~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

:wave:

Painon muutokset Tietääkseni inhimillisestä painon laskusta ei ole suurempaa haittaa, jos äiti voi hyvin ja syö hyvin.
Minä olen päinvastainen ja toivon, että olisin yksi niistä, joilla paino laskisi :)

Meillä paistaa aurinko :)

bubbeli 13+3
 
painon laskusta: itellä viime raskaudessa todettiin se raskausdiabetes viikolla 28, johon mennessä sain kasattua 13 kiloa. siihen se painon nousu sitten jäikin, kun aloin syömään kunnolla ja jätin herkut pois ruokavaliosta. tässä raskaudessa ei oo vielä painoa tullut ja yritän et ei tuliskaan 5 kiloa enempää. olen muutenki jo ylipainoinen ja polvissa tuntuu jo nyt tää painolasti...

nimiasiaa meillä on ollu pojan nimi jo esikoiselle valmiina. ehkä annetaan se sama nimi, josko tää kolmas poika olis. tytölle ei oo nimeä valmiina.

hieman toivon poikaa, mut tyttökin on tervetullut. ite olin äidille teininä ihan kamala, hyi mua. kauhistuttaa et minkälaista sitä sais niskaansa kolmelta murkkuikäseltä tytöltänsä :headwall:

sukupuolesta aikooko moni kysyä rakenneultrassa sukupuolta? täällä on aiemmin ollu lekuri, joka ei oo kertonu sukupuolta mut ny on semmonen, joka kertoo. mietin aluks et ois kiva ku tietäs kumpi on tulossa. mut yhelle tutulle piti tulla poika, niin kas kummaa, tyttö synty! eli enpä taia kysellä sukupuolta nytkään. olen aika skeptinen sen suhteen, että meille poika syntys...

jumaliste mun vatta pömpöttää jo. ei paljoa voi erehtyä. kukaan ei oo vielä kehannu kysyä oonko raskaana, mut ihan varmasti epäilevät jo. jotku kirjottivat (sori en muista nimiä) et haluaisivat vattan näkyvän jo. mie taas haluaisin et ei näkys. oli tosi ihanaa viime raskaudes ku työpaikalla käy asiakkaina pääasiassa miehiä, niin kuulla heiltä päivittäin kuinka iso oon, oonko varma et siellä ei oo kahta yms. kommentteja suurinpiirtein joka päivä! :kieh: :kieh:

nyt oonki siitä ilonen et todennäkösesti en oo menossa töihin tässä raskaudessa ku ei huvita kuunnella tommosta ja muutenki melko paska työpaikka mulla.

justiina ja salamatkustaja 13+6
 
sukupuolesta me kysytään kyllä jos ultraaja sen bongais, esikoisestakin kysyttiin ja oikein ultraaja sen näki. Pitää vaan toivoo että napero ois rakenneultrassa sopivassa asennossa!

Menhit ja Lörttis 15+1
 
Sukupuolesta esikoisen kanssa sen näki aivan selvästi kun olli haarat levällä siellä.. Meinasin et jos nytkin selvästi näkyy niin haluan tietää :heart:

Huomenna neuvola lääkäri.. En yhtään tykkää siitä ronkkimisesta :|

Mies oli eilen viihteellä ja esikoinen yökylässä.. Arvatkaa meinasinko saada kilarit kun mies kerto et oli tiputtanu puhelimen baarin vessan pönttöön!! AAAARRRRRGGGGG

Nimistä Meille tulee se olemaan ongelma... Esikoisenkin nimeä väiteltiin koko loppu raskaus ja viikkoo ennen ristiäisiä vaihdoin vielä mieli pidettä ja halusinkin sen nimen mikä tulikin :)

Meinaatteko pyytää kummeja ennen syntymää vai syntymän jälkeen?

Mama-L mulle voi laittaa poika-olo... Mä pääsin niin ns helpolla taas alkuraskauden vaikka oli huono olo niin silti en oksentanu että uskon että poika tulisi taas.. Samanlainen alkuraskaus mun mielestä kuin viimeks.. Aikaisemmin alkoi kyllä oireet..

