääräiset 3 viikkoa siihen päälle. Eli ei ne varhaisultran hyvät uutiset vielä tosiaan takaa mitään, samaan tilanteeseen, mitä halusin välttää, niin päädyin kuitenkin :/ .

Tässä raskaudessa olisin mennyt vasta rv8+ kurkkaamaan onko masussa ketään, mutta kovat kivut pakottivat lääkäriin jo heti plussaamisen jälkeen ja kohdunulkoisen raskauden epäilystä johtuen olen nyt käynyt jo kolmessa ultrassa ja menen vielä to kontrolliin, vaikka ku onkin jo suljettu pois. Siellä saan toivottavasti hyviä uutisia sykkeen muodossa, mutta koska viikkoja on taas vasta 6+5 niin en kyllä vielä huokaise silloinkaan :/ . Tämä ajankohta ei siis ole itse valitsemani, vaan naistenpolilta annettu aika. Saatan käydä vielä kerran sitten omaan piikkiini silloin rv8+/9+ jos kaikki menee hyvin, on se vaan niin ihanaa nähdä se pieni ja silloin se tuo oikeasti sitä mielenrauhaa ;) .

Kiitos Mama-L listalle lisäämisestä =) ja tsemppiä kaikille pahoinvoiville :hug: !

Mulla on oireina myös pahoinvointi (mutta ei kovin paha, oksu ei lennä), väsymys, palelu iltaisin, kohdun kasvukivut, rintojen kipeys ja FINNIT voi kiesus... Naama on kuin kukkaketo :kieh: ...

Voikaahan paksusti kaikki :heart: !

Muoks: Ai niin ja ne viikot, eli 6+0 (ja taidan sanoa ekan kerran, että POKS =) !)
 
Hei
Mites muilla on kuvotukset kestäneet?Mulla alkoi eilen illalla en pystynyt sen takia nukkumaan..vielä en ole laatannut :$ yhden baanaanin sain syötyä nyt aamulla..voihan tää tietty olla ihan mahatautia mitä on liikkeellä meillä töissä ainakin(teen lasten kanssa töitä) :eek:
 
Huomenta mammat :)

Varhaisultra asiaan heitän oman mielipiteeni/kokemukseni. Me ollaan kaksi vuotta yritetty saada raskautta alulle ja kun viime syksynä onnistuttiin, oltiin onnemme kukkuloilla. Sitten tuli kuitenkin tunne, että kaikki ei oo hyvin, aavistus, joten mentiin ultraan, viikkoja silloin 8+4. Raskaus todettiin tuulimunaksi. Nyt kun raskauduin uudelleen halusin heti varmistaa, ettei taas olisi TM. Menin kuitenkin ultraan liian aikaisin, taisin olla niin innoissani ja peloissani, etten tajunnut laskea kunnolla päivä, kun hedelmöittyminen tapahtui mun pitkän kierron takia myöhemmin. Sykettä ei näkynyt, eikä aivan varmaksi voinut sanoi sikiökaikujakaan, joten ultrattiin viikon päästä uudelleen. Silloin näkyi jo syke. Nyt myöhemmin olen ajatellut, että taisi gyne ehdottaa kolmatta ultraa vaan rahanhimoissaan , ja mehän mentiin... no nyt kuitenkin tiedetään, että kaikki PITÄISI olla hyvin. Ja omathan on rahani ;) Toisaalta hyviä pointteja nuo, etttä harmittaa enemmän sitten, jos menee kesken ja on jo nähnyt pienokaisen. Mutta omalta osaltani pelko tuulimunasta ajoi ultraan. Ehkä seuraavissa raskauksissa olen varmempi (jos tässä kaikki menee loppuun asti hyvin).

Kuvotuksesta, mullahan oli kuvotusta ja pahoinvointia aiemmin, rv6-7, mutta sitten se katosi. Nyt taas tuntuu, että tuo on palaamassa. Aaltoliikettä tuntuu siis tekevän. Onneksi minulla ei ole kuitenkaan oksennukseen asti edennyt...
Viime yönä heräsin, kun vatsassa kiersi, menin sitten vessaan ja yritin, josko peräpäästä jotain tulisi, mutta ei, ilmaa vaan, samoin hirveitä röyhtäyksiä. Oksennuskin oli jo lähellä, toivoinkin, että se olisi tullut, että olo olisi helpottanut. Pitkään olin hereillä ja rutisin kummastakin päästä, kunnes olo helpotti. Olipa hirveä yö. Söin illalla valkosipulipatonkia, ja epäilen sen aiheuttaneen tuon. Plussauksen jälkeen olen saanut valkosipulista ilmavaivoja ja huonon olon. :(

Tää lähtis nyt etsimään ystävälle hääpukua, ihanaa :heart:

Heilo poksuu 9+0 B)
 
Heips!

BridgetJones, mulla on eilisestä lähtien ollu vähän samanlaisia tuntemuksia kun sulla. Alamahassa vähän kun nykii. Mä mietin voiko ne olla supistuksia (kun en aiemmin raskaana oo ollu, en tarkkaan tiedä millasia ne on), mutta luulen että supistukset olis rutistavampia ja ikävämmän tuntuisia. Vai? Nää nykimiset ei koske yhtään, vaan on vähän kuin harvakseltaan tuleva elohiiri. :)

Tatara ja tasan 10 :D
 
BridgetJones, lueskelin tuossa muita Kaksplussan keskustelupalstoja. Keskustelupalstalla Sikiön liikkeet rv 11+1 nimimerkki Kvart över kertoi, että hänellä oli ollut samanoloisia tuntemuksia jo varhain raskaudessa, mutta niiden syy oli selvinnyt vasta synnytyksen jälkeen, kun tuntemukset eivät olleet loppuneet. Kätilö oli kertonut, että näitä tuntemuksia tulee, kun suolisto siirtyy pois kasvavan kohdun tieltä. ...Että nämä tuntemukset saattavat ehkäpä olla myös sitä? ;)

Tässä vielä linkki tuohon keskusteluun:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1638495
 
Hihhei!

Tänään sitten oksensin töissä 3x. Voittajafiilis. En välttämättä haluais tehä sitä jokapäivä noin montaa kertaa, joten täytyy toivoa parasta :D Nyt täytyy mennä 15h työrupeaman jälkeen hetkeksi nukkumaan, että jaksaa mennä taas yövuoroon,ja sieltä aamuvuoroon.

Jaksamisia neitoset!
 
Lara- nyt on taas yv-tilaa ! =)

Tulin jättää vaan pikasen merkin, me ollaan lähdössä miehen kans nyt ihan kahdestaan rakennus- ja sisustusmessuille ja sit ravintolaan syömään!!! Luksusta :heart:

mama-L jolla poks poks tänään 10+0 !! <3
 
Tsau!

Esikoinen lähti iskän kanssa katsomaan tuota prinsessa ja sammakko elokuvaa ja kakkonen nukkuu tyytyväisenä vaunuissa pihalla! Kohta sitten "kolmosen kanssa" syödään keittoa ja jos sitten vaikka pienet päikyt =)

Mun piti noista varhaisultrista ja muista sanoa, että on tapoja niin monia kuin äitejäkin. Ja mä ymmärrän hyvin, että halutaan varmistaa että kaikki on SILLÄ HETKELLÄ hyvin, varsinkin jos on aikasempia keskenmenoja tai jotain muuta häikkää ollut. Mä oon aina ollut hyvin "omanapa" keskeinen siinä mielessä, että en mä välitä vaikka joku kävis kymmenessä ultrassa ennen H-hetkeä ja en vois vähempää välittää imettääkö joku muu tai ei :LOL:

BJ: mulla on kanssa ollut ihmeellisiä tuntemuksia vatsalla, ja oon miettinyt että voisko muka olla jotain liikkeitä jo. Sitten aattelin järjellä, että ei voi :D Jotain varmaan kohdun kasvuun liittyvää vois ollakin...

Mulla on alkanut vaisto pelata ton vauvan sukupuolen selvittämisen kohdalla, ja mun vaisto sanoo että tää on poika. Mutta oireiden perusteella sanoisin vieläkin että tyttö. Ota tästä sitten selvää

=)

Kivaa iltaa Mama-l teille ja kaikille muillekin mammoille! :wave:

Lilein + Piipiäinen 8+5
 
Mun oirelistalta unohtui yks voimakkaimmista: mielialavaihtelut tai niiden voimakkuus ylipäätään! Siis mulla palaa pinna muksujen ja miehen kanssa tosi nopeasti ja sit huudan kuin hinaaja :ashamed: ... Itkeä vollaan kaikelle vähänkin liikkikselle, olympialaisia en voinut katsoa ollenkaan, kun aloin aina itkemään, kun joku onnistui tai vaihtoehtoisesti epäonnistui. Eli lähes aina... Olen myös vastapainoksi saanut hysteerisiä nauruhepuleita miehen omasta mielestään tosi tyhmille jutuille... Se jo tossa tuumasikin, että mähän olen varsin kiitollinen yleisö, ihan kuin oltais vastarakastuneita, kun mä jaksan nauraa sen kaikille jutuille :p ! Jep jep, pienimuotoinen seestyminen ei tekisi pahaa ollenkaan, ehkä sitten kultaisessa keskiraskaudessa siitäkin pääsee sitten nauttimaan :) .

Samasta taisi jotkut muutkin kirjoitella, sori en nyt millään muista nimiä! Tää on muuten ihan valtava porukka, hienoa, että meitä odottajia on näin paljon :heart: . Ainoa miinus on just se, että ei meinaa millään ehtiä kommentoida kaikkea eikä nimiä muista myöskään niin hyvin. Ehkä sekin tästä alkaa sujua, kun aikaa kuluu, toivottavasti pysyn tällä kertaa kyydissä ihan loppuun saakka.

Jaja edelleen 6+0 (kulukaa viikot!)
 
mama-L, mulle voi muuttaa lasketuksi ajaksi 9.10.

Ei kannata katsoa sitä neloselta tulevaa sarjaa maailman oudoimmista ruuista. Katsoin äsken kuinka äijät siinä söi matoja ja oksu lensi samointein... :x

Väsymys jatkuu ja np-ultran odotus tuntuu niin piiiiiiiitkältä. Vajaa kolme viikkoa vielä.
Sain kuulla kaverilta, että KOKSissa käytetään nykyään rakenneultrassa 4dvälineitä! jippii, ei tarttee siitäkään riemusta maksaa yksityisellä. neuvolantäti vielä varmisti asian, tosin kuulemma niitä käytetään vaan osittain ja osa katotaan tavallisella ultralla. Mutta naaman ainakin pääsis näkemään ihan 4deenä. :) Tälläisille köyhimyksille aika mahtava juttu.

Leli & Elsa 9+0 poks!
 
mama-L, mulle voi muuttaa lasketuksi ajaksi 9.10.

Ei kannata katsoa sitä neloselta tulevaa sarjaa maailman oudoimmista ruuista. Katsoin äsken kuinka äijät siinä söi matoja ja oksu lensi samointein... :x

Väsymys jatkuu ja np-ultran odotus tuntuu niin piiiiiiiitkältä. Vajaa kolme viikkoa vielä.
Sain kuulla kaverilta, että KOKSissa käytetään nykyään rakenneultrassa 4dvälineitä! jippii, ei tarttee siitäkään riemusta maksaa yksityisellä. neuvolantäti vielä varmisti asian, tosin kuulemma niitä käytetään vaan osittain ja osa katotaan tavallisella ultralla. Mutta naaman ainakin pääsis näkemään ihan 4deenä. :) Tälläisille köyhimyksille aika mahtava juttu.

Leli & Elsa 9+0 poks!
 
Alkuperäinen kirjoittaja durasel:
Hei
Mites muilla on kuvotukset kestäneet?Mulla alkoi eilen illalla en pystynyt sen takia nukkumaan..vielä en ole laatannut :$ yhden baanaanin sain syötyä nyt aamulla..voihan tää tietty olla ihan mahatautia mitä on liikkeellä meillä töissä ainakin(teen lasten kanssa töitä) :eek:
Nyt lens kyl ykä ihan kunnolla..olo kans helppottui¨kummasti |O

 
Leli82 hih, meillähän sama laskettu aika, eli ehkäpä ollaan sitten yhtä aikaa siellä Koksissa pusaamassa =) Minäkin kuulin, että siellä on nykyään tuo 4d, ihan huippua, jos edes jotain sillä näkis!

