Onnittelut sankareille! :heart:
Meillähän noita keskenmenoja riittää... Ei mulla ole kuin 2 kaavittu, mutta yhteensä 7 todettua. Joten se selittää aika paljolti senkin, että eemeliä odottaessa en uskonut tuon jaksavan pysyä sisällä tarpeeksi kauan. Nytkin olen aika skeptinen... jos luomu tulee, niin en usko sen kestävyyteen ennenkuin rakenneultran jälkeen, jos silloinkaan... Ei kyllä niitä toivo kenellekään, mutta se on erittäin yleistä. Niistä ei vain puhuta. Lehdet on täynnä niitä rassukoita, jotka eivät saa omaa ollenkaan tms, mutta kyllä se toisaalta on pahempaa kun luvataan ja luvataan... Vähän väliä saat kokea menettämisen tuskaa. Mutta totesin jo aiemmin, että jos ei odota, niin ei se satu ihan niin paljoa... asennoituu jo valmiiksi siihen, että katsotaan nyt... Siinä sitä vasta huono äiti-fiilistä tulee, kun miettii ettei pysty edes omaa lastaan pitämään sisällä :'(
Mutta se siitä aiheesta tältä erää...
Eemelin kuvat tuli cd:llä, joten noista oli helppo laittaa tännekin... Ne on vaan siitä huonot, että niissä on jokaisessa kuvassa tuo koevedos merkki, että ei niitä pysty teetättämään oikein missään muualla halvemmalla. Mutta onneksi tuohon pakettiin kuuluu 4 kuvaa. Ei siellä kyllä oikein ollut muita hyviä kuvia kuin tuo. 40 kuvaa ja yksi mieleinen... ei huono :/
Mietittiin, että josko otetaan ne 4 ja loput sellaisina normikuvina. Voi taas pistää joulukorttien mukana menemään tutuille... Kummitäti haluaa ainakin yhden kuvan...
Me ollaan haravoitu aamulla ja nyt poju on jo päikkäreillä. Äitikin taitaa mennä... Meillä on alkanut taas olemaan noita myöhäisiä aamuja *koputtaa puuta taas*
Eemeli heräsi vasta vaille 9. Olishan se kiva, jos tuo jatkuu pidempäänkin... mutta voi olla toiveajattelua.
Äiti menee töihin pariksi viikoksikin... soittivat töistä sijaiseksi
siis mun sijaiselle
Joskin kyse on vain parista viikosta...