Moi mammelit...
ja umpisateista ja synkkää maanantaita...
Valot pitää olla sisällä , on ankiaa.
Onnea
Piitulille ja
taas sairastelijoille jaksua ...
Milli - pidät vaan puolesi taksikuskien kanssa... vaikka on se hemmetti, kun joka paikassa pitää pitää puolensa,. Kunpa asiat vaan sujuis kertasanomalla ja sopimisella ... in a dream world ??
Täälläkö puhuttu synnytyksen kestoista - vedinkö mä pohjat kun vängersin sen
35 tuntia ja kuitenkin meni hätäsektioon sitten ???
Sen vaan yhä sanon että ISOLLA otsaan kirjoitettava jokamamman että SUOLEN TYHJENNYS !!! Ei kai se lapsi mahdu , jos on toinen rööri täynnänsä 9kk ajan jatkuneen ummetuksen tuotosta.. .
:headwall:
Vai oisko tuo niin, että jos tekee yhdne mukulan niin saa sille yhdelle sitten tarpeeksi asti nautittavia synnytystunteja ???
Muuthan voip ynnäillä tänsortin extremeä sitten useammalta (ja jäävät silti vähemmille tunneille kuin meikä...) ...
Jahas - neuvolassa käytiin - pituus 77,7 ja paino 10600 , pipo oli 48,1...
Aika väritöntä oli taas - tosin noihin viun kantapäihin lupas laittaa hetken 1% hydrokortisonia... Viu aika ihanasti lauloi taas Ihahhaa - kun täti kysyi puhuuko ja ymmärtääkö - niin äippä eli mä Viulta kysyin 'Mikä laulu lauletaan ?' - ja hän sitten vastasi ... Ihahhaa.
Aika usein tuo onnistuu tulemaan loogisesti.
Tosin kerran tuli kysymykseen 'Mikä auto?' - sama vastaus - Ihahhaa ..
Nyt iski ahdostus ruuanlaitosta. Kun ja jos lapsen pitäis syödä samoja ruokia kuin muiden. Jaa-a , mä oon umpilaiska kokki nykyään, ja en kertakaikkiaan osaa motivoitua itselleni kokkaamaan... oon elellyt valmishärveleillä ja käynyt ulkona syömässä.
Yhäkään ei iske kokkausvietti, ei ...
Pitääkö sitä väkisin alkaa laatikkoruokia tai jotain vääntämään ?
Onko muita tässä(kin) suhteessa huonoja äitejä ? Ei varmaan...