Lokakuun herhiläiset, vko 34

Tuutilulla ja Yksäiti
Sanni syö myös samaa ruokaa kun muutkin ja oikeeta maitoo on menny kohta kk. Purkkiruuat ja korvike ei ees kelpaa enää...

Meillä on käytössä toi sama allas kun Piitulillakii. Sellanen kesä on ollu, ettei oo tarvinnu tuota ulos viritellä ollenkaan, joten 2 nuorimmaista pestään siinä. Sanni saapi lotrailla ihan omine nokkineen, yleensä jompikumpi noista vanhemmista tytöistä seurana.

Tällä hetkellä Sannilla lempileluina Suomen Tivolin heliumpallo ja tietokoneen yks johto. Tuleekohan neitokaisesta isona joku asentaja-koneistaja :D
 
meilläkin tyty syö ihan samaa ruokaa kuin myökin..nyt olen antanut noita viinimarjoja..pikkusen on neitiä puistattanut..mutta vaapukka punaherukka kiisseli on herkkuu :D
ja bulgarian jugurtista tykkää,ilman mitään lisukkeita..ei kyllä miun suussa miltään maistunu koko jugurtti... :x
 
Huomenta!

Mä olen vähän väsy tällä hetkellä. Hitto, kun voisi mennä nukkumaan ja nukkua koko päivän... Mutta kaveri tulee kohta ja aletaan suunnitteleen heille hääkortteja, karkkirasioita yms... EHDOTUKSIA OTETAAN VASTAAN ;)

Meillä ei mitään ihmeellistä tänne. Eemeli oppis eilen taputtamaan käsiään... Istui koko ajan ja taputti ensin lattiaan, sitten käsiään yhteen ja nauroi räkäsesti päälle :LOL: Oli ihana katsoa tuota pikku kaveria :D
Nyt ollaan pikku hiljaa alettu kontata ihan kunnolla täällä sisällä. Ei vielä koko aikaa konttaa, mutta konttaa nyt kuitenkin.
 
Huomenta!

Milekon kaverille :hug: Katoitteko eilen huippumalli haussa eka jakson? Sen yhden likan viimeisin muisto äidistä oli, kun hän 9 vuotiaana tuijottaa äitiään silmiin putoavassa lentokoneessa. Äiti kuoli hypotermiaan, mutta tyttö pelastui äidin ruumiinlämmön vuoksi. Äiti makasi hänen päällään osittain. Luoja että mua rupes itkettään! Olen lentänyt monesti Annin kanssa ja pelkään lentämistä, mutta Annin kanssa vielä enemmän. Aina ajattelen että jos tämä tippuu, kauhea katsoa Annia silmiin... :'(

Vilma-Onni, ihan tavallisista sittareista jne saa PikkuPiian ammeliukuesteitä, soikion muotoinen kumialusta, jossa imukupit alla. Myös ikeasta saa noita liukuesteitä, ne on vähän isompia, jolloin laitan usein myös suihkun alle kun Anni menee suihkuun niin ei liukastu kaakeleihin. Mutta pidän sitä Mintulla kylpyaltaassakin. Ja Ikeasta saa myös ihan altaita missä on valmiina liukuesteet siinä sisäpohjassa. Suosittelen!

Mukavaa päivää kaikille :)
 
Mileko voi että kun surullisia uutisia :'( Ja vielä oli noin hyvin painoakin tullut ja varmasti vanhemmilla ollut toiveet korkealla selviämisen puolesta.. Kyllä sitä välillä miettii että miten sitä uskaltaa enää lisää lapsia tehdä kun on tämä yksi terve ja niin moni asia voi mennä pieleen :hug:

Oon nyt antanu tytölle kaurapuuroa eilen illalla ja tänä aamuna ja tosi loistavasti on maistunu! =) Tämä on kyllä aika kova saavutus meidän yökkääjälle.. Hiutaleet olen kylläkin hienontanu ja sitten mikrossa vaan tehny, en jaksa keittää kun kerran kukaan muu ei meillä sitä syö. Ajattelin että en enää annakaan tuota vauvapuuroa ollenkaan, sitä oliskin kaapissa ehkä vaan yks annos jälellä joten voi heittää vaikka menemään.

Miellä on tänään illalla tapaaminen niitten mun synnytysosasto-kavereitten kanssa! Mukava taas nähä miten on heidän lapset kasvaneet, kaikki kun on syntyny juuri samana päivänä =)
 
milekolla todella surullisia uutisia :hug: sinne ja kaverilla..jotenkin koskettaa aina niin paljon kaikki mikä koskee lapsia :'(

minsu oikein arvattu..jalat on kipeet ja hartiat kans..tuli eilen siis reeni sekä itelle että hepalle :D

me herättiin vasta 10 :eek: :saint: siihen itseasiassa ku iskä tuli ruoka tunnille :LOL: joo toi kiljukaula hilluu sohvaa vasten ja kiistelee äidin huomiosta :wave:
 
Ei taho millään ehtiä kuvaileen kaikkia vaatteita... :LOL: Paan linkin (jos taas osaan) mun myytäviin kohteisiin tonne huutonettiin. Aika vähän siellä viä on mutta eipä tuon neitosen kanssa oikeen meinaa ehtiä kun hää on vielä päättänyt nukkua päikkyjä vain tovin! :headwall: Mutta pikkuhiljaa paan lisää ku ennätän, sitä vaatetta kun tuolla piisaa. Yhden lootan eilen kuvailin ja osan paan ihan kokonaan meneen uffille. Käykää sillon tällön kahtomassa tai kysykää suoraan jos on jotain tiettyä tarvista. Paan sit ensiks teille kuvaa! :D

Lillis vien haalarin iltapäivästä postiin! =)

Muoks. pah, se linkki jäi....... :kieh: :LOL: :LOL:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=84880605

niin ja eikai se sitten tietenkään toimi suoraan linkkinä kun ei tää amatööri osaa! Mutta saahan sen kopioitua! :D
 
prrrrrkele! ensi tökkii sivut ja kun ne toimis suhtkoht niin sähkökatko :headwall: :headwall: :headwall: !

aah,dogilla ihanan kuuloinen ratsireissu :D ! kävittekö ihan jossain "yleisellä"tallilla? minäkin tilasin vihdoin sen kengittäjän, jokohan sitä omaa aikaa rupeaisi järjestymään? empä oo tainnu koko kesänä juuri hepan selässä pyörähtää :( ........pitäis päästä omia ja heposen kesäläskejä pudottaan :LOL: !

me askarreltiin häänamuja näin: pahvista muotilla leikattiin pikkuriikkisiä laukkuja, jotka taiteltiin ja liimattiin saumat. kylkeen kohokynällä sydän, värssylippu ja namu sisälle ja silkkinauhalla kiinni :heart: ! näitä ideoita löytyy tooosi paljon askarteluliikkeistä; sinooperi,askartelukulma yms....
kutsukortitkin tein ite----ja tuli muuten sikahienot----kun niin hyvän idean nappasin sinooperilta! tosin meillä olikin pienet häät, sadalle hengelle olis kyllä jäänyt tekemättä :D !

vihdoin tilasin yksärille lääkäriajan; käyn vähän kyselemässä apuja unettomuuteen :| ....hitto että oli vaikee tarttua luuriin.....on semmonen asia josta on vähän vaikea nokakkain puhua, ei edes oma ukko saa musta mitään irti, menee niiin syvälle asian juuret :ashamed: .....

milekon ystavällä kauhea tapaus,miten tuollaisesta selviää :'( .....
 
Mileko :hug:

Rontti: vastaan yv:nä, en tohdi täällä huudella :)

Taas oltiin treenailemassa päiväkodilla, meni tosi hienosti, siellä Eemi konttaa muiden perässä ja kävelee puita pitkin hirmuista kyytiä. Kovasti osallistuu "leikkiin", taputtaa kun kaverit siellä puuhailee, ja aina on siellä missä muutkin taaperot:)
Minä taas itkeä märsytin, miten voikin olla haikeaa..
Tänään jo katsottiin Eemille oma naulakko ja peti ja syöttötuoli..Voi mun pientä.
Kotiin ei olisi lähtenyt millään, pisti hanttiin tosissaan, nyt vetelee sikeitä SISÄLLÄ OMASSA SÄNGYSSÄ..jee..meillähän ei nämä sisällä nukkumiset ole toimineet päivällä, mutta näyttää sujuvan nyt nekin!
Saa nähdä miten Eemin fiilis muuttuu, kun hoksaa että sinne pitääkin jäädä ilman äitiä..
 
tilda hyvä kun varasit..mä oon kans huono varaamaan noita aikoja niin ukko aina soittaa ja tuleeki kertoo et joo mennään sit kello sejase sinnejatänne :saint:
ja ihan yleisellä tallilla..kotisivutki sillä on..mukavoo oli juu ku kerranki sai itekki sit ihan työtä tehä tuloksen eteen :D ja sehän tässä hommassa parasta on..mun tädin mies muuten kengittää tällä alueella =)
 
milekolla ikäviä uutisia :hug: todella aina kaikki lapsiin kohdistuva vetää hiljaseks..

No käytiin tänään tytön kanssa sen rakkulaisen ihottuman takia siellä lääkärissä niin se on märkärupi! saatiin sitten antibioottikuuri siihen...

muuten aletaan flunssasta toipua, itellä vielä kauhea yskä!
 
Tässäpä Lillikselle muutama kuva.. =)

Meidän menu edestä

sisältä (kohokuvioitua kartonkia)

Meillä oli yksinkertaiset paikkakortit..

Hääkarkit oli werthers original kovia kerma toffeita (tulikohan nimi oikein? :D), alla pienen pieni aforismi liimattuna kartongille ja päällä tylliä siottuna kultaisella nauhalla.

Meidän auto koristeltiin myös yksinkertaisesti. Konepellin päältä meni noi nauhat.

Siinäpä jotain meidän häistä.

Tässä mun siskon kutsun kuva, jossa siis heidän esikoisensa kutsuu vieraat..


Tässä paikkakortit joita tein mun kaverin häihin..


 
Täälä silmät ristissä :| Yö oli kauhee.Ellan huoneen lampussa oli kosketushäiriö.Heräsin kahelta kun valo loisti neidin huoneesta ja huuto kävi.Hää oli ihan pirteenä sielä seisoskelee.(valo on vielä tosi kirkas) sammutin valot ja luulin että valo oli mennyt päälle hupparista joka roikkuu katkaisijan yläpuolella.(meillä siis hipasu/säädin valokatkaisija) nukutin häntä 45min.Neljältä sitten valot taas syttyi ja heräsin kun höpinää kuului.Eihän tuo neiti sitten tuntiin nukkunutkaan kun ehti niin hyvin heräämään.Enkä miekään saanu enää unta,mietin kaikennäköstä...kuten sitä että tyttelin laskettuna päivänä lähetään viikoksi Kreikkaan,että mie jään paljosta paitsi jos tytteli synnyttää sinä aikana,kun en voi olla palstalla lukemassa :LOL:

milekon uutiset saa kyyneleet silmäkulmiin :'(

rontti oli tehny tosi hienoja ompeluksia.

millillä hienoja häävinkkejä ;) Oon ens kesän häissä kaasona ja häät on meidän paikkakunnalla ja morsian asuu toisellapuolella suomea.Aika paljon autan häntä täältä käsin.

pupun kissanruoka madoista tuli mieleen että meillä on joka kesä komposti TÄYNNÄ niitä valkosia toukkia.Niitä on niin paljon ettei edes näe mitä ruokaa/jätteitä kompostissa on. :x :x Oon sanonukki miehelle et voi yksinää viedä ne kompostijätteet mie en pysty menee sillon kompostille tai oksennan :x Jos teillä on ne kissanruoka astiat ulkona niin kärpäsen toukkia tulee näin kesällä tosi helposti.

piitulille myöhästyneet synttärionnittelut :flower:
 
noniin...käytiin jäkän kans taas "tutustumassa" perhepäivähoitajaan...vaik tuttu onkin,ku tyttöki oli sie =) hyvin poika tykkäs leikkiä..tosi ihanaa..kuhan ny vie äitiki pääsis pois näkyvistä ilman huutoo.....

mut joo...siskoni on ny synnyttämässä....arvatkaapa vaan jänskättääkö :whistle: :D :D
ihanaa....oottelen täs kokoajan puhelimen ääressä.....

mut ny vessaan :LOL:
 
Lillis


http://weddinginvitations411.cceasy.com/order/WE_SearchResults.cfm?prev=1&TempPrev=0&blnPreviewRequestSubmitted=0&recordsperpage=8&CompletedOrder=0&sBasketID=0&Group=WedEnsCCa&alogo=1&menu=None&morethanonepage=YES&HostDomain=0&FirstTimeThrough=1&option=WE_SearchResults.cfm&format=WedEnsCCa
 
[/b]vip millon se siun koulu nyt alkaa? vois yrittää nähä ennen sitä? ja nyt ollaankiin 3 päivää karanteenissa ettei tuo märkärupi tartu...3 päivää sen antibioottikuurin alottamisesta ei enää tartu, mut jos ens viikkoon yrittäis? on kyl tää viikko muutenkii aika kiirus..to mennään sinne polille tytön kans...
 
tuli noista kärspäsen toukista mieleen eräs juttu..

meillä oli äidin luona mun rippilahjaks saadut kanit,mä tein niille ite ison häkin,sellasen koiran häkin kokoisen ja sinne rakennettiin oma talo niille jonne meni sellanen silta..olivat ulkokaneja kokonaan..
yks kesä toista kania (piia) oli tökänny ilmeisesti oksa mahan alle ja sitä ei heti huomattu kun oli aika vikkelä ja ujo kaveri..sit alettiin tarkemmin kania tutkia kun ei ruoka enää meinannu maistua ja jökötti aina vaan häkin oven edessä..no mahassa oli haava ja sinne oli kärpänen muninu ja hännästä oli karvat lähteny..ell antoi sitten antibiootin ja antibiootti rasvan.sillä parani tosi hyvin..kunnes taas haava aukesi,ilmeisesti toukkia oli jäänyt haavan sisään..vein kanin ell ja totuus paljastui paljon pahemmaksi kun karvat ajettiin masusta..kanin olis voinu vielä ehkä saada kuntoon,mutta olis ollu tosi vaativaa hoitoa,tyyliin pestä kani 6x päivässä ja rasvata ja antaa antibiootti sekä pitää maha puhtaana koko ajan..eikä välttämättä olis enää selvinny,kuitenkin 7v piia oli sillon..tein raskaan päätöksen ja ell antoi sitten lopetus piikit kanille..meni 2 viikkoa niin meidän toinen kani roki löytyi kuolleena talosta..oli ikävään kuollu :'( vaikka onkin pelkkiä kaneja mullon vieläki ikävä niitä :'( :'(
joten noi kärpäsen toukat voi saada pahaa jälkeä aikaan..kesäisin kannattaa kaikki elukoiden haavat hoitaa hyvin ja tarpeeksi ajoissa,varsinkin jos eläin on ulkona pidemmän aikaa..
 
kuka tulis meille keräämään nuo viinimarjat..ja laittas vielä ne pakkaseen???tyty nukkuu,ja minuukin väsyttää..ei auta muu ku kampeutuu tonne pusikkoon..pitää varmaan vetää miehen kumpparit jalkaan kun siellä vilisee kusiaisia :eek: siis puskien juurella...

kävin siellä päivähoidon ohjaajan luona..jotenkin tuli sellanen olo et venla olis liian pieni tuonne vuorohoitoon..ääneen siinä niin pähkäili että,hänen pitää tehdä järjästelyjä..mitenköhän se siellä kun on niin pieni ...ja ku tää vähän äkkiä tuli..(ekana olisin tarttenu 1.10 sen paikan,mut ku se homma meni mönkään,niin nyt alkaa toine homma 1.9)
sanoin sit sille eukolle,et kuule,kyllä mie tiiän et tää vähän äkkiä tuli,mut ei voi mitään,sijaisen asema on hankala..töitä olis vaik tehä persepitkällä yötä päivää,mutta kuka hoitaa lapsen???kun kaikilla ei satu olemaan nyt näitä isovanhempia ym..
ja tuumasin vaan et pitäiskö miun sit kieltäytyy töistä,jos ei pystytä hoitoo järjästämään..siihen se et, ei tietenkään...

mut tuli tosi paha mieli..miten tuo makkara siellä hoidossa pärjääkään...huh apua...minuu koskee jo valmiiksi päähän kaikki juoksemiset tän asian tiimoilta..no jospa se huomenissa selkiytyis kun tiedän siellä osastolla työvuoroni..mutta ahistava tämmönen..hyvä et nyt kuukaus olis 1.9 alkaen töitä,mutta sitten ei taas mitään hajua mistään..sanoinkin miehelle että kumpa jostain sais päivätyön,niin miten olisikaan kaikki huomattavasti helpompaa...

ja nyt kamala väsymys päällä,tänään jo kahesta paikasta soitettu töihin..mutta ihanaa kun saa kieltäytyy..ja ens viikoksi en aijo yhtään mitään duunia ottaa..aijon venlukan kanssa olla vaan..ja vaikka sitten istutaan koko viikko sylikkäin...

mut ei auta..lähettävä se tonne puskaan on..ei ne marjat sieltä itekseen sankkoon tipaha...
 

Yhteistyössä