Voi harmien harmi - ainakin
Tildalle ja
Tinakenkätytön pikkuiselle ... :hug: :hug:
Ikävää tuo iho-ongelma - itse niistä väliin kovinkin kärsineenä hyvin tiedän ... voi kun paranisi !
Meillä vaan nuhitaan molemmat - räkä valuu - tosin Viulla jo vähemmän.
Jätettiin kumminkin se kyläreissu jkylään tuonnemmaksi, ei kiva ajella ja muutakin kun kitinä-iita on mukana ja muutenkin ehkä haastetta...
Viime yön tosin rinsessa jo nukkui 21-08 putkee oikein , edellisenä oltiin pipinä ja yhteen otteeseen kiljuttiin vähän . Ei tosin pahastikaan varmaan 10 minuuttia ja tassuttelemalla meni ohi , ja sylittelemällä...
Se toinen tautikin vielä vaivaa - eli a-kuume , asuntosellainen - ei saatu (ainakaan vielä) sitä mitä haviteltiin... kiinteistövälittäjiä oon kiusannut .. ja lukenut kaikki asuntoilmot ihan puhkipuhki...
Huomenna toivon vieraita ja ...
Niin - mites muut - ootteko muskareissa ? Oululaiset ? Mie olin epätietoinen päästiinkö vaiko eikö, vaan niinpä tuolta lasku paukahti ... 100 ecee , aika tyyristä, sanoisin, alkaa nyt syyskuun puolvälis ja päästiin tähän lähelle... aika myöhään ilalla kyllä , saas nähdä miten vaikuttaa unosiin - loppuikohan n 19:20 tai jotain ...
Kaijonharjussa alkoi sitten jo MLL:n perhekahvila - keskiviikko aamupäivisin nuokkarin tiloissa ...
Tosin ei olla käyty vielä .. mutta puffaanpa nyt...
Ja seurakunnalla kai olis torsati-aamuna jotain puuhaa ... siinäpä se alkaa viikko-ohjelma olla pulkassa...
Heidistä ihana kuulla ... niin - pakko se on vaan touhuta - meillä jotenkin autta kun ottaa Viun kaiken keskelle , samoja härveleitä mahiksien mukaan härveltämään ...
Ja voi nuoria -
Dogtor , puuteria ja vielä tukkaan , eikus siis hiuksiin