~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

Tiistai iltaa kaikille!
Mikä tuo fb ryhmä on? Voisin olla myös innokas liittymään ryhmään, jollei se siis ilmaannu kaikille kavereille tietoon että jossain odotus ryhmässä olen ;)

On jo aiemmin varmasti ollu puhetta tuosta seulonta tuloksesta, mutta ei nyt sitten mun silmiin kumminkaan osunu vaikka selailin noita aiempia juttuja, joten kysympä ny sit kuitenkin et millasia tuloksia ootte saanu siitä? Ja mikä on sun ikä? Entä niskaturvotus?
Itelle tuli tulokseks 1:9000 ja ikää mulla pian 30v...ihan vaan vertailun vuoks muiden tuloksia olis kiva kuulla :)
Oli tänään tosiaan siis tuo nt-ultra ja turvotusta oli vauvalla 0,8 , eli ihan normaali kuulemma.
Ja kaikki vauvalla muutenkin hyvin, koko vastasi viikkoja ja tuo la oli siis toi 23.10, niinku ite laskin jo menkoistakin. Kovin oli liikkuvainen kaveri, mutta neljä hyvää kuvaakin saatiin kotiin tuomisiks.

Nyt on sitten mietitty tota vanhemmille lapsille vauvan tulosta kertomista, että missä vaiheessa se olis järkevä tehdä, kun kuitenkin jo jokuset sukulaisetkin asiasta tietää, niin olis ihan mukava että lapsetkin sen sitten meiltä kuulis. Mutta lapset on kuitenkin vasta 6v, 4v ja 2v, niin tulee vielä piiiitkä odottaminen ennen kun vauva syntyy.

Kiitos teille jotka vastailitte tuohon vuoto asiaan...ainakin puskajussi ja olikos P123 :)
On ihana kuulla, että kuitenkin on muitakin joilla samanmoisia asioita ja silti kaikki hyvin.
 
puskajussi: meillä siis kolmas tulossa. äitini kysyi et onko vahinko?? no, mitäs tuosta, kun ei ole. sanoin vielä et ikäeroa tulee 1v 3kk eli sama ku mulla ja siskollani. äippä tuumas jotain et voi hele...on sillä vissiin ollu sillon rankkaa, sori! isäni järkyttyi! et on tähän mennessä hyviä vastaanottoja...

töihin ilmotin tilastani sähköpostilla et en oo töihin syksyllä tulossa. tarjouduin tekeen kesällä, jos tarvis ns. keikkaa. tuskin niillä on tarvis ku joutusivat maksaan mulle aikamoiset rahat..sen 3 kk palkan äippäloman alussa ja sit kertys vuosilomat...perhana ku en tajunnu sitä isäkuukausijuttua et sitä ois voinu siirtää! luulin et ois pitäny töihin mennä heti ku se äippäloma loppuu...noh oma moka ku en asiaa tutkinu.

heikku: sympatiahalit täältä!

justiina ja salamatkustaja 14+1
 
Tervehdys!

Nappula-10: :hug:

Kommenteista liittyen raskauteen: Mulle tuli ihan tosi paha mieli kun kuulin mitä ihanaa appiukko oli taas musta sanonut... Me ei tulla oikein hänen kanssa toimeen muutakuin lasten takia näöllisesti, mutta menee nuo arvomaailma-asiat hieman ristiin meillä... Lyhyesti sanottuna hän on rasisti-sovinisti-eläinrääkkääjä ja hänen mielestään mä olen "hippi" joka ei sitten ilmeisesti hänen poikaansa ansaitsisi... :snotty: No, meillä oli tuossa puoli vuotta sitten miehen kanssa hieman vaikea kausi ja ukko asui kuukauden verran vanhemmillaan. Ero ei ollut kyseessä vaan lähinnä hengähdystauko molemmille. Sinä aikana saatiin mietittyä ja puhuttua rauhassa ja sen jälkeen suhteemme on ollut vahvempi kuin koskaan. Appiukolla siitä tietysti riemu repesi! Ja tiedättekö mitä oli sanonut kun kuuli tästä meidän kolmannesta!? "Toivottavasti se "Bridget" on nyt varautunut olemaan kolmen lapsen yh, koska erohan teille kuitenkin tulee." |O Siis tekisi mieli pistää välit poikki koko ukkoon!! ***tana!

