Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

On tämä palsta vaan niin hyvä :heart: :hug: . Melkis häpeissäni eilen kirjottelin, miten tuo esikko mua suututtaa ja niin ihanasti heti sain myötäelämistä ja vertaistukea. Niinpä se kai on, että jotain yli-ihmisiä oltais, jos kaiken jaksais. Ja kai äitiyteenkin kuuluu tunteet laidasta laitaan :) . Meillähän tuo esikko täyttää kohta jo 6v ja näitä vaikeempia aikoja on aina ajoittain (välillä tuntuu että aina). Kaksplussassa oli hyvä juttu, että 6v voi olla kuin murkku. Se mua on nyt suututtanutkin eniten tuon tytön käytöksessä, kun se on muuttunut jo hiukan eri tyylisksi... Se tyyli ja sävy ei oo enää ihan sellasta kuin pienillä. Ja samalla tässä kai miettii sitä, et jos nyt en saa tuota otteeseen, niin miten sitten isompana. On tämä sellaista! Meillä tuo 3v on ollut niin täysin eri tyyppi, ei paljon kiukuttele ja tahtoakin kun nykyään on, ilmaisee sen kumminkin niin paljon sävyisämmin. Ja tämä kolmashan muistuttaa paljolti tuota esikoista :kieh: :kieh: . Mutta että on siinä eroa kasvattaa eri temperamantin omaavia lapsia! Keskimmäinen on meillä muuten nyt Miksi-iässä... Vähän ehkä myöhässä, kun puhekin tuli hiukan myöhässä. Välillä kysyy ihan jatkuvaan, miksi miksi... Mutta se ei vie sillä tavalla kumminkaan hermoa, kuin nuo turhat kiukut ja raivot.

Tuuti oli kirjoittanut monta kohtaa hauskasti :D . Ja enkelipoikaa tosiaan rapulle jäähylle :saint:

Milekon Saani se on aina hiukan edellä :whistle: , vai että juosten jo mennään :D . Toivottavasti tytön vaivat selviää ja ennen kaikkea häviää!!

Venlukka tehnyt tuhoja :kieh: , sai isukki varmaan hyvän opetuksen :whistle:

Mitähän Tyttelille ja vauvalle kuuluu? pitäsköhän kysellä...

Meilläkään ei ole vielä mehuja juotu eikä toviin juodakaan. Sit kun on "pakko" antaa, annan.

Joo-o, meillä isukki vetää tuolla sikeitä, kun minä olen herännyt neidin kanssa 5.10 |O , sängystä noustiin kyllä vasta seiskan aikaan. Nyt on kaikkien aamutoimet tehty, keittiöö siistitty, iso kasa silitetty jne. Pitäs alkaa soppaa tekemään. Sanonpa vaan, että muuttuu tuon ukon elämä, kun huomenna lähden töihin ja tuo saa nousta lasten kanssa :kieh:

Ai niin ja pakko vielä kertoa esikoisen aamusta. Nukkui hyvin ja tuli tänne alas sitten pukeneena ja hiukset harjanneena ja totesi, että hän on päättänyt tänään olla kiltimpi :heart: . Ihana. Kyllähän tuokin jo ymmärtää ja toisaalta varmaan ihan hyvä,kun aika paljon tunnoista aina puhutaan. Tänään olen sille kaverinkin hommannut puolen päivän jälkeen, että ihan mukava päivä varmasti tulossa :)
 
Niin ja siis todellakin, minun viimeinen kotiäiti-päivä :eek: :eek: :eek: . Oonko vielä kunnolla tajunnutkaan... Kuinka se elämä tästä muuttuu... Vai muuttuuko loppujen lopuksi kumminkaan ihan niin paljon, mitä tässä mielessä luo kuvaa. Toivottavasti ei :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Niin ja siis todellakin, minun viimeinen kotiäiti-päivä :eek: :eek: :eek: . Oonko vielä kunnolla tajunnutkaan... Kuinka se elämä tästä muuttuu... Vai muuttuuko loppujen lopuksi kumminkaan ihan niin paljon, mitä tässä mielessä luo kuvaa. Toivottavasti ei :)
:hug:
Hyvin se sujuu! Ja ei se niin hurjasti muutu, tai siis muuttuu tietenkin mutta ei välttämättä niin negatiivisesti kuin etukäteen pelkää.
Täällä eka työviikko takana, ja se ei ihan kauhea kokemus ollutkaan meistä kellekään, vaikka niin hurjasti sitä pelkäsin.

Tulet heti sitten huomenna jakamaan fiilikset miten meni =)
 
Rontti samassa veneessä ollaan :D huomenna mulla eka työpäivä siellä päiväkodissa..juoksenkohan karkuun jo ekan tunnin jälkeen :eek: :whistle:
pikkusen kyllä hirvittää..kun ei kuitenkaa kamalasti kokemuksia tuosta päiväkoti työskentelystä..kuitenkin vanhuksien hoito toisaalta himpun verran erilaista...

ja tohon kun rontti kirjoitit että sinun 6v muuttunut jo jotenkin toisenlaiseksi mitä pienenä oli..niin ne lapset vaan kasvaa..meijän 16v oli ihan mahoton hörpöttäjä sillo pienenä..nyt niin hiljanen kuin ollaja voi..ja tuo 14v oli tosi kiltti ja kuuliainen eskariiässä,nyt sellanen vastarannan kiiski aina välillä et huh huh..ja niin kumpikin eriluontosia ku ollaja voi..

mitähän venlukasta tulee..temperamenttiä löytyy..

mie täällä olen touhunnu ku viimosta päivää..siltä nyt kyllä tuntuu,että en varmaan kerkii sitten töiden jälkeen tehdä yhtikäs mitään..pesin ulkoa ikkunat,pyykkikone jyllää,huomiseksi tehty ruoka valmiiksi,keitetty kiisselii,paistettu sämpylöitä,ja vielä nuo ulkokukat kannoin tunkiolle...

niin tosiaan mitäs tyttelille ja vaaville kuuluu?mites eemil suhtautu pieneen sisareen?

jee,yks haisoo tossa vieressä,pitää varmaan pyllypyykille lähtee.
 
maitoo meillä menee edelleen se litra päivässä plus jugurtit ja rahkat..mehuja en oo antanu enkä aio antaa,paitsi että meillä ois pakkasessa mustaviinimarjamehua,sokeroimatonta joten jos tekee juomalakkoja niin eiköhän tuota voi antaa?

hui kun jo niin moni teistä töihin menee,vastahan se äippälomakin alkoi :LOL:
ja eipä tarvii testata mitään :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
Rontti, tässä sulle laulun sanat... =)

Tässä auto punainen
postiauto punainen
kulkee tietä tuutaten.
Kuka tulee vastaan?
Possu tulee vastaan,
mitäs sanoo possu? Röh,röh
Ajelulle otan

Tässä auto punainen
postiauto punainen
kulkee tietä tuutaten.
Kuka tulee vastaan?
Ketään ei tuu vastaan,
kaikki on jo kyydissä.
Ajelua jatkan.

Tuollanen versio löytyi mun vanhasta laulukansiosta. Ihan vissiin noin ei olla sitä laulettu mutta melkein. Kyselen huomenna töistä sitä "oikeaa" laulua.
 
Minä olen käynyt jo tälle aamulle kirpparilla. En löytänyt sitä mitä hain, mutta jotain pientä lähti mukaan ja tällä kertaa tein vain ostoksia pojalle. :D

Rontti;
purskahdin nauruun ( anteeksi vaan ) kun kerroit että pääsit metsä retkelle, mutta mukana koko porukka. Näinhän se menee ja melkein jo arvasinkin että niin siinä tulee käymään. Kiva kuitenkin kun lapset rauhoittui retken myötä itsekseen leikkimään. Aina se ulkoilu piristää ja joskus sitä on mukavakin käydä ulkoilemassa koko porukalla. Mutta on sitten taas päiviä ettei halua mukaan ketään. Ilolla luin että ompelet keskimmäiselle verhoja. Mulla itsellä on kolme pikkusiskoa ja jostain syystä nämä kaksi keskellä olevaa kokevat aina jäävänsä vähemmällä, edelleen, vaikka ovat jo aikuisia. Olen monesti miettinyt että mikähän kumma siinä on. Kyllähän se osittain on tottakin että usein miten keskellä olevat saa aina isojen sisarusten vanhoja vaatteita ja tavaroita ollessaan lapsuus iässä. Mutta niinhän se vaan menee, eikä ole mitään järkeäkään ostella uusia jos kerran on vanhoja käyttö kelpoisia vaatteita tai tavaroita. Jotain uutta ja erilaista pitää kuitenkin joskus näille keskimmäisillekin olla ja siksi minusta oli kiva lukea että keskimmäinen saa uudet verhot ja isosisko taas ei.

Yksäiti; samaa mieltä minäkin ettei sinun tarvitse selitellä Peetun isovanhemmille tai isälle sen kummemmin ratkaisujasi. Niin minäkin vaan kertoisin asiallisesti mikä on lapsen edun mukaista, enkä miettisi enempiä miltä se muista tuntuu. Totta varmasti on että sinä siitä saat paskaa niskaan, mutta niin kuin sanoit sinä se joudut ne raivaritkin sitten kestämään kun lapsi voi huonosti.

Niinukka; mun mielestä se on silleen että jos oma lapsi rikkoo kännykän niin kotivakuutus ei korvaa, mutta jos rikkoja on vieras niin sitten korvaa. Näin ainakin meidän vakuutusyhtiössä.

Mun pitää lähteä miehen kaveriksi haravoimaan siemeniä, aurinkokin paistaa tosi nätisti. Huomenna tai tiistaina ajattelin lähteä käymään lasten ja mummun kans syysmarkkinoilla.
 
Huomenta kaikille! Tai huomenta pàivàà.. Annika ekoilla ( ja varmaan viimmeisillà ) pàikyillà ja mà pika lukaisin teidàn juttuja :)

Kyllà tenavat osaa jo pienestà làhtien koetella.. Ja teidàn juttujenne perusteella ei ne sen kummemmiksi mene vanhetessaan... :/ Sama meno jatkuu... Pitànee munkin sitten ruveta lukemaan lakia tuolle neidille vaikka kovaa se onkin.. Joten kaikille mammoille jaksuja ja jaksuja

tinakenkàtyttò kyllà mua niin sààlittàà tuo sun tyttòsi.. Nàyttàà niin kivuliaalta tuo màrkàrupi :( toivon ettà menee nopeasti ohi eikà enàà takaisin tule! :hug:

Ja vielà tyttelille onnea! Ihan itku meinaa tulla kun lukee ettà siellà on taas pieni kààrò! :) :hug:

Ai niin ja meinasi unohtua ihan ettà kiitos tuosta silppuri vinkistà! Pitànee semmoinen hommata tai siis meillà on jo sellainen mutta en ole sitten ymmàrtànyt sità tuohon annikan ruokien pilkkomiseen kàyttàà :ashamed:
 
Huh, jopas ootte kirjoitelleet. Nyt kun taas muistas ja muistas mitä piti kellekkin kirjoittaa, puuttuu meinaan se kynä ja paperi :whistle:

Me siten eilen käytiin ravintelissa hieman iltaa istumassa, ei ihan tappiin kuitenkaan. Vanha ei jaksa... :D

Tilda :hug: :hug: :hug: Ompa inhoittavan kuuloista, mitä liekkin tapahtunut :/ Ikinä vaan ei tiedä mitä se huominen tullessaan tuo. Toivotaan että tää päivä ois tuonu sulle vähän paremman päivän, että jaksat ajatella asioita selkeemmin...et mitä jatkossa y.m. :hug: Tsemppiä!! Ja ukolle huutia.... :kieh:
Onneksi sulla on ihana pieni päivänpaiste siellä tuomassa aurinkoa elämääsi =) :heart:

Tinakenkätyttö; Hui kamala millanen rupi :'( Voi tyttö parka.... Toivottavasti saatte pian tuon kuntoon!!! Kauheeta... :hug:
Varmasti tekee kipiää.

Mitäs yksäiti ja Peetu päättivät isin tapaamisesta ? Aika selkeetä kyllä, jos ei poika tahdo mennä-niin ei sit mene... Vaikka joku väärä ihminen siinä saattaa todella ne "haukut" saada, mut pääasia et ite tietää missä mennään :)

Noista ruuista...aika moni siis antaa jo samaa ruokaa. Pitäis kai oikeesti koettaa tarjota enemmän jo tolle pienimmälle munkin... tai koettaa ja koettaa, varmasti syö kaiken ja kaikkea, mutta mä kans aattelen tota suolaa ym muuta...ja lihaliemi on yks myrkky...pienille siis. Mutta aika niukka suolaista ruokaa meillä kyllä tehdään, että ei varmaan hirveen paha ole. Mies aina omalle lautaselle lisää suolaa jos tarvii, mutta aika mietoon suolaan sekin on jo tottunut tässä lasten saatossa. Ja jos tulista/mausteista tehdään niin lapsille tehdään jotain muuta.
Hmm..kyllä tää on aina yhtä pähkimistä, et mitenkä ja mitenkä...vaikka jo kolmas lapsi niin ei aina käy kaikki kuin vanhalta tekijältä :LOL:
Ja noista mehuista kyselin siksi et meillä lääkäri sanoi kun pojalla oli masu sekaisin, et vältä nyt mehuja :eek: Sanoin et helppo välttää kun en anna ees...ja jotenkin menin ihan häpsingille et voiskos niitä muka antaa jo? Samoin noita herkkuja ja naposteluja koetetaan välttää niin pitkään kun mahdollista. Ja jostain luin että kaakaota ei tulisi antaa alle 9kk lapselle, siis häh?? Antaako muka joku? :eek: Mä en tykkää antaa kaakaota nuille isommilekkaan, kuin joskus harvoin harvoin poikkeustilanteissa... :whistle:

Mutta joo, ilmeisesti meilläkin jotain maito-ongelmaa...masu on melkis kokoajan sekasin... Mitäs maitoa Rontti antaa nyt imetyksen lisäksi?
Mä aattelin et tänään haen luomua tai maitojuomaa purkin ja kokeilen...ja lekuriin kai aika pitäs tilata. Toivotaan et ei mikään pahempi/isompi juttu ois.

Ja Rontti, eiköhän jokainen äiti joskus uhittele ja hermostu lapselleen, eikä se vielä huonoksi äidiksi leimaa. Jaksamisia vaan sinne!
Mites muuten, oliko esikoisella millainen uhmaikä?
Meillä esikoisella oli aika hankalia uhmakausia, mutta nyt 6vuotiaana on niin kiltti... keskimmäinen 4v on sitten taas eri lukunsa... tällähetkellä taas seesteisempi vaihe, mutta kohta taas varmaan alkaa kauhee taistelu...ehken kuitenkin vähän vaikuttanut tuo esikon eskarissa olo..saa keskimmäinen enemmän huomioo, ja siksi on rauhallisempi. Niinkuin katjanna sanoi, että ne keskimmäiset tahtoo olla sellasia väliinputoajia :/ Meillä (onneksi)on vanhin ja keskimmäinen eri sukupuolta, että ei tule siinä sitä et saa vaan toisen vanhoja leluja, vaatteita yms. Mutta meilläKIN viivästyi keskimmäisellä hieman puhe ja oon vähän syyttänyt itseäni siitä...ettei ilmeisesti ollut niin paljoa aikaa lukea y.m. kuin esikoiselle oli :/ Vaikka tietysti se on lapsesta kiinni, kaikki kehittyy eritahtia-ei välttämättä olisi tuokaan sen nopeampaa oppinut puhumaan, vaikka kuinka olisi luettu ?!
Mä todella toivon että tolla keskimmäiselläkin olisi vaan toi käytös uhmaiästä johtuvaa ja ehken mustasukkaisuuttakin jossain määrin, ettei olisi mikään pysyvä olotila...välillä niin kypsyttää kun vänkää vastaan ja kitisee ja kätisee |O
Ja itseäni lohduttelen sillä sanolla et jos on paha uhma-on helpompi murrosikä :whistle: Toivossa on hyvä elää =)

Plääh, vielä piti jotain muistaa mutta ei... jospa se kävis kuin uunolle että muisti palailee pätkittäin =)
 
Juupajuu, pitihän sitä toivotella niinukalle ja rontille ja lapsukaisille mukavaa huomista ja onnea matkaan =) Toivotaan että eka päivä menisi hyvin, niin se antaa potkua jatkoonkin =) On se jännä ja iso muutos, muttei suinkaan välttämättä pahasta =) Tsempit!!
 
Ihanaa viimosta kotiäitipäivää kaikille sitä viettäville =) ainakin rontti ja niinukka taisi olla :)

Myö käytiin sit tänä aamuna päivystyksessä kun oli taas tuo rupi levinny |O ei tuosta kuurista mitään hyötyä oo ollu..no kirjotti sit toisen antibiootin et jospa sillä sit...

Mites yksäiti kävikö poika tapaamassa isäänsä?
 
Minäkin kävin metsässä mustikassa, mutta mulle ei riittänyt pelkästään oma tyttö kaveriksi, vaan päätin sitten ottaa myös siskon lapset :LOL: :kieh: että se siitä yksin käpyttelystä :LOL: Mukavaa oli ja lapsetkin aivan innoissaan. Eihän siellä kauan pysytynyt olemaan kun noita rajoittajia oli mukana, mutta tulipahan tuokin reissu tehtyä.:whistle:

Mulla olisi tänään syksyn ensimmäinen jumppa, mutta jotenkin laiskottaa sunnuntai iltapäivällä lähteä jumpalle. Siskokin pyysi käymään, mutta en nyt sitten vielä tiedä mitä tekisin.

Formulatkin vissiin sitten alkoi kun mies ja siskon mies tollottaa töllöä.

Pitää alkaa maksamaan laskuja
|O
 
Kiitti Hemuli sanoista :) :flower: . Niinukka, otapa säkin postiauton sanat ja eläimiä johonkin pussiin, niin hoilataan sitten hädän hetkellä huomenna vaikka tuota laulua :whistle: , naama punaisena kuin postiautolla :LOL: . Vai lauletaanko kaksi on paatissa soutajaa ja aatellaan toisiamme :LOL:

Katjanna, hyvä jos naurattaa :LOL: . Tänään piti lähteä lenkille itekseen, mutta esikoinen halus pyörällä mukaan. Ei ole aikoihin pyöräillytkään, joten pitihän se ottaa mukaan... No, meillä oli oikeestaan sitten tosi kivaa kaksin, vaikka mun kävelystä ei niin tehokasta tullutkaan. Pyörä alkaa oleen liian pieni ja otti selkään ja polviin. Tai sit se on harjotuksen puutetta :ashamed: .

Mamma3 tuon esikoisen koko elämä on ollut aika uhmaa :kieh: , mutta välillä on sit selvempiä uhmailu-kausia. Mut tosiaalta, sit päikyssä tuo on niin kiltti ja kuuliainen ja mitä kaikkea,arka ja ujokin. Kotona vaan purkaa itteensä. Oon sanonutkin, että tuolla on kaksi persoonaa :/ .

Sain verhot sänkyyn, lapset on vielä ulkona, ylläri siis odottaa. Ja avonaisina ne ei edes ole niin rumat mitä pelkäsin. Kiinni ollessaan aika kamalat, mutta auki niitä kai normaalisti voi pitää. Pitääkin laittaa kuvaa :whistle:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2687134.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2687139.jpg

:LOL: Onks ihan kauheet :eek: . No, kyllä tuo mukelo siellä takana varmasti tykkää leikkiä, katotaan sit onko ne auki, kun nukkumaan mennään. Vähän niin kuin oma pesä :)
 
rontti voi olla et jos mie käyn hoilaamaan niin lapsoset voi sanoo et elä enää laula..vaikka mie tykkään laulaa,mutta jos kauheesti on noita kuulioita niin eihän siitä mitään tule..sanat sekoo ja sillee..samoin jos joudun lukee ääneen,niin ramppikuume iskee..ja sanat menee sekasin..

tinakenkätyttö toivottavasti antibiotit rupeis nyt tehoomaan..luulis et nyt antasvat sellasen kuurin jossa vaikutus kestäis vielä senkin jälkeen kun tabletit loppu..johan tytyn mahakin kohta jo seksin antibiotin syönnistä (vai joko on?)

pitää varmaan tuota herhiläistä käydä tainnuttamaan tonne sänkyyn..huomisen saa isin kanssa olla vielä kotona..
 
Mä totesin tossa, kun tupa alkoi hiljentymään et nyt heitän aivot narikkaan, niin tossa kun niinukan kirjoitusta luin, niin tuumasin että en mä nyt ihan tätä tarkoittanut...kun en meinannut tajuta mitä siinä lukee, kun antibiooteista ja seksistä luki :LOL: Viimesellä hoksasin et painovirhepaholainen vissiin :D :D
 
Enja, ei noista sovituista tapaamisista ois mitään hyötyä tuollakaan tavalla.Ne kun ei toteudu. Elikkäs tarkotus ois poistaa tapaamiset samalla kokonaan lapuista kun yksinhuoltajuutta haen... tai jotain..
No,kävipä Peetu tänään isäänsä kattomassa ja oli ihan hyvä reissu ollut. Olivat puistossa leikkineet ja isi oli pitäny paljon sylissä (peetun sanoin)... että näin tällä kertaa.
Mutta kun tapaaminen meni hyvin jne..niin keksihän se mummi mulle jotain sanottavaa :kieh: että mua sitten ärsyttää taas se!!! Peetun isä oli sitten ilmeisesti kertonu että kävin exääni tapaamassa tänään,ite kun sanoin vaan että meen Kylmäkoskelle.
Siitä sitten tuo Peetun isän äiti alko mulle että "älä nyt vaan sen kanssa mitään ala" ja "ei sun tartte ketään ottaa enään hoidettavakses".. "sillä on jo rikosrekisterikin" jne jne jne... :kieh: :kieh: mä siis sanoin että kävin kaveria sielä kattomassa!!! Voi vittu..ihan kun sille kuuluis mitä ihmettä mä teen :eek: ite paapoo narkkari poikaansa ja päästää poikansa ihan tuhannen sekasin lasten eteen jne... sitten mulle alkaa nutiseen jostain mitä mä teen. Tai siis kun en ees tee. Kai mä nyt hemmetti saan nähdä vaikka osama bin ladenia jos huvittaa!!
Hitto että sieppaa.. No mutta joo,se siitä...

Niinukalle piti sanoa tosta vakuutuksesta. Mun yhdellä ystävällä oma poika rikko 46tuumasen taulu tv:n ja toisella kertaa digikameran... :whistle: meni sitten siis molemmat kotivakuutukseen heillä.

Mitähän muuta... mulla maha kipee,tai sellanen että ois vähän ummella.Saa nähdä. Huomena Pessi ainakin lääkäriin ja kaippa tuo Peetukin siinä samalla..Sillä taas tänään sitä ihmeen rakkulaa tuli ja meni :eek:
 
yksäiti meillä ainakin tuossa kotivakuutuksessa on kohta "irtaimisto ja tavarat"..et toivotaan että jotain sieltä sais..
yhtenäpäivänä huomasin et meijän digikameraan on sellanen ihme juova tullu siihen näytön kohdalle,.epäilen et venla on senkin puottanu lattialle..kun kovistelin isoja likkoja niin ei ne ainakaan mitään myöntäneet,et olisvat kameran puottaneet..joten varmaan tuo herhiläinen on senkin saanu aikaan...
 
joo no miulla aivot narikassa tai lukihäiriö mut en ees huomannu tota painovirhepaholaista niinukan viestissä enneku mamma mainitsi :LOL: mut itse asiaan...ei siis vielä oo maha kauheen sekasi (koputtaa puuta) mut tos uudes antibiootissa ihan luki et osalla tekee ripulia...eiköhän se ilmaannu tietysti meille |O äsken kun laitoin unille niin eka satsi annettiin...

NYT KIIREESTI BB:TÄ KATTOON!!!!! :wave:
 
:LOL: Tinakenkätyttö, ei ne kyl upeet oo :LOL: , mut kiitos kehuista ja kyllä nuo lapset tykkäsivät ja ai että kun jäi onnellisena keskimmäinen verhojensa taa nukkumaan :heart:

Mua tässä illalla välillä muka vähän jännittänyt töihin lähtö. Oon kaivanut kaikki käsi- ja sorminukkeni ym esiin. Tuli ihan ihania muistojakin niiltä muutamilta vuosilta, mitä oon töissä ehtinyt olemaan. Mutta ei tätä vielä kunnolla todeksi tajua. Että huomisen jälkeen taas ja taas sitä mennään :eek: :/ . No, onneksi on vielä hoitovapaaseen mahdollisuutta, se lohduttaa kummasti. Mutta on se kyllä ihan outoa, että kun tuo ipana 3v täyttää, niin mä oon ja oon töissä :eek: . Kuinkas sellasta jaksaa ;) |O .

Nyt BB pariin ja äkkiä pitäs jo nukkumaankin. Ai niin ja laittelin alkuillsta Tyttelille viestiä, mutta ei ole mitään kuulunut. Toivottavasti kaikki hyvin ja ehkäpä ovat huumassa kotiinkin jo päässeet :) :heart: ?
 
hei!!
kiitos kaikille hauskan illan toivotuksista =)
ootte ihania!:hug:

reissu oli tosi mukava!!!
käytiin onnelassa tanssimassa valomerkkiin asti!
ois muuten teiltä oululaisilta pitäny kysellä hyviä menomestoja...tuolla ku aika nuorta porukkaa oli.
mutta ei se meidän menoa kyllä haitannut :LOL:

poika oli pärjänny hyvin isin kaa.
oli muuten niiin kiltti poika kotona vastassa :heart:

myöhemmin lisää,nyt pikku-ukko untenmaille :wave:
 

Yhteistyössä