Heippahei taas... =)
Uusia on ilmoittautunut, Tervetuloa vaan kovasti :flower:
Tare ja
KeuKeu Voimia kovasti stressaavaan aikaan, muistakaa että usein on kuitenkin kyse väärästä hälytyksestä. Kysehän on kuitenkin vain riskiluvusta. Ja lapsi voi olla silti vammainen, oli riskiluku miten korkea tahansa Paljon voima:hug: Ja niinkuin aiemminkin oon kirjottanu samasta, niin vain punktiossa käyneillä on 100% varmuus.. Meillä muilla on vain tuo riskiluku tai ei mitään.
Angel Eihän lapsivesipunktiossa enää puhuta kohonneista riskeistä vaan se on varma vastaus..?!
Noora Sulla tosi kivat sivut.. Mä oon kanssa tehnyt aiemmin kaikenlaisia kakkuja, mitä pojat ovat ikinä halunneet..Etanakakusta motokakkuun. Porukoille oli aina jännityksen paikka, että mitäs ne nyt on keksineet..
Nykysin on aika kortilla ja oon turvautunut paikalliseen kondiittoriin joka tekee ihan mitä vaan pyytää. Viimeksi kuopuksen juhlissa oli Salama mcQueen- kakku. Ihan tarkka kopio autosta..Oli kyllä lastenjuhlien vetonaula.. Ja aikuistenkin.. jämät jäivät niihin pippaloihin
Heikku Mäkin jäin kyllä miettii sitä sun näytettä.. Ärsyttävää..
Noista
vuodoista Yksi syy saattaa olla hematooma( =mustelma) kohdun seinämässä, joka alkaa vuotaa ja voi vuotaa tosi kovastikin. Ja mikä pahinta niitä voi muodostua toisille koko raskauden ajan. Mun vuodon syynä oli ilmeisesti juuri tämä. Oireena just tää kova kirkas vuoto, joka sitten muuttuu pikkuhiljaa rusehtavaksi ja voi kestää monta päivää.
Nyt sitten tosta etisestä istukasta varoiteltiin, että voi tulla niukkaa vuotoa siitäkin.. Blääh!
Ärsyttää, kun vieläkin joskus kyttäilee pikkareita hädissään vessareissuilla.. Ei kai siitä koskaan pääse, sen verta traumoja jäi
Ja nyt täällä on alkanut ilmeisestikin liitoskivut :headwall: Mietin kyllä eka, et yleensähän se on loppuraskauden vaiva.. Mullon ollu kauheet tuskat tossa häpyluulla kaks päivää ja eilen yhdistin sen istumiseen (satulatuolilla?). Rakennekynsien tekemisen jälkeen on molemmilla kerroilla alkanut. Hitto jos tää jatkuu, niin pitää miettiä, et lopettaako kynsien tekemisen tai sit kokeilis tavallista tuolia :/
Onneksi on tuo doppler=) Tässä muutaman päivän oon ihmetelly rauhallisempaa menoa masussa, liikkeitä ei tunnu läheskään niin voimakkaina. Toisaalta mietin, kun on muitakin joilla tuntuu liikkeet vähentyneen, niin oisko kyse tottumisesta ja ettei niihin enää kiinnitä niin huomiota kuin eka päivinä. Onhan ne kuitenkin aika hentoja potkuja vielä, kuperkeikat taitavat tuntua enempi..
Ja lisää vali vali.. Oon oksentanu taas parina aamuna, edellisestä kerrasta on ihan viikkoja! Muuten on kyllä ihan hyvä olo, mut jo pienestä vesihuikasta laatta lentää. Onneksi se on sit sillä ohi, ettei tarvi enempää yökkiä:x
Mut muuten on ihana kevätenergia päällä
Eilen aamulenkillä löysin ekan leskenlehden, joka kurotteli aurinkoon päin. Tuli ihan mahtava fiilis ja sen siivillä mentiin koko päivä. Heitin matot ulos ennen duunia ja siivoilin mitä ehdin. Sit jo kävi mielessä et oisin pyöräilly töihin, mut sit aattelin et ois ehkä turhan paljon rasitusta yhdelle päivälle. Matkaa on kuitenkin 9 km sivu, aika mäkinen on maasto ja päivä on pitkä.. Oli sit ihan tulla illalla myöhään loppuun siivottuun kotiin (autolla) ja mennä saunan kautta punkkaan..
Ihanaa kevätpäivää kailille ja paksuja vointeja
:wave: Puskajussi ja Onni 15+2 :heart: