Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

Niin ja Hemuli, haluisin kyllä postiauton sanat :D . Minä en oo sitä töissä laulanut, mutta nyt voisin alkaa. Olis jo eläimetkin valmiina :whistle: . On se toisaalta ihan virkistävää mennä töihin. Katotaan sit parin päivän päästä oonko enää ollenkaan samaa mieltä :LOL:
 
Mä olen siis edelleen siivonnut tätä sikolättiä, niin ja välillä kyllä kävin shoppailemassa Kouvolassa Tiimarissa, ja ostamassa uudet silmälasit kun alkaa vanhoista jo teho loppua. :saint: :LOL: :LOL:

Päätä kun särkee joka päivä niin on vissiin aika ostaa uudet kakkulat.... :whistle:
 
Rontti tuo kuulostaa niin tutulta tunteelta mitä sulla esikoista kohtaan tällä hetkellä.Toinen kun vaan vaatii,vaatii,vaatii ja vaatii..Ei meinaa pää riittää kyllä välillä. Peetu on nyt koko ajan äiti kato,äiti kato,äiti kato... ihan jatkuvasti. Ja voi että se alkaa tulla korvista...

Nyt tuo heräs kauheeseen kutinaan..ihan on joka paikassa sellasia näppylä rykelmiä :eek: voi raukkaa :/ laitoin kortisonia vähän,en tiä saisko laittaa mut jollain pitäs saada kyllä kutinaa helpottaan että sais poika nukuttua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Katohan myyjäkin heräs :LOL:
Joo, kiirusta on pitäny koko helkutan päivän ja vielä hölmö lupasin pikkusiskon hakea Kouvolasta yöllä ja viedä Orimattilaan. Tyhmä minä :headwall: :headwall:
:eek: no olet siä kyl ja tyhmä :LOL: ja kiltti :hug:
niinpä niin samassa paketissa molemmat, mitähän siitäkin ja seuraa... :whistle: :p :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Nyt tuo heräs kauheeseen kutinaan..ihan on joka paikassa sellasia näppylä rykelmiä :eek: voi raukkaa :/ laitoin kortisonia vähän,en tiä saisko laittaa mut jollain pitäs saada kyllä kutinaa helpottaan että sais poika nukuttua.
Voi toista :( Kaipa sitä voi laittaa jos sulla ei ole mitään antihistamiinia annettavaksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Katohan myyjäkin heräs :LOL:
Joo, kiirusta on pitäny koko helkutan päivän ja vielä hölmö lupasin pikkusiskon hakea Kouvolasta yöllä ja viedä Orimattilaan. Tyhmä minä :headwall: :headwall:
:eek: no olet siä kyl ja tyhmä :LOL: ja kiltti :hug:
niinpä niin samassa paketissa molemmat, mitähän siitäkin ja seuraa... :whistle: :p :LOL: :LOL:
ei ainakaan hyvää :LOL: :LOL: :ashamed:
 
Hyi kauhee kun mulle tulikin nyt yhtäkkiä mieleen kun meillä oli joskus sillon syyhy kun Peetu alotti tarhan (alotti sen siis n.1v3kk.) ja se kutina oli kamalaaaa!!!!!
Mutta ne ei kyllä hävinny välillä ne jäljet sillon.. hyihyihyihyihyihyi... mua niin ällöttää tollaset kaikki. YÄK!!! :D

Nyt sinne nukkumaan :wave:
 
Rontti miä voin suoraan sanoa että meillä on täällä sellanen vajaa 4v kauhea kakara |O :kieh: Ei riitä vitinät vaan rääkyy suoraa kurkkua kun ei saa tahtoaan läpi. Ottaa housut alas ja uhkaa pissata milloin minnekin. Miä kyllä siihen sanoin että laitan sen nuolemaan ne jos niin tekee :kieh: :ashamed: Kiusaa Jeppeä koko ajan, repii hiuksista, vääntää korvasta, viskoo tavaroita jne. :headwall: Siis ihan HIRVEÄ muksu!

Yksin kun on (ei Jeppeä eikä Kiiaa) niin on kuin enkeli :heart: Yhteistyöhaluinen, puhelias, aivan kuin eri poika. Onko toi nyt sitte jumalatonta uhmaa yhdistettynä mustasukkaisuuteen vai mitä? Koivuniemen herralle ois täälläkin talossa töitä |O :ashamed: Kamala äiti mut jossain kohtaa mullakin tulee raja vastaan! Meni tänään muutaman kerran portaisiin miettimään tyyliin jalat ei tavannu maata!

Niin ja tää on se tapaus jonka sanoit näyttävän enkeliltä :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Hyi kauhee kun mulle tulikin nyt yhtäkkiä mieleen kun meillä oli joskus sillon syyhy kun Peetu alotti tarhan (alotti sen siis n.1v3kk.) ja se kutina oli kamalaaaa!!!!!
Mutta ne ei kyllä hävinny välillä ne jäljet sillon.. hyihyihyihyihyihyi... mua niin ällöttää tollaset kaikki. YÄK!!! :D

Nyt sinne nukkumaan :wave:
:x meijen Timin hoitopaikassa oli ja pojan ollessa pieni. Meille ei sitä onneksi tullut mutta jouduttiin käsittelemään ittemme sillä mömmöllä varmuuden vuoksi.

Koskahan alkaa taas kouluista tulemaan laput kihomadoista ja täistä :x :headwall:
 
rontti se maksoi jotain 18e,aika kallis mutta se purkkikin on tooooooooosi pieni,mutta sitä jauhetta ei tarvii ku ehkä 20 osa teelusikasta joten riittoisaa se on ja se on ihan hassu aine,sen voi laittaa suoraan päähän tai sitten käsiin levittää,,ja sanoi se myyjä että se kerää myös päänahan rasvaa,ettei hiukset ihan heti oo sellasessa kökössä jos pää hikoaa..
ja toi on hyvä!!
yksäiti kysillä meille sanoi ettei sais laittaa kortisoni rasvaa,mut kotona kuitenki laitoin sitä kun ei ollu viel allergialääkettä,mut meillä kyllä oli koko keho siinä ihottumassa joten sitä vissiin saa laittaa sellasiin kohtiin missä vaan vähän on sitä näppyä..
 
voi hitto! meijän typy päätti vetää huutokonserttia..ei ees rauhottunu enneko annoin pullollisen maitoo..eipä oo tarvinnu yösyöttöjä ties millon...rupes nukkuu täydet yöt 3kk ikäsestä :whistle: hiukkasen oudolta tuntu käydä syöttämässä toista :LOL:

nyt heräs mielenkiinto dogtorin testailuun...+++++ tuulia jos sitä testailet :whistle:
 
Heipsan!

Juu-u... Ei aikataulu riittänyt... Saahan sinne huomenna mennä ostoksille, mutta aika paljon tuotteita on jäänyt päivittämättä nettiin... Joten varoitan vain, että lisää on tulossa aika reippaasti! Eli se mun kaupan osoite on www.vekkuli.org ! Lokamassuille on -25% alennusta lokakuun loppuun asti, jos ilmoittaa sähköpostilla tai yv:llä mulle kuka on käynyt ostoksilla (että varmasti osaan antaa oikealle ihmiselle alennuksi) :D :LOL: :LOL:
Huomenna yritän päivittää vielä nuo viimeiset uutuudet sinne, mutta en lupaa mitään. Ensi viikon aikana lupaan kaiken saada kuntoon!

tilda ja tinakenkä :hug: :hug:

Meillä on vissiin jotain sairastelua ilmassa kanssa... Eemeli ei oikeastaan muuta ole tehnyt viime päivinä kuin nukkunut... Kuumetta ei mitatessa ole ollut, mutta hirveen lämmin ja räkäinen tuo poika silti on. Toisaalta sieltä on kyllä tulossa alas uusi hammaskin...

Normaalia ruokaa ollaan syöty välillä kohta viikon päivät. Lisäksi normaali maitoa juodaan epäsäännöllisesti aina välillä.

Mutta nyt äkkiä nukkumaan, että pääsee huomenna taas ylös sängystä.
 
Tilda :hug:

Just tulin iltapesulta ja sitten sitä olis kait sänkyyn suunnattava.

Juho ei vielä ole syöny meidän kanssa samaa ruokaa, kait sitäkin pitäis jossain välissä kokeilla.
Hyvähän se olis, niin pääsis helpommalla (kait), mutta jotenkin tuntuu niin ärsyttävälle edes koittaa, kun tuo on sitten niin nirsoa sorttia kun olla ja voi :/

Tinakenkätyttö :hug: olipa pahan näköstä tuo märkärupi :eek: :x

Meilläkin tuo minikokki, vai mikäsenytoli, hyvä peli, myös siinä jos tahtoo hyviä haavoja sormeen, useemman haavan sillä oon saanu aikaseen :kieh: Mutta vallan oiva silppuri.

Mulla oli joskus hb 159 :eek: (se oli sillon ekassa keskenmenneessä raskaudessa) , Juhoa kun aloin oottamaan oli jotain 140 tai jotain, synnytyksen jälkeen tippu 117 ja tuntu että olin ihan valkonen ja nuutunut sillon, jollain olis kyllä hyvä saada toi hemppa pysyyn vähän alempana kun 159... :/
Varmaan se verenluovutus olis hyvä. Mun käsityksen mukaan korkea hemppa ei ole kovin hyvä juttu noin niinkun raskauttakin ajatellen, mutta se on mun muistaakseni, eli oon kait jostain lukenu tai jotain, paremmin tietävät korjatkoon, kiitos :D

Juholla edelleen nenä vuotaa, vähemmän onneksi, tosin, nyt kun sanoin, niin saleen huomenna vuotaa kun niagara :/ Tuutille kiitti kysymästä, sairastelijoiden voinnista siis, mitenkäs Kiia?

Kiva kuulla santistakin, hauskoja lomapäiviä teillekkin. :D

Kävin tänään vähän shoppailemassa, pääsin yksin jopa :eek:
Juholle ostin toppahaalarin, lassietecin suprafillin (vaimikäsenytoli), hattuja, käsineitä, paitoja, sukkia, kylpyleluja ja paperia ja värikyniä.

Tänään piirettiinkin ekaa kertaa, nyt tuolla jääkaapin ovessa komistaa Juhon hieno piirustus :heart: ei tuo kauaa jaksanu keskittyä, mutta sai se itekseen jopa muutaman viivan paperille aikaseen. Äiti näytti toiselle paperille ja sitten pojulle vaan kynää käteen, toki kovasti kehuja kun jotain viivaa sai aikaseen.
Täytyykin kattoo jos huomenna skannais tuon kuvan ja laittais sen teillekkin näytille.

mamman kysymykseen, mehuja en ole antanut, enkä anna, ennen kun ite pyytää. Eikä kyllä tipu muutenkaan mitään ylimääräsiä. Mahdollisimman pitkään saa olla oppimatta pullaan, keksiin ja mehuun sun muihin makeisiin. Kyllä niitä sitten ehtii syödä. Sitten annan kun itse osaa sanoa ja pyytää että saako maistaa sitä tätä ja tota.

Nyt taitaa olla aika mennä morjenstamaan nukkumattia :wave:
 
:hug: Tarvitseville =)
Monella oli taas ikäviä, surullisia, kipeitä asioita...

Meillä juhlitaan Pepin 3v ja Jennan 11v synttäreitä. Siivousta ja leipomista on siis riittänyt :kieh:

Sanni ei oo ihan terve. Vielä kun saatas selvyys, että mikä vaivaa...
Pe vietiin pissanäyte, mutta oli onneks puhdas. Maanantaina tosin tulee vielä viljelyn tulos.
Joka tapauksessa tyttö ei syö, yöllä tirisee ja vaatii maitoo 2-5 kertaa, haroo korviaan, ripuloi, viihtyy vaan sylissä, ja on....ei normaali.
Oisko sitten tuo puhkeeva hammas...

Oikeeta ruokaa saa sillon, kun suostuu syömään ja siinä rinnalla menee purkkiruokia. Oikee maito kera vellin menee myös.
Atopia lehahti jälleen kerran aika pahana, kun pidettiin rasvaustaukoo, mutta onneks tuo Protopic tehoo nopsaan.
Ja perjantaina typsy alotti juoksemisen... :eek:
 
kuka haluis täältä rihapennun?siis ihan mahoton makkara koko kakara..

eka isomman /kalliimman tuhon tyty sit perjantai iltana kerkes tekemään..
ukko oli varustanu ½l tuopin vettä yöks yöpöydälle ja kännykkä oli vieressä,meni veskiin,ja ite olin keittiössä,ja tyty konttas kamalaa kyytiä makkariin..tuli ihan hiljasta ja menin kattomaan et mitä tekee..no uitti sormiaan siellä vesimukissa jossa oli ukon kännykkä :eek: :headwall:
mie nappaamaan sen puhelimen pois ja huusin ukolleet tulee kahtomaan..kyllä noitu...
ja tyty eiku hekottelee..no hirmu kuivatukset käyntiin..mut eipä tuo tuosta ole toimimaan lähteny..eihän siinä sinäänsä mitään..mut heinäkuussa vasta osti ton kännyn ja mansikoita makso..kun siinä navigaattorit ja kaikki..
maanantaina selvittämään et saako kotivakuutuksesta mitään..
sanoin vaan ukolle et kantsii jättää vaan kaikki venlan korkeudelle,niin hyvin äkkiä tuhója tulee :headwall:
kun ryökäle yltää jo tonne senkin päältäkin ottamaan tavaroita jos varpaille nousee..

mamma3(ko) se kyseli normaali ruuan syöttämisestä..meillä syödään aivan samaa ruokaa kaikki..menee makkarasopat,broilerit,kaalilaatikot ym..
mutta maidon juonti on aika vähäistä..vaikka syö jonkun verran jugurttia,tai rahkaa..mutta enempikin sais juoda..nannia olen antanut illalla,nukkumaan käydessä päivällä..mutta aika vähäiseksi tuo silloinkin jää..joku kerta saattaa ottaa muutaman imasun ja tyrkätä pullon pois ja ite lätkätä tutin suuhun..

tinakenkätyttö aika hurjan näkönen märkärupi..toivottavasti nyt kuitenkin rupeais parantumaan.

:hug: kaikille jotka halauksia tarvitsee..
 
yksäiti: En tosiaan muista / tiedä mitä haittaa siitä liian paksusta verestä sitten voi olla..kai se juuri sitten niihin tukoksiin lisää riskiä tai jotain. Mutta en osaa oikeasti sanoa, pitäisikin ottaa selvää.
Mihin päädyit Peetun kanssa?
 

Yhteistyössä