Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

täälläkin yksi nettipimentolainen :wave: ! prrrrkeln sonera :headwall:

krisu: meillä käytössä tuttipullo,unimaito eikä vieläkään uppoa karkea ruoka,tulee oksu jos on kokkareita :D !

ihan kiitettävä kankkunen oli sunnuntaina :x ,ei nyt taas tartte ihan heti lähtee radalle :LOL:
 
moikka kaikki!!

ollaan pojan kanssa mummolassa,pakko oli koneelle tulla heti :LOL: en oo kotona vielä kokeillu toimiiko netti..

ihan ekaks kiitos tuutilullalle eilisestä :flower: mä selvennän asiaa muillekkin sitten kun omalle koneelle pääsee..

meillä syödään vielä unimaidot ja syö ihan mitä vaan ruokaa,mieluiten omatekoista,karkeakin menee..leipää syä hienosti itse,paitsi jos siinä on voita :headwall: :D

tiipii :LOL: no en sitä hehkee minäkään aamulla oo,suattas joku säikähtee jos äkkisiltään pölähtäisin aamu kuosissani jostain :LOL:

juu,nyt täytyypi mennä..
 
Keiju07
Merkkaan, kohta lähdetää kauppaan...

Aamulla kerettiin jo olla leikkarilla hetken aikaa, mutta ei menny ihan putkeen, kun Viena inhoaa kenkiään ->jalkaan laittaminen on tappelua, ei osaa mielestään kontata tai nousta kunnolla pystyy niissä... istuu vaan ja tökkii niitä :D , no eiköhän tuo tosta totu... oltiin varmaan liian kauan ilman popoja ulkona. Sitten yksi kolmevuotias viskasi lapiollisen hiekkaa neidin niskaan, niitä hiekkoja olenkin silmistä puhdistellut nyt päivän mittaan :/ .

No, huomenna uusiksi. Yritän nyt totuttaa puistoiluun ja samalla oppia itse tuntemaan muita puistoäitejä. Kun omat kaverit on kaikki muuttaneet hiukan pidemmälle tai ovat jo töissä ja lapset tarhassa, niin ei liiemmin ole päivisin seuraa. Jospa tuolta sitten sitä seuraa löytyisi. En vaan ole maailman puheliain, toki ihan reipas, en siis ujo, mutta en nyt ensimmäisenä mee vieraille jutteleen...
 
Miulla ei ole kuukautisia ollut synnytyksen jälkeen ja ehkäsystäkään ei ole jaksettu välittää. Meille, kun on lääkärikin sanonut, että spontaani raskaus on mahdollinen, mutta epätodennäköinen. Poika on saanut alkunsa vaikeimman kautta, joten halutaan antaa mahdollisuus raskaudelle alkaa spontaanistikin.
Eilen olin nukahtamilaisillani ja makasin kyljelläni, mutta puoliksi mahallani. Ja olin ihan varma, että tunsin pari potkua mahassa. Ensin ajattelin, että ovat ilmavaivoja. Tiedän, että joskus ilma mahassa aiheuttaa samanlaisia tuntemuksia. Mutta tämä tuntemus toistui, samassa kohtaa ja oli eritavalla rytminen. Tässä vaiheessa aloin olla jo aika hereillä ja varmistaakseni, että tosiaan tunnen jotain potkuja mahassa laitoin vielä käden mahan päälle. --Nyt joudun tuottamaan pettymyksen jokaiselle, joka oli jo onnitteluja kirjoittamassa-- Eräänlainen vaavi ne tuntemukset aiheutti ja potkuja ne tosiaan oli, mutta potkijana oli koira. Se makasi maha vasten minun mahaani ja unissaan potki minua mahaan. Koiran unipotkut on niin hentoja ja samalla tavalla rytmisiä, kuin mahavauvankin, siitä erehdys. Mutta kyllä mie jo ehdin ihmettelemään ja olisihan se ollut ihan mukavaakin, jos oikeita potkuja olisivat olleet.
Mutta hetken olin ihan varma, että olisin huomaamattani ollut raskaana :eek: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ihana tuo Hipkukan vaavi. Olin jo hetken ihan täpinöissään ja ajattelin ettei voi olla totta. =)

Keiju; meillä on joka puisto kerran jälkeen niska täynnä hiekkaa. Katso illalla vaipan alta masun puolelta ettei sinne ole tippunut niskasta hiekkaa. Meillä tuli yhden kerran paha tulehdus napaan kun oli ilmeisesti hiekka jäänyt sinne kaivertamaan. Toisella raukalla ihan veren punainen napa ja itki kun puhdistin sitä sitten myöhemmin. :'(

Jep, nyt poika nukkuu toisia päikkäreitä ja neiti meni naapurin tytön kans pihalle. Harvinaista omaa aikaa...

Ostin lauantaina mammutti markkinoilta Liberon housuvaippoja ja nyt mulla on kuiteilla kolme pakettia ostettuna sekä sitten naapurilta olen saanut yhden, joten meille ehkä tuleekin ne kurahousut. =) Liberoa en ole käyttänyt pitkään aikaan, mutta ajattelin nyt kokeilla noita housuvaippoja kun alkaa olla niin työlästä pukea tuolle Apinalle normaali vaippoja.

Huh, kyllä täällä saa laittaa tossua toisen eteen jotta pysyy tuon pojan perässä. Käytiin äsken mummulassa ja siellä se ehti irrotella lattia listatkin irti lattiasta. |O Menin sinne hetkeksi levähtämään ja lukemaan uusimmat lehdet. Mummu meinasi olla vähän ihmeissään kun sai rientää tuon perässä ettei riko tai kaiva joka paikkaa alas. En minä kyllä muista että meidän Anni olisi ollut tuollainen menijä tai sitten aika on kullannut muistot tosi hyvin. Kauhulla odotan sitä päivää kun tuo pääsee juoksemaan. Sen jälkeen tämä äiti taitaa joutua piirille. :headwall:

Taidan tässä keitellä itselle kahvit ja kuunnella vähän musiikkia Youtubelta. Olen huomannut että nyt kun mies on paljon töissä niin meikäläinen on alkanut kuunnella taas musiikkia. En muistakaan milloin olisin näin paljon viimeksi paukuttanut biisejä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Kukas osais opastaa taas meikäläistä...?? =) Mitenkäs tuonne huutonetin ilmotukseen saa laitettua sellaisen uusi-kyltin? Vai ostaako se pitää..?? Katoin sitä osto-juttua ilmotuksen perästä enkä kyllä sellasta bongannu että ostaa pitäs. Olisin avusta kiitollinen! :flower:
Siellä on se tuotteen kuntomääritys kohta. Kun valitset kohdan UUSI, niin se näkyy ilmoituksessa sit =)
Kiitokset ja kumarrukset Mamma3! :flower: kukkia vielä päälle! :hug: Joka päivä oppii jotain uutta! :LOL:
 
Iltapäiviä vaan kaikille tasapuolisesti

Meillä Milla lähti perjantaina kävelemään :heart:
Ihanan vaappuvaa menoa vielä..ihan kuin pieni varsa.Keittiön tuoleja on kiva käyttää taaperokärryn asemasta =)

Meillä iltamaito juodaan tuttipullosta mutta muuten vaan nokkamukista, itse ei vielä osaa pitää kiinni kahvoista ja juoda.
Kaikki ruoka menee ja uppoaa hyvin...ei ole nirso tyttö.8kk ruuat uppoaa hyvin ja jonkin verran olen myös itse ruokia tehnyt.

Pikakaurapuuroa on myös oppinut hyvin syömään.

Meilläkin on 1 vee kuva-aika varattuna, pitäis keksiä mitä sinne päällle laittaa.


Me ollaan muuttamassa kk päästä vantaalle....onkos kukaan sieltä???


Peittoja ollaan ahkerasti heilutettu..jospa tuo joskus tärppäis :heart:
 
niin ja ai että tässä huushollissa asuu yks aivoton apina :headwall: :kieh: :LOL:
lauantai aamuna mies imuroi autoa,laittoi varaston sähköpistokkeeseen imurin,eilen menin illalla hake varastosta jätskiä ku meillä on siellä pakastin..vittu se johto oli irti siinä pakastimen päällä :LOL: :LOL: :kieh: :headwall: mä vaan repesin nauramaan,en jaksanu ees suuttua..
sinne meni reilu 10kg jauhelihaa,soseita,valmiita ruokia,pullia,jäätelöö,kaikki viinimarjat,vatut,mustikat,puolukat jne..just tuli ukko pesemästä pakastinta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
niin ja ai että tässä huushollissa asuu yks aivoton apina :headwall: :kieh: :LOL:
lauantai aamuna mies imuroi autoa,laittoi varaston sähköpistokkeeseen imurin,eilen menin illalla hake varastosta jätskiä ku meillä on siellä pakastin..vittu se johto oli irti siinä pakastimen päällä :LOL: :LOL: :kieh: :headwall: mä vaan repesin nauramaan,en jaksanu ees suuttua..
sinne meni reilu 10kg jauhelihaa,soseita,valmiita ruokia,pullia,jäätelöö,kaikki viinimarjat,vatut,mustikat,puolukat jne..just tuli ukko pesemästä pakastinta ;)
Ei oo totta :eek: :LOL: :LOL:
Tietyt tilanteet ovat kyllä sellaisia että vaikka kuinka olis syytä raivostua, niin raivon sijasta tuleekin nauru :LOL: Mut voi kurjuus minkä verran ruokaa ym meni pilalle :(
 
Arvatkaa kuka on väsy |O MINÄ!!!!
Poika ei ole nukkunut tänään kuin kahdet minipäikkärit ja valveilla olo ajat kävelly perässä ja kitissy, roikkunu lahkeessa, itkenyt väsyään jnejnejne :kieh: :headwall:
Sain kuitenkin leivottuun, ruuat tehtyyn, pyykättyyn jajajaja vieraat kestittyyn y.m No nyt sit oon aivan poikki!!!! |O Taidan käydä suihkussa ja kallistaa itseni vaateriin sohvalle. Mies saa hoitaa iltapuuhat, ainakin enimmäkseen, ja sit ajoissa tääkin mamma nukkumaan tänään :kieh: Huomenna olis taas ohjelmaa...

Hemuli, eipä kestä =) ilo olla avuksi =)

Hipkukka,
:LOL: Ihania vauvan potkuja sulla :heart: ;)

tiipiin aamulookki oli ihana :LOL:
Näkisitte vaan minut aamuisin :D

Aih, mies huutelee et ostoslistaa tekemään nyt, on menossa viel kauppaan. Sohva saa siis hetken viel oottaa :kieh:

Ainiin, onnea hirmuisen paljon kaikille uusille taaperoille kävelytaidoista :heart: :heart:
 
Mä voin Dogtori laittaa mesessä... mutta haluun tännekkin :LOL: sain niin hyvän videon Pessin syömisestäkin. Miksei äippä oo ennemmin kertonu mulle että tolla sen kameralla saa kuvattua videota. Mulla siis on mun äitin kamera aina välillä,ei ollenkaan omaa :ashamed:
Tänään mummo kipitti kauheeta vauhtia kesken töiden kuvaamaan Pessiä kun kerroin sille että Pessi kävelee.
Ja arvatkaa mitä... mun rakas ihana pikkuveli joka on Pessin kummisetä,soitti tänään ja kysy että no paljonko ne 1v-kuvat maksaa, sanoin että Peetun kuvat oli sillon n.80? enkä oo nyt hintoja kattellu vielä... Jaja.. Lupas maksaa ne kokonaan!!! :eek: iiiiiihana rakas pikkuveli mulla :heart: :heart:
 
Harmittaa kun en ehdi nykysin ees koneelle :| Ikävä teitä mutta aika ei vain riitä :'( Kauheasti koulusta tulee kotitehtäviä, esseen kirjotusta ja millon mitäkin :eek: Voe ahistus.

tinakenkätyttö miula on perjantait tosi usein vapaat joten pitkä viikonloppu.Ehtisin tyttöjä kahtomaan vaikka joku perjantai kun vaan sovitaan päivä =) Ellastakin olisi varmaan kiva saada ikäistään seuraa.Ja tein tytöt on vielä niin ihanan kilttejäkin :D Toivotaan et Pepin ihottuma selviää pian.Ella ku on ollu nyt kipeenä (ei kuitenkaan kuumeessa tähän asti) niin on nukkunut tosi hyvin.Yöllä ei ole nyt heräillyt lukkunottamatta matkalla 2 yötä jolloin valvoi lähes koko yön.Päivisin on nukahtanut samantien kuulemma.



