Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

yksäiti ihana video :heart: ja onpas ihana pikku veli sulla :heart:
tin raivostuttavaa kun ei saa nukuttua :headwall: en osaa neuvoa :hug: mä meen kans partylite kutsuille tällä viikolla,kynttilöitä ja niihin liittyväähän siellä kaupataan,ylihintaan ;)
vip1 kivaa ku tulitte ehjänä takas :D mä pelkään lentämistä,haaveilen egyptiin menosta mutta autollako minä sinne ajan? :LOL:
hipkukan potkut nauratti,minä jo luulin että siellä sellanen neekeri poika potki,niinku neuvolasta joskus sanovat :LOL:
 
Voi tuota Pessiä kun on suloinen :D Meilläkin on paljon videoita Mintusta, ihana niitä on kattella. Ja Annistakin on.

Siis Minttu ei ole ikinä nukkunut täyttä yötä heräämättä. Mä joskus mietin että onkohan tuo lie normaalia, mut kai se on... nyt pari viikkoa olen ajatellut että miten tätä jaksaa, mut toisaalta, enpä jaksa tehdäkään asian eteen mitään. Liian väsynyt ehkä? :LOL:
 
AAAARGHHHH |O Mistähän taikois lisää rahaa ja aikaa, ja niinku hetinyt!?!?

Hitto minä oon kamppaillu tuon meijän budjetin kanssa, ja vaikka kuinka päin minä sitä väännän ja käännän, niin ei sillä vaan kaikkia juttuja saa :/ Me uusataan KAIKKI lattiasta kattoon. Ainoastaan kuivien tilojen seinät jää, märkätiloissa nekin lähtee, ja budjetti on 10 000? :whistle: Oon minä tässä vähän taiteillu, että saan kaikki keittöstä saunanlauteisiin siihen mahtumaan.... Prkl, pitikin alkaa. Ja niiiiin tekis mieli elää ja hehkuttaa vaan tuota Pariisiin lähtöä, mutta tämä remppa (lue=ukko) näköjään hönkii mun niskassa koko ajan :/ Hemmetti kuin nuo vessan pöntötkin maksaa oravannahkoja :headwall:

Mutta ihania kuvapätkiä oli Pessistä :heart: Mulla vaan nyt tuli semmonen olo, että onko meijän Silja jotenki kehityksessä jäljessä vai mikä on, kun ei meillä ainakaan Sikke voisi ite mitään syödä :eek: Ei tulis yhtään mittään! Todnäk. neiti nappais lautasesta kiinni ja antas sille vauhtia... Ja tuttipullosta meillä juodaan ateriallakin, eikä Sikke ole ite ikinä juonut, pullostakaan :ashamed: :/ Vai onko vika nyt tässä päässä kun en ole opettanut..? Santeri meillä oli vuosikkaana sen olonen, että oliskin voinu jo tuommosta kokeilla (enkä muista kokeiltiinko...), mutta ei Siken kans, ehei :whistle: Noh, ehkä ajallaan...

Ei v***u, pakko kait se on taas alkaa kahlaamaan noita nettirautakauppoja läpi, jos vaikka jostain sattuis löytämään edullisen WCn hanan bidesuihkulla...
 
pikaseen taas merkkailen..hitto olis hommaa..ja töihinkin pitäs kohta lähtee..venlukalla puuro tuossa jäähtymässä,ajattelin sen ekana sille syöttää ja sit ajelemaan lähtee..

tuutilulla eilen illalla oltiin vielä mykkäkoulussa..mutta tänä aamuna jo juttua löyty..
no jospas tämä tästä...

ihanaa ollaan jo keskiviikossa..huomenna aikanen aamu mutta ihanaa päästä jo hyvissä ajoin kotia :D

jep..onnee kaikille uusia taitoja oppineille ja 1v TÄYTTÄVILLE :flower:
 
Voitteko kuvitella et mä olin jo ennen kymmentä eilen illalla sängyssä, siis nukkumassa :eek: Ennenkuulumatonta. Heräsin seiskalta ja heti tuntu kuin joku hakkais vasaralla mua ohimoon :kieh: Nukuin vissiin liian pitkään :whistle: Täytyy vissiin ottaa aamupalaksi buranaa, että jaksaa taas päivän... Mutta nyt täytyy rientää taas. Palailen paremmalla ajalla päivän mittaan!?
 
Jaahas, mulla loppui kiire seinään :D Äiti soitti ja sanoi tulevansa aamukahville ja olevansa tässä Kiian ja Danielin kanssa sen aikaa kun heitän Jepen kouluun =) Sopii oikein hyvin :D

mammoliinolla on aika tiukka budjetti :/ Mutta onneksi sulla on tietoa ja taitoa miettiä ja laskea asioita. :hug:

Ja tuosta itekseen syömisestä. Kipsutin syö jos lautasella on ihan vähän (sormiruokaa) kerralla. Jos enempi laittaa niin ne rutistetaan nyrkkiin ja vipataan lattialle :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Voitteko kuvitella et mä olin jo ennen kymmentä eilen illalla sängyssä, siis nukkumassa :eek: Ennenkuulumatonta. Heräsin seiskalta ja heti tuntu kuin joku hakkais vasaralla mua ohimoon :kieh: Nukuin vissiin liian pitkään :whistle: Täytyy vissiin ottaa aamupalaksi buranaa, että jaksaa taas päivän... Mutta nyt täytyy rientää taas. Palailen paremmalla ajalla päivän mittaan!?
Voin kuvitella :D Koska miäkin välillä oon ennen kymppiä autuaasti unten mailla :)

Täälläkin joku rumpalipoika on pesiytynyt yön aikana mun päähän |O Meillä ei kyllä liiasta nukkumisesta se ilmesty (nykyään). Kiia oli hereillä 4 kertaa ja Jeppe herätti kerran (vessakummiksi) :kieh:
 
Keiju07
Onpas söpöliini tuo Pessi!

Mammoliino, elä huoli, ei meilläkään voisi antaa itse syödä noin vapaasti, kävisi juuri niin kuin sanoit: lautanen ja ruoka lattialle. Jokainen on yksilö, ja kuten täällä on moneen kertaan todettua, kaikki oppivat varmasti syömään ja kävelemään ennen rippikoulua :D .

Tiukka on teidän remppabudjetti, sisältyykö siihen keittiökin? Me muistaakseni poltettiin talon remppaan rapiat 15 000, joista valtaosa paloi keittiöön ja parketteihin... mutta ei silloin jouduttukaan vessoja laittamaan uusiksi, vain kodinhoitohuone rakennettiin.

Katjanna... joo sitä hiekkaa löytyi vaipanvaihdon yhteydessä pepusta, mutta napaa en hokannutkaan tarkistaa, pitääpä ihan katsoa tänään. Itse inhoan hiekkaa, en tykkää edes hiekkarannoista, kun sitten sitä hiekkaa on jokapaikassa, päänahassa jne. Kyllä mullakin narskui eilen hampaissa.... :kieh:

Täällä moni toivoo plussatuulia. Itse arvuuttelen tässä, että millon tädin olisi oikeasti pitänyt tulla kylään. En ole mitään päivämääriä jaksanyt merkkailla, enkä usko, että menkat on kovin säännöllisesti tulleet viime aikoina. Mutta nyt tuntuu, että on aika pitkä aika vierähtänyt ja mahassakin ollut sellaista kummallista kipristelyä... äääh, en uskalla hakea testiä, kun en tiedä, mitä ajatella. Haluun joo, mutta niin huonoon saumaan, kuin olla ja voi.... mut voi olla jotain muuta. Voikohan menkat loppua uudestaan imetyksen takia/aikana? Vaikka ei meillä imetys ole viime aikoina mitenkään tehostunut...

Yönukkumisista: Topsya peesaan, meilläkään ei ole yhtään ehjää yötä nukuttu. Pisin yhtenäinen pätkä oli yhden kerran klo 12-05, kun neiti oli kipeänä, ja silloin taas ite pomppasin katsomassa, että miten pieni hengittää :ashamed:. Viime yönä ihme ähräämistä klo 3-5... eikä edes paikannut aamulla nukkumalla pidempään, kuten yleensä.
Tin, mikä nukkumisjärjestely teillä on, voiko häiriintyä äänistä tai liiallisesta hiljaisuudesta? Kuuma, kylmä, kuten tuutikin jo sanoi... vai olisko vaan jokin vaihe. Eroahdistusta kenties? Ajoittuuko tarhaan menon kanssa samoihin? Monihan voi sitä hetken aikaa oireilla.

Jeps, minä yritän nyt ottaa itseeni niskasta kiinni ja saada vähän kouluhommia tehtyä.
 
Onnittelut kaikille 1 vuotiaille :flower:

Meillä tulee tänän vasta 11kk täyteen. Mutta kk:n päästä biletetään :D

Mulla pukkaa kyllä niin kiirettä töissä, etten tiiä miten päin ois. Tälle päivälle tuli 3 kutsua, mutta en lähteny, kun vien Pepin lääkäriin pitkittyneen yskän takia.

Me otettiin keittiökalusteet, eteisen peiliovelliset kaapistot, makkarin peiliovelliset kaapistot, 2 vessan kalusteet ja kodinhoitohuoneen kalusteet aikoinaan keittiöjätistä ja maksettiin n. 5700e. Eihän tuolla summalla mitään hirveen luksusta saa, mutta meille kelpaa mainiosti.
 
Ai että odotan että päästään Mammoliinon asunto sitten katsomaan :D Tai sit voi masentaa taas tulla kotiin |O

Ainiin, oisko tää Mammoliino ratkaisu sun ongelmaan:

http://www.fiksuhuuto.com/index.php?id=xbuqr_vag&KID=3406&title=Koti+kuntoon!

:LOL: :LOL:
 
Heipat vaan, taas on jääny tämä kirjoittaminen jostain syystä, vaikka päivät pitkät päivystän täällä ja käyn lukemassakin moneen kertaan...
Sitten tuntuu, että olis niin paljon kommentoitavaa, ettei jaksa alkaa ees kirjottamaan kun tulee niin pitkät litaniat, ja jotain unohtuu kuitenni...eikä jaksa sitäkään ruutuvihkoa kaivella muistilapuksi.

No tärkeimmät eli onnittelut synttärisankareille ja kävelemään/uusia taitoja oppineille :heart:

Pitäs alkaa töitä ettiä, mies joutuu parin viikon päästä pakkolomalle, joten ei kuulu hurraahuutoja tästä taloudesta sen jälkeen näillä tuloilla. Olinhan mä tuossa jo kuukauden verran sairaalassa sijaisena, mutta nyt ollu taas kotona ja kun tykkään tästä niin älyttömästi, niin ei millään kehtois mennä töihin...

Söisköhän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Voitteko kuvitella et mä olin jo ennen kymmentä eilen illalla sängyssä, siis nukkumassa :eek: Ennenkuulumatonta. Heräsin seiskalta ja heti tuntu kuin joku hakkais vasaralla mua ohimoon :kieh: Nukuin vissiin liian pitkään :whistle: Täytyy vissiin ottaa aamupalaksi buranaa, että jaksaa taas päivän... Mutta nyt täytyy rientää taas. Palailen paremmalla ajalla päivän mittaan!?
Voin kuvitella :D Koska miäkin välillä oon ennen kymppiä autuaasti unten mailla :)

Täälläkin joku rumpalipoika on pesiytynyt yön aikana mun päähän |O Meillä ei kyllä liiasta nukkumisesta se ilmesty (nykyään). Kiia oli hereillä 4 kertaa ja Jeppe herätti kerran (vessakummiksi) :kieh:
Mutta kun mä en älyy yleensä ikinä mennä ajoissa nukkumaan :headwall: Se rauha ja oma-aika, mikä itsellä illalla on kun lapset nukkuu, tuntuu jotenkin niiiiiin ihanalta ja kuin lomalta, että mä vaan keikun ja keikun...en yhtään ajattele sitä seuraavan aamun/päivän väsymystä |O Jospa tänäänkin koettas mennä aikasten maate :whistle: joo, saahan sitä yrittää....
 
Meillä hyvä yö takana, molempien osalta. Aatu nukkui puoli seitsemään jolloinka imetin ja poika jatkoi uniaan puoli yhdeksään. Tyttö heräsi vähän aikaisemmin, kahdeksalta, mutta nukkui koko yön omassa sängyssään. Oikeasti harvinaista ettei kumpikaan häirinnyt kertaakaan yön aikana. Apinanpoika onkin nukkunut taas täysiä öitä kun tuo nuha-yskä on helpottanut.

Miehellekin olen yrittänyt soitella-tekstailla kun valitteli etten pidä yhteyttä silloin kun hän on reissussa. Kuulemma olen iloisempi, rauhallisempi ja mitä kaikkea se syyttikään silloin kun hän on poissa kotoa. Voihan se olla niinkin, mutta kyllä sitä silti toista odottaa kotiinkin.

Aatu heräsi, hetkinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mamma missä ihmeen vaiheessa siä oikein touhuat ja saat noinkin paljon aikaan? :eek:
En ees ite tiedä...vissiin kaikessa mahdollisessa rakosessa kun vaan mahdollista...eliks eilenkin silloin aina menin pää kolmantena jalkana kun poika niitä minipäiksyjä nukkui :kieh: ja ruokaa laitoin poika sylissä... :whistle: Mutta se kaikki touhuaminen on pois iteltäni :headwall: Eilenkään en ehtinyt istahtaa nauttimaan kahvikupollista ees vaan lennossa senkin join :/ Sit jossain vaiheessa kun menin sohvalle pitkäkseni ihan vaan hetkeks tarkoituksena, niin havahduin kun puhelin soi, eli olin melkistä uneen jo ehtinyt :eek: Tänään nyt oon ottanut iisimmin. Eikä pojukaan oo kokoaikaa vitissy ja lahkeessa roikkunu =) no eipä tietenkään, kun äipällä on ollu aikaa hänellekin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Miehellekin olen yrittänyt soitella-tekstailla kun valitteli etten pidä yhteyttä silloin kun hän on reissussa. Kuulemma olen iloisempi, rauhallisempi ja mitä kaikkea se syyttikään silloin kun hän on poissa kotoa. Voihan se olla niinkin, mutta kyllä sitä silti toista odottaa kotiinkin.
Mä tunnustan että mäkin olen jotenkin toisenlainen kun mies on reissussa tms. Vaikka ikäväkin voi yllättää ja odottaa jo toista kotiin, niin silti... ne hommat vaan sujuu paremmin ja iloisemmalla mielellä, kun ei oo toinen siinä. Etenkin jos mies ei ole auttamassa, vaan istuu telkun eessä tai jotain, ja itellä hommia..-silloin mulla ainakin kiehuu....ja hommat venyy kun samalla kiukuttaa :D
 

Yhteistyössä