Lokakuun herhiläiset, vko 34

Huomenta kaikille. Nyt on käyty taas hakemassa aimo annos Tupperwaren uutuksia ja uusia värejä olin eilen illalla 3 tuntia Mäntsälässä MiniJubileessa eli siis ohjelmallinen kokous ja kyllä sai taas nauraa.....oli meinaan sen verran hyvät esitykset.

Mutta siis sellaista tänne. Kohta pitää lähteä taas Ellan kanssa kerhoon, tuolla se jo odottaa malttamattomana repun kanssa jotta koska mennään. :LOL:

Huomenia vaan! Oon kohta pannullisen juonut yksinäni kahvia ootellen että poppoo heräilee. No isommat koululaiset meni jo ja toiset nukkuu viel. Pitäis rämpiä ylös Jeppeä herättelemään.

Mutta miä oon ihan unohtanut onnitella Äitivaan pojua kävelytaidosta :ashamed: Onnea pienelle horjuvalle :flower: :D Äsken nimittäin välähti yhtäkkiä päähän että ketkäs kaikki kävelikään jo... Sannin muistin ja Iidan askeleet... Sitte alkoikin pähkäily että jonkun oma tallas mutta kenen? Ja kyllä alkoi vaivata minuu :D Piti tulla ettimään kukas olikaan horjuva tallailija :whistle:

No mutta nyt nykimään porukkaa ylös. Daniel kuuluukin jotain huutelevan. Siis äitiiiii,äitiii, äitiii :D

Kiitokset kaikille myötätunnosta :hug:
Pieni oli perheen kuudes lapsi...

Mistäs tuollasta uutta suklaata saapi?? Mulle kanssa, vaikka en suklaasta yhtään tykkäkään :whistle: :LOL:

Minun tekis mieli tehä jotain repäsevää. Tylsistyttää olla aina vaan kotona :eek:
Ois ees kahviseuraa :|
Perjantaina koko poppoolla kampaaja. Vetäsenkö kaljuks joutessani :LOL:

mileko, aloita Tupperware myyjänä...... ;) pääset välillä pois kotoa ja kahvittelemaan ja herkkuja syömään sillointällöin......

Nyt on hieno aloituslaukku, siinä on se ihana Pikakokki2 jolla saa vatkattua ja silputtua kaikenlaista ovh 59,- yms muuta kivaa........ :whistle: ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Mistäs tuollasta uutta suklaata saapi?? Mulle kanssa, vaikka en suklaasta yhtään tykkäkään :whistle: :LOL:
Ai jaa, kun muillakin on niin sunkin pitää saada vaikkaei tykkääkkään :LOL: Älä välitä en miäkään ole sitä viel maistanut mut miä en yleensä niistä sotkotuksista tykkääkkään..

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Vetäsenkö kaljuks joutessani :LOL:
Teeppäs se ja sitte kuvat näkyville:whistle: Ties vaikka aloittaisit uuden buumin lokamammojen keskuudessa :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
mileko, aloita Tupperware myyjänä...... ;) pääset välillä pois kotoa ja kahvittelemaan ja herkkuja syömään sillointällöin......

Nyt on hieno aloituslaukku, siinä on se ihana Pikakokki2 jolla saa vatkattua ja silputtua kaikenlaista ovh 59,- yms muuta kivaa........ :whistle: ;) :D
Piitulilla on oma lehmä ojassa :whistle: :LOL:

Tiipii oli tehnyt huippulöydön, vanha kolmipyörä kumirenkailla 3 euroa |O :eek: :headwall: Minäkin haluan sellaisen Mintulle!! Heti nyt joku mulle myy sellaisen!! Äkkiä hop hop :LOL: Ei mutta jos jollain on sellainen varastossa eikä tarvitse niin voin ostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Tiipii oli tehnyt huippulöydön, vanha kolmipyörä kumirenkailla 3 euroa |O :eek: :headwall: Minäkin haluan sellaisen Mintulle!! Heti nyt joku mulle myy sellaisen!! Äkkiä hop hop :LOL: Ei mutta jos jollain on sellainen varastossa eikä tarvitse niin voin ostaa :)
Missäs miä näin semmosen? Ei meillä mut jossain kirpparilla/kierrätyksessä... Pitää yrittää muistella... Hitto tätä mun päätä :headwall: :headwall: Palajan asiaan jos muistan

Huomenta!!
täällä kun ollut juttua kaappien siivouksesta,nii johan mua alkoi ressaan noi meijän ylipursoovat kaapit |O ostin eilen koreja että sais vähä nätimmin.
ns.vaatekaappi on ku joku varasto,ja sotkunen sellanen..
ihan lattiatsa kattoon roinaa,muovipusseissa ja ilma.
nyt tässä alottelen :LOL: siis ensin kaffet pitää juoda että jaksaa.

tupperwara kutsuilla oon käynyt kerran tai pari,ja mukavaa oli.
siinä hörpittii akka porukalla kahvia ja pöytä oli täynnä herkkuja:p
muistan että kaveri kun myi niitä,nii sai kyllä hyvin itelle tavaraa.

mut mää nyt koitan alottaa tuota urakkaa,hohhoijaa...
mutta eihän sitä kaikkee kerralla tartte tehä :D :saint:

vetelen täällä aamupalaksi neekerinpusuja,mokkamakuisia, että onkin hyviä :p :ashamed: !

juu lääkärissä käyty; noh,saimpahan kokeiltavaksi toisenlaisia lääkkeitä :/ , siinäpäse. millonkahan jaksas pureutua siihen että mikä tän unettomuuden aiheuttaa.......

tohtorilla kuntoilubuumi; viskaas vähän mullekkin sitä intoa :wave: !!!

Milekolle laitoin yv.tä ja postia tulossa tänään muutenkin :wave:

Lisätienestiä ja mukavaa harrastusta kaipaaville, ite olen oriflamen myyntikonsulttina ja tykkään hommasta aivan älyttömästi. LillaStinan innoittamana lähin mukaan myös maustehommaan, mutta oriflame vei mennessään ja on nyt se päähomma. Toki minä mausteitakin myyn. Nyt etsinkin uusia yhteyshenkilöitä ryhmääni (oriflame), joten kaikki ketä vähääkään kiinnostaa, ottakoot yhteyttä yv.nä niin kerron tarkemmin. Uusille yhteyshenkilöille upeita etuja, aloitus ei maksa mitään ja tuotteista saa 25 prosentin alennuksen!

Että sellasta, tuutis kiitoksia onnitteluista, kylläpä lämmitti. Tuossahan tuo nytkin (kakat housussa) huojuu mennä etiäpäin. Ennätys on jo seittemän askelta kerrallaan kaatumatta :LOL: :LOL:

Onnea muillekin uusia taitoja oppineille On se vaan iin ihanaa seurata uusia juttuja, olipa se sitten mitä tahansa. Tänä aamuna katoin kun poitsu istui potalla ja oli olevinaan niin isoa poikaa, ja näytti niinku ois yön aikana kasvanu tosi paljon. Tuli kyllä mieleen että missäs se minun vauva oikein on :'(

Ai niin, milla-marialle on pitäny sanoa jo kauan sitten, että ei me oo vieläkään päästy pyöräilemään kun se istuin ei käynykkään jostai syystä mun pyörään. Mun setä aiko sitä vielä kattoa, mutta ei oo näkyny. Alkas vaan tulla niin päästäs ostaan uus jos ei se mitenkään päin siihen käy. Tahtois jo kovasti ajelemaan.

Joo-o, kyllä täälä on sellanen kaasukammio jo, että pitänee lähtä ne pöksyt putsaamaan. Mukavaa päivää :wave:

Ja onnea Henkalle :flower:

Mileko; minä tilasin purkkaa ja tabletteja. Purkat on ihan ok, mutta nuo tabletit on kovia. Oletin niiden olevan pehmeämpiä. :( No varmasti asiansa ajaa.

Rontin ; lasten tarhan henkilökunnan käytös ihmeellistä :eek: Minä raukka kuvittelen ja oletan että niiden tätien pitäisi olla iloisia ja tulla juttelemaan sekä olla kamalan kiinnostuneita juuri minun lapsista. Mulla on varmaan rima liian korkealla ja vetäsen kamalat herneet nenään kun menen tutustamaan omieni kans eikä kukaan olekaan yhtään kiinnostunut noista. Olen aina ollut jotenkin kamalan vaativainen tuon päivähoidon suhteen. Mutta tähän asti olen ollut kyllä tosi tyytyväinen kaikkiin hoitomuotoihin mitä tuon vanhemman kans olen kokenut. Ihania hoitajia ollut kaikki. Päiväkodin johtaja on ehkä vähän ynseä meikäläistä kohtaan, mutta muuten ihania ihmisiä kaikki. Suu auki olen lukenut nyt millainen vastaanotto hoidossa on ollut Niinukalla ja nyt vielä Rontillakin. |O

Mun työkaveri soittaa ja sitten pitää alkaa taas siivomaan, tänään vuorossa tietokone huone :headwall:

mulla mitään energiaa oo,kunhan pakotan tätä persusta joskus ylös täältäki..
tilda ooppas sitten varovainen niiden uusien kanssa..kannattaa ottaa silleen ettei sun oo pakko hoitaa aamulla poikaa..mullahan on nuo nykyiset vähä liiankin tehokkaat,kun nukkuu seuraavankin päivän,silmät vaan ei aukee..puolikkaallakin tuo..eikä mulla oo ees varsinainen unilääke..

omar suklaa,jaaha pitänee poiketa kauppaan :p
ukot läks sorsametälle,jipii mitähän minä tekisin kun ei poikakaan oo kotona,meni mummille siks aikaa..aurinkoki paistas..

mä annan pojalle aika paljo samaa ruokaa mitä me syödään,suolaa ja muita mausteita vähemmän muttei kokonaan poiskaan..eilen sai juustoo,pitäs alkaa ostaa vaikka niitä danonino rahkoja tai jotain..tuntuu ettei huvittas koko maidon annon alotus kun ei ite juo maitoo tai käytä muutenkaan paljoo maito tuotteita..

meillä noustaan ihan koko ajan jonnekkin seisomaan ja sit se hurja laskee kädet irti ja minä hyökkään ottaa pojan syliin,ei ehken koskaan tuolla vauhdilla opi kävelee :D juu,jos vaikka kahvin laittoon..

Minen kestä!!! :LOL: :LOL: :LOL: Putoilen täällä iteksein! Kävinpäs tuolla varastossa hakemaan yksäidille ( :LOL: ) vaatetta huudettavaksi....Miulla menee ikä ja terveys noita vaatteita kuvatessa! Hervoton loota sinne vielä jäi noita pojan vaatteita, sellanen missä on ollu iso traktori ajeltavaks peräkärryineen tohon pihaan! Ja se on ääriään myöten täys! :LOL: Apuja kaivataan...!!!??? Halukkaita tarjolla?? :D

Tilda - aikanaan googlailin unettomuutta aikas paljonkin, voisin laittaa yveetä niistä sulle.
Tampereen seudulla Jukka Alihanka olisi se huippu kai tällä alalla ?

Vaihtoehdot ja lääkket hoitoon kai on - perinteiset nukahtamis ja uni-lääkkeet, pinei annos mielialalääkettä (esim remeron...) , sitten melatoniini (johon kaikki lekurit ei suostu, eis varsinainen lääke) - ja noilla unettomuussivuilla oli hyviä kokemuksia jostain vauvojen koliikkiin tarkoitetusta lääkkeestäkin...

Sitten semmoisia rentoutus cd:tä voisit kokeilla - peru unisaneeraukset on varmaan tuttuja jo ?
Mulla jonkin verran auttoi silloin /burnoutin yhteydessä) myös avantouinti ja vyöhykleterapia ...
Akupunktio voi myös auttaa ...

Jaksu - eikus tarkoitan UNIA :) :)

Jahas, menkat suvaitsi saapua, kp vain 40!!! Eli nyt sit jääpi kierukka saamatta, odotan juur puhelua asiaa hoitavalta hoitajalta. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Onnea Henkka-tädille!
:flower: :flower:
Mä oon 10 kertanen täti, siis täyden kympin ;)

Meillä on semmonen kolmipyörä, kumirenkailla, saatiin kaverilta. se pitäs vaan tuunata kuntoon, niis saa Eero siitä hyvän menopelin. Jos toi ukkeli sais sen siks laitettua, ens kesään... :whistle:

Jahas, vihdoin ruoka valmista!!

Hellurei! Aamulla jatkui nallejen ja sydänten ompelut ja sitten oltiin avoimessa jumppaamassa ja ulkona keinumassa. Pikkuneitikin on niin naama näkkärillä keinussa :) . Mutta lopuksi oli jo ihan just tippumassa, kun sain kiinni (keskimmäiselle kun annoin vauhtia). Hitto vie tuo siis kiipee keinustakin |O . Täytyy kyllä varoittaa päikyn tätejä, siellä kun on paljon lapsia, vois helposti unohtaa toisen tyytyväisen hetkeks yksin keinuun.

Pitikin jo eilen todeta, että Katjannalla kans hyvä siivousvimma päällä. Mikähän siinä on, että ennen vauvan syntymää on kova puunaus ja kodin laitto päällä ja sama sitten ennen töihin menoa. Ihan mukavaakin minusta ja kiva saada paikat kuntoon. En vielä eilen kovin isoa hernettä vetänyt nenään siitä, ettei lapsia jaksettu nousta oven pileen moikkaamaan, vasta jälkikäteen tuli asia mieleenkin, mutta mutta. Huomenna sitten nähdään miten otetaan vastaan, kun ulkoilemaan mennään. Olenkin sanonut, että tutustuessani nyt tähän päiväkotielämään äidin roolissa, olen saanut todella hyvän käytännönkoulutuksen. Eli mun alalla äippälomallakin oppii yllättävän paljon. Monta kertaa olen marssinut kotiin hokien mielessäni "kyllä minä toimin sitten toisin".

Henkalle onnea täältäkin :heart:

Oliskin hienoa, jos väki jaksaisi Ideaparkiin lähteä :D ! Minä ehdoton ensi tai seuraavaa viikkoa, että ehdin mukaan :wave: . Onko jollain joku päivä erityisen huono, mikä saatais sovittua?

Enja tekemässä hyvän kuuloista sapuskaa :p

Mun piti kans laittaa Äitivaan teidän taaperolle (alkaako noi muuten olla taaperoita :eek: :'( ) onnittelut askelista ja muutenkin oli kiva kuulla sinustakin taas :) . Meillä ei nyt taas ole askelia otettu.

Koitas Hemuli olla sekoomatta siellä vaatelaatikoittes kans :LOL:

Mileko tosiaan voisit repästä :LOL: . Herhiläisethän voi tehdä asioita toisinkin päin. Toiset leikkaa kesätukkaa, leikkaa sä talvitukka. Ja me muut perässä :LOL: :LOL:

Jaahans, meenpä lukemaan Dirlittanin viestin :)

vip pitää soitella alkuviikosta :)

Henkalle onnittelut tädiksi tulemisesta :heart:

enkä nyt muista mitä muuta piti kommentoida...... :ashamed:

yodottajalle mie oon yleensä jos yksin ollu ja pitäny päästä suihkuun niin heti kun nukahtaa päikyille niin samantien suihkuun..

tarviikos kukaan pullonlämmitintä? philipsin semmonen lämmitin, siinä on mukana semmonen autopistoke et saa autossakin lämmittää. purkkiruuatkin lämpiää tien päällä =) myö ei vaan nii ihmeemmin reissata et sitä enää tartteis...

Onkos kellään semmosta pyörän perään laitettavaa peräkärryä? kun suunnittelin et oiskos se miten kätsä? mahtuis molemmat ipanat kyytiin ja pääsis ainakin nopeemmin kun rattailla..mut sit taas talvella ei varmaan mitenkään...

Yhteistyössä