Tuttipullosta meillä viedä juodaan pullosta.Ruualla mukista.Tytöstä on tullu kauhee tutin lutsuttaja.Kaikki tutit pitäs piilottaa tai muuten ei tule mitään.Just kun aattelin et luovuttais päivä tutista ja pullosta. :ashamed:

pessille onnea ensiaskeleista :flower:

Nyt meen kahtoo pakoa...se onkin jo alkanu.Yritän taas pian ehtiä koneelle...
 
tin
Moi!
Alotan heti kauheella valituksella. Täälä kans nimittäin yks väsyny äippä. Ens yönä tulee kuukausi että tuo ipana ei oo nukkunu yhtäkää kokonaista yötä. Voi että osaa ottaa pattiin. Kyllä ukkoki sen kans välillä herää mutta se ei oo kovin herkkäuninen. En tiiä mikä sillä on, siis ipanalla. Herää n.10 kertaa yös. Vinkkejä??

No, meidän päivät menee mukavasti. Mulla koulua pääsääntösesti 8-15.30. Ukko vie pojun hoitoon aamulla ja mä haen. Sit harrastellaan vähä kaikkee ja sen jälkee ja Tatska yöpuulle puoli 9-9 mais ja sitte katotaan kamat seuraavalle päivälle ja sänkyyn kattoon bb:tä=)
Onneks nyt pe on vapaata. Saa vähä rauhottuu. Tatu kyllä viihtyy hoidos :heart: Sinne menee nyt 8kk ikänen typy niin sitte on kolme alle 2veetä. On tätsyllä vähä kiire;) Kotiäitiydestä/ töissäolosta piti munki kommentoida. Tykkäsin kyllä kovasti molemmista. Nyt vaan toi koulu tuntuu aika raskaalta tähän päälle ku on kaikenmaailman tehtäviä. Mutta eiköhän tähänki totu. Tuntuu vaan että ku tuola koulus on päivät on oman ikästen kans niin jaksaa paljo paremmin kotona. Ja aamulla tosiaan on kiva laittautuu;)

Hipkukkaa meinasin jo onnitella;)
IHANA PESSI :heart: :heart:
toktori: miehetmiehet :whistle:

Meen huomenna PartyLiten kutsuille, onks joku ollu, millasia ne on?
Jep, mutta nyt saunan kautta petiin.
Plussatuulia kaikille niitä toivoville :whistle: =)
 
Taapertajille onnea kävelytaidosta :flower: :hug: Ihanan huteran oloista ja näköistä tuo Pessin kävely ja silti niin tomerana poikana :heart: Söpö!

Täällä ei uutta maan ja taivaan alla. Kipsutin nukahti just ja mamma painelee perässä. Ja oottaa mielenkiinnolla millainen aamuherätys huomenna on :whistle:

Pullo on typyllä käytössä niin päikkäreille kuin yöunille mentäessä. Ja jos ei kupista juo niin saa ruoan jälkeen tömpsyt. Karkeampi ruoka menee jos on sormiruokaa mitä itse voi syödä muuten meinaa yrjö ihan väkisin tulla. Tänään söi nautinnolla pinaattikeittoa, ainut että kuuluu tuo peräpääkin laulavan aarioita kun neiti kyljelleen kääntyilee :/

Hipkukalla ihana vauva ja nopea odotus :whistle: :LOL:

Vieläkös niinukalla mykkäkoulu jatkuu :hug:

Mamma missä ihmeen vaiheessa siä oikein touhuat ja saat noinkin paljon aikaan? :eek:
 
dogtor :LOL: et sitten saanutkaan jätskiä :/ :hug:

tin voimia ja pienelle unenlahjoja :hug: Miä en osaa sulle mitään neuvoa kun tuo meijenkin pimatsu on joka yö sen 2-3 kertaa pystyssä mutta onneks ei kymmentä. Eihän tuu hampaita, kylmä, kuuma, öööh.... ja ja pää tyhjeni taas :ashamed:
 

Yhteistyössä