Minäkin oon tuntenut jotain liikettä vatsan alueella, mutta oon kyllä yhdistänyt ihan suolistoon tuon, en oo vielä elätellyt toiveita pikkuruisen liikkeistä. Ilma varmaan kiertää, niinkuin mulla tuntuu tekevän heti kun jotain syö, hirveitä röyhtäyksiä tulee... :x

Kiitti muuten doppler-vinkeistä, kuka niitä nyt heittikään =) Harkitsen vielä sen ostamista, mutta kiva tietää, ettei nää läskit vaikuta sydänäänien kuulumiseen.
 
Piti tulla vielä viikko kuulumisia ilmottelemaan,huomenna uudelle viikolle sitten(toivottavasti)! ;)

Joku kyseli mikä auttais huonoon oloon,minä en oo siis ikinä raskauksissa oksentanut,mutta etovaa oloa kyllä löytyy.Toissa päivänä skippasin iltaruoan ja mutustelin koko illan voileipäkeksejä,auttovat kivasti.Eilenkin piti pitkin päivää keksejä mussutella tai jääkaappi kylmää omenaa. Kantsii kokeilla! :)

No niin nyt se sit loppu! Kahvin juonti ja masullaan nukkuminen, onko muilla sama tilanne? Eli kahvigalluppi tähän väliin! :p Normaalisti litkin kahvia aikas monta kuppia päivään,nyt muutaman viime päivän aikana jäänyt yhteen kuppiin...maistuukin ihan kummalle! :x Ja sitten pari yötä sitten illalla asetuin mukavasti masulleen nukkumaan,niin eipä onnistunut.Rupes sivulle vihlomaan ja oudolle tuntumaan.Kokeilin seuraavana iltana uudelleen, ja pakko oli myöntää;ei onnistu enää! Uskomatonta aikasemmilla kerroilla vielä pysty...Kovin pieniä meikäläisen huolet,mutta pakko oli kirjottaa.

Sepä siitä vuodatuksesta,koittakee kestää! :LOL: Jaksamisia kaikille ja erityisesti mama-L! :flower:

Iisaon ja masuasukki 7+6
 
Hei kaikille tasapuolisesti..lasten kanssa aamulla ulkoiltu jo siksikin että ulkona ei ole ihan niin paha olla kun sisällä, varsinkin ruuan "rasvankäry" tekee todella pahaa...parhaiten menee alas kylmät omenat, appelsiinit, piltti hedelmäsoseet, porkkanat jne. Ja kaikki lämmin sitten ei mene...pahaolo ja väsymys on ihan kokoaiakaisia vieraita meillä..tänäänkin otin 4h päikkärit, mies meni lasten kanssa ajeleen reellä ja ulos touhuileen niin oli ihanan hiljaista...onkohan muisti menny vai miten mun mielestä ei aikaisemmissa raskauksissa ihan näin paljoa väsyttäny tai ällöttäny :eek:
Tosiaan pe ultrassa muuttu hieman noi viikot, koetan opetella niitä merkkaan...tänään siis piti poksua 7 viikkoa mutta sen ultran mukaan siis JO rv 7+5 :D

Neila ja salaisuus

ainiin, kahvi ei maistu sitten ollenkaan vaikka oon lievästi sanoen aina ollu suurkuluttaja..ei mene kupillinenkaan, pelkästään hajukin tekee pahaa.. :ashamed: hankinnoista: Kaikki on hankittava..nuorin jo täyttää kesällä 5v ja sillon möin melkein kaiken pois kun ei enää ollu tarkoitus lapsia tehdä vaan... :LOL:
 
huomasin tossa et miten kummassa se lääkäri laski mun la:N??? kun jos kerta elen oli 7+4 olis tänään 7+5 ja se tarkoittas et LA olis 18.10.?? se sano et 20.10? eli jompikumpi laski vikaan mutta kumpi...huokaus.. no tuskin tuolla niin on väliä ja saattaahan ne tarttua siihen sitten np ultrassa, jos aihetta on ja sinne saakka kaikki menee hyvin =)
 
Kahvia juon puolikkaan kupillisen aamulla,normaalistikaan en juo enempää.
Nyt öllötysoloon auttaa tosi kylmä suolakurkku,nam! Muutenkin tykkään niistä tosi paljon. Ei ihan terveellisemmästä päästä mut ihan sama kunhan auttaa :LOL:

Maailman inhottavin migreeni teki comebackin eilen illalla. Mulla se kestää aina noin 3 pävää |O
Toivottavasti se ei enää huomenna vaivaa..tää ei nyt tällä kertaa onneksi ole niin paha et joutuis makaamaan koko ajan pimeässä.

Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille!!

t 77 ja asukki 8+5
 
mama-L kiitos listalle lisäämisestä. Minulla pitäisi olla LA 17.10., mutta ehkäpä terkentuu vielä myöhemmin neuvolassa.

Täältä lyhyesti kuulumisia. IHANAA tänään on ollut tämän viikon ainoa päivä, kun ei ole ihan koko aikaa oksettanut ja kuvottanut!! Jipii! =) Mietin, että auttaiskos tuo kun ei ole ollut työpäivää ja on päässyt sikäli vähän helpommalla. Toki oltiin siskon kanssa shoppailemassa, mutta siinähän mieli vain piristyy. :p

Ensimmäinen neuvola on vuorossa tiistaina, eli enää pari päivää siihen "rajapyykkiin". Hienoa, että tuntee tuollaisista konkreettisista asioistakin odotuksen etenevän. :heart:
Aika maltamaton olen odottamaan rv 12 ultraa, varhaisultra (6+5) oli niin ihana kokemus yhdessä miehen kanssa. :hug: Toivotaan, että rv12 ultrasta tulee vielä ihanampi, kun masussa näkyy jo kunnon asukki. :D

Mukavaa keväistä viikonloppua kaikille!!
Itse ainakin saan auringosta voimaa, toivon teille samaa!! :wave:

Nappula-10 (7+6)
 
Iltaa kaikille!

Tänne tulee tekstiä semmosta vauhtia etten meinaa perässä pysyä. Luen kyllä kaiken mielenkiinnolla vaikken pahemmin kerkiä kommentoimaan. =)

Meillä on mies ollu työmatkalla torstaista asti ja tulee vasta huomena illalla. Poika ihmettelee missä iskä on ja mä alan olla ihan puhki. Yökötys on taas palannut kuvioihin oltuaan hetken poissa.

Eka neuvola oli perjantaina ja np-ultraankin enää vajaa pari viikkoa. Ehkä tää sit vihdoin alkaa tuntumaan todellisemmalta :heart:

Nyt moikkaamaan nukkumattia :)

Nipsuliina ja Sintti 9+5
 
Kahvi G Mie en oo koskaan ollu mikään kahvinjuoja, mutta sillon tällön jos joku on keittäny kahvit ja tarjoo ni sillon juon, ja sama on vieläkin.

Tänään kävin sitten rintsikkaliikkeessä taas mittauttamassa ja ostamassa parit sopivat liivit. Tää menee jo ihan naurettavaksi, 70H liivejä joudun nyt käyttämään. Ja kun ihan oikeesti nää miun tissit ei näytä yhtään isoilta. On miullakki ongelma, mut mistä mie löydän rintsikat sitten kun maito on noussu rintoihin?? :ashamed:

Koitettiin myös appivanhempien kanssa käyä kiinalaisessa syömässä, mut mie jouduin lähtee kesken kotiin ja oksentamaan. Loistavaa kun paha olo iskee heti kun koittaa jotain syödä -_- No toivat miulle sitte dogbagissa loput herkut kotiin :D

Menhit ja Lörttis 8+1
 
mama-L mites tuo kerhojuttu toimii? mä oon kyl ihan käsi kaikes tällases.. :ashamed: eli laitan sulle vaan yv et haluan liittyä kerhoon? mistäs sen kerhon sitte näkee?
ON: täällä pahaa oloa vaihtelevasti, oksua ei onneks tullut... Välillä ku ei mitään oireita niin tulee oikeen mietittyä et onko es raskaana ku kaikilla muilla oksuoireet. Ku ei enää pahaa väsymystäkään. Mut yks uus "oire" tullut, onkohan kellään muulla? Eli itketysherkkyys? Kuulin radiosta vanhojapoikia viiksekkäitä kappaleen ja se pisti kyl itkettään :'( :D Tuntuu muutenkin et jokahelekatan asia saa rääkymään...
Kahvista: Sellanen 1-2 kuppia kahvia päivässä tulee juotua, mut yrittäny sitäkin vähentää kun on niin tiukasti kiinni tuohon tupakkafiilikseen niin parempi vähemmän.
Ja keskiviikkona eka neuvola :heart:

Hempsku ja leksa 9+0 POKSPOKS =)
 
Heilo, Tosiaan mistäs sen tietää vaikka oltais tosiaan yhtäaikaa koksissa sitten hakemassa kääröjä. =) jää nähtäväksi.

Mä juon kahvia tälläkin hetkellä. 1-2 kuppia menee päivässä. Viime raskaudessa ei uponnut sitten yhtään. Hajusta tuli mieleen aina seisonut pannunpohja kurakahvi, vaikka olisi ollut kuinka tuoretta.


Hempukka, mä vollaan kans kaikkea. Jopa omia unilaulujani esikoiselle. Telkkaria katsoessa saattaa päästä poru vaikkapa vain mainoksen takia. Nytkin tunki tippa linssiin, kun rupesin muistelemaan sitä vanhoja poikia viiksekkäitä biisiä, kun norppa ja nestori ovat niin yksinäisiä... Eilen itkin vissiin kolme tuntia kun tuli vähän riitaa miehen kanssa. Voi elämän kevät mikä nyyhky! :LOL:
 
Huomenta vaan kaikille!!

Edellisestä & ensimmäisestä postauksesta on yli viikko ja tosi paljon on tullut tekstiä sen jälkeen :) Yritän tässä pysyä kärryillä.

Lapista hiihtämästä ollaan kotiuduttu ja pikkuinenkin pysyi onneksi matkassa mukana :) Itsellä oli lähes koko ajan ihan ok olo...itse asiassa vieläkin välillä epäilen, että ollaankohan tässä raskaana vai ei..mutta ehkä niihin neljään raskaustestiin voi luottaa, jotka ehdin tehdä :) Matkaa ei ihan hirveesti oo vielä mulla ja pikkuisella takana, mutta vaan tasan kerran mulla on ollut selvästi etova olo. Kahvi siis maistuu edelleen, eikä mitkään muutkaan ruoat ällötä. Kai sitä pitäisi olla iloinen :)

Tuosta itkuherkkyydestä tai herkkyydestä ylipäänsä voin sanoa, että ärsytyskynnys on kyllä tippunut aika matalalle ja eilen rupesin autossa itkemään vastaan tulevalle paloautolle, joka meni pillit päällä ohi :D

Ensi viikon alussa meinasin vihdoin uskaltautua soittamaan neuvolaan :) On se jännä, miten tällanen asia voi aikuista ihmistä jännittää! :D

Onnittelut kaikille, jotka ovat saaneet hyviä uutisia varhaisultrassa! :) Itse en ole ajatellut mennä..opiskelijabudjetti :D

Lavelyn 6+3
 
Moi pitkästä aikaa!
Tää palsta on tosi ihana kun voi lukea toisten kuulumisia ,mut tää palsta on hirvee kun alkaa pyöritellä kaikkia kauhukuvia päässään...
Esikoisesta en käynyt varhaisultrassa ja en ajatellut nytkään käyvän ,mutta.... Tiedän että kaikki raskaudet on erilaisia ja jokainen kokee raskauden eritavalla.Mulla ei oo vieläkään mitään muita oireita kun hillitön pakki tossa edessä! :LOL: No ehkä hivenen väsyttää enempi ja päikkärit oon joutunut ottamaan lähes päivittäin.Päikkäreiden jälkeen on hiukan huono olo ,mutta menee appelsiinilla ohi.Jotenkin on vaan "outo" olo.En osaa sitä sen paremmin selittää.Täytyy varmaan oman mielenrauhan vuoksi varata aika.

Mies kyllä sanoo,että mahassa olis kaksoset kun se on jo niin iso! Mähän tosin näin kesällä unta että olin synnyttänyt kaksoset,pojat.Nimiä en muistanut.Se oli vielä jännä yö kun näin samana yönä unta että naapuri vaihtoi kuihtuneiden pihakukkien tilalle uudet.Ja näin siis tapahtui seuraavana päivänä!!

sori purkaukseni..ku ei voi oikein vielä kellekkään kerttoa asiasta...Aateltiin asiasta kertoa jos mahassa nyt joku on esikoisen 1v synttäreillä.Isosisko ruokalappu aateltiin laittaa kaulaan kun on kakun leikkauksen vuoro...

Nyt täytyy alkaa rientää vauvauintiin!

Happy ja pulla 6+6
 

Yhteistyössä