Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 42

Teeeerve!! Huonosti nukuttu yö takana,mutta ei onneks pahemmin väsytä. Pessi kitisi ja natisi jonkun pari tuntia vissiin 3 eteenpäin |O hampaita epäilen kyllä..
No tää kostautuu mulle kyllä sitten pahemman kerran kun ei oo ton yövuoron jälkeen paljon nukuttu. Niin ja Tuuti, mulla käy kans mahan päälle toi valvominen. Ei hitto,täytyy kyllä metsästellä jotain päivä tai 2-vuoro työtä sitten tulevaisuudessa ettei tarttis valvoo.

Mulla on jotenkin ihan ihmeen hyvä fiilis..Jani soitteli tänään ja meen sunnuntaina sielä käymään.Sitten sain kuin sainkin suuni auki yhteen suuntaan (tai no ei nyt ihan suuta vaan näppiksen)... sieltä sitten vastausta odotellen ;) nyt vaan en tiedä enään kehtaanko näyttää naamaani tän ihmisen edessä :LOL: noooo.... ainahan voi kaikkea kysellä,eiks jep ;)

Postista soittelivat juur, mulle tulee uus keittiönpöytä+tuolit tossa klo.13-15 välillä. Tarttis mennä kasaan toi vanha ja pistää kellariin. Mihin kummaan mä senkin hukkaan?! Ei oo huutiksessa kukaan huudellu. No,kaippa se tonne kellariin mahtuu.

Pepille kovasti voimia,paranemisia ja jaksamisia. Niin ja onnea kovasti talokaupoista teille. Mammon puolesta myös huokasu ettei ollu ylimääräsiä kasveja missään :hug:
Niin ja äitivaan :hug: sullekkin.

Meilläkään ei noita sanoja ihan kauheesti tuu,mutta jos Pessi on nälkänen painelee keittiöön huuteleen äitiä,jos haluaa yöunille aiemmin kun oon laittamassa menee sänkynsä luokse äitiä huuteleen =) ja hyvin ymmärtää puhetta, kun kysyy onko Pessillä nälkä kipittää tosiaan keittiöön hurjaa vauhtia jos on. Ihania nuo vaan on, vaikka juurikin niitä negatiivisia tunteita välillä puskee.. Mä oon kyllä aika hyvin ne itelleni sallinu, välillä kun muutenkin mieli vaihtelee 0-100 sekunnissa niin pakko on ollu opetella itelle antaan anteeks ne negatiiviset tunteet lapsia ja välillä muitakin kohtaan. Ja poikia yritän opettaa siihen että tunteita saa näyttää kotona niin paljon kun haluaa ja kaikenlaisia tunteita. Rakastetaan ja huudetaan täysillä ;) meillä kun ei esimerkiks rakkauden tunteita oo kotona näytetty siis mitenkään että ois sanottu rakastavansa jne... nykyään mun isä lähettelee txt että rakastan sua. Aika sillain jollain tavalla ollu vaimeeta toi tunteiden näyttäminen.. vaikee selittää.
Mites muilla?! Toi tunteiden näyttäminen omassa lapsuudessa ja nykyään?!
 
Pitkästä aikaa, ja olipa ihanaa kun joku oli kaivannutkin jo!!!

On aikamoista lentoa, päiväkodin kautta töihin, täällä olemista, sitten päiväkodin kautta kotiin, ruoat, pyykit, isommat muksut harrastuksiin, läksyjen valvomista ja kokeisiin tenttaamista ja sitten pitää ehtiä halia ja pusia lapset ja ukkokin välillä..
Mutta ihanaa tämä kaikki on, nautin aika paljon tästä arjen hyörinästä, vaikka välillä onkin kauhea kiire ja tuntuu että itselle jää aikaa tasan se 0H/vrk..

Huomenna alkaa ruhtinaallinen kolmen päivän syysloma..jiihaa
:)

Jotain piti kai kommentoidakin,,

Eemistä; sanoja tulee joitain, Äiti, anna, napa, isi..auton kohdalla päristään ja kaikki eläimet on "bahbah",,älkää kysykö miksi :LOL: Joka kerta kun mikä tahansa eläin näkyy, huutaa Eemi riemuissaan että BAHBAH,,hehee!!
Ja paljon Eemi jo ymmärtää, aamullakin kun sanoin että nyt mennään pukemaan, lähdetään päiväkotiin, konttasi Eemi eteiseen rattaiden luo istumaan. Viisas poika:)
Ja askelia menee jo noin kolme kerrallaan, hurjan näköistä vaappumista se on!
Päiväkodissa pärjää hyvin, paremmin kuin osasin odottaa.

Valokuvista: Eemi täyttää 29. päivä sen hurjat 1v, ja nyt olikin sopivasti päiväkodissa kuvaus. Jos ne kuvat onnistuu nappiin, on siinä valmiina meillä 1v kuvat. Jos ne ei miellytä, varataan sitten aika kuvaukseen.

Synttärit
: Parin viikon päästä olisi tarkoitus juhlia, ihan mummien ja kummien kesken. Lahjatoiveita Eemillä ei vielä ole, äiti taitaa toivoa pääasiassa vaatetta, ja kirjoja jotka kestää hampaat ja repimisen :D

Tässä välissä ONNITTELUT KAIKILLE SANKAREILLE :flower: Varmaan multa viikon ajalta onnittelematta :ashamed:

Siitä seuraavaan osioon siirtymisestä, oliko se nyt taaperot vai mikä?? Mun mielestä voitais jo sinne ihanat tekstimme siirtää, täällä kun jo toi Lokakuiset -08, olen sen tuhannen kertaa sen avannut ja ihmetellyt että mitäs nää kirjoittaa, ja tajunnut väärä pino..
Meillä kun kuitenkin jo monet täällä sen maagiset 1v, ja me muut tullaan perässä kovaa kyytiä.

Nyt jos unohdin jonkun kommentoida, älkää suuttuko..kovasti olen koittanut lukea ja kaikkien jutut mieleen painaa, mutta täällä töissä ei kumma kyllä siihen paljoa aikaa jää..

Ai niin Tinakenkätytölle onnea talokaupoista ja Pepille hurjasti toivon paranemista!

Äitivaan, paljon voimia sinulle. Toivon että äitisi toipuu pian, ja kaikki kääntyisi hyväksi! :hug:

Nyt palaan työni ääreen..
 
Kiittää he onnitteluista! :flower:
Hulllun mylly jatkuu täällä ja huutikseen pitäis kiireen vilkkaa pistää lisää myytävää! Aika hyvin on menny vaatetta. Varailin tuossa juur kyllä kirppispäydänkin, ei oo kun VIIS viikkoa jonoa... :kieh: No mutta onpa aikaa hinnotella ja metsästää myytävää. Vanhimmalle tytölle sanoin että voi halutessaan kattoo jotain myytävää omistaan kirpparille. Oli kovin innoissaan! =)
1v-kuvauksessa käytiin, on se kyllä kallista! Sitten kun on tuolla miehen puolella paljon sukua ja kaikki tietty haluaa kuvan niin sanon ma että huh huh! Ei kyllä kaikillle pystytä kustantaan kuvaa, ikävä kyllä. On tää niin suuri raha kodinhoitotuki!!!
Onnittelut meiltä kaikille 1v! :heart: ketä ei vielä onnitella oltu!
Maidoista sen verran vielä että noin puolet ja puolet maitoa oon sekotellu ja hyvin menee. Nokkamuki käytössä pääasiassa. Iltapuuron yhteydessä olen tuttipullosta antanut maidon. Noiden tutteleiden jälkee mitä kaapissa on, en ajatellut sitä enää ostaa.
Mutta nyt taas menoksi! Se on :wave:
 
Hellou,

ja tosiaan - huoh ja huoh , ettei Mammoliinolla sen vakavampaa ole ...
Vaikka kaikki ja kaikenlainen terveyshäikkärä on hankalaa ...

Ja kiva kuulla Dirlittanista - siis elämää on työn ohessa ja jälkeen . Tai siis taitaa olla liiankin kans , ei ehdi netissä notkumaan.


Hemulille jälkikasvulle onnea !!!


Ja monilapsisille jaksuja - tosin , eiköhän niitä heikkoja hetkiä ole kaikilla - vaikka ihan oikeesti täytyy sanoa etten ole oikeestaan kertaakaan Viuhun ärtynyt - on noita muita ärtymyksen kohteita ollut niin riittävästi. Ja muutenkin taidan olla vielä nyt , sellainen eieiei-sanaa säästeliäästi käyttävä äitee , mieluummin siirtelen tavarat pois , kun alan komentamaan kovin...

Ja kaipa se kohtuullinen unikin auttaa - ja toisaalthan on niinkin, että vaikka urmaasta ja armaasta on iloja (edelleen selibaatissa täällä nääs...) - niin kyllähän jaksua vie se isännän passaaminen ja diplomaattinen huomioiminen yms yms ...

Ja kun on niin paljon uutta - ekan lapsen kans varmaan jaksaa paremmin naureskella ja ihastella kaikkea - niinkus kun laitan pyykkiä kuivamaan niin Viude tiputtelee tasan kaikki lattialle perässä ... tämä lähinnä nauratti minua. Söpöä ...
Tai kun toinen purkaa vessapaperirullat , tai mitä nyt sattuukin ... kunhan ei ole itselleen vaaraksi ...
No joo, kun luulin että pureskeli kännykän hajalle niin ajattelin jo että grrrrh , mutta sekin oli väärä hälyytys ...

Kumma kyllä, kuitenkin kylässä suht hyvin onnistui kiellellä kukkiin menoa, vaikka koti on nyt melkein kukkasaneerattu . Sehän se ongelma voipi olla jos oma koti on tälleen saneerattu, että muaalla tulee ongelmia kieltojen kanssa.
Tai sitten harvemmin käytettynä - se eiei on tehokkaampi ?
Mene ja tiedä, aika näyttää ...

Huutiksen huopatossut tuli eilen , on aika kivat ...
Paan kohta meän yksvuotiskuvia näkymään - niitä Tiipiin otoksia...


 
Eemil kiittää onnitteluista :hug:

Onnitteluja myöskin kaikille muille 1v täyttäneille ja täyttäville, ellen ehdi aina ajallaan onnitella :flower: :heart: :hug:

Eilen kirjoitin pitkän pätkän ja yhtäkkiä yhteydet katkes ja sinne raapustukset meni :kieh: kerrankin sain rauhassa kirjoitella jonkin aikaa, vauvat nukkuivat molemmat. Nyt uus yritys, taas nukutaan yhtäaikaa, ainakin vielä :D

Meillä mennyt hyvin vauvojen kanssa, oikein kiltti vauva, nukkuu yöt hyvin, herää 1-2 kertaa yössä syömään ja simahtaa heti sen perään unten maille :heart: Eemil ei onneksi herää kun vauva herää.

Meillä vietettiin hieman etukäteen syntymäpäivät sunnuntaina, ihan minuakin ajatellen, että ehdin ne järkätä paremmin, kun muita kotona =) Kovat oli bileet ja vieraita tais käydä yht noin 40 :whistle: kovasti oli Eemilillä kavereita ja illalla ei tarvinnut kuin nostaa sänkyyn ja sammui kuin saunalyhty :D Ihana päivä oli!

Laitanpas parit kuvat vielä tänne kohta :) lähetän vaan tämän kirjoituksen jo etukäteen jos taas menee poikki yhteys!

tässäpäs näitä:


kakku =)


serkkutytöltä vastaanottamassa lahjan (tuli niin kiirus, että jäi ruokalappukin kaulaan, kun lähti kakkupöydästä..)


Tänään oikeana syntymäpäivänä vielä maisteltiin jäljelle jäänyttä kakkua ;)

Paljon onnea äidin pikku pojalle :heart: :heart:
 
Terveiset tohtorireissulta. Joko uusi tai vanha korvatulehdus jyllää, ei osanut sanoa kun ei kunnolla nähnyt ja raaskinut Kiiaa enempää huudattaa :eek: Joka tapauksessa uus kuuri saatiin ja uus kontrolli sitten joskus. Onneks oli tuo kontrolliaika tänään, tokkopa oisin muuten lääkäriin viel vienyt.

Ihania herkkuja on taas pöydissä ollut :p Miä haluun |O

Mitens muutes mulla tuli vaan mieleen että onkos Viun hiukset aika tavalla vaalentuneet vai pettääkö mun muisti taas

:ashamed:

Muoks. ja kurkku punoitti. Mut pahimpia rohinoita ei keuhkoista kuulunut. Lääkäri katsoi ja sanoi että pikkusen tuo nenä valuu... No joo valuhan se vähän siinä vaiheessa kun oltiin just ulkoa tultu. Hetken päästä olikon likka jo kulmakarvoja myöten räässä kun ehti omalla kätösellään pyyhkästä... Teki miel kysyy lekurilta vieläkös valuu vähän :whistle:
 
Ah, ihanaa tuoretta kahvia nenän alla :p
Ja vielä mukavaa virtuaali kahviseuraakin :D

Ihana kuva oli piitulista aamutuimaan =)

Ja mukava oli kun nää kadonneet lampaatkin ainakin pupu ja dirlittan palasivat taas jutustelemaan :)

Jokos kiia on tullut lekurista?

Hemuli, kyllä meilläkin on tota sukua ja muuta kelle kuvaa pitäs aina olla antamassa. Se on yksi vaihtoehto et ostaa valokuva paperia ja skannaa+tulostaa itse niitä kuvia sit lisää, mutta maksaahan se valokuvapaprukin ja musteet...mutta meillä mies välistä kuluttaa työmaan tulostinta tollasiin
:whistle: :D

Rontti, ei mekään nyt sellasia kunnon/isompii leluja osteta kun synttäreillä ja jouluna, mutta sellasta jotain pientä edullista...tai sit jotain kirjoja, puuhalehtiä tms, värikynii, vesivärejä etc... Joskus vaihtavat lauantai namut johonkin tollaseen. Ois sekin totta vie kallista jos ostas vaik kerta kk uuden lelun kaikille, kun sellanen 20egee melkein sais varata per nessu :whistle: Kaikki on nykysin niin kallista. Ja en mäkään lapsuudessa mitä vaan, millon vaan saanut ja oon näin jälkikäteen tosi tyytyväinen siihen. Samoin kuin et ei meil mitään järkkyjä viikkorahoja ollut ja jo lapsuudessa koetti vanhemmat tota rahankäyttöä valistaa. Kiitollinen heille olen, vaikka nuorempana sapetti :)
Kaupoissa on paljon tota 2e lelua, tilpehööriä nykysin, niitähän noi kovin aina himoavat, mutta en suostu enää niihin rahoja tuhlaamaan. Kestävät ehkä yhdet leikit ja räts
:whistle:
Ovat kyllä jo itekin oppineet että niitä turha ees enää vinkua :)

Sisko soitti äsken ja nyt meni ajatus ihan nollaan, mitähän mun pitikään :eek: Lisää kahvia jos muisti virkoais :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Jokos kiia on tullut lekurista?
Juu äsken tultiin ja resepti tuotiin tuliaisina :/ Ja nyt kun kuuntelen Taavin köhimistä niin taitaa olla lekurireissu huomenissa poitsun kanssa edessä |O

En nimittäin tasan tarkkaan lähde iltäpäivystykseen KOKSiin kökkimään :ashamed:
 
neuvolassa käyty..
pituus 83cm
paino 13,4kg
pipo 48,7cm

piikki ja itku tuli..huomenna ois ne pyytämäni allergia kokeet,huijjj..mummi vie sinne kun äiskä ei uskalla :ashamed: mä en haluu mennä kattoo ku ne piikittelee toista..
kaik pöly allergiat otetaan nyt,selvii seki et onko koiruli allergiaa mitä vähä epäilen :/
pituuskontrolliin taas joulukuussa,tullu taas "liikaa" pituutta :whistle:
muuten kaik ok,kehittyy ikäistenä mukaa..käyrillä menee ihan taivaissa :saint:

onpa viu sitten niiiiiiiin nätti,ja mikä heppa :heart:
eemilille onnea :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
En nimittäin tasan tarkkaan lähde iltäpäivystykseen KOKSiin kökkimään :ashamed:
Myö käytii sunnuntai aamuna klo 10...ketään ei missään ja oltiin jo ulkona 10.25 vaikka käytiin röntgenissä yms...nopeeta, jos sanois :D :LOL:
Mun säkällä myö istuttais siel ainakin 2 tuntii :kieh: Kiian kanssa päästiin nimittäin äsken etuajassa... Ei voi kahta kertaa samana päivänä olla niin hyvä onni :D ainakaan kun tk tai KoKS on kyseessä :LOL:
 
Niin, tosta tavaroiden pois laitosta ja kieltämisestä kun YO kirjuutteli..
Mä kuulun taas niihin jotka ei korjaa lasten takia juuri mitään ja sit kieltää. Ihan sellasia muutamia juttuja vaan, jotka vois lasta satuttaa tms olen korjannut pois, siirtänyt. Kukat ja kaikki muut paikoillaan. Ja eipä noita ole tarvinnut kun pari kertaa kieltää ja se on siinä. Sillai kun napakasti kieltää, ei suinkaan pää punasena tarttee huutaa =) Mutta kyläpaikat on sitten :headwall: etenkin jos kyläpaikka on lapseton...niinkuin vasta sellasessa kyläiltiin :whistle: paljon matalia tasoja ym ja sit pitkin poikin kaikkee iittalan tuikkukippoa ja vaik sun mitä. Siis ihan hirveetä oli ton pienimmän kaa. Kun kaikkeen oli menos suinpäin. Mutta ainahan se vieras paikka on lapselle kiinnostava, uudet maisemat, tavarat...väkisin ne siel tutkii ja sit mulla ainakin on se kauhee fobia et jos jotain särkee...
Mutta näissäkin tapoja on niin paljon kuin tekijöitä ja oikeeta mallia ei varmastikkaan ole =)
 
Keiju07
Ensi alkuun: tuuti, laitoin vastausta Kitty-toiveista.

Helpotuksen huokaus Mammoliinon taudin kanssa, vaikka ikäväähän tuo sairastelu on kuitenkin!

Toivottavasti Peppikin saisi pian apua - koeta Tinakenkätyttö olla niin positiivisella mielellä kuin nyt vaan on mahdollista - eiköhän tuohon varmasti jokin ratkaisu löydy, vaikka alussa olisikin vähän iterointia tuon lääkityksen kanssa. Onnittelu talosta - se on iso etappi elämässä! Kerrohan vähän tarkemmin, että millaisen torpan päädyitte ostamaan!

Tyttelin Eemilille myöskin synttärionnittelut!! :flower:

Viun synttärikuvia, kun katselin, niin sama ajatus kävi mielessä kuin tuutilla, että jotenkin mielikuva pikkuneidistä oli tummempi. Mutta niinhän moni näyttää vaalentuneen, niin myös tämä meidän neiti.

Ei-sanan käytön suhteen taidan olla aika samoilla linjoilla, kun mitä YO tuossa tuumaili... hyvin säästäväinen.... Lelujen suhteen voin myöntää, että minusta tulee varmaankin aika natsi-mutsi: ite en ole "turhaan" saanut, eikä tule Vienakaan saamaan... lahjaksi vaan eli siinä lähinnä Rontin linjoilla. Nytkin kaikki hankinnat olen tehnyt kirpparilta, tuntuu vaan niin hölmöltä maksaa leluista täyttähintaa... Ylipäätänsä tuen sellaista ajattelua, että jos lapsi jotain haluaa, niin sen päälle nukutaan ainakin yksi yö ja sitten mietitään uudestaan, että haluaako vielä ja tartteeko oikeasti jne. No, suhtautukaa tähän nyt kuitenkin sellaisella esikoisäidin idealismilla :D , katotaan miten se karsiutuu, kun tempparamenttinen tyttö huutaa pääpunasena... :/

Eilen oli illalla pitkästä aikaa *menee hermot* -tilanne... jostain syystä vaan, ehkä oman pahankin olon takia, oli pinna aika tiukalla ja kun nukuttamissyöttö ja nukkumaanmeno menivät ihan temppuiluksi, niin sanoin äitiyden hetkeksi irti ja lähdin tuulettumaan. Täytyy myöntää, että ei ihan ollut äidin ote sänkyyn laskiessa ihan se normaalin hellä... :ashamed: (ei pidä siis ymmärtää väärin tätä !!), iskä älysikin tulla paikalle ja jätin neidin ja isän sitten keskenään tappelemaan. Harvemmin mulla tuolleen kiehahtaa, kun ei oikeen mitään syytäkään ollut... varmaan väsymyksen ja huonon olon piikkiin. Yleensä tyynnyttelen itse rauhallisena, enkä provosoidu tai itse hermostu... noooh...

Jaksuja sairastelijoille, meillä ollaan sillä saralla oltu taas pari viikkoa hyvällä mallilla * pitää peukkuja*

 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
neuvolassa käyty..
pituus 83cm
paino 13,4kg
pipo 48,7cm

piikki ja itku tuli..huomenna ois ne pyytämäni allergia kokeet,huijjj..mummi vie sinne kun äiskä ei uskalla :ashamed: mä en haluu mennä kattoo ku ne piikittelee toista..
kaik pöly allergiat otetaan nyt,selvii seki et onko koiruli allergiaa mitä vähä epäilen :/
pituuskontrolliin taas joulukuussa,tullu taas "liikaa" pituutta :whistle:
muuten kaik ok,kehittyy ikäistenä mukaa..käyrillä menee ihan taivaissa :saint:

onpa viu sitten niiiiiiiin nätti,ja mikä heppa :heart:
eemilille onnea :flower:

:eek: ompa tosiaan pitkä poika tuo simppa :eek:
Mutta että kasvukontrolliin :eek: :LOL: sori, en oo ikuna kuullu et liian pituuskasvun takia sellaseen joutuu :whistle: Liiallisen ja liian vähäisen painonnousun ymmärrän, ja pituuskasvun hidastumisen... Mitäs vaaraa tosta mukas vois olla ? Minkä sille mahtaa jos lapsi kasvaa pituutta????
 
Keiju07
Niinpä... eikös pituuteen vaikuta ensisijaisesti perintötekijät? Mitä ne aikoo sanoa, anna vähemmän ruokaa, kun Antton kasvaa liikaa pituutta...? No joo, onhan niitä olemassa kaiken maailman häiriöitä ja sairauksia, mutta tässä tuskin on sellaisesta kyse. Eikös poika ole kuitenkin aina ollut suhteellisen pitkä?
 
Pikaseen...
V-O meitin kuvaus oli kans 69e, mut miä haluun sellasen iiison kuvan, onks se nyt 32x40 kun noista isommistakin on sellanen. Saan sitten kaikista ison kuvan seinälle! =)
Nyt poistun kaffen keittoon ja tuolle mimmille antaan välipalaa!
 
Moikka vaan kaikille!

Mä en ole jaksanut pahemmin taas vaivautua kirjuuttelemaan... :ashamed:

Oon taas haalinut töitä itsellein ja vkl töistä olin niin puhki vielä eilen että nukahdin sohvalle joskus ennen kymmentä josta mies sitten herätteli puolen yön aikaan sänkyyn.. :ashamed:

tinikselle läks yksäriä! :hug:

Yo:n pikku rinsrenssa senkun kasvaa silmissä! :heart: Milloin lie nähnyt tytöstä kuvia ja on hiukset tosiaan vaalenneet ja paljon! =) Niin on äiteen näköinen että! :D Kerrassaan ihana! :heart:

Dogtorin poitsu on TOSI pitkula pötkylä! B) Hänestä taitaa tulla aikas iso miäs! :D

Ihania kuvia ja kakkuja! (harmi ettei löydy kuolaavaa hymiötä! :LOL: )

Meillä on välillä tosi raskasta täällä noiden kahden nuorimman tytön kanssa. Kummatkin ovat ihan mielettömän mustasukkaisia musta. Sara nyt varsinkin käpöttää paikalle heti kuin yleinen syyttäjä, jos Mea on lähellä mua saatikka sylissä! :kieh: Työntyy syliin vaikka väkisin, huutaa ja tönii Meaa pois! Ja reaktio toiselta on ihan sama. Eli tuloksena se että kummatkin repii ja läpsii toisiaan, huutaa ja räyhää ja minä erottelen niitä ja koitan keksiä keinon olla kummankin kanssa sovussa :eek: Sara on sitten mustasukkainen kans jos joku mun kaveri tulee meille ja ottaa Mean syliin. Kaikki kun on vain ja ainoastaan Saraa varten..?! :eek: No ei sen puoleen Mea oli mustasukkainen Krisusta Melinan synttäreillä :whistle:
Tää on siis ihana aikaa, kun akat on kokoajan tukkanuottasilla :kieh:
Yöt sensijaan sujuvat heräämättä, luojan kiitos! =)
Sara kävelee nyt oikeastaan kokoajan paikasta toiseen. Piti pienen tauon tuossa välillä koko kävelystä ja yks päivä sitten läks ja ihan kunnolla. Naama on täynnä pieniä mustelmia, mutta eteenpäin on elämässä mentävä! B) :D
 
mamma3: Jos pituuskasvua tulee liikaa, niin voi olla häiriö jossain hormonin erityksessä eli erittyy liikaa. Kuin taas lyhyellä voi olla ongelmia että jotain hormonia erittyy liian vähän. =) Mutta jos vanhemmat eivät ole kovin pitkiä ja lapsi on taas pitkä niin voihan se pituus olla pompannut jostain suvustakin..?

Ainiin... pitihän mun hehkuttaa. Löysin töistä viimosen kappaleen Remun välikausihaalarin kokoa 80cm hintaan 8, 50e! B) Hikipäässä juoksin kahvitauolla katsomaan onko niitä vielä ja nappasin viimosen :ashamed: :D On tuosta työpaikasta hirmusesti hyötyä! :LOL: Mutta kaikki palkka mitä sieltä tulee niin kannan takaisin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Pikaseen...
V-O meitin kuvaus oli kans 69e, mut miä haluun sellasen iiison kuvan, onks se nyt 32x40 kun noista isommistakin on sellanen. Saan sitten kaikista ison kuvan seinälle! =)
Nyt poistun kaffen keittoon ja tuolle mimmille antaan välipalaa!
Meidän oli kans tarkotus ottaa pelkästään iso kuva, kuten Onnista. Mutta kun jäikin se avoimen kuvaus väliin, niin otetaan nyt toi setti sitten ja erikseen pari kuvaa ja se iso. Nyt on tarjouksessa iso kuva 50?. Kun vaan osais päättää mikä noista ihanista :heart: :heart:

 

Yhteistyössä