Ti 16.10.
taria.....................Luget...........................................k p24/ pp11
Kurreliini..........Puregon+Pregnyl+Progesteron........kp? / pp11
Popsy..............Gonal-f+Pregnyl+Luget.....................kp28/ pp8
JEEP.......Metut+Terot+Clomit+Pregnyl+Puregon......kp18 / pp7
viipsu................?.................................................... ...........pp5
Sini 78................Puregon+Pregnyl...........................kp19 / pp4
mmm..........Clomit+Puregon+Pregnyl.......................kp12
Ruusunen79.............................................................kp10
Pupuvaimo.....Menopur+pregnyl+luget....................kp 12
Päivitinpä listan ja lisäsin omat kp:t.
Su asti on tuntunut vihlontaa kohdussa ja munasarjoissa. Olen aivan sata varma että tunsin su/ma välisenä yönä kuinka munis plömpsähti kohdun puolelle kun koski niin että oli mennä pissa housuun. Jospa se ois sinne kiinnittynytkin... Toivossa on hyvä elää ja korkealta on kamala tippua :/ Monesko pp päivä voi testata?
Oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa ja hyvin oon onnistunutkin kun on töissä vähän kiirettä pitänyt. Eli piinailtu ei ole vielä, mutta sitäkin tuskaisemmat piinikset on varmaan vielä edessä :headwall:
taria.....................Luget...........................................k p24/ pp11
Kurreliini..........Puregon+Pregnyl+Progesteron........kp? / pp11
Popsy..............Gonal-f+Pregnyl+Luget.....................kp28/ pp8
JEEP.......Metut+Terot+Clomit+Pregnyl+Puregon......kp18 / pp7
viipsu................?.................................................... ...........pp5
Sini 78................Puregon+Pregnyl...........................kp19 / pp4
mmm..........Clomit+Puregon+Pregnyl.......................kp12
Ruusunen79.............................................................kp10
Pupuvaimo.....Menopur+pregnyl+luget....................kp 12
Päivitinpä listan ja lisäsin omat kp:t.
Su asti on tuntunut vihlontaa kohdussa ja munasarjoissa. Olen aivan sata varma että tunsin su/ma välisenä yönä kuinka munis plömpsähti kohdun puolelle kun koski niin että oli mennä pissa housuun. Jospa se ois sinne kiinnittynytkin... Toivossa on hyvä elää ja korkealta on kamala tippua :/ Monesko pp päivä voi testata?
Oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa ja hyvin oon onnistunutkin kun on töissä vähän kiirettä pitänyt. Eli piinailtu ei ole vielä, mutta sitäkin tuskaisemmat piinikset on varmaan vielä edessä :headwall: