Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 42

Huomenta :wave:

Niinukka, enterorokko vois sopia kuvaan kans. Siinä tulee kans niitä näppyjä, mut parvorokossa tulee laiskut.
Luulisi että jos venlalla on näppy jo eilen ollut, niin yönaikana on lisääntynyt jos jotain rokkoa on...tuus kertoon :attn:

Nyt kahvia että silmät kunnolla aukee..

ps. niinukalle linkkejä:

parvorokko
http://www.sygeboern.dk/frame.cfm/cms/id=526/sprog=4/grp=2/menu=1/

enterorokko
http://www.sygeboern.dk/frame.cfm/cms/id=696/sprog=4/grp=2/menu=1/

vesirokko

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=528/sprog=4/grp=2/menu=1/
 
:/ meil on Kiia kipeenä. Eilen aivasteli ja alkoi illalla niiskuttamaan. No nukkumaan kun piti käydä vetäs neiti ihan tukkeiseksi. Nukahti sylissä istuma-asentoon (pää mun rinnuksia vasten) hetkessä mut sänkyyn kun laskit heräs heti huutamaan. Sikeämmin sammui vasta klo2 ja sen jälkeen on ollut varmaan puolen tunnin välein hereillä :headwall: Joten minuu kuulkaas pikkusen väsyttää |O

No tänään meil on korvakontrolliaika kuin tilauksesta. Toista korvaasa nimittäin räpelsi ihan mahottomasti ja nyt aamulla tuntui lämpöiseltä.

Eipä tarvi mennä neuvolaan nähtävästi piikkiä perjantaina hakemaan ja katotaan tarviiko poikien juhlia v.loppuna viettää.

*Menee hakemaan kahviii ja buranaa*
 
huomenia!!
näyttäs tauti olevan muksulla ohi...toivotaa nyt!
en uskalla riemusta vielä kiljua,yskiihän tuo,mutta ei niin pahasti.

piitulin tytöt söpöjä:D

tuutikselle jaksamisia sairastelevan lapsosen kaa :hug:

nyt pojalle puuroa nassuun ja sit lähdetäänki siskolle!!
aamuvisiitti =)

:wave:
 
äiti vaan :hug: paljon,toivotaan että äitisi toipuu pian. Isäni sai vuosi sitten sydänkohtauksen ja hänet elvytettiin sairaalan pihalla.Sairaalassa oli viikon verran.Se oli rankkaa aikaa ja tälläkin hetkellä pelottaa aina välillä ettei tulisi uudestaan.

Piitulilla tosi magee tukka :LOL: :LOL:
 
Eemilille lämpimät onnittelut :heart: :flower: =) !!

Piitullla hyvät kuvat :LOL: . Oliko ton ekan kuvan takana näkyvä poika teidän? Oli aikas paljon sun näköö? Ihanat tyttöset :heart: :heart:

Tinakenkätytölle onnea talokaupoista :D :p , wautsi vau!! Ja kuten kaikki muutkin on todennut, surku nyt tuota Pepin hommaa... Toivottavasti nyt saataisiin juttu kuriin ja mitä pikemmin!!!! Kaikki uhma-kiukut ja muut on pientä sun huolien keskellä :hug:

Mamma3 äläs siellä naureskele :LOL:

Paljon on vauvoilla tilejä! Ne joille menee lapsilisätkin omalle tilille, saakin melko potin!! Meillä lapsilisät menee nyt kyllä visusti mulle. Samoin nyt kaikki lahjarahat on jätetty tänne kotiin jemmaan ja niistä sit ostetaan tarvittaessa kenkiä ja muuta lapsille. Eli ei tuonne tileille mene muuta kuin ne kuukausittaiset pienet summat. Vaan kertyyhän niistäkin :) . Itselläni ei pienenä ollut mitään tiliä, tai siis vauvana. Joskus sitten tietysti joku tili avattiin.

Viikkorahoista ja leluista... Meilläkään ei vielä ole viikkoraha käytössä, mutta tuolle eskarille olen jotain pientä kaavaillut. Vähän kuin kannustinrahaa, että jos käyttäytyy suht mukavasti ja tekee jotain pieniä hommia, niin sit vois ehkä lauantaina antaa vaikka jonkun 2e. Karkit ostetaan lauantaina. Leluja me ei osteta oikeestaan koskaan muuten kuin lahjaksi, eikä kukaan mukaan juuri ostele tytöille muuta kuin lahjaksi. Ja se riittää loistavasti!!!! Välillä leluhyllyillä jotain pyytävät, mutta ovat kyllä tottuneet, ettei osteta. Menis niihin kaikkiin rahaa ja kun tarvetta ei ole. Tietysti nuo aina tykkäisivät, mutta turhaa, mun mielestä.

Hui, mä myöhästyn kohta töistä!

Hitto, hajos vissiin imuri tänään!!! Miten mä pärjään :LOL: :LOL: ?! Heti saatava jostain uus, kun vaan ehtis kaupoille. Onkohan Citarissa imureita ja millasia mahtavat olla???

Liekös Kiialla korvat taas :( ? Tuuti, laita osotetta yv, löysin vintiltä just jotain, minkä voisin sulle lähettää... Ihan pientä. Mun Kitty on muuten korvasta varpaaseen 34cm.
 
Piitulihan on sitte viime näkemän kasvattanut hienot hiukset. Sopii sulle tosi hyvin :LOL:

Tileistä meillä ei noilla nuoremmilla niitä ole. Lahjarahoilla ostetaan aina heti samantien mitä kulloinkin on tarkoitus ostaa.

Mitäs Rontti on löytänyt :D Varapäreenkö? :LOL: sillä ainakin ois käyttöä :LOL:

Kiva kuulla Pupustakin ettet ole ihan kadonnut =) Ja milekollekin mun piti jotain sanoa mut mitähän se oli... *painuu lunttamaan*
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Myönnän kyllä itsekkin sen, että välillä, varsinkin ennen kun menin töihin, toivoin, että pääsis pois ja kauas. Välillä oli päiviä, ettei ois jaksanu yhtään vaatimusta, kiukuttelua, passaamista, puunausta, tappelua, vetelehtimistä, känkkäämistä..
Joskus olen jopa miettinyt, että miksi noita piti 5 tehdä... :ashamed:
Ja sitten piti potea huonoa omaatuntoa ajatuksista. Kuitenkin elämäni 5 tärkeintä, rakkainta, täydellisintä ja ihaninta asiaa :heart:
Ehkä meidän äitien pitäisi rentoutua ja sallia niitä negatiivisiakin tunteita
Minusta tässä oli niin osuvasti kiteytetty samoja ajatuksia mitä itelläkin on. Miettinyt miksi niin monta lasta piti tehdä.... huono omatunto.... Kumminkin ne elämän ihanimmat ja tärkeimmät asiat :heart: Ja juuri ne asiat miksi on mielekästä tarpoa läpi vaikeinakin aikoina.... Ja se pyyteetön rakkaus mitä heiltä saa... :heart:

Ja ja... ei mun ajatus juokse nyt yhtään :ashamed:
 
Kiitoksia tukka kommenteista, ostin sen Ellan ja kaverin pojan 3v synttäri naamiasiin jotka pidetään 1.11.

Joo Rontti, kyllä se on meidän esikoinen joka siellä nökötti sohvalla. Ja moni on sanonut että on äitin näköinen.

Tuota tukka asiaa vielä että kohta ompi meikäläinen blondi ja tummia raitoja päässä. tai siis jos se vaan onnistuu. Kaveri tulee kohta laittamaan. Eilen tehtiin jo värinpoisto on kuulkaas vinkeän värinen kuontalo nyt meikäläisellä. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tuuti, mitäs onko meillä nyt ero tullut kun ei olla yhtään soiteltu viime aikoina.... :LOL: :LOL: :'(
Säästölinja kun ne puhelut kestäää.... kestääääääääää :saint: Ja sitä paitsi aina kun miä oon soittanut niin siä oot ollut jossakin hevon kuusessa tai teil on ollu tupa täynnä porukkaa :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tuota tukka asiaa vielä että kohta ompi meikäläinen blondi ja tummia raitoja päässä. tai siis jos se vaan onnistuu. Kaveri tulee kohta laittamaan. Eilen tehtiin jo värinpoisto on kuulkaas vinkeän värinen kuontalo nyt meikäläisellä. :LOL: :LOL:

Miten ois ennen ja jälkeen kuvat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Onnea Eemilille!!

jees, voi olla tänään lähtö synnärille!! Kaveri meni jo näyttään, kun tuli vissii lapsvettä yöllä ja aamulla!! Nyt oottelen puhelua hänen äidiltä, jos sisään jää!!
Jännittäää!!!
Oih! :heart: onnea matkaan teille molemmille jos tositoimiin pääsette :hug: Tai siis se sun ystäväs pääsee :LOL: Puuskuta ja läähätä myötätunnosta edes vähän :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tuota tukka asiaa vielä että kohta ompi meikäläinen blondi ja tummia raitoja päässä. tai siis jos se vaan onnistuu. Kaveri tulee kohta laittamaan. Eilen tehtiin jo värinpoisto on kuulkaas vinkeän värinen kuontalo nyt meikäläisellä. :LOL: :LOL:

Miten ois ennen ja jälkeen kuvat :)
Ei lainkaan hassumpia ajatus :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tuuti, mitäs onko meillä nyt ero tullut kun ei olla yhtään soiteltu viime aikoina.... :LOL: :LOL: :'(
Säästölinja kun ne puhelut kestäää.... kestääääääääää :saint: Ja sitä paitsi aina kun miä oon soittanut niin siä oot ollut jossakin hevon kuusessa tai teil on ollu tupa täynnä porukkaa :kieh: :LOL:
No kun mä oon niin menevää sorttia ja lapsilla on jos jonkun näköistä menoa, kun niitä on se 4 kpl. Niin vilskettä riittää ja innokkaita kahvin juojia......kun kaverit tulee kyläilemään.

Ja nyt tosiaan ollaan niitä naamiaisia suunniteltu.

Ompas taas sekavasti sepustettu.....tai siis selitystähän tämä vaan on omalle laiskuudelle kun ei ole jaksanut soittaa :ashamed: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tuuti, mitäs onko meillä nyt ero tullut kun ei olla yhtään soiteltu viime aikoina.... :LOL: :LOL: :'(
Säästölinja kun ne puhelut kestäää.... kestääääääääää :saint: Ja sitä paitsi aina kun miä oon soittanut niin siä oot ollut jossakin hevon kuusessa tai teil on ollu tupa täynnä porukkaa :kieh: :LOL:
No kun mä oon niin menevää sorttia ja lapsilla on jos jonkun näköistä menoa, kun niitä on se 4 kpl. Niin vilskettä riittää ja innokkaita kahvin juojia......kun kaverit tulee kyläilemään.

Ja nyt tosiaan ollaan niitä naamiaisia suunniteltu.

Ompas taas sekavasti sepustettu.....tai siis selitystähän tämä vaan on omalle laiskuudelle kun ei ole jaksanut soittaa :ashamed: :snotty:
Kummallinen kyläluuta koko emäntä :whistle: :LOL: ja laiskakin kaikenlisäksi *paraskin sanoja* :ashamed:
 

Yhteistyössä