Mä kävin koiran kanssa yli tunnin reippaalla kävelyllä.. Ja huomasi että ei ole hetkeen liikkunut.. Mulla meinaa alko liitoskivut.. Esikoisesta makasin sängyssä melkein viikon kun ne oli niin pahat.. Nyt onneks ei niin pahat kuiteskaa..

Pikku prinssi ja vaavi rv13+2
 
Justiina83 ei minultakaan varmasti kovin moni meidän töistä tule kyselemään olenko raskaana, saattavat ensin ajatella että nyt se on viimein ruvennut lihomaan takas niitä 30kg jotka olen saannut tiputettua =)
Yksi kyllä jo uskaltautu kysymään mutta en uskaltanut sanoa muuta kun "vai että raskaana, kiitoksia paljon", se meni hieman noloksi ja lähetti sähköpostia mun kaverille joka on myös samassa paikassa töissä ja kysy siltä olenko raskaan. Kaveri vastas sille että ei hän vaan tiedä mistään mitään.

Nimistä ei ole mitään tietoa, pojan nimi on niin kamalan vaikea. Esikoiselle nimen vasta vähän ennen ristiäisiä... Tytölle mulla olisi ollut niin monta kivaa vaihtoehtoa.

Meillä on olluteilisesä asti 2 miehen kaveria hommissa täällä ja tuo mies porukka ei ole saanut juuri muuta aikaan kuin että 3 lavaa kaljaa on menny :kieh: ne alottaa aina jonku homman, enne kuin se on saatu loppuun niin siirtyvät jo toiseen.... edes yhtiä lauteita ei ole saatu tän kahden päivän aikana revittyä irti. 80% ajasta menee suunitteluun ja miettimiseen (+kaljan juontiin), 20% ne yrittää tehdä jotain. Tätä ei kestä selvänä saatika sitten raskaana.

Nyt mun pitää mennä nukkumaan ja kuvittelemaan että täällä ei ole ketään muuta.

Uni+ vaavi 16+4
 
Islannin reipas tulivuori se järkkäs mulle huomiselle ylimääräsen työvuoron :) pomot on siellä lomalla ja jostain syystä jumissa nyt sitten :whistle: Noo, ei siinä mittään vaikka olisin voinu siivoilla täällä kotona ja koittaa saada jotain aikaan.

Oltiin koko sakki pihahommissa tossa sen jälkeen kun haettiin muksut isältään. Mies rakensi terassin leikkimökkiin ja mä koitin haravoida ja istuttaa orvokkeja. huomasin että nyt ei haravoidessa supistele (ainakaan vielä) niin kuin esim. viime kierroksella, sillon oli jo näihin aikoihin aivan tuskaa haravoida jne. Vaikkakin tossa jo joku viikko sitten oli suppareita ihan huolella, nyt ne tuntuu rauhottuneen *koputtaa puuta*.

Mulla oli alkuun itellä aika vahva poikaolo, mutta nyt en tiiä, kun ei näin järkkyjä oloja ole koskaan aiemmin ollu ja molemmista kokemuksia... Poika ja tyttö siis mulla on, ja pari vuotta sitten odoteltiin poikaa viikolle 17 asti enkä näin raihnanen kertaakaan ollu :/ no, olenhan mä taas vanhempikin ku aiemmin :eek:

Nyt huhuillaan kainaloon tonne punkan pohjalle, kaippa sitä vois mennä.

Öitä :wave:

Höplömmöö 13 POKS
 
Poika ja tyttöoloista Mulla on ollu kyllä oikeestaan alusta asti semmonen tyttöfiilis. Tosin välissä se kyllä vaihtuuki, et en tiiä sitte. :) Aiemmin ennen raskautta ja ihan raskauden alussaki näin unta et meillä oli tyttövauva, ehkä se fiilis sitte tulee niiden pohjalta. Oireista en osaa sanoa et kumpi ois, ku ensimmäinen lapsi kuitenki tulossa nii ei oo mihin verrata. Mun äiti puhu et vauvan sykkeen korkeudestaki vois päätellä jotenki et kumpi ois tulossa. En vaan nyt muista et kummalla sukupuolella ois korkeempi syke. :LOL: Ootteko te kuullu tästä aiemmin ja muistatteko miten päin se meni? Meijän masuasukin syke oli eka kerralla 160+ ja nyt toisella kerralla vaihteli 150-155. Et aika korkea kuulemma, mut hyvä syke.

Nimistä No se tytön nimi on kyllä täällä jo aikalailla mietittynä. Riippuu tieten sopiiko se sitten vielä synnyttyäänki tulevalle pikkuimmeiselle ja onko se sitte tyttö ees. :D Pojan nimestä ainaki toinen nimi on valmiina kun se tulee suvusta ja muutenki tykätään siitä kovasti, mut on sen verran erikoinen ettei ehkä ihan etunimeksi tule kuitenkaan.

Ensimmäiset vaatteetki sitten tuli ostettua vauvalle nyt kun reissussa oltiin. Löysin niin suloisia vaatteita kirpputorilta, et en voinu vastustaa. :) Itselleniki löysin parit farkkulegginsit ja yhet mammafarkut. Pikkusen tuo masu alkaa jo pyöristyä ku tuntuu ettei normihousut enää sovi ja muutenki puristavat masua.

Mukavaa päivää kaikille! :wave:

HayLina ja Hippu 15+5
 
mulla ei oikeestaan ole vahvaa poika- tai tyttöoloa. esikoisesta olin melkein heti varma että poika tulee.
mulla ja pojalla kauhee flunssa päällä, eli en nyt tän enempää jaksa :wave:

noonie+muru 16+1
 
:attn: Jos haluatte sen tyttö/poikaolon listaan niin laittakaa mun nimimerkki siihen viestin eteen ja sit että tyttö/poikaolo. Saahan sitä oloa siis tietty "arpoa" muutenkin mut mä en osaa niistä sit päätellä et olikohan se Irmeli vaiko Oskari sittenkin... :D

 
Oltiin esikoisen kanssa eilen sellaisessa lasten tapahtumassa. No siellähän oli kirppis joten matkaan tarttui tytölle parit mekot ja sitten niitä pieniä ja suloisia :D Oli "ihan pakko" kun sattui kietaisu bodeja silmään, ne kun oli aikas käteviä. Myyjä kyllä heti sanoi "mulla on vaan ihan vauvan vaatteita että.." minä sitten että niitäpä juuri! Kun eihän tää tämän massan alta näy ;) Esikoiselle piti olla kamalasti väriä ja menoa ja meininkiä, nyt sitten on joku fiksaatio että valkoista sen pitää olla vauvalle! Nyt tää on sitten varmaan sitä hormooni hömppää. Kun jos ääneen senoisin tämän niin tutut ja keverit lentäisivät pertsiilleen :LOL:

Mama-l tyttö/poika: Laittaisitko mulle poikaolon, kiitos :flower: Pähkäilin tässä että on niin erilaiset olot olleet kun viimeeksi joten jos se sitten olisi joku merkki. Maltan tuskin odotella ultraa josko näkyisi..

Kummit: Oi voi siinäpä paha pulma, maailman paras kun on käytetty eli mun sisko. Vai onko hölmöä jos lapsilla on sama sylikummi? Miehellä kun ei ole sisaruksia ja mulla vain juuri tämä yksi, niin.. Vaikka eihän sen tarvitse perheestä olla, mutta kun taitaa odottaa tätä vauvaa yhtä kovalla innolla kuin esikoista. Ja on meidän tytölle se henkilö joka on kaikki kaikessa :)
Muiden kummien kohdalla meni niin metsään kun voi, mun kaksi parasta ystävää. Ovat sitä toki edelleen, mutta uraputkessaan ja omat elämät niin ei heitä nämä perhe kuviot kiinnosta. Ei näy eikä kuulu, lapsen puolesta harmittaa eniten. Jos olisin tajunnut niin oltaisiin pyydetty samassa tilanteessa ja elämän vaiheessa olevia ihmisiä. Ja vahingosta viisastuneina näin varmaan nyt tehdään.

Taikamyrsky ja aarresamakko
 
Nimiä olen täälläkin alkanut jo miettimään mutta ei vielä oo sellasta oloo et just toi nimi on kaikkein hyvä. Pojalle nimi kyllä on valmiina tiedossa ja on ollu jo muutaman vuoden.

Hankintoja en nyt niin hirveesti oo vielä tehny mut viikonloppuna ostin ittelle mamma caprit ja mamma paidan kun niitä ei edellisestä raskaudesta hirveesti jääny kun en silloin kerenny ostella ja kirosinkin silloin kun ei oikeen ollu mitään päällä pantavaa.

Tiukuliina89+tinttaralla 13+3
 
Mama-L Mulle voit laittaa vaikka sen tyttöolon, vaikkei se nyt ihan varma olo aina olekaan. :LOL:

Niin ja unohdin kommentoida et on aijottu kysyä ultrassa sitte mahdollinen sukupuoli, en mie malta oottaa sinne syntymään asti vaikka eihän sitä välttämättä ultrassakaan näe tai ole varma. :)
 
mama-L Poika. Ihan salena on kun naama on kun perunapelto,sit mies huomas että mun kasvoissani kasvo sellanen tosi pitkä karva :eek: ja maha on ihan karvanen.!!! Myöskin säärikarvat ym.kasvaa ihan järkkyvauhtia ja muutenkin olo on kun liikaa hormoneja popsineella sumopainijalla. Örrrrr...
 
Jatkan vielä...tiedättekö mitä tapahtui tossa viikonloppuna..
Noh,siivoiltiin vähän talvikamoja tosta ja katteltiin mitä laittaa meijän kellariin,kunnes..mies sitten meni käymään siellä kellarissa ja toi mulle sieltä kassillisen litimärkiä kestovaippoja joissa kasvoi vihreetä hometta!!!
Mä katoin vähän aikaan että mitä helvettiä.Mietin että onko joku menny meijän kellariin jonkun vesiämpärin kanssa ja tehny kenties ilkivaltaa ja kastellu vai mitä.
Ni,mies soitti huoltoyhtiöön ja arvatkaa kuulkaa kun se mies sano sieltä että juu,on ollu tulva siellä tein alakerrassa ja yksi talon asukkaista on tähän syyllinen sillä oli tehny omaan kämppäänsä luvattoman wc-pöntön paikan,sen jälkeen repiny kuitenkin sen pöntön irti ja eikös sieltä ollu tullu kaikkien kellariin paska ja kusivedet!!

Kellarissa on siis menny mun ja miehen vaatteet,tulevalle vauvalle säilömäni KAIKKI pienet vaatteet,kaikki mun todistukset,ym.paperit,kaikki muistot Vienon vauva-ajasta,miehn sähkölaitteet,dvd soittimista videoihin sun muihin.Oli kaiutinta s
 
..sun muuta tavaraa joka miehelle tärkeetä.
Eliu nyt joudutaan ostamaan kaikki vauvan vaatteet uusiksi mitä oli suunnitellut uudelle tulokkaalle.Ja vituttaa kun niitä oli iha törkee määrä!!Niin paljon että Vienokaan ei niitä pikkusena vauvana kerenny käyttään.Osa oli täysin tuliteriä..Ja nyt kaikki on täynnä jotain kusta ja paskaa!! Helvetti!! :headwall: Kaikenlisäksi tää huoltomies sano että joo,kaikille muille on tästä ilmotettu mutta ei teille! Siis miksi ei,mä vaan kysyn..??Siksikö kun meijän asunto on ns.irrallaan tosta muusta kerrostalosta,vai?Nillä on meijän numero,oisivat hyvin voineet vaikka soittaa tai jotain,nyt on liian myöhästä..

Mistä tullaankin anoppiin!! Hän sano sitten mulle tossa yksi päivä mun imettämisestä Vienon kohdalla.Antaa tulla töksäytti että "No jos sulla ton toisen kanssa sitten se imettäminen onnistuu,niin ettei tartte pullojen kanssa pelleillä!!Mä sanoin sille että kuule se ei ollu minusta kiinni että multa ei se onnistunut viime kerralla,multa ei vaan tullut maitoa,ja se ei sitä suostu ymmärtämään,mua niin kyrpii nyt sekin,että!
Ja sitte sano vielä noista vaatteistra mitkä on nyt paskana kellarissa siis,niin että jos hän pesee ne vaatteet oikeen kuulkaa isossa koneessaan niin sitten vauva voisi vielä niitä käyttää. Siis meinaako se,että mä laitan vastasyntyneen vauvan päälle enään sellasia vaatteita mitkä on lillunu ossain toisten ihmisten kusessa ja paskassa ja ovat siitä syystä homehtuneet ???

Musta tuntuu että tässä kylässä ei oo mitään hyvää ja oikeesti oon onnellinen että se rakentaminen alkaa nyt tulevana viikonloppuna..kaikki tuntuu menevän pilalle täällä ja mikään ei toimi.. :'(
Anteeksi kirjotusvirheistä mut en jaksa korjaa..

Heidi ja Mörkky 16+5.
 
Nyt täytyy kirjoitella omaa napaa... :|

Vaikka olen ihan hurjan onnellinen kaikkien teidän odotuksen puolesta, niin huomaan, että poika-/tyttöolojen lukeminen ja nimien pohdinat tuntuvat itsestä tosi pahalta. Itse kun on tilanteessa, että vielä joutuu viikkoja pelkäämään, saadaanko edes pitää tätä lasta. Viikon päästä on lapsivesitutkimus ja sitten se tulosten odottelu päälle.

Ajattelinkin nyt vetäytyä täältä foorumista pois muutamaksi viikoksi, koska huomaan vain oman surun kasvavan, kun seuraan "normaaleja" odotuksia.

Nauttikaa odotuksestanne ja iloitkaa hyvistä uutisista. Meille pelkojen kanssa eläjille täytyisi ehkä olla oma ryhmä, jossa voisi elää tätä "toisenlaista" raskautta. Itse olen ihan loppu jo henkisesti tähän odottamiseen, nyt on kolme viikkoa siitä kun saimme tiedon down-riskistä. 21 pitkää päivää on ollut aikaa miettiä ja pelätä, eikä vielä loppua näy muutamaan viikkoon.

Palaillaan taas jonkin ajan kuluttua, moiks!

Nappula-10 (14+2)
 
Nappula-10, vaikkei minulla tällä hetkellä tuollaista pelkoa olekaan, niin ymmärrän sinua hyvin. En voi sanoa, että osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu, pelko on varmasti jotain järjetöntä. Itselleni raskauden alkuun saattaminen on vienyt aikaa (2vuotta) ja syksyllä koettu tuulimuna ovat jättäneet jälkensä. Toisten toiveet, että "tulispa tyttö" tuntuu aika vieraalta, kun itse toivoo, että tulispa meille ihan oikeasti lapsi, ja suurinpiirtein tervekin vielä. Olen kyllä itsekin oloni ilmaissut ja taisin mainita jotain toivomastani sukupuolesta, mutta sen lähinnä vain heittona, koska minulle on oikeasti ihan sama kumpi tulee. Kunhan tulee! Toivottavasti aika kuluisi nopeasti ja saisitte varmuuden ja tiedon terveestä pienokaisesta. Voimia odotukseen! :hug:

Taikamyrsky tällä seudulla on viime aikoina ollut useampia lastenvaate- ja -tarviketapahtumia. Harmittaa, kun viikonloppunakin oli kahdet, mutta en päässyt kumpaakaan. Tuota eilistä tapahtumaa en kyllä edes muistanut, aikaa olisi ollut. :/ Kirppareilla olen vaatteita katsellut, mutta ne on jotenkin olleet nuhjuisia, ja kuntoonsa nähden kalliita. Pitää kai pikkuhiljaa alkaa tekemään hankintoja :)

Heikku voi ei toi kellarijuttu! Hirveetä! Saatteko vakuutuksesta korvauksia? Vaikka eihän se paljon lohduta, kun niin paljon tärkeää tavaraa mennyt piloille. Ja todella törkeää, etteivät mitään ole teille ilmoittaneet! Ehkä jotain olisi voinut vielä pelastaa, jos tietoa olisi tullut ajallaan.

Kummeja ollaan mietitty, mutta päätöksiä ei olla tehty. Ystäväpiiristä todella monet ovat eronneet kirkosta, joten se vaikeuttaa valintaa. Perheen sisältä löytyy mahdollisia ehdokkaita, mutta itse olen sitä mieltä, että koska he ovat muutenkin lapselle läheisiä, niin voisin suoda kummin tehtävät esim. ystäville. Mutta päänvaivaa tämä tuottaa...

Me emme luultavasti halua selvittää lapsen sukupuolta etukäteen. Käytännön kannaltahan se olisi hyvä, mutta haluaisimme pitää asian yllätyksenä itsellemmekin.

Olen taas ollut eilisen ja tämän aamun todella väsynyt. Voisin vaan vajota peiton alle ja nukkua koko päivän. Mutta iltavuoroon olis mentävä. Mites te muut väsyneet, kuinka helposti olette pyytäneet sairauslomaa? Mieli tekisi pyytää, kun ei toi motivaatiokaan ole kohdallaan. Mutta jotenkin pelkään, että menen turhaan valittamaan oloani...

Heilo 16+1
 
jaahas,se sitten viimenen saikkuviikko menossa,ens viikolla jee,mä pääsen töihin ja ihmisten ilmoille :D aika hyvin on saanu nyt hoidettua kaikenlaisia rästiasioita pois vaivoista.....eilen kaivelin vaatekomerosta kaverille polttarivaatetta niin tulihan siinä samalla otettua noita vauvakamoja esille tarkisteluun....ja huh kun sitä oliki paljon....makuuhuone on tällä hetkellä aikamoinen hävityksen kauhistus.... :LOL: sitä pitäisi tarttua nyt imurin varteen,hiekkaa kun löytyy koirien jäljiltä taas kilokaupalla...mies pesi molemmat hurtat eilen ja kylppärikin on sen näkönen et pitäis vissiin jotakin tehdä :D

Mä aion kysyä sukupuolen jos näkee ultrassa hyvin.....ja joudun pitämään sen omana tietona....mies kun ei halunnut edellisilläkään kerroilla tietää vaikka mä tiesin :heart: hyvin pystyin salaisuuden pitämään....

mutta nyt touhuamaan jotakin....

sutulii 13+5
 
Hei taasen!

Kiitos tuhannesti vinkistä avata 2 ikkunaa, toisesta selata tekstiä ja toiseen kirjata kommenttia, nyt helepotti ja kovasti :flower:

Edelleen pahoinvointi on pysynyt poissa eli kolmisen viikkoa on jo menty pelkällä aamuyökkäyksellä hampaiden harjauksen yhteydessä, jes! Parempi tietysti ettei nuolaise ennen kuin tipahtaa, mutta oispa kiva jos ei enää palaisikaan. Esikoisen aikaan oksentelin vielä syys-lokakuulla pitkin kesämökin pihoja kun oltiin mieheni kanssa sorsametsällä (esikoinen syntyi joulukuun alussa) :x

Nimiasiaa ei olla vielä hirveästi mietitty. Tytölle on sattunut silmään paljon mukavia nimivaihtoehtoja joita voisi harkita, pojalle taasen ei oikein mikään tunnu omalta.. Ja jotenkin ei osaa edes "sillä silmällä" poikien nimiä katsellakaan, johtuisiko siitä kun on tytön nimi ollut aiemmin haussa.. Ehtiihän tässä vielä onneksi, viimeksikin ruettiin vasta kun tyttö syntyi niin tutkimaan, minkä nimen näköinen sitä oikein ollaan =)

Vatsa pullottaa jo sen verran, että aamullakin noustessaan muistaa raskaana olevansa. Esikoisesta painoa tuli ruhtinaalliset 20kg, epäilen että johtui varhaisesta työstä pois jäännistäni. Silloin työskentelin kaupassa, jossa sai juosta pää kolmantena jalkana koko ajan, sairauslomalle jäätyäni askelet väheni ja kilomäärä kasvoi vaikka söin ihan samalla tavalla :snotty: Nyt olen ollut istumatyössä reilun vuoden verran, ahteriin tuli puolessa vuodessa 5 lisäkiloa ja paino on vakiintunut siihen. Ei sen puoleen, ylipainoa ei ole ennestään ja siitähän ne karisee sitten synnytyksen jälkeen siinä vaiheessa, kun viitsii ottaa itseään niskasta kiinni :whistle:

Suonen veto on ollut aivan järkyttävä öisin! Onko muill ja oletteko saaneet apua jostain? Minulla on muutenkin selkäleikkauksen jäljiltä toisessa reidessä/pohkeessa hermo himena oikutteleva ja on vetänyt aiemminkin, mutta nyt vasta on piru irti |O Jos liikahdan sentinkin yöllä, alkaa pohkeesta kramppaamaan niin paljon että on hypittävä lattialle, jalan patjaan painaminen ei auta yhtään. Tätä kun teet 15 x yössä, alkaa koskemaan hermoon korvienkin välistä.. Olen muutaman viikon ajan syönyt magnesium-lisävalmistetta, ja viimeiset nelisen päivää olen ottanut tupla-annosta, onkohan tästä jotain haittaa, osaako joku sanoa?

Sukupuolta ei meinattu tiedustella etukäteen, ompahan sitten yllätys puurtamisen päätteeksi. Kummiasiaa ollaan hieman mietitty, mutta ei kysytä ennen kuin lapsen syntymän jälkeen. Sisaruksia löytyy useita ja sitten miehen puolelta lapsuuden ystävä olisi harkinnassa. Sisaruksista ei vielä tiedetä oikein, kun yksi veljistäni tulee samaan heinäkuussa ensimmäisen jälkeläisen, täytyy hieman kysellä ovatko he meinanneet ketä sisarusparvestamme kenties kysyä myös, ettei samasta ehdokkaasta tule kiistaa B)
Taikamyrsky samaa kummia voi kysyä sisaruksille, ei ole mitään estettä sille. Ainakaan täällä päin Suomea, voisiko olla kirkolla paikallisia eroja, en usko... Eräällä ystävälläni jolla on yksi veli, on kahden lapsensa kummina tämä veli puolisoineen.

Heikku ei ole todellista!! :eek: Järkyttävää, mitä pöystejä sitä voikaan olla sekä a ) vessan rakentanut naapuri että b ) henkilö, jonka olisi kuulunut "pikkuvahingosta" teille ilmoittaa! :kieh: Ihan sama saako vakuutuksesta rahat, kun vehkeet joilla varmasti on tunnearvoakin on pilalla :(

Nyt täytyy jatkaa töitä, ajatukset on kyllä ollut viime aikoina ihan jossain muualla...
Tsemppiä kaikille jota sitä tarvitsee syystä tai toisesta, kuulemisiin jälleen

Signature83 14+3
 

Yhteistyössä