Ihanaa lauantaita kaikille!!
Mä en uskalla olla vielä oikein kumpaakaan oloo, en tyttöö enkä poikaa...mut ehkä se tässä ajan myötä vielä muuttuu.
Mulla on joka raskaus ollu kuitenkin niin erilainen, ei edes kahdesta tytöstä ollu paljookaan samoja oireita. Joten katsotaan sitä oloo sit hiukan myöhemmin
Edelleen suurimpana murheena on mielessä se keskiviikon vuotaminen, mikä on onneks nyt ohitte (ainakin toivottavasti).
Nyt on sit siitä vaan ruvennu mietityttään, et kun yhdellä kaverilla oli samanlailla vuotoo ensin jollain noin 14 viikolla ja sit siitä meni muutama viikko ja vuoto alko rajumpana ja kipujen kanssa uudelleen ja keskenhän se sitten meni
Nyt pitäs vaan saada ittellensä iskostettua päähän, että ei kaikilla asiat mee samanmoisesti.
Ja koittaa ite alkaa nauttiin uudelleen tästä ihanasta odotuksesta
Niin juu ja jos joku on ihmetelly, et mulla on la tua listassa 23.10 ja sit kuitenkin noi mun rv päivitykset on aina päivän edellä, niin se johtuu siitä, et olin ite laskenu väärin ja siis la muuttu heti eka neuvolassa 22.10...en vaan oo sitä vielä sen takia pyytäny päivittään listaan, kun aattelin et päivitellään vasta sitten kun oon käyny siä nt-ultrassa, jos siellä vaikka taas muuttuu, niin ei tarvi sit moneen kertaan päivittää.
En tiä ymmärsikö kukaan mun sepustusta, mut toivottavasti
Nyt me on yritetty pongata jostain sellasta kotidoppler laitetta, mutta ilmeisesti niitä ei myydä muuta kun netissä!?!? Tietääkö teistä kukaan saako niitä ostettua jostain lastentarvikeliikkeestä?
Olis niin ihana sellanen jo tänään saada haettua, kun haluis päästä koittaan kuuleeko niitä sydänääniä. Jos ei tarvis sit ihan niin paljon ressata asioista.
merette 13+1