Heips,
Täällä ei ole kyllä yhtään kivat fiilikset äitillä tällä hetkellä. Kateeksi käy kun
Yodottajan viesteistä paistaa tyytyväisyys tämän hetken tilanteeseen. Siis ihanaa kun jollakin on tuollaiset fiilikset, mutta mulla menee enemmän nyt
Rontin linjalla
Ja nimenomaan olen onnellinen Yodottajan puolesta kun teillä tosiaan on ollut yhtä sun toista matkan varrella. Itsekin haluaisin nyt vaan olla yhtä tyytyväinen, mutta kun ei vaan ole.
Aivan kamala ulos lähtö äskettäinkin oli. :headwall: Annin sain valmiiksi ulkovaatteisiin ja Aatulle ehdin sukat, tumput laittaa jalkoihin kunnes haistoin että kakka housussa. |O Ei muuta kuin poika riisumaan, kun tulin kakka pesulta oli neiti riisunut ulkovaatteet puoli väliin alas koska pissatti |O |O No sillä välillä poika oli pissannut ja kastellut bodynsa kun menin vaippaa hakemaan ja ei muuta kun riisumaan toinen alasti ja vaihtoon kaikki muutkin vaatteet. No päästinhän me loppujen lopuksi ulos asti ja nyt poika onneksi nukkuu, mutta neiti vinkuu mua kokoajan tekemään jotain hänen kanssaan.
Piti käydä välillä pyyhkimässä pylly kun tyttö kävi kakalla. Hohohoijaa näin se menee...Mua niin sapettaa tällä hetkellä tämä kotona oleminen että voi kiesus.
Olen kuullut että b-vitamiini vaikuttaa ainakin noihin suunpielen halkeamiin ja sitten virkeyteen. Itse vetelin raskauden loppu metreillä beroccaa kun olo oli niin voimaton. En tiedä sitten miten siihen hermostuneisuuteen vaikuttaa tai vaikuttaako mitenkään. Vai voisko olla että silloin kun väsynyt niin hermotkin menee nopeammin, ainakin minä allekirjoitan tämän lauseen omalla kohdallani.
Ja taas pyyhkimään. Hetkinen vaan...kävi uudestaan kakalla. Voi vitsi tätä hippasua. Tämmönen mua sapettaa ettei voi mitään asiaa tehdä loppuun kun pitää jo rientää jotakin palvelemaan.
Meillä ei olla vielä maisteltukaan muuta kuin korviketta. Sitäkin on vasta mennyt niin vähän etten vielä uskalla miettiäkään normi maitoon siirtymistä.
Niinukalle:hug: koti tilanteeseen myöskin. Teillä tosin eri syyt rasittaa kuin meillä, mutta kuitenkin on tämä välillä vaan rankkaa olla äiti, kodinhoitaja, aviopuoliso ja mitä kaikkea muutakin tässä saa yrittää olla.
Oululaiset. Meillä on keskiviikkona lapsikuvaus, mutta sen puolesta ehkä päästäisiin. Jos teille kuitenkin sopii paremmin se torstai niin pitäkää vain silloin treffit. Me kyllä jaksetaan odottaa ensi kertaankin.
Meillä oli tänään 1.v-neuvola jonne täti toivoi isääkin mukaan, mutta eipä tuo päässyt töiden puolesta. Ihan sama vaikka ei päässytkään. Mua niin ottaa tuo ukkokin tällä hetkellä aivoon. |O Ei se mitään ole tehnyt, mutta nyt tökkii kaikki. Sorry vaan nyt tämä valitus :ashamed:
Pupua minäkin ikävöin. :'( huhuu tulepas kirjuuttelemaan. :wave: