Iltoja! Mitäs kaikkee täällä on tänään tapahtunut? *selaa samalla*
Milekolle :hug: ja milekon ystävälle etenkin :hug: Surullista että pienen voimat ehtyi kun jo noinkin kauan jaksoi sinnitellä :'(
Ammeen liukuesteestä meillä on ihan tavallinen kylppäriin tarkoitettu matto ammeen pohjalla. Sellainen missä on imukupit pohjalla. Hyvin pysyy typy istumassa eikä tarvi koko ajan pitää kiinni kun ei liukastele. Ilman sitä meinaa mennä nurin koko ajan.
Tilda :hug: toivotaan että saat apuja tuohon sun unettomuuteen
tinakenkätytön typylle paranemisia. Toivottavasti lääkkeet puree nopeasti
Vitsit että oli ihanan yksinkertaisen kaunis tuo
millin hääautonkoriste :heart: IHANA!
Vipillä onkin viime yö ollut "loistava" kirjaimellisesti
:ashamed: :hug:
niinukka Toivottavasti saat Venlalle ajoissa hoitopaikan ja hyvän semmoisen :hug:
tytteli sen takia meillekin leikkikehän aikoinani ostin ettei pojat juoksisi Kiian päälle. Kipsutin tosin ei siellä suostunut olemaan
Krisun poppoollekin paranemisia:hug:
Piituli voipi tulla tännekin päällystelemään kirjoja jos se kerta on NIIN ihanaa hommaa
Miä en siitä hommasta välittäis yhtään
dogtor mistä ihmeestä sulle riittä tota energiaa?
Henkan siskolle onnea ja tädille myös :flower:
Ai niin, miähän en minnee
tapaamiseen pääse ennen kun mun auton roju on korjattu. Ja siinä sanelee taas raha jota ei ylimääräistä ole :/ |O Ja arkipäivistä ei käy mikään (kouluunvienti/haku)
Myö käytiin aamulla tutustumassa skr:n kerhoon Taavin kanssa ja kyllä oli niin hiljasta poikaa että. Sanaakaan ei sanonut muiden kuullen
Kotona otti kyllä takaisin päin :headwall: Ja sitte oon väsännyt siihen pienempään nukkikseen sitä paanukattoa (ei ole kuvaa blogissa viel). Ja leiponut marjapiirakan jonka poppoo veti kyllä jo naamariinsa, Kiiaa myöten
Huomenna pitäis tehdä Kiiukan kummitädin tytön ristiäiskakkuun muutama ruusu kera lehtien. Viimeksi kun tein rippikakkuun ruusuja, väänsin samalla muotin terälehdille ja lehdille. Tuleepa hiukan säännöllisemmän näköiset ja kokoiset. Ja pitäis pestä nuo mun v.punaiset lasiset kynttilänjalat lainaan. Ne oli Kiiallakin ja aikoinaan isoisomamma oli ostanut ne mun ristiäisiin.
Jospa menis viel haukkaamaan happea ja painelis sitte maate. :wave: