Lokakuun herhiläiset, vko 34

Milekolle :hug: :'(

Niinukka; onpas hiukan omituista käytöstä alan ammattilaiselta. Itsestä tuntuisi että vaikka päivähoidon ohjaajaa epäilyttäisikin niin eikö sitä silti pitäisi yrittää luoda vanhemmalle positiivinen/luottavainen kuva päivähoidosta, eikä nyt suinkaan alkaa taivastella miten noin pieni pärjää. Ja toiseksi Venla pärjää ihan varmasti hoidossa hyvin. Tuntuu aika sosiaaliselta tapaukselta mitä nyt sinun kirjoitusten perusteella olen saanut kuvaa hänestä. Välillä tulee ihan tuo meidän poika mieleen teidän neidistä. Ja meidän poika ainakin pärjää hyvästi hoidossa tai luulen niin, on sen verran iloinen, touhukas pakkaus.

Minä olen alkanut ihan urakalle tekemään siivouksia. Eilen siivosin marakatin huoneen, pesin ja järjestin kaappeja sekä pesin ikkunat ja tänään on vuorossa neitin huone. Tosin nyt loppui virta kesken ja kaikki on levälleen tuolla lattialla ja ikkunatkin pesemättä. Aion käydä huone, huoneelta läpi tämän huushollin ennen kuin meikäläisen töihin lähtö koittaa. Välillä ihan stressiä pukkaa kun mietin mikä työmaa tässä on, mutta olipa eilenkin hyvä mieli illlalla kun olin saanut perusteellisesti laitettua tuon pojan huoneen. Verhot sieltä vielä puuttuu, mutta muuten kaikki on niin tipptopp kuin olla ja saattaa, siis järjestyksen ja siivon kannalta- :D Huonekaluja tuolla ei kamalasti ole enkä aio hankkiakaan. On tätä romua sen verran paljon etten tiedä mihin työntäsin kaiken ylimääräisen.

Mutta nyt jatkamaan vaikka ei jaksaisikaan.
 
Milekon ystävälle suuri lohtuhali :hug: (olihan se Milekon...?)

Meillä on siis toi Ikean amme, mutta ei ne esteet sielä paljoo auta. Tarvii miettiä tota liukuestejuttua, jos joskus sinne Ikeaan pääsis taas... Eli nyt vaan silmä kahta tarkemapana, kun Eero kylpee.

Nyt päiväkahvetta, Eero nukkuu ja iskä ja Onni lähti asioille =)
 
alko postissa pikkasen naurattamaan,voisivat pikkasen paremppin katsoa pakettikorttia :LOL:
mulle rupes inttään että et sä voi laittaa huuto.netille asiakaspalautuksena pakettia kun meillä ei oo sopimusta niiden kanssa..noh,kun tää postin nainen oli lukenu vaan sen isolla olevan huuto.net josta oli päätellyt että se on asiakaspalautus,ehei suinkaan laitoin huutopakettina ratsastuskamaa uudelle omistajalle..

juu tää häippää salille :wave:
 
katjanna minäkin suuresti kyllä ihmettelin ton p-p hoidon ohjaajan käytöstä..no muutenkin se nainen vähän niinkuin seipään nielly ja jotenkin outo..en kyllä mitään positiivista olekkaan siitä kuullu...mutta toivotaan et tuolla hoitopaikassa olis sitten toisenlaiset immeiset...jep,marjoja kerkesin kerätä puol sankollista kun yllätys yllätys kävi vettä satamaan..eipä tota vettä tänä kesänä ole satanukkaa.. :LOL:

venlalle on nyt sitten tullu ylös hammas..ihmettelin tänään kun se rouskutteli hapaita yhteen,et mistä tollanen ääni tulee..ja sieltä sit pilkisti uus hammas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Miten sinne Huuto.nettiin saikaan useita kuvia näkymään? Neuvokaa please mullekin, en löytänyt sitä aikaisempaa ohjetta kun joku taisi jopa tällä viikolla kysyä neuvoa samaan asiaan.
Jos laitat aijaa.comin kautta, niin silloin kopioi se koko eka rimpsu ja liitä sinne tekstiriville.
Osasinko selittää..
 
yodottaja mie oon pitäny suihkun ajan Ellaa bumbossa...tosin saa raivarit siinä kun ei pääse liikkuu.Ootko kokeillu jos laitat Viun pinnasänkyyn ja sinne leluja siun suihkun ajaksi.Ei ainakaan pääse karkaamaan :D
 
Käy vaan huutelemassa! :D En vaan oo viä ehtiny hakeen sitä suurinta lootaa missä alkais oleen sun kaipaamaa kokoa. Se painaa niiiiiin paljon että mä en jaksa sitä sisälle kantaa! :LOL:
No himpan samalla suunnalla ollaan joo, tässä Hämeelinnan kupeessa asustellaan! Yritän jos tuo mies kävis tässä lähipäivinä roudaamassa sen lootan tänne niin alan kuvaamaan ja pistään sinne huudettavaa. Sit vielä kun noi tytön vaatteet laittaa niin sit sitä vasta onkin! Noita tyttöjen vaatteita on VIELÄ enemmän kun tuon pojan vaatetta. Kun tytöille on aina niin paljon kaikkee ihanaa... :LOL: :saint: :D
 
Heipsun keipsun!!

Noista toukista tai matosista, vaimitänenytoli... Meillä oli kissojen sapuskat ollu vajaan vuorokauden tuossa niiten kupissa. Ja kuppi sisällä kun nuo on sisäkissoja. Kai ne tosiaan sitten jotain kärpäsen toukkia oli, vaikka olikin ihan järkyn kokosia. :x Yrps sentään.. no laitoin kuitenkin varmuudeks palautetta latzille, jos ne nyt kuitenkin olis ollu jotain muita. Kun nuo ei syöneet ruokaansa koko viikkona.. siitä samasta paketista oli sen viikon muonat. Nyt taas maistuu.

Meidän poju tais siirtyä sitten yksiin päikkäreihin ihan tuosta vaan. Valittelin tässäkin kun päikyille meno oli hankalaa. Nukku kyllä sitten semmosen tunteroisen kun nukahti. Mutta nyt kahtena päivänä on nukkunu vaan yhet unoset ja pärjänny niillä loistavasti. Tänäänkin aamulla heräs seiskan maissa, puolenpäivän aikaan vein sänkyyn, heräs vähän yhen jälkeen ja tuossa puol ysi tuo vasta nukahti yöunille :eek: Kaikenlisäks tuo oli ihan pirtee viimeyönä. Monta kertaa heräsin kun Juhon sängystä kuulu kamala höpötys, välillä seisoskeli siellä ja sitten taas kävi maate. Ja tosi monta kertaa.
Meillä olikin tähän asti menty kahilla päikyillä muistaakseni 5 kuisesta asti. Mutta hyvä näin, vaikka päivä tuntukin tänään aika pitkältä, varsinkin kun mies oli lietsussa kaikenpäivää.

Valokuviakin olis tehny mieli laittaa näytille mutta tuo toinen läppäri ei sitten lähteny eilenillalla enään päälle |O Vattu sentään. Mies vei sen tänään korjattavaks. toivoittavasti saa kuntoon, kun siinä on nyt tällähetkellä ollu kaikke meidän kuvat ja videot. Osa on pöytäkoneella, mutta ne on ajalta kun Juho on ollu alle 4kk. Tuossa läppärissä kun oo polttavaa asemaa. Ulkonen kovalevy on ostettu, muttei ehitty asentamaan, ulkonen polttava asema on hankinnan alla.
Liekkö sitten kissan pissalla vaikutusta asiaan :whistle: tuo narttu kun tuossa viikko sitten lirautti pikku pissit siihin :/ No eiliseen asti toimikin kun unelma. Onneks on tää toinen läppäri, niin ei tarvii yläkertaan lähteä istumaan yksin :D

Niinukka olipa ollu outo emäntä siellä vuoropäiväkodissa :eek:

Semmosia kuulumisia mulle tälläkertaa. Juhollekkin kuuluu hyvää :ashamed: :whistle:
 
yodottaja minä ostin tässä jokin aika sitten leikkikehän Eemilille, kun oli puoleen hintaan lastentarvikkeessa! Eka ajattelin, että saas nähdä kuin menee, oliko ihan turha, mutta ihanaa saada käväistä esim. siellä suihkussa, kun tietää että toinen on siellä turvassa sen aikaa =) tai tosiaankin siellä pinniksessä sen aikaa, sinne joitain leluja mukaan! Itsellä tuli tuo leikkikehä mileen, kun mulla tuo toinen syntyy, voi Eemil olla siellä vaikka syötön ajan jos olen yksin kotona lasten kanssa tai kuten täältä sain vinkkiä, kun vauva alkaa olla lattialla voi väliin siellä pitää, ettei toinen ihan juokse päälle..
 
voi ku meki asuttas etelässä,ois mahis päästä tapaamisiin,mutta ku pitää asua täällä hornankuusessa :kieh:
kuulinpa taas niin mukavan jutun että alan jo harkita teenkö ilmoituksen eläinlääkärille eläimen huonosta pidosta/rääkkäyksestä :'(

kävin salilla,ihana siel oli juoksumatto :heart:

eipä tänne oikein muuta :D
 
Heipat taas täältäkin :wave:

Ihan ekana pitää kysyä, että onkos muut jo maistanut Fazerin omar-suklaata. Oon täällä pari päivää vedellyt, tosin ei ole musta ollenkaan mariannen, lontoonrakeen tai muun veroista, ei edes maistu Omarille :eek: ?

Olipa Milekolla surullisia uutisia :'(

Mites muilla, joko muut kuin Pupun poika kykenee yksiin uniin? Kai meillä tuo joten kuten vois jaksaa, mutta kyllä se aika "rääkkäystä" olis... Mietin vaan, kun päikkyyn kohta mennään... Onko Pessi nyt päikyssä vaan yksillä unilla? Meillä on ollut nyt tosi hyvä niin, että nukutaan 10-12 välillä milloin koko ajan, milloin huomattavasti vähemmän ja sitten n 15-16. Näillä jaksaa hyvin yöuniin, jotka alkaa 20-21 välillä. Olen tähän tyytyväinen ja harmittaa hiukan, että päiväkoti varmaan sotkee tämän rytmin. Tänään käytiin sen verran oven pielessä päikyssä, että sovittiin eka tutustumis-aika. Jotenkin häiritsi hiukan, ettei kukaan täti tullut huoneesta oven pileen lapsia moikkaamaan |O , kauempaa vain puhuivat |O .

Niinukalla ollut kanssa enenmmänkin huonoa kokemusta |O . Mutta hienosti sulle töitä tarjoillaan, hyväksi sinut ovat todenneet :) . Toivotaan, että hoitopaikka järjestyy!

Minulla ollut tänään ihana extra päivä, kun olin kaupungilla. Hiukan shoppailua, mitä nyt tässä rahatilanteessa pystyy, treffit kaverin kanssa, ravintelissa herkuttelemassa jne. Ja siellä papassa tosiaan siinä välissä :x . Ostin itelleni piiiiitkästä aikaa farkut ja toisetkin housut vielä, Henkalta. Kiva että on jotain uutta, kun menee töihin. Typy sai Hello Kitty talvihatun, kun oli ihan samaa väriä talvihaalarin kanssa :p .

Nyt sohvalle syömään loput "pahasta" Omar-suklaasta.

Ei ketään huvittais Ideaparkiin lähteä tapaamaan? Tuskin sieltä etelästä kukaan niin pitkälle lähtee, mutta entäs Hämennlinnan väki?!
 
Heips!

Tänne taas flunssa rantautui viime yönä :kieh: johan sitä viikko tuossa terveinä oltiinkin :headwall: noooh,toivottavasti ei yhtä pahaksi flunssa äidy kuin viimeksi.

Lillastina täällä ainakin kiinnostusta tapaamiseen :wave:
Nyt kun olen taas opetellut autollakin ajamaan,niin on helpompi lähteä :D

Nyt en kerkiä/jaksa muille kommentoida :ashamed: Anteeksi!
Nukkumaan |O
 
Mites mäkin alkaisin noin urheileen kuin Dogtor |O . Pitäs jättää välillä käsityöt ja muut ja mennä lenkille, edes kävellen! Onneks työmatkat n 4km suuntaansa YRITÄN sit pyöräillä tai kävellä. Kävellen siitä tuliskin jo ihan kiva 8km per pv
 
Iltoja! Mitäs kaikkee täällä on tänään tapahtunut? *selaa samalla*

Milekolle :hug: ja milekon ystävälle etenkin :hug: Surullista että pienen voimat ehtyi kun jo noinkin kauan jaksoi sinnitellä :'(

Ammeen liukuesteestä meillä on ihan tavallinen kylppäriin tarkoitettu matto ammeen pohjalla. Sellainen missä on imukupit pohjalla. Hyvin pysyy typy istumassa eikä tarvi koko ajan pitää kiinni kun ei liukastele. Ilman sitä meinaa mennä nurin koko ajan.

Tilda
:hug: toivotaan että saat apuja tuohon sun unettomuuteen

tinakenkätytön typylle paranemisia. Toivottavasti lääkkeet puree nopeasti

Vitsit että oli ihanan yksinkertaisen kaunis tuo millin hääautonkoriste :heart: IHANA!

Vipillä onkin viime yö ollut "loistava" kirjaimellisesti :LOL: :ashamed: :hug:

niinukka Toivottavasti saat Venlalle ajoissa hoitopaikan ja hyvän semmoisen :hug:

tytteli sen takia meillekin leikkikehän aikoinani ostin ettei pojat juoksisi Kiian päälle. Kipsutin tosin ei siellä suostunut olemaan

Krisun poppoollekin paranemisia:hug:

Piituli voipi tulla tännekin päällystelemään kirjoja jos se kerta on NIIN ihanaa hommaa :whistle: Miä en siitä hommasta välittäis yhtään

dogtor mistä ihmeestä sulle riittä tota energiaa?

Henkan siskolle onnea ja tädille myös :flower:

Ai niin, miähän en minnee tapaamiseen pääse ennen kun mun auton roju on korjattu. Ja siinä sanelee taas raha jota ei ylimääräistä ole :/ |O Ja arkipäivistä ei käy mikään (kouluunvienti/haku)

Myö käytiin aamulla tutustumassa skr:n kerhoon Taavin kanssa ja kyllä oli niin hiljasta poikaa että. Sanaakaan ei sanonut muiden kuullen :D Kotona otti kyllä takaisin päin :headwall: Ja sitte oon väsännyt siihen pienempään nukkikseen sitä paanukattoa (ei ole kuvaa blogissa viel). Ja leiponut marjapiirakan jonka poppoo veti kyllä jo naamariinsa, Kiiaa myöten :D

Huomenna pitäis tehdä Kiiukan kummitädin tytön ristiäiskakkuun muutama ruusu kera lehtien. Viimeksi kun tein rippikakkuun ruusuja, väänsin samalla muotin terälehdille ja lehdille. Tuleepa hiukan säännöllisemmän näköiset ja kokoiset. Ja pitäis pestä nuo mun v.punaiset lasiset kynttilänjalat lainaan. Ne oli Kiiallakin ja aikoinaan isoisomamma oli ostanut ne mun ristiäisiin.

Jospa menis viel haukkaamaan happea ja painelis sitte maate. :wave:
 
Iltaa!tai yöhän tuo jo on...

pikku-ukko nukkunut jo useemman tunnin,ja väsy olikin tuossa illalla.
kiukutti niin julmetusti...nukku nimittäin vaan yhet päikyt tänää(1½h)
yleensä nukkuu kahet,aamupäivällä n.tunnin ja iltapäivällä parintunnin unet.
kyllähän nuo vaihtelee kovasti.

täällä taas satanut taas koko päivän,pikku taukoja välissä.
sain käytyä rattailla cittarissa.
otin nyt rasvatonta maitoo,poju saa huomenna eka kerran maistaa sitä puurossa.

liukuesteistä teillä ollut juttua,minä ostin tänää halpa-hallista sellasen 1,50 maksavan rullan.
siitä sain potan alle estettä ja ammeeseenki.
tosin ammetta ei tänää käytetty ku poika oli ihan liian väsy kylpyyn,pika suihkun kävi.
että e ammeenpohja voikin olla liukas..hui..
kyllä on monet kerrat meinanu kaatua sinne!

mileko : ihan kamalaa :'(
vanhemmatkin varmasti jo uskaltaneet toivoa että pieni pian tervehtyy ja kotiutuu,sitten käy noin :'(
painoakin niin hyvin saanut pieni...kylläpä tuli paha mieli kaveris puolesta!

rontti en oo vielä omar-suklaata maistanut,mutta aion kyllä :p

ihanaa,henkasta tullut täti!!Onnea! :flower:
ja siskolles myös onnea pienestä ihanuudesta:)
aamusellä luin pikaseen teidän jutut ja henkan viesti pisti silmään,mietinkin tuossa päivällä ett toivottvasti illala saadaan uutisia :D
ai että nuo vauvauutiset on aina yhtä ihania!! :heart:

noniin,nyt unille!
hyviä öitä kaikille :wave:
 

Yhteistyössä