No, asiasta kukkaruukkuun:

Kummeista: yksi mun ystävä on suunnitteilla tai oikeastaan aijomme kyllä häntä pyytää ihan varmastikin, mietitään vaan pydetäänkö sitten hänen miestäänkin johon emme ole ehkä tarpeeksi tutustuneet. Ja sitten tulee miehen/meidän kaveri. Kolme kummia on vanhemmilla lapsilla ja samaan tähdätään nytkin. Sisarukset ja lähimmät serkut on kyllä jo kertaalleen käytetty! :LOL:

Painosta: mulle tullut tähän mennessä 4kiloa... :xmas: En nyt kuitenkaan ole kovin huolissani, koska olen normaalisti tosi hoikka ja aina päässyt noista kiloista ihan hyvin eroon. Poikaa odottaessa se neljä kiloa tuli sitäpaitsi varmaan heti plussauksen jälkeen, joten ihan hyvinhän tuo on nyt mennyt! ;)

justiina83: Meillä on esikoisella ja kakkosella ikäeroa 1v.6kk. Eka vuosi oli aika rankka, tai oikeastaan rankinta oli ensimmäinen puoli vuotta. Nyt nuo ovat kuitenkin jo kuin paita ja peppu, eikä tuo vauvavuosikaan ole jäänyt mulle mitenkään ihan hirveänä aikana mieleen (rankkana kyllä ). Ymmärrän että äitisi on ehkä huolissaan teidän jaksamisesta. Paljon on kuitenkin asenteesta kiinni! =) Eikä tuo ikäero ole itseäni ainakaan paljoa pelottanut kun kakkosen ja kolmosen ikäeroksi tulee 1v.9kk!

heikulle pahoittelut vauvakamojen menetyksestä! Muistojahan ei mikään korvaa, mutta eikö se törttöillyt asukas ole velvollinen korvaamaan mitään materiaa?? :eek: Ihan järkkyä tollanen! Voimia myös anopin kanssa! :hug:

Voisko joku pistää mulle vaikka yksäriä tosta FB-ryhmästä?? Liittyisin mielelläni kun olen nyt töihinkin asiasta ilmoittanut. Selviäispä sitten noille vähemmänkin tutuille... :xmas:

Olisinkohan mä nyt kommentoinut kaikkea mitä piti...

Ai niin! Sarjassamme kummalliset raskausajan unet: Pari yötä sitten näin unta että murtauduttiin miehen kanssa johonkin järvenrantamökkiin. Tai huvila se ennemminkin oli... Se oli vasta rakennettu, eikä siellä ollut mitään huonekaluja. Se järvi oli oikeasti varmaan kahden metrin päässä ulko-ovesta ja toisella puolella oli metsää. Rakasteltiin :whistle: sitten jossain siellä ylimmissä kerroksissa lattialla ja jälkeenpäin makasin ukon kainalossa ja huokaisin että tää olis just sellanen talo jonka mä haluaisin... Heräsin ennen kuin poliisit sai meidät kiinni alasti... :xmas:

Nyt nukkumaan ja uneksimaan uusia unia! :wave:

BJ, muksut ja Ötti 15+5
 
BJ, jos anopit nii kyl näköjään sit appiukotkin... HUH HUH. Suku on pahin. :[

Hoikkalori, vitsit jos en ihan väärin muista niin mullakin oli se rakenne 18.5... Tosin anoppi saattaa kyl muuttaa sitä vielä kun halus tehdä sen niin sillai et miten sille sit käy. Mut katotaan kumpi pääsee ensiks! Jännä päästä niistä uusista laitteista kattomaan. :heart: Viimeks käytiinkin 4D:ssä mut nyt kyllä ei.

Kultasiipi, :hug: ! Itse säikähdin myös tuota parvorokkoa alkuraskaudessa... Mut onneksi meidän neidillä se oli sit vaan urtikaria (?) reaktio Amoxin-korvatulehduslääkkeestä... Tietty kerkesin googlettaa kaikki kammorokot läpi kun iho helahti koko kropassa pienellä. Huh. Toivotaan et teilläkin olis vaan säikähdys nyt kyseessä!! 2/3 suomalaisista aikuisistahan on tuon parvon onneksi jossain vaiheessa sairastanut.

Nyt en kerkee enempää enkä listaa, oon lähdössä ihan just viemään yhtä hammaslääkärikammoista HAMMASLÄÄKÄRIIN... Kivaa hei. Tytsy 7v on sit sellanen et jos ei jostain tykkää niin kirkuu ja potkii ku sikaa pistettäis. On kerran lähdetty hammaslääkäristä ihan pois kun ei saanut tehtyä mitään... Yleensä siis menee iskänsä kans mut nyt se ressu makaa tuolla kuumeessa, 39,5 vielä eilen. :snotty: Niin tää nakki lankes nyt sit mulle.

Palataan,

mama-L & Bebs 16+2
 
Riskiluku oli meillä 1: 1500 (jos oikein muistan)

Kummit on päätetty jo edellisen kummipäätöksen aikana. Päätimme pyytää esikoisille kolme tiettyä henkilöä ja seuraavalle lapselle halumme sitten pyytää kolmea. Teimme siis tällaisen "jaon" :) Ihan hyvässä, kukaan ei ole toista huonompi.

Heikku Voi juma!! Miten ihmiset voi olla noin typerän idiotteeja!?!? Eikö järkikin jo sano, että omia virityksiä ei tartte tehdä...
Ja ihmettelen vieläkin, että miksei teille ilmoitettu heti asiasta!

Oma napa

Kaikki päin persettä. En yhtään ihmettelisi, vaikka kohta tulisi keskenmeno stressistä. Meillä työkaverit kirjoittelee toisten Fb seinille "taisi tulla pupu pöksyyn.." -juttuja, muutama tunti sen jälkeen, kun olen ilmoittanut olevani sairaslomalla.
Esimies haluaa tulla kotiini juttelemaan sairaslomastani, soitettuani hänelle hän vain halusi ilmoittaa, ettei neuvolalääkärin tai keskussairaalan lääkärin sairaslomatodistus enää kelpaa. Ja että työterveys on muuten muuttunut 15.pvä, tiesithän siitä. (Vee, itte kielsi mua soittelemasta työkavereille..) Syyksi (ettei noi muiden kuin työterveyden todistukset kelpaa) SE mainitsi palkanmaksun, he eivät ole maksaneet palkkaa minulle enää kuukauteen..
Rupeaa menemään hermot! Mä olen valmis jo irtisanoutumaan. Niin paljon tuolta tulee sitä itteään niskaan!

bubbeli 13+6

 
Mä oon ollu eilisen ja yön mahataudissa :$
Nopeasti yritän jotain kommentoida...

Tohon appiukko asiaan: mä oon pistäny välit poikki appiukkoon, se on kanssa sellanen mu***u etteu toista löydy. Lapset ei myöskään oo häneen yhteydessä. Joskus se soittelee miehelle mutta yleensä nekin puhelut menee riitelyksi ja siihen, että se alkaa haistattelemaan tai arvioimaan esim.meidän kasvatuskäytäntöjä |O
Joten pitäköön elämänsä.

bubbelille tsemppia työpaikan kanssa, IHME TOUHUA! Jos mullakin on ihan syvältä niin tuo sun on jo ihan kamalaa!

Kummeja
ei oo päätetty, Sisarukset on käytetty aiemmilla lapsilla, nyt ei oikein tiedetä ketä pyytäis...

Riskiluku oli mulla 1:29 000, ikää mulla siis 35 v.

Taidan mennä pötköttämään ja yrittämään jos joku pysyis sisällä....


Zeena 16+3
 
Moikkelis!

Merette Mun pikkusella oli niskaturvotus 1,9 ja oon 38. Riskilukua en saanu, ainoostaan ilmotuksen ettei riskiä ole. Ts. sehän voi olla 1:251 ja siitä ylöspäin ihan mikä vaan...

BJ Mikä kriminaali!!! :LOL: :LOL:
Tääkin oli viime viikolla rikollisissa touhuissa unissaan.. Tohon motarille oli pysähtynyt venäläisiä ja yks oli jättänyt käsilaukkunsa siihen pientareelle. Kurkkasin sinne sisään ja siellä oli lompakko. Lompakossa oli paljon seteleitä, euroja.. Oli kymppejä ja kakskymppisiä ja viiskymppisiä. Aattelin, että pöllin sen ja menin skeittilaudalla vatsallani läheiselle huoltoasemalle. Siinä vastapäätä oli sellanen huvimaja ja menin sinne tyhjentää sitä lompakkoa. Sit yksi mun asiakas tuli kyselee, että mitä mä siellä puuhailen... :LOL:
Tsiisus :LOL:

Eilen oli siis neuvola. Kiva kun pääsi valittaa kaikista pikkuvaivoista lähtien ja toisaalta hehkuttaa hyvistä jutuista.
Mullon ollu välillä tosi tuskallisen koviakin toispuoleisia kipuja vasemmalla alavatsalla jo reilun kuukauden ajan. Kipukohta on noussut kohdun kasvamisen myötä pikkasen ylemmäs ja epäilin et jos muniksissa ois jotain.. Mut sit hän tunnusteli tota kohtua ja huomas sen olevan kallellaan vasemmalle päin, eli ilmeisesti ihan kasvukivuista ois kyse. Aika tiukassa on, kun ihan kieroon vetää :D Vähä niinkon koko muija :saint:
Sain kuiteskin lähetteen labraan, et poissuljetaan pissatulehdus. Nyt kun muistais eka panttaa jokusen tunnin ja yleensäkin käydä antaa sen näytteen.
Painoo oli tullu 450g/vko, eli nyt yhteensä vajaat 5 kiloa. En oo yhtään huolissani, kun kattelin vanhat nla-kortit ja niissä oli yleisesti ottaen 600-700/vko, kun pääsi vauhtiin. Yhteensä mullon aina aiemmin tullu 17-20 kg.
Syke oli vahva 145, eli aika samaa kuin kotonakin on ollut.
Se mun kamalasti huolehtima verenpaine, mikä aiemminkin oli normaali, oli nyt 111/76. Eli laskussa, olen huojentunut ;)
Samalla tehtiin calmetteriskitesti vauvaa ajatellen ja perheväkivaltatesti. Naureskelin, kun kysyttiin miehen agressiivisesta käytöksestä mua tai lapsia kohtaan, niin sanoin että luulen, et se miesraasu joutuu mun hormooniraivokohtauksia ennemminkin pelkäämään :LOL: :LOL:

Seuraava käynti sitten neljän viikon päästä ja siinä välissähän on se ultrakin.

Voih, nyt loppu pitkä vapaaputki. Töihin, Blääh! Mut tiiän, kun pääsen ekan askan kimppuun, niin kivaltahan se taas tuntuu =) Kotielo on vaan niin kivaa, ei oo aikatauluja ja ehtii tehä kotijutut rauhassa ja jopa levätäkin välillä... |O
6 viikkoa kesälomaan.........


:wave: Puskajussi ja Onni 16+1 :heart:
 
bubbeli: Älä missään nimessä irtisanoudu! Sitähän ne juuri haluaa! Sulle kuuluu juuri ne saikut mitä tarvitset ja jos eroat nyt töistä menetät äippälomalla kertyvän lomarahan! Eihän kukaan sano, että sinne pitää enää ä-loman jälkeen palata, mutta se raha kannattaa kyllä repiä sieltä! Millä perusteella sulle ei ole palkkaa maksettu??? Näistä asioista pitäisi nyt oikeasti kysyä liitosta tms. Ei niillä ole oikeutta tehdä niin! Ja neuvolalääkärin todistuksen on kelvattava! |O

Juu, hieman agressioita aiheesta... Koin itse aika samanlaista vääryyttää kun odotin esikoista... Yht äkkiä mun työkaverit ei olleetkaan enää kavereita... Valehtelivat mm.pomolle että mut on nähty jossain vaateostoksilla sairaslomalla jne... Ei sillä, se mitä minä saikullani teen ei kuulu yhtään kelleen! Lääkäri on sen nähnyt aiheelliseksi! Ja siinä vaiheessa oli muutenkin kyse hermolomasta... Mutta onneksi nyt "lomailen" täällä kotona muutenkin...

puskajussi: Nää unet varmaan jotenkin kuvastaa jotain mun salaista kartanonkaipuutani... :xmas: Tai voihan olla että olen vain sydämeltäni rikollinen ja kaipaan tuollaista Bonnie&Clyde-elämää! B)

Oikeastihan mun piti tulla vaan nopeasti sanomaan, että tunsin eilen illalla ekat potkut! :D Siellä on sittenkin elämää!!! :D Jo päivällä kun jonotin apteekissa olin jotain tuntevinani, mutten sitten ollut varma... Illalla se oli kuitenkin ihan selkeää. Pari ihan tuntuvaa potkua tuohon sivuun. Tuli ihan tippa linssiin kun jotenkin olen pelännyt että onko siellä enää elämää... :ashamed: Piti laittaa ukollekin tekstari kun se oli mennyt jo nukkumaan niin ajattelin että näkee aamulla heti ensimmäiseksi kun herää! :LOL:

mama-L:lälle zemppiä hampilääkäriin! :wave:

BJ, muksut ja Ötti 15+6
 
:wave:

Puskajussi Aika hyvä toi uni :) Mä olen kanssa joskus unessa ryöstänyt jonkun venäläisen lompakon, joka oli täynnä seteleitä..

Pinklady Hyvä hyvä :) Siitä se anoppikin katos heltyy pikkuhiljaa!

Omanapa
Neuvolalääkärillä käyty. Hän oli ihan pöyristynyt.Kuulema yleensä työterveydestä ohjataan asiakkaat neuvolalääkärille, eikä toisin päin.
Ja en aijo irtisanoutua, koska en halua suoda niille siellä töissä sitä nautintoa..
Kohta työterveyslääkärille :) Ihan kuin tässä ei ravattais lääkäriltä toiselle jo ihan raskauden vaivojen vuoksi..

Ai niin, saatiin sydänäänet kuulumaan neuvolassa, näiden mun lölleröitten alta :)
bubbeli 13+6
 
Heipparallaa!

Bubbeli, kuulostaa tosi ikävältä työkuviolta!!! Toivottavasti työterveyslääkäri pistää pitkän rupeaman. Ihme, että jotkut työpaikat kiinnittää huomiota toissijaisiin asioihin. Niin kun joku pirruuttaan jäis saikulle. Tsemppiä tuohon kaikkeen!

BJ:lle onnittelut ensimmäisistä potkuista! Ne on niin ihanan tuntuisia!

puskajussi, täällä sama homma. Isäntä polo ei koskaan tiedä mistä päin rouvan hormoonimyrskyt tuulevat :) Anopin ei kannata uskaltautua tähän taloon ennen kun pikkukaveri on tullut maailmaan. Sen verran suoraa on tämän rouvan tunteiden ilmaisu :LOL:

Miekin kävin lääkärinneuvolassa juuri. Saatiinhan ne sykkeet kuulumaan! Verenpaine oli vähän yläkantissa, mutta muuta vikaa ei löytynyt. Paino oli vielä muutaman kilon miinuksen puolella. Pikkutytötkään ei saaneet tuhottua mitään sillä välillä kun alapiä räknättiin :) Sterilisaatiota ei suositellut ellei asiaan tule 100 prosenttinen varmuus. Tällä hetkellä se ei todellakaan ole edes lähellä tuota lukemaa.

Kävin Kelan sivuilla katsomassa lapsilisäasioita ja huomasin että viidennestä saa jo maksimit. Rahan tuloa ei voi estää

:LOL:

Kaikkea Hyvää,

Noora ja Sulo 13+1
 
Hello uni-hki ja muut seulontaihmiset ja onnelliset odottajat!

Täällä on tullut niin paljon viestejä etten enää pysy kärryillä :) Eilen käyty TAYSissa ottamassa lapsivesinäyte ja lupasivat että viimeistään viikossa tulee tulokset! Aivan huippua! Nyt vaan jännitystä ite siihen mitä tulos sanoo, mutta onneks ei tarvii kärvistellä neljää viikkoa niinkun aikasemmin pelkäsin. Näytteenoton yhteydessä tehty ultra ei ainakaan osoittanut mitään rakenteellista vikaa, joten olen tosi hyvillä mielin. Mutta vielä ei uskalla täysin nauttia. Enää muutama päivä!

Mä myöskin jouduin siirtymään mammahousuihin. Ostin yhet mukavat H&M:ltä. Ostan sitten lisää mikäli tulokset testistä hyvät.

Nyt taas töiden pariin, mukavaa loppuviikkoa!

Keukeu + Tirppi 15+1
 
Sutinaa: Paljon maksoit Stockan takista? Mä tarttisin jonkun kevätrotsin kun nuo omat on pääsääntöisesti jakkuja ja kyllä mulla jo maha pömpöttää sen verran että tiukkaa tekee... :xmas:

Onko joku muu muuten menossa Lapsimessuille viikonloppuna? :D Meidän koko köörin voi bongata sitten sieltä lauantaina aamupäivästä... Esikko haluaa katsomaan Huvituttia ja itse haluan nähdä sen 2010 äitiyspakkauksen!! Saakohan siitä ottaa kuvia... :snotty: Mies ja kuopus tulee sitten mukaan vahtaamaan ettei äiti tuhlaa mihinkään hömppään... :xmas:

Nyt on pakko mennä tekemään vähän kotihommia! Koko päivä mennyt jumittaessa vaikka juuri pääsin sanomasta että alkaa alkuraskauden väsymys helpottamaan...

BJ 15+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja bubbeli:
BJ Ainakin aiempina vuosina on nähty täällä ja muilla saiteilla kuvia. Ainakin varmaan kännykuvia voi salaa napsia ;)

bubbeli 13+6 (kiiruhtaa nyt sinne työterveyteen lippujen ja lappujen kanssa)
Mulla on niin surkee kamera kännykässä... Mutta jos tuo ukko syöksähtelis ton i-Phonen kanssa siitä ees taas ja räpsis samalla kuvia ja poistuis sitten lopulta messuilta vähin äänin... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja bubbeli:
BJ Ainakin aiempina vuosina on nähty täällä ja muilla saiteilla kuvia. Ainakin varmaan kännykuvia voi salaa napsia ;)

bubbeli 13+6 (kiiruhtaa nyt sinne työterveyteen lippujen ja lappujen kanssa)
Mulla on niin surkee kamera kännykässä... Mutta jos tuo ukko syöksähtelis ton i-Phonen kanssa siitä ees taas ja räpsis samalla kuvia ja poistuis sitten lopulta messuilta vähin äänin... :xmas:

Luulisin, että ne kuvat tulee kelan sivuillekin aika pian pakkauksen julkistamisen jälkeen, vai miten on edellisinä vuosina ollut, paremmin tietävät? Eiköhän niitä saa kuvata itsekin, eihän ne mitään salaisuuksia ole :) .

Minä myös aion käydä pakkauksen sisällön kurkkaamassa messuilla. Meillä pojat (6 ja 4v) on jo suunnitelleet, mihin kaikkiin juttuihin haluavat ja varmasti pistäydytään myös siellä lemmikki- ja pienoismallimessuilla samalla reissulla. Pari vuotta sitten meillä oli siellä tosi kivaa, viime vuonna jäi välistä kun sairasteltiin...
 
Hei!!

Bubbeli
: Ihme touhua sun töissä... pistää oikeen vihaksi, tsemppiä sulle!!!

Mama-L: Kiitos tuesta tossa parvorokko asiassa, mäkin toivon ettei olisi oikeesti ollut parvoa! Tsemppiä hammaslääkäriin!!!

Mulla taas aamusta oli kertaalleen sellainen vatsakipukohtaus kun tein varmaan taas jonkun väärän liikkeen... tk-lääkäri soitti lab.vastauksista jotka oli kunnossa eli tää on joku venähdys... sano et voi oireilla useamman viikon... yritetään nyt ottaa rauhassa!

Ihana päivä ulkona...ainakin täällä arska paistelee =)

Kultasiipi + Pikkuruinen 15+5
 
Kultasiipi, mulla oli kaksosten odotuksen aikana tosi kovia kipukohtauksia mahassa. Oli sellaisia "tuskanhikipukkaa"-tyyppisiä ja saattoi tulla ihan yölläkin. Mulla ehdoteltiin syyksi hermopinnettä. Kiinnikkeetkin voi tehdä kipuja, onko sulla arpia vatsan seudulla? Toivottavasti kivut helpottaa. Viimeistään sitten lokakuussa ;)

N
 
bubbeli. Mä kävisin kyllä kanssa aika kuumana. Pidäthän puoles! Ja se on niin totta mitä BridgetJones sanoi edellisellä sivulla että älä vaan irtisano itteäs jos hermo vaan kestää koska teet vaan palveluksen niille.

puskajussi. Ihan huippu toi skeittilauta osuus! Milläpä muulla sitä nyt karkuun yrittäis :LOL:

Jutteleeko täällä muuten moni kerhon puolella? Oliskos se mama-L jolta sisäänpääsyä piti anoa? En vielä tohon fb ryhmään uskalla kun se on niitä yksityisyys-temppuja tehnyt mutta jos kerhosta aloittaisin :D

Mä odottelin seulontatuloksia viimeistään tänään kun piti korkeintaan viikon sisällä tulla. No ei kuulunu niin soittelin perään ja sain vastauksen että kahden viikon sisällä. Argh! Olisivat vaikka mielummin sanoneet sitten heti että 2 viikkoa...!

Me justiinsa eilen ystävän kanssa naureskeltiin että mikä kumma siinä on että Kela ei voi niitä kuvia ennen messuja julkaista. Että ikäänkun joku sinne messuille sen takia menisi. Me ollaan menossa ja vissiin joku muukin :LOL: Messujen hitti, ilmainen äitiyspakkaus!
 
heips.. Mulle kävi sitten niin että maanantaina kun olin menossa kauppaan, ni kaaduin.. ja nivelsiteethän sinä rytäkässä meni.. Nyt sitten täällä yhellä jalalla ja kepeillä pompitaan.. nukun sohvalla kun en yläkertaankaan pääse.. huoh turhauttavaa...
 
BJ niin kai se äitini on vaan huolissaan. siskollani oli silloin pienenä allergioita ja hän oli yöt huutanu. teilläki on sit 3 alle 4-vuotiasta. meillä esikko on kuopuksen syntyessä 3v9kk ja kakkonen 1v 3kk.

bubbeliälä sano ittees irti! otat liittoon yhteyttä ja vaadit oikeuksiasi. on mullaki paska duuni mut ei nuin paha sentään.

justiina ja salamatkustaja 14+2
 
Ehtoota!

justiina83: Joo, meillä esikoinen täyttää 3v. juhannuksena ja on suunnilleen 3v.3kk kun pikku kolmonen syntyy. Ja kakkonen on siis sitten 1v.9kk. Mielenkiintoista tulee ainakin olemaan! :D

Eliiz:ille zemppiä! Onneksi ei käynyt mahan asukille mitään! Kyllä sitä aina vähän aikaa sohvalla nukkuu! =)

Mä ihmettelin että miten oli niin aikaansaamaton päivä mutta nyt alkoikin kurkkuun sattumaan, että olisikohan mulle vaan tulossa se sama flunssa mikä muksuja vaivasi koko viime viikon! :snotty: Onneksi mun ei ole tapana sairastua mitenkään pahasti *koputtaa puuta*, mutta väsyttää kyllä ihan hirveästi!

Jahka saan nuo muksut nukkumaan (vahdin tässä lastenhuoneen oven vieressä läppäri sylissä että pysyvät sängyissään...) niin menen tekemään iltapalaa ja painun itsekin pehkuihin!

BJ, muksut ja Ötti 15+6
 

Yhteistyössä