Alkuperäinen kirjoittaja Sähikäinen::hug: kaikille teille, joiden seulat oli hälyttänyt. Voimia tulosten odotukseen ja toivotaan että tulokset on hyviä :hug:
Ultrakuulumisia: Tänään koitti sitten se kaaauan odotettu päivä ja kyllä siellä yksi erittäin elävä vilpertti näkyi :heart: Vastasi viikkoja 12+0, joten saan taas poksua Laskettua aikaa ei lähdetty sen vuoksi kuitenkaan muuttamaan, joten tuo 26.10. säilyy. Paikallaan ei tahtonut pysyä ollenkaan kun koko ajan piti voimistella :heart: Mehän ei käyty seulonnoissa ollenkaan, eli niskapoimua ei mitattu mutta muuten kaiken pitäisi olla paikoillaan. Kätilöllä kesti vain todella kauan, että sai tarkistettua, mutta ei se mua haitannut. Olisin voinut katsella näyttöä vaikka kuinka kauan Tuntuu kuin raskas paino olis nostettu pois harteilta ja nyt vasta ymmärränkin miten paljon mä olen pelännyt ja jännittänyt tätä päivää.
Mut nyt pitäis jatkaa töitä, palailen sitten illalla paremmalla ajalla lukemaan :wave:
Sähikäinen ja vilkas Nöttis 12+0 :heart:
heippa. mulla oli np ultra ja otettiin siis seulonta mistä ei ole kuulunut mitään eli varmasti ok oli. turvotusta tosi vähän,ja hoitajan mielestä kaikki hyvin. tuo oli TOTTA että sitä ruutua olisi voinut katsella vaikkka koko päivän. mieskin tuumasi niin kun kotiin tultiin :heart:
meidän pikkanen oli aik arauhallinen ja päänsä oli laittanut piiloon ja ultraajakin sanoi että tätä lasta on sitten vaikea saada aamulla nousemaan kouluun kuitenkin saatiin sitten jonkunajan päästä niskaa näkyviin kuulemma oli päivän paras piiloutuja