Moikka :wave:
Kiva kun ootte kaipaillu
Varotuksena, että saattaapi tulla jokseenkin pitkän sorttinen teksti kun oon ollu vähän aikaa kirjottamatta niin nyt sitten tulee senkin eestä =)
Viimeviikon pinon loput sain luetuks Juhon päikkäreillä ja nyt sitten otin tämänkin kiinni.
Kirjottamaan ja lukemaan en oo vähään aikaan ehtiny. Mies tekee paljon töitä ja sen lisäks meillä on tätä remonttia täällä kotona jota mies tekee joten kaikki arjen pyörittäminen jää sitten mulle ja Juho kun on sitä sorttia, että ei anna mun päivällä tehä paljon mitään kun koko aika pitäs olla leikkimässä tai jotain sen kanssa. Illat onkin sitten menny siihen, että koitan pitää taloa jotenkin pystyssa ja Juhon synttäreitäkin pitäs koittaa järjestää.
Nytkin mies on helsingissä ja tulee huomenna vasta myöhään illalla |O
Sitten sekin vähänen aika jota on yhessä ehitty olemaan, niin en konetta oo kehannu avasta.
Viikonlopun mies oli kyllä kotona, mutta lauantaina mentiin sitten helsinkiin ja sunnuntai sitten pyhitettiinkin ukon romuvajan pellitykseen ja siivoomiseen sekä vieraitten kestitsemiseen.
Sitten siihen kommentoimiseen yms..
Tilistä: Me on avattu Juholle tili heti kun se oli mahdollista, sen lisäks mun äiti on avannu Juholle tilin jonka käyttöoikeuden Juho saa sitten kaheksantoista vuotiaana.
Äitivaan :hug: ja äitillesi erittäin paljon paranemisia ja sinulle jaksamisia!!
Leya: mulla on ihan sama juttu ton sivun latautumisen kanssa tänne plussalle tullessa, siks tuunkin nykyään aina sivuhistorian kautta.
Lahjoista, lähinnä siis noista 1 v. lahjoista, me ollaan ostettu Juholle kultanen kaulaketju, että jää sitten jotain muisteloa vanhuus päiville, sekä potkuauto ja vähän leluja muutenkin.
Sitten on pyydetty lisää dubloja, little peopleja, sukkia ja ylipäätään leluja saa tuoda, meillä kun Juho on se ensinmäinen, niin mitään ei oo valmiina.
autot ja kirjat onkin tällähetkellä se suurin suosikki, autoja on paljon, mutta saa ollakkin, että niitä riittää sitten myös muihinkin tiloihin ja vähän vaihdokkiakin pitää olla että on sitten aina välillä jotain "uutta" vaikka onkin jo moneen kertaan leikitty. Kirjojakin tolla on ihan kamalasti, mutta mikäs siinä kun tykkää niitä lukea kun ei jaksa enään riekkua.
Tinakenkätytölle onnea talokaupoista!
Ja Pepille paranemisia kamalasti!!
Mammoliinolle onnea "hyvistä" uutisista!
Sairastelijoille paranemisia!
Mua nauratti ihan kamalasti kun luin viimeviikkosta pinoa, ootte ollu hassuja ja tosi hupasia tapahtumia ollu, niitä oli kyllä jo tänkin viikon pinossa
Päivällä imuroitiin Juhon kanssa yhessä, se taitaa olla ainoo kodinhoitoon liittyvä homma mitä juho antaa mun tehä alusta loppuun, pojun lempipuuhaa on tyrkkiä sitä imuria mun perässä ja aina välillä kädellä hipslata sitä lämmintä ilmaa joka siitä imurista pöhisee.
No enivei, lopetettiin imurointi ja mä jätin imurin tohon eteiseen. Tultiin olkkariin ja ruvettiin leikkimään, Juho lähti omille menoilleen eteiseen ja ajattelin että sinne se meni sitä imuria tuuppimaan, varmaan vaan pari minuttia istuin tässä lattialla kun rupes kuuluun nam nam. Siitä tietää että Juho syö jotain kun se sanoo nam nam. Menin kattomaan että mitäs se syö, niin kuistin ovi oli auki (en tiiä miten se sen oli saanu auki, kun ei mitään ääntäkään kuulunu) ja siellä Juho istu isin kurasten kumppareitten päällä ja popsi lattialta kiviä (juu en ollu imurioinu kuistin lattiaa kun siellä vallitsee kenkä ja vaate kaaos) Onneks oletettavasti ne kaikki kaks kivee oli Juhon suussa ja se antokin ne pois kun käskin antamaan suusta kivet pois. Pikkasen oli mies kuivuneessa kurassa, ihan ruskeena kaikki vaatteet kun se pyöri siinä miehen likasten kumppareitten päällä
Viime viikolla olin pissillä kun kuulin että tuo paineli vessan ohi, no rauhassa lorottelin siinä loppuun ja pesin kädet sekä vähän peilasin :ashamed: sillä väliin Juho oli painellu keittiöön, kiivenny siellä semmosen korokkeen päälle. se on semmonen laatotettu korkoke leivinuunin vieressä aika matala, ehkä 30cm.. siinä on meillä ollu tapana pitää kissojen ruuat kun ei olla lämmitetty, lämmityksestä se koroke lämpee hyvin vähän, mutta kissojen muonat on otettu siitä siks aikaa pois. Niin seli seli.. tuo istu siinä korkokkeella ihan reunalla ja kissojen kuppi oli sillä jalkovälissä, oli kaivellu ne ruuat sieltä ja hieronu kaikki vaatteisiinsa, mahaan ennenkaikkea. Onneks ei ollu syöny niitä, tai ainakin pää oli ainoo puhdas osuus koko miehestä. Ai että mua nauratti kun siivosin siinä ensin pahimpia pois.
Pitää vissiin keksiä joku parempi paikka noitten kattien ruuille....
Voi mälsyys, pitäs viel astianpesukone täyttää ja tiskata vähän, lelut levällään lattialla ja suihkuunkin pitäs.. Nälkäkin olis :/ kait se jotain on koitettava tehä että pääsis suht aikaseen nukkumaan. Alan olla aika väsy kun on tullu nukuttuu ihan liian kauan ihan liian vähän. Juho kuitenkin aamusin herää aina seiskan aikaan ja mä olen monesti vielä kahen aikaan hereillä. Jos yrittäs opetella vähän toisenlaista rytmiä, vähentää kahvin ja energiajuoman määrää..
Nyt hommiin.