Onpas söpöliini tuo
Pessi!
Mammoliino, elä huoli, ei meilläkään voisi antaa itse syödä noin vapaasti, kävisi juuri niin kuin sanoit: lautanen ja ruoka lattialle. Jokainen on yksilö, ja kuten täällä on moneen kertaan todettua, kaikki oppivat varmasti syömään ja kävelemään ennen rippikoulua
.
Tiukka on teidän
remppabudjetti, sisältyykö siihen keittiökin? Me muistaakseni poltettiin talon remppaan rapiat 15 000, joista valtaosa paloi keittiöön ja parketteihin... mutta ei silloin jouduttukaan vessoja laittamaan uusiksi, vain kodinhoitohuone rakennettiin.
Katjanna... joo sitä hiekkaa löytyi vaipanvaihdon yhteydessä pepusta, mutta napaa en hokannutkaan tarkistaa, pitääpä ihan katsoa tänään. Itse inhoan hiekkaa, en tykkää edes hiekkarannoista, kun sitten sitä hiekkaa on jokapaikassa, päänahassa jne. Kyllä mullakin narskui eilen hampaissa.... :kieh:
Täällä moni toivoo plussatuulia. Itse arvuuttelen tässä, että millon tädin olisi oikeasti pitänyt tulla kylään. En ole mitään päivämääriä jaksanyt merkkailla, enkä usko, että menkat on kovin säännöllisesti tulleet viime aikoina. Mutta nyt tuntuu, että on aika pitkä aika vierähtänyt ja mahassakin ollut sellaista kummallista kipristelyä... äääh, en uskalla hakea testiä, kun en tiedä, mitä ajatella. Haluun joo, mutta niin huonoon saumaan, kuin olla ja voi.... mut voi olla jotain muuta. Voikohan menkat loppua uudestaan imetyksen takia/aikana? Vaikka ei meillä imetys ole viime aikoina mitenkään tehostunut...
Yönukkumisista:
Topsya peesaan, meilläkään ei ole yhtään ehjää yötä nukuttu. Pisin yhtenäinen pätkä oli yhden kerran klo 12-05, kun neiti oli kipeänä, ja silloin taas ite pomppasin katsomassa, että miten pieni hengittää :ashamed:. Viime yönä ihme ähräämistä klo 3-5... eikä edes paikannut aamulla nukkumalla pidempään, kuten yleensä.
Tin, mikä nukkumisjärjestely teillä on, voiko häiriintyä äänistä tai liiallisesta hiljaisuudesta? Kuuma, kylmä, kuten
tuutikin jo sanoi... vai olisko vaan jokin vaihe. Eroahdistusta kenties? Ajoittuuko tarhaan menon kanssa samoihin? Monihan voi sitä hetken aikaa oireilla.
Jeps, minä yritän nyt ottaa itseeni niskasta kiinni ja saada vähän kouluhommia tehtyä.