Ihan tässä jotenkin hengästyin, kun luin tän päivän jutut :/ . Kommentoitavaa olis niin paljon, etten varmaan ehdi/muista puoliakaan, mutta alotetaan...
Tinakenkätytölle paljon voimia ja vauvelille tietysti myös. Oli kyllä todella pahan ja karmaisevan näköistä
:'( :hug: . Tsemppiä kovasti!!! Ja kaiken itkun ja muun iljettävyyden lisäksi tuo pyykkäys homma on kyllä kova. Iho jutut on kyllä kanssa melkosta syvältä. Meillähän oli aluksi koko naama ihan hirveessä kunnossa ja päänahka sitten myöhemmin. Onneksi ne ajat on ohi!! Toivottavasti iho tulisi pian kuntoon ja jäisi sitten tuo vaiva! Olisi kyllä melkoista, jos ihon saa kuntoon ja kohta uusiksi |O :headwall: .
Tildalle paljon tsemmpi jaksamista myös, mikä siellä sitten tilanne onkaan :hug: . Kuulostipa hurjalta ja jotenkin yllätti, että sinun suunnalta jotain tuollaista :/ . Toivotaan, että asiat selviäisi parempaan päin edes jotenkin :hug:
Kiva oli kuulla
Santista ja ihania kuvia typystä :heart:
Heidi, kuulostaa siltä, että teillä neiti koettelee sua ja tosiaan tuossa tilanteessa kannattaa sit antaa osin huutaakin, jos mikään ei kelpaa ja mitään hätää ei kumminkaan ole. Minä en itse yleensä syötävää anna, jollei sitten juuri olla muutenkin syömään alkamassa. Jotain leluja ja muuta yritän (yksi puhelin on mennyt rikki
:ashamed: ) ja sitten jos vaan huutaa ja huutaa, nostan toviksi syliin, jos vaan suinkin pystyn. Meinaan olla huono kuunteleen huutoa ja varsinkin jos huudattaja on joku muu kuin minä, sitä on vielä vaikeampi kuunnella. Mutta kyllä minä kitistäkin annan. Meillä on nyt hyvä, kun on nuo isommat, jotka sitten kanssa viihdyttää ja on seurana.
Yksäiti, tsemppiä sinullekin!! Toivottavasti ei mitään masennusta iske ja toivottavasti noihin kipuihin tulisi selvyyttä/apua :hug: . Vaikea tuo Peetun isä juttu, hmmm. Mutta jos poika noin selvästi sanoo, ettei halua, niin minustakin sitä on kuultava. Ja kun reagointiakin on tapaamisten jälkeen ollut, ja sitten sanoo noin selvästi ei, niin taitaa poika itsekin tietää, että hälle on parempi ettei. Ehtiihän tuo sitten myöhemminkin. Suhtaudut minusta tosi hienosti asioihin ja just tuo, ettet kumminkaan isää hyllytä, et mustamaalaa muuten jne.
Meillä ei vielä ole juurikaan syöty
samoja ruokia, mutta ihanan helpolta se vaihtoehto tuntuisi ja kai sitä tosiaan voisi aloitella... Mikä vaan muka jotenkin tökkii, siis suola ja muut. Huomenna olen tekemässä siskonmakkarasoppaa ja siinä heti tuntuu, ettei makkaraa viitsi vielä antaa ja jos kasvislientäkin laittaa ja toisena ruokana kanakastiketta, jonon laitan mustaa koskenlaskijaa... Kai niitä pitäs vaan ottaa erilleen ennen enempiä mausteita. Tosin päiväkodissahan käytetään myös suolaa, lihalientä jne. Että sinällään hullua olla kotona niin tarkkana. Sitten vaan toisaalta ajattelee, että kun päikyssä tulee hiukan "kiellettyjä" aineita, niin ollaan sitten kotona tarkkoja |O
Pitäskin desimitalla mitata minkä verran maitoa yleensä tuohon mukiin kaadan. Meillä imetysten lisäks (joita ei enää montaa enkä tiedä minkäverran mahtaa sieltä saada) juo mukista ehkä n 2dl. Varmaan pitäis alkaa hiukan lisään maidon määrää mukista. Puuron sekaan menee sit hiukan.
Katjanna, me oltiin tänään metsässä, mutta me kaikki neljä :kieh: . Mä siis olen ollut koko armaan päivän yksin lasten kanssa. Eniten jossain vaiheessa sit ketuttikin, kun luulin, et mies on välissä hetken kotona, mutta eipä ehtinytkään... Mulla oli kans huonohuono päivä, just sellanen, että tuntui todella huojentavalta tietää, että maanantaina pääsen töihin
. Taisin väsymyksessäni jonkun kyynelenkin vierittää iltaruualla. Kaikki vaan haluaa ja haluaa ja ja ja ja kiukkuaa ja ja ja ja mun pitäis revetä joka suuntaan |O . No, sen metsälenkin jälkeen likat kaikki leikki lastenhuoneessa, pesin itekseni rauhassa tukan, laitoin itekseni iltapalat valmiiksi ja jotain muuta pientä sain tehtyä, niin jo oli taas paljon parempi olo
. Ja nyt oon jo sohvallakin ehtinyt.
Aloin tänään ompeleen keskimmäiselle alasänkyyn verhoja. Saas nähdä tuleeko ihan rumat, mutta neiti odottaa niitä innolla. Ja vanhin kieltää ompelemasta, koska hänelle ei ole verhoja :headwall: . Mutta vanhimmallahan on yläsänky, joka kyllä on tärkeä ja siitä on monta kertaa ilkuttu. Hitto, kyllä mulla meinaa nyt välillä palaa liikaa pinna tuohon esikoiseen. On taas NIIN hankala tapaus, jatkuvaa kitinää ja ulinaa ja mitään ei uskoisi, mikään ei olisi hyvä. Totesin jo ääneen, että aika pelottavaa, jos tällainen jatkuu, niin minä en kohta tykkää sinusta. Niin, tiedän, ei tuollaista sais sanoa, mutta oikeesti tuntuu, että jos mitään muutosta ei tapahdu, niin mun tekee vaan mieli hakea vitsa ja antaa kunnolla takapuolelle
. Ihan kuin se nyt joku ratkaisu olisi :kieh: . Toivottavasti ette ajattele minua ihan kamalaksi äidiksi, mutta tuolta todella nykyään välillä tuntuu. Ja tiedänhän minä, että enemmänkin hellyyttä ja muuta tuo kaipaa :'( , mutta kun minusta ei vaan meinaa olla siihen nyt, ei ainakaan tarpeeksi. Ei ole aina helppoa tämä äitiys ei. No, ei ollut tarkoitus omaa napaa täällä nyt niin höpistä, mutta miten lipsahtikin. Ja kai tämä "puhelu" täällä kanssa jotenkin auttaa omia tunteita ja muuta.
Dogtor, sanoitkohan jo tuolla, että paljonko tuo puuteri maksoi? Kuulosti kiinnostavalta.
Meenpä katteleen BB..