täällä oon melko varma et tääki on tyttö. isä on sanonu et yhelle miehele ei tuu ku yhenlaisia ja meitä siskoksia on kolme.
Elikkä tuo korjattu MoM on ainoo luku, jolla näissä jotain tekee, ei noilla mU/L, ng/mL yms.. MoMin normaali "ihannearvo" on 1, eli mitä lähempänä luku on ykköstä sitä "parempi". Sulla siis kans tuo PAPP-A laskenut aika paljon ja hcgb taas pikkusen noussu, ei kuitenkaan paljoa. Siksi ei varmaan tuon korkeempi riskiluku Ja jos oisit esimerkiksi 10 vuotta nuorempi niin en usko että seula ois hälyyttäny ollenkaan. Uskon siis että sun vauvalla on kaikki hyvin Niin ja ne on molemmat jotain istukkahormoneja. Ei mullekaan oikeen mitään noista ultran jälkeen selitetty, ite netistä ettiny hämmennyksissäni infoo.. Sanottii vaan että toinen arvo mulla noussu jonki verran (musta aika paljon!) eikä ollenkaa mitään siitä että toinen ois matala vaikka mulla toi PAPP-A oli kans 0,27. Outoo.Alkuperäinen kirjoittaja Nappula -10:Veriseulan tuloksista. Osaako joku selittää näitä?
Mun arvot on tällaiset, ultra oli siis 30.3.:
PAPP-A 202,00 mU/L Korjattu MoM 0,27
NT 0,94mm Korjattu MoM 0,86
hCGb 110,00 ng/mL Korjattu MoM 1,75
Mitähän nuo kaksi arvoa ovat/ kuvaavat? Ja mikä on tuo korjattu MoM?
Minulle ei näitä selvitetty yhtään. Ja mitähän ne ns. normaalit arvot sitten ovat. Näillä tuli se riski 1:220 eli lapsivesitutkimukseen.
Nappula-10
Alkuperäinen kirjoittaja uni-hki:puskajussi lapsivedestä ottivat näytteen sillä olin juuri tasan 15 viikolla ja minulle sanottiin kätilöopistolla että saan tuloksen n.viikossa ja lapussa jonka törkkäsivät meille niin siinä luki että 3pvä-4vko.