Hellurei! Aamulla jatkui nallejen ja sydänten ompelut ja sitten oltiin avoimessa jumppaamassa ja ulkona keinumassa. Pikkuneitikin on niin naama näkkärillä keinussa
. Mutta lopuksi oli jo ihan just tippumassa, kun sain kiinni (keskimmäiselle kun annoin vauhtia). Hitto vie tuo siis kiipee keinustakin |O . Täytyy kyllä varoittaa päikyn tätejä, siellä kun on paljon lapsia, vois helposti unohtaa toisen tyytyväisen hetkeks yksin keinuun.
Pitikin jo eilen todeta, että
Katjannalla kans hyvä siivousvimma päällä. Mikähän siinä on, että ennen vauvan syntymää on kova puunaus ja kodin laitto päällä ja sama sitten ennen töihin menoa. Ihan mukavaakin minusta ja kiva saada paikat kuntoon. En vielä eilen kovin isoa hernettä vetänyt nenään siitä, ettei lapsia jaksettu nousta oven pileen moikkaamaan, vasta jälkikäteen tuli asia mieleenkin, mutta mutta. Huomenna sitten nähdään miten otetaan vastaan, kun ulkoilemaan mennään. Olenkin sanonut, että tutustuessani nyt tähän päiväkotielämään äidin roolissa, olen saanut todella hyvän käytännönkoulutuksen. Eli mun alalla äippälomallakin oppii yllättävän paljon. Monta kertaa olen marssinut kotiin hokien mielessäni "kyllä minä toimin sitten toisin".
Henkalle onnea täältäkin :heart:
Oliskin hienoa, jos väki jaksaisi
Ideaparkiin lähteä
! Minä ehdoton ensi tai seuraavaa viikkoa, että ehdin mukaan :wave: . Onko jollain joku päivä erityisen huono, mikä saatais sovittua?
Enja tekemässä hyvän kuuloista sapuskaa
Mun piti kans laittaa
Äitivaan teidän taaperolle (alkaako noi muuten olla taaperoita
:'( ) onnittelut askelista ja muutenkin oli kiva kuulla sinustakin taas
. Meillä ei nyt taas ole askelia otettu.
Koitas
Hemuli olla sekoomatta siellä vaatelaatikoittes kans
Mileko tosiaan voisit repästä
. Herhiläisethän voi tehdä asioita toisinkin päin. Toiset leikkaa kesätukkaa, leikkaa sä talvitukka. Ja me muut perässä
Jaahans, meenpä lukemaan
Dirlittanin viestin