Tilda :hug:
Just tulin iltapesulta ja sitten sitä olis kait sänkyyn suunnattava.
Juho ei vielä ole syöny meidän kanssa samaa ruokaa, kait sitäkin pitäis jossain välissä kokeilla.
Hyvähän se olis, niin pääsis helpommalla (kait), mutta jotenkin tuntuu niin ärsyttävälle edes koittaa, kun tuo on sitten niin nirsoa sorttia kun olla ja voi :/
Tinakenkätyttö :hug: olipa pahan näköstä tuo märkärupi
:x
Meilläkin tuo minikokki, vai mikäsenytoli, hyvä peli, myös siinä jos tahtoo hyviä haavoja sormeen, useemman haavan sillä oon saanu aikaseen :kieh: Mutta vallan oiva silppuri.
Mulla oli joskus hb 159
(se oli sillon ekassa keskenmenneessä raskaudessa) , Juhoa kun aloin oottamaan oli jotain 140 tai jotain, synnytyksen jälkeen tippu 117 ja tuntu että olin ihan valkonen ja nuutunut sillon, jollain olis kyllä hyvä saada toi hemppa pysyyn vähän alempana kun 159... :/
Varmaan se verenluovutus olis hyvä. Mun käsityksen mukaan korkea hemppa ei ole kovin hyvä juttu noin niinkun raskauttakin ajatellen, mutta se on mun muistaakseni, eli oon kait jostain lukenu tai jotain, paremmin tietävät korjatkoon, kiitos
Juholla edelleen nenä vuotaa, vähemmän onneksi, tosin, nyt kun sanoin, niin saleen huomenna vuotaa kun niagara :/
Tuutille kiitti kysymästä, sairastelijoiden voinnista siis, mitenkäs Kiia?
Kiva kuulla
santistakin, hauskoja lomapäiviä teillekkin.
Kävin tänään vähän shoppailemassa, pääsin yksin jopa
Juholle ostin toppahaalarin, lassietecin suprafillin (vaimikäsenytoli), hattuja, käsineitä, paitoja, sukkia, kylpyleluja ja paperia ja värikyniä.
Tänään piirettiinkin ekaa kertaa, nyt tuolla jääkaapin ovessa komistaa Juhon hieno piirustus :heart: ei tuo kauaa jaksanu keskittyä, mutta sai se itekseen jopa muutaman viivan paperille aikaseen. Äiti näytti toiselle paperille ja sitten pojulle vaan kynää käteen, toki kovasti kehuja kun jotain viivaa sai aikaseen.
Täytyykin kattoo jos huomenna skannais tuon kuvan ja laittais sen teillekkin näytille.
mamman kysymykseen,
mehuja en ole antanut, enkä anna, ennen kun ite pyytää. Eikä kyllä tipu muutenkaan mitään ylimääräsiä. Mahdollisimman pitkään saa olla oppimatta pullaan, keksiin ja mehuun sun muihin makeisiin. Kyllä niitä sitten ehtii syödä. Sitten annan kun itse osaa sanoa ja pyytää että saako maistaa sitä tätä ja tota.
Nyt taitaa olla aika mennä morjenstamaan nukkumattia :wave: