Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

Keiju, mulla alkoi menkat tosi nopsaan jälkivuodon jälkeen, mutta eivät todella olleet säännölliset koska imetin. Välistä jäi pois ja välistä tuli...mutta jospa sä vaikka raskaana oletkin, kun eihän imetys mikään ehkäisykeino siis ole :D Ja jos mahassa tuntemusta...aika hyvin nainen vaistoaa onko raskaana vai ei...mutta tees testi niin selviää =) Ja sit meille heti tulosta kertomaan tietty :D

Syömisestä, meillä aika haparoiden itse poika syö...muistelin että nuo vanhemmat tenavat jo tässä vaiheessa hyvin itse söivät, mutta ei vissiin tälle ole tullut tarjottuun ees kovin uutteraan tota lusikkaa. Kyllä ajatuksen hoksaa, mutta sellasta sotkemista se vähän on.... Kyllä se sieltä kun aika on kypsä =)

Oi että tuo mammoliinon remontointi...odotan innolla kun nähdään kuvia sieltä =) Joten vauhtia niveliin vaan siellä, mammat käy jo kuumina :LOL:

Tinakenkätyttö, Voi toista pientä reppanaa :'( Tuuhan kertomaan mitä lääkärissä sanottiin.

Mut nyt viel vähän kahvia tässä välissä...jos ees tänään sais kahvitella rauhassa =) Palailemisiin.....
 
Pessillä toi syöminen sujuu niin hyvin varmaankin sen takia kun sanoin tarhaan sillon aluks että täytyy olla Pessillä oma lusikka aina syödessä :whistle: ja niinhän se on ollut :D Eli sieltä mallina muilta oppinut. Tarhassa myös tekee kakat ja pissat pottaan, kotona ei todellakaan :kieh:

Onnea 1.vuotiaille :flower: :heart: :heart: :heart:

Mä lähen hakeen poikia tarhasta,kerkesin hetkeks kotiin tyhjentään astianpesukonetta ja pyykkejä laittaan kaappiin,nyt täytyy taas rientää |O Ryhmätyökin on ihan vaiheessa ja mä hullu lupauduin kirjottaan se puhtaaks,joten se siis tänään edessä... iso koekkin ois maanantaina,pitäs siihenkin koe kysymyksiä käydä läpi.
Mä haluun lisää tunteja vuorokauteen,kiitos!!!! Ei jaksas illalla valvoo myöhään |O |O

Ja nyt TAAS kipittään tonne hemmetin kylmään ilmaan... kipeekskin oon varmaan tulossa :snotty:
 
Synttärionnittelut 1-vuotiaille Elialle ja Iidalle!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:

Täällä suunnalla kaikki ok. Huomenna mennään kyläileen, jossa on vesirokkoa.. oonko ihan hullu, kun menen? Rokotetta vastaan en ole ajatellut ottaa. Onnillakaan ei ole vesirokkoa ollut.
Joskus se kummiskin olis edessä ja eiköös parempi, mitä aikasemmin sen saapi??

Makarooniloora uunissa ja saapi Eero maistella samaa sapuskaa.
 
Mamma; älä muuta viserrä. Kai sitä on silloin tehokas kun tietää ettei helpotuksia eikä apuja ole tiedossakaan. Ja voi että se ottaakin pattiin kun odottaa toista kotiin auttamaan ja toinen meneekin vaan oikasemaan tai talliin tai mitä muuta mahdollista, mutta ei auta kotitöissä. :headwall: Pitääkin tästä lähteä soittelemaan miehelle. Eilen tekstailin sille vähän ettei nyt luule että minä ihan unohdan hänet kun on poissa. Tuli takas sellainen viesti että; kuulostaa hyvältä, sitä odotellessa. :whistle: :whistle: Arvatkaa mitä lupasin sille? ;) :whistle: no, pusun tietenkin :LOL: :whistle: ;)
 
siis voi veeeee |O eipä tuo mikään märkärupi ole! ja sitä on lääkitty ihan väärin mikä on vaan pahentanu asiaa!

siis tää kun alko tuolta vaippa-alueelta..

Kyseessä on ihan hiivasieni..ja se on levinny ja pahentunu vaan niiden antibioottien takia! kiireellinen lähete huomenna lastenpolille heti aamusta ja ihotautilääkäri tulee myös sinne..

ja ei oo ihme jos painokin on vaan laskenu..nyt ei oo kunnolla syöny kun suu on täys hiivasientä...voi vittu!
 
katjanna kun tää lääkäri vielä ihmetteli et miks siitä ei oo edes näytettä otettu missään vaiheessa!!! mut joo tää on aivan niin uskomatonta taas tää homma...

siis ihan järkyttävää! toinen on kärsiny ihan sikana tän takia..

niin ja tää lääkäri näki suoraan tosta naamasta et on hiivasieni..valkoset rinkulat ja punaset rajat ympärillä..Huomenna sit lastenpolilla ottavat näytteet ym. alotetaan lääkitys...
 
Iida ja äippä kiittävät onnitteluista mitä lämpimämmin :) :hug: ! Harmi vaan, kun joku taitaa tökkiä ja hienot kuvat ei näy :/ .

Meillä täällä ihan väsynyt sankari, joka joutui synttäripäivänään oleen pitkän päivän hoidossa :( . Sai kortin, olivat laulaneet ja tarjosi vanilijan makuisia maissinaksuja :whistle: . Jotenkin mua riipasee, kun aattelen, että tuon synttäreitä jossain muka vietetty. Kyllä tänään oli vaikee lähteä töihin :'( . Raasu nuhainenkin vielä. Ei, tuo ei anna nyt kirjottaa :wave:
 
tinakenkätyttö siis huh huh..suosittelen kyllä lääkärille antamaan palautetta..ohan tuo jo aika törkeetä..luulis että olisvat jo aikoja sitten ottaneet viljelynäytteen noista rakkuloista...ja yleensähän nuo antibiootit aiheuttaa just hiivasientä...mutta toivotaan nyt että saatte uudet oikeet lääkkeet..

nyt venlukalle puuronkeittoon..
 
Hitsi miten voi yhet synttärit(tärkeät kylläkin :heart: ) tuottaa näin paljon tekemistä ja rahan menoa :eek: Ostin tänään meidän neidille 1v mekon ja sen alle bodyn 90e maksoi :eek:
mut on kyl ihanan näköiset,tänään jo kokeiltiin =) 1v kuvaukseenkin on jo varattu aika ja kakut pitää tilata ja kutsut tehdä ja kaikkea muutakin...apua :D
Meillä on nyt flunssa Nealla,kaikilla muilla on jo ollut paitsi miehellä,mut se onkin aika harvoin kipee.
Tuttipullosta meillä on viel käytössä aika ahkerasti :ashamed: toki myös mukitkin,
ja 8kk ruoka ei mee vieläkään alas :kieh: vaikka kuinka yritän melkein päivittäin tarjota niin ei,vaikka muuten pikkupalaset menee kyl alas hyvin esim.juusto,maissinaksut,keksit yms..
Kävelemään tämä tyttö ei varmanakaan lähde ainakaan vielä(esikoinen jo käveli),sitä nyt kyllä ahkerast harjoitellaan.
Tinakenkätyttö siis kamala,miten lääkäri voi erehtyä näin pahasti :kieh: Mä varmaan räjähtäisin ja todellakin veisin asian heti eteenpäin |O
 
Voi Tinakenkätyttö kun mäkin kiehun sun puolesta :kieh: :kieh: . Siis ihan kamalaa!!! Mä kyllä varmaan kans räjäyttäisin itteni ihan totaalisesti tuossa tilanteessa, toisen raukkaparan annettu kärsiä sen takia että ei oo viititty kunnolla tutkia :'(

Leya,mikäs tein tytyllä olikaan kun leikkuriin aika?... mulla menny ihan ohi..

Pessillä muuten toi tuollanen ihme läikkä kädessä on edelleenkin.sillon kun käytiin korvien+silmien takia lääkärissä niin nehän sano että vois olla mahdollisesti alkavaa märkärupea. Ei oo mihinkään lähteny mutta ei kyllä mitenkään kasvanukkaan tms...
Mun pienen pieni vauva nukahti tänään jo 18.30... oli raasu vähän väsyny. Pullon maitoa sain sitten juotettua puoli unessa olevalle mutta iltapala jäi nyt syömättä, kuinkakohan mahtaa nukkua...
Mä alan nyt kirjotteleen koulu hommia,kohtahan täytyy paussata kumminkin taas tonne töllölle ;)
 
Onnittelut täältäkin päivänsankareille :flower:

Tinakenkätyttö: Hyvä että oikea diagnoosi selvisi! Uskomatonta miten lääkäri on niin huolimattomasti tutkinut, ymmärrän kiukkusi varsin hyvin!

Meillä Eemi tekee päiväkodissa lähes kaikki pissat ja kakat pottaan! Kotona tsägällä saadaan joskus pottaan huijattua, siellä tekee kaikki..
Siellä syö näkkileipää omasta kädestä, kotona ei toivoakaan..murentaa vaan..Siellä menee unille kun laittavat vaan petiin, täällä vaatii että istun vieressä ja odotan että nukahtaa..Niin kummasti ne siellä matkimalla oppii:)


muoks** ai niin .:Keiju, heti ostamaan testiä. Täällä jännäilen sun puolesta:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Ihana tuo Hipkukan vaavi. Olin jo hetken ihan täpinöissään ja ajattelin ettei voi olla totta. =)
Niin olin minäkin :LOL: Oli jotenkin niin omintakeinen juttu, että oli pakko teille tarina kertoa :D Mut nyt on jääny hiukan kaihertamaan, että pitäskö noita kuukautisia herätellä ja härnätä ja tehdä testi :whistle:

Kai mie voin teille paljastaa: Ollaan päätetty, että kunhan kuukautiset taas alkavat, otetaan yhteyttä IVF-klinikalle keskustelua ja suunnittelua varten. Pakkasessa on vielä muutama 'huurunenä'-alkio ja haluttais semmoinen kotiin kasvamaan. Jos jollain on ylimääräisiä menkkoja, niin tänne saa lähettää...

Tinakenkätyttö Kuinka pitkään teillä on ollut tuo vaiva? Eli olisiko lääkärillä ollut jo montakin kertaa mahdollisuus todeta tehneensä erheellisen diagnoosin? Toivotaan, että nyt vaiva saadaan kuriin.
 
OLiko Oululaiset tänään Katjannalla ? Oliko hubaa ?
Meillä menikin muissa puuhissa kiitäen aika, ettei ehditty...
Meikällä vähän aikataulut taas ??? hakausessa - tai noh, tänäänkin aika oli oikea - paikka vaan väärä :) mentiin yhteen as.esittelyyn about toiselle puolelle lääniä...
Tekevälle sattuu...
Välittäjä vana soitti olevansa myöhässä, ja siin vaiheessa mull lamppu syttyi, että joopati joo - ollaan ihan muualla.
Siis huomenna pitää olla siellä muualla nimittäin...

Tinakenkätytön
puolesta on hamrien harmi ja samoin - olisi aikamoinen ojennus lekureille paikallaan ... shitshitshitshit ....

Onnea Iidalle, Eerolle ja kelle kaikille muille vuosikkaille vaaveille !!! :)

Jotenkin aika syksyisen synkkää , jaiks - liekö lämmöt kunnolla päällä kun hytisyttää...

Mammoliinon remppaa täälläkin innolla oottelen - mulla meni ohi - mistä teän kartano nyt on ? Sieltä läheltäkös?

Ja muutenkin hauska kuulla remppakuluja - vaikka juuri täs elämäntilanteessa jos johonkin muutetaan niin taidetaan mennä valmiille ...

Jos nyt hyytyy tää asprojekti , joku mielenkiintoinen projekti pitäis keksiä. Miesprojekteja kun ei tohsi alkaa , ne ne vasta kalliiksi tuleekin ...

Dirlittan - vakoilijaystäväiseni - jos kurkkaat tänne niin viittiks tsekta yhtä juttu mulle ? Päivämääräthän umpeutui eilen ... ja tuut sitten siiderille meille !!!

Oon vissiin aika lempeä kirpparinpitäjä - oli sentään saldo plussalla , vaan ei mulle mitään satoja ecejä tuu . Ehkei jos hinnoittelee max 2e - melki kaikki 0.5 - 1 e hinnoilla ...

Nyt suihkuun ja paapimaan - typsykkä on nukuskellut tutituksella viime öitä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Dirlittan - vakoilijaystäväiseni - jos kurkkaat tänne niin viittiks tsekta yhtä juttu mulle ? Päivämääräthän umpeutui eilen ... ja tuut sitten siiderille meille !!!

Laitan tiedustelua eteenpäin, josko olisi infoa saatavilla. Ilmoitan jos / kun kuuluu.
 

Yhteistyössä