Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 42

Keiju07
Just varasin ajan yksivuotiskuvaan, hinta 85 e :eek: , mutta kun ei taivu luonne ihan "peruskuvaamoon". http://www.studioonni.com/portfolio.php?h=2 Tuossa esimerkkejä... jotain erilaista noissa mun mielestä on...

Ja hinnassa tietty helsinki-lisä... :whistle:

Tänne olisin halunnut: http://www.fotoalexandra.com/
Mutta tuonne ei ole aikoja enää tälle vuodelle (onko pikkasen suosittua) plus, että hinta on mulle ihan liikaa... jospa sitten joskus, kun on lapsiluku vähän isompi, niin käytäisiin koko poppoo kuvassa...

Keiju07
Öh, mullako tylsää... piti nyt käydä lukemassa toukokuisten 2009 pinoa... joo, ei kiitos minulle! Mä en enää kestä tuota keskenmenopohdintaa ja nippailupähkäilyjä. Olen kertaalleen jo siinä ollut (tosin en mä sillon vielä uskaltanut mitään kirjoitella, kunhan ahkerasti lueskelin) ja nyt kun yritän pysytellä positiivisena, niin tuollanen kirjoittelu ei kyllä sitä positiivista mielialaa ruoki. Eli tsori, en lähde valittamaan pahoinvointia mihinkään muualle :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Öh, mullako tylsää... piti nyt käydä lukemassa toukokuisten 2009 pinoa... joo, ei kiitos minulle! Mä en enää kestä tuota keskenmenopohdintaa ja nippailupähkäilyjä. Olen kertaalleen jo siinä ollut (tosin en mä sillon vielä uskaltanut mitään kirjoitella, kunhan ahkerasti lueskelin) ja nyt kun yritän pysytellä positiivisena, niin tuollanen kirjoittelu ei kyllä sitä positiivista mielialaa ruoki. Eli tsori, en lähde valittamaan pahoinvointia mihinkään muualle :D .
Minulle kävi vähän päinvastoin... Minä kun taustailin silloin odotusajan lokakuisissa ja aloin kirjoittelemaan vasta synnytyksen jälkeen niin on ollut sellainen "ulkopuolinen"olo. Joten nyt olen kirjoitellut ahkerasti tammikuisissa -09 :D

Onnea odotukseen ja äkkiä ne alkuviikot kuitenkin menee vaikka hetkittäin tuntuu ettei viikot etene lainkaan :D Minusta tuntuu nyt että aika juoksee vähän liiankin lujaa..

Mileko hyvä että Sanni on perinyt tärkeimmät piirteet ja taidot äidiltään :LOL: Hienosti olit osannut kirjoittaa tuosta äitiydestä ja niistä tunteista, minä allekirjoitan joka sanan.

Hienoja kuvia syntymäpäiviään viettäneistä :D Alkaa vauvamaiset piirteet häipyä pikkuhiljaa...

Onnea syntymäpäiviään viettäville ja pikaista paranemista sairasteleville!!

Jippii... Sama homma kuin viime kertaisessa tulehduksessa. Sen jälkeen kun korvia on ronkittu alkaa kivut ja kipuitkut :/ Ja ei ole nukkunut koko päivänä kun vajaa 10min eli matkan meiltä tk:n *menee kantelemaan ja sylittelemään neitiä joka ei kelpuuta isiä vaan kitisee äidin perään, ottaa kahvia matkaan vai ottaiskohan koko pannun.*

Missäs kuva Piitulin uuresta kuontalosta viipyy?
:D

:eek: tuli mieleen kun luin Keijun ja Maman kirjoittelusta/taustailusta niin tajusin että myö ollaan jo iät ja ajat kirjoiteltu yhdessä :heart: Peräti vuosi ja reilu8kk (tai jotain sinne päin). Se on pitkä aika se ajallisesti! =) Kyllä aika menee nopsaan

Piti nopsaan tulla tää huomio jakamaan kun tuo neiti jäi tuohon kirjan kimppuun :whistle:

Voi ei diipeli :'( :hug: :hug:

Hetki pimeä syksyinen
hiljensi rakkaimpamme sydämen.
Ei aikaa, paikkaa tiedä kukaan,
milloin on lähdettävä enkelin mukaan.

Yritä jaksaa :hug: Jaksamisia myös miehellesi. Ja toivotaan että saisit tiedon todella nopeasti. Minusta tuo on epäinhimillistä antaa odotuttaa aikaa. :'(

Diipeli :'( :'( paljon voimia :hug: :hug: Rankkaa ensin tietää ettei olekaan pientä sykkivää sydäntä sisällä ja sitten vielä se että joudut häntä kantamaan etkä tiedä milloin saat pikkuisen taivaaseen sieltä. :hug: :hug: :heart:

Voi diipeli :'( ISO :hug:
Mulla valui kyyneleet kun luin tuutilullan laittaman säkeen :'(
Musta on erittäin epäinhimillistä antaa sun odottaa vaan millon pääset tyhjennykseen :eek: Koita jaksaa odotella. Toivotaan että kutsu käy pian!
Ja muutenkin kauheesti jaksamista ja tsemppiä sulle ja miehellesi tässä surussa.
Kyllä siitä selviää, mutta kuten hemuli sanoi, unohda ei koskaan :|

:'( Diipelille ja miehelle ihan mielettömän paljon jaksamista, ja voimia tuleviin koitoksiin :hug: :hug: :hug: Toivottavasti poliaika tulee jo huomenna...

Taas kun tämä elämän raadollisuus nostaa päätään, niin silmät näkee yhtäkkiä niin paljon enemmän ympärillä... Tapelkoot ja huutakoot vaan tuossa lattialla, nyt ei haittaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Taas kun tämä elämän raadollisuus nostaa päätään, niin silmät näkee yhtäkkiä niin paljon enemmän ympärillä... Tapelkoot ja huutakoot vaan tuossa lattialla, nyt ei haittaa :heart:
Tää on muutes niin totta kuin voi olla. Miksiköhän aina se toisen menetys/suru pistää ittensä huomaamaan kuinka paljon on elämässä saanut ja kuinka hyvin asiat kumminkin on :ashamed: Miks se kaikki niin usein unohtuu siinä arjen pyörityksessä ja tulee vaan manattua ääneen :ashamed: Ja vielä miä ainakin taidan usein manata niitä tappelevia kiukuttelevia mukuloita :ashamed: Nyt taas kun ajattelee niin se on suuri onni ja lahja että ne on tänne saatu :heart: Kamala olo taas tuli kun alkoi miettimällä miettimään tätä asiaa :ashamed:

Diipelille ja miehelle lämmin osanottohalaus.

Pienen enkelin siipien alla,

On minun aina hyvä olla.

Siellä olen turvassa,

Kaikilta maailman murheilta.

Pienen enkelin sylissä,

Pilven reunalla katselen.

Olen rauhassa ikuisessa,

kanssa pienen enkelin

Voi Diipeli :hug: onpas surullisia uutisia :'( Näin pitkälle kuitenkin jo raskaus mennyt, eli alkuaikojen keskenmenoriskit piti olla jo ohitse niin nyt sitten näin ikäviä uutisia....eikä varmaan sulla helppoa nyt olla koulussa kun opinnot niin paljon koskettaa raskauteen liittyviä asioita... Mutta onneksi teillä on kuitenkin Jesse sielä tuomassa iloa :heart:

Minä kans vieläkin mietin että onkohan tuolla mun vatsassa ketään? Raskausoireet on kyllä selvät mutta mulla ei vieläkään oo yhtään sellanen olo että mun sisällä kasvais uus vauva... Neuvolaankaan en oo vielä soittanu, pitäis varmaan joku päivä.. En aio kuitenkaan käydä yksityisellä ultrassa vaan ootan että neuvolassa sitten kuullaan sydänäänet. Tämän jälkeen vasta uskaltaa hiljalleen alkaa miettimään tätä tulevaa pientä. Tuntuu vaan niin erilaiselta tämä odotus verrattuna Siljan odotukseen, mutta ehkä tämä on sitä varovaisuuttakin että jos jokin menee pieleen niin ei sitten kamalan korkeelta tippuis :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
no enhän minä puupää osaa ees linkittää :ashamed:
mutta iltalehessä juttua,ulkomailla sattunut,virossa!
miäpä etin ne linkit, hetki

Muoks. että haamuna kirjoittelin :eek: No eipä kukaan muu taija käyttää sanaa miä että kyllä mun tekstin tunnistaa vaikka sitten haamuna

Yhteistyössä