Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

Onnittelut Tyttelillä ja perheelle :D

Voiko tässä iässä olla jo "minä itte"-kausi tai joku tahtoikä tolla nyt on menossa. Mie oon ihan puhki, jäppinen haluis kaiken tehä ite, mutta kun eihän ressukka vielä osaa :/ tai sitten ei halua tehä samoja asioita kuin äiti :headwall: Meillä on ollut yhtä kitinää ja turhautumis/ kiukustumis huutoa koko päivä.
Esimerkiksi annoin pojan kävellä autolta ulko-ovelle. Maa on hiukan epätasaista ja ojensin käteni, että vois ottaa siitä tukea. Tuo jätkä suuttui ihan mielettömästi siitä. Huito vaan äitiä kauemmaks ja alko kiukkuhuudon. Jos olis osannu puhua olis varmasti sanonu, ettei tartte auttaa |O Suuttuu niin pahasti, ettei siitä kävelemisestä tullut enää mitään. Oli pakko kaapata kainaloon ja arvakkaapa mikä kiukku siitä sitten nousi.

Nyt yritän meittin kiukkupussia saada nukkumaan. Ostin sen Apo...jotain (vaimikäseoli), jos auttas poujun nenää pysymään yöllä auki. Meillä ongelmaks muodostui se yövalo. Kun tuo jätkähän ei nuku, jos yhtään mistään tulee valon pilkahduskin (nytkin kirjoittelen pimeässä olohuoneessa maksimoidakseni pimeyden :ashamed: ) Hienot lakana viritykset onkin nyt pinnasängyssä, jottei se yövalo loista pojan näkökenttään asti.

Pirhana, ei tuo nuku vieläkään :kieh: kohta nukutan syliini tai vaunuihin, ihan vain siksi kun mie en kohta jaksa. Miekin haluan nukkumaan jo |O (ollut vähn huonoja nää meitin yöt viime ainkoina)
 
moikka..
tää mamma kävi vähä shoppailee,sellaset 650e meni :whistle: :ashamed:
ostin itelle vaan takin ja farkut ja loput meni pojan vaatteisiin,ostin velour housuja,paitoja,sukkiksia,fleece haalarin,hatun,hanskat jne..sit sellasen nalle lelun mikä tildan pojallakin on,kovasti poika tykkäs siitä kun sai,kiva vaan koko ajan kuunnella sitä minä rakastan sinua,halataan pimputusta :LOL: :kieh: :LOL:
ainiin ostin mä yöpukujakin,ja pakko oli ostaa yks risto-matti ratian lime yökkäri :p
no nyt ei sit tarvii ostella vähään aikaan mitään ;) :whistle:
leya teidän essi on samankokoinen ku simppa,painossa ihan sama mutta pituutta meillä on 78,5cm..ihana essi :heart:

meillä on toi taaperokärry,kiristin renkaita tänään siitä että ei mee alta koko vehe ku poika työntää sitä..koko illan työnteli sitä itekseen :heart: mun pieni vauva ei oo enää vauva :'( :'( oli niin ihana katsoa sitä menoa mutta toisaalta haikeaa..hienosti kyllä työnsi sitä :heart: äidin kullan nuppu..olipahan pojalla ollu mammaa ikäväkin,kotiin kun tulin niin itku pääsi simpalta ja äitin syliin heti,pusuja kovasti antoi :heart: on se niiiiiin kiinni äidissään..
ja kukas se kyseli että kuumeilenko tosissaan?kyllä kuumeilen,nyt ois kiva aika aloittaa uusi raskaus :heart:
nyt bb n pariin :D
 
Mikä himputin pakko sitä on juhlistaa joka ikistä kissanristiäistäkin ilotulituksilla :kieh: |O :headwall: kirosanakirosanakirosana
Jätkä lopulta nukahti, mie nautin rauhassa suklaalevyä ja katon BB:tä, kun ulkona alkaa paukkua. Ja tuo meitin rakas ihanainen koira pelkää ilotulitteita. Ja kun jotain epäilyttävää tapahtuu, se alkaa haukkua. Jee!! Ja koska poika heräs koiran haukkumiseen, en saanu koiraa rauhoteltua, kun piti poikaa rauhotella jajaja... nyt olisin valmis muiluttaan sen älykääpiön joka tulitukselle on luvan antanut. Ja mie en tosiaan oo lehdessä huomannu yhtään mitään ilmoitusta, että miksi paukuttelivat. Hitsi, kun olisin ajoissa tienny olisin osannu varautua ja saanu koiran pidettyä hiljaisena |O
 
Olipa kiva nähdä Leyankin vauvaa vai taaperoa, miksi noita nyt kutsua :whistle: . Meillä myös sama paikka kiinnostaa ja nyt siinä noustaan seisomaankin |O .

Dirlittanin työviikko mennyt hyvin ja erityisesti poitsun hoito. Meillä on nämä pari hoitopäivää mennyt kanssa hyvin. Ei mitään itkuja edes minun lähtiessä. Syö innolla ja suurella halulla :p , äitiinsä tullut :LOL: . Hakemaan meneminen on aina NIIN ihanaa ja ihana on ehtiä näkeen vilasu, ennen kuin toinen huomaa. On niin kummallista ja hellyttävääkin nähdä, miten toinen viettää omaa elämäänsä ilman äitiä :'( :) . Ja sitten kun näkee minut, suu leviää hymyyn ja konttaa heti luo :heart: :heart: . Jestas siitä on ihana ottaa syliin!!! Huomaan, että sekä viedessä että hakiessa tuo keskimmäinen meinaa jäädä pienemmälle huomiolle, jotenkin vain tuo pienen jättäminen on ollut nyt niin suuri juttu. Keskimmäinen viihtyy loistavasti hoidossa ja on kuulemma tosi reipas kaikessa, osallistuu, syö, nukkuu jne. Ja on siis nyt 3,5v eka kertaa päikyssä :) .

Ainoaa noottia, ihan oikeesti tuntui nootilta, tuli vauvan unista. Eka tätsy nousi sanomaan, miten on unet mennyt huonosti, että jaksoi pysyä hereillä (ei olis kotona jaksanut) ruokaan asti ja vissiin suht mukavasti nukahtikin, mutta heräsi sitten puolen tunnin päästä (mahtoivatko huudattaa sängyssä ja yrittää nukuttaa uudestaan). Ja toinen kun tätä mulle kertoi, toinen hyökkäsi, siltä se tuntui, kohti kanssa ja totesi, että kotiläksyksi tulee päikkärit sisällä. Hmm, siis en osaa selittää enkä nyt oikeestaan tiedä miks sillä tavalla niin kiihkeenä sitä sanoivat. Sain kumminkin sen käsityksen, et nukahtaminen oli sujunut suht ok (vai oliko?). Enhän mä sen heräämiselle sitten mitään mahda :attn: :attn: . Sitten kyllä kysyivätkin, että miten kotona nukkuu ja kerroin, ettei ulkonakaan ole ollut hyvä nukkuja, usein puoli tuntia. Nykyään tosin menee paljon pidemminkin usein. Sitten totesivat, että tyytyväinen on ollut ja kummasti jaksanut. Joo-o, mikä sitten oli ongelma, vissiin se, ettei nukkunut tarpeeksi kauan? Lopuksi viellä minusta nuhtelevaan sävyyn vauvaan kohdistuen sanottiin että nyt sait kotiläksyjä |O |O . Ja niin me kärryteltiin rattailla ja toinen nukahti heti miten. Tuo vaan taitaa olla neidin rytmi, parit unet, välillä pidemmät, välillä lyhyemmät. Jeps, se siitä, meen vielä bb vahtaan, Diilin jo katoin nauhalta. Ja koitan olla suuremmin välittämättä noista tätsyjen puheista, tai lähinnä siitä tyylistä. Kovin helposti en mielestäni ärsyynny, mutta ehkä oma lapsi on sitten niin henkilökohtainen juttu ja tyyli minusta olisi voinut olla toinen, vaikka asia olisi ollut sama :headwall: .

Siispä bb kattoon, niin unohtuu tätöset :LOL: . Ja kunhan sitten maanantaina töissä muistan, etten ole itse samanlainen juttuineni |O
 
Ai niin, taidan laittaa vielä kuvan siitä meidän 1 v mekosta (uutta en enää osta, ellen sitten käytäkin jotain vanhoista) Laitetaankin ensin kuva neidistä itsestään, tästä jo jokunen viikko aikaa, keittiössä kun velmuili.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2677399.jpg

Ja sitten se mekko

Ja esittelempä sen Kitty mekonkin, saman tapainen meillä on jo jäänyt pieneksi. Ihanaa, kun noita oli tullut uusia :p


Niin ja meillä neiti oikein innostui kävelystä tänään. Joka päivä jotain askelia ottanut, mutta tänään ei ole tehnyt muuta juuri kuin kävellyt joku lelu kädessä, tussahtanut takamuksilleen, noussut kävelemään, syöksynyt kädet edellä maahan, noussut ylös ja kävellyt, tussahtanut takapuolelleen... :LOL: :heart:
 
Vipille mielettömän kivaa matkaa!!! Voi että oliskin ihana... Mutta 2 viikkoa enää ja tämä muori pyörähtelee Pariisissa :D Tai mitä tahansahan voi vielä sattua, mutta toivossa on hyvä elää.

Ja se mitä tahansa meinasi sattua jo toissa päivänä -sen mun matkakaverin (siis jonka äiti kuoli sillon reilu 3 viikkoa sitten) isä sai sydänkohtauksen :eek: Onneksi tässä ei käynyt kovin pahasti, vaan sairaalaan ehdittiin ajoissa ja pallolaajennus pelasti tilanteen. Nyt tilanne on jo vakiintunut ja teholtakin pääsi jo eilen pois. Mutta kyllä pitää yhdelle perheelle taas kasaantua juttuja :(

Laitettiin muuten asunnonostopapereihin nimet alle, että jahka pankki näyttää vihreää valoa, niin ollaan rivarineliön omistajia. Ei se meidän unelmakämppä ole, mutta jostain se on aloitettava. Onneksi se on ihan alkuperäisessä kunnossa (vm. -90), että ei tarvinu maksaa mistään toisten tekemistä remonteista, kun kumminki minä haluan ite päättää kaikesta. Surutta saa repiä kaikki pois, lattiaa myöten.

No lääkärissäkin, tai pikemminkin labratesteissä kävin tässä männäviikolla, ja ihan en puhtain paperein selvinny. Sokerit tosi korkeella ja kilpirauhasen vajaatoimintaakin verikoe näytti :/ Ja kuulemma aivolohkoperäisestä vajeesta on kyse. Toivottavasti nyt ei kasvaimesta kumminkaan....

Jaa, nyt tuo neiti alkaa taas olemaan ihan rikki. Meilläkin on yöt menny niiiin huonosti, että oikeesti pelottaa jo aina illalla nukkumaan käydessä :/ Neiti hutaa tunnin nukkumaan mentäessä, ja aamuyöstä toisen mokoman. Nyt kyllä näyttää, että yläetuset pikkusen pilkistää, että oliskos syy niissä.

Juu, ei auta ku mennä taa skuuntelemaan huutokonserttia, eli son moro :wave:
 
mammoliino hui,toivottavasti ei oo mitään kasvainta,älä säikyttele mua :'( oliko sulla paljonki sokerit koholla?
rontti no ku anssi sai tänään lopputili palkan ja oli puhetta että meen ostaa pojalle talvikamppeita,anssi sit sano et se käy siirtää mun tilille rahaa,arvelin et jotain pari sataa,mut oliki pistäny reippahasti enemmän,eli sain shopata kaikki,vaikka tähteeks jäi siltikin paljon rahaa..ja simpalle voi ostaa mitä vaan :p ja mä käyn harvoin ostoksilla,ehkä 2x vuodessa ihan kunnolla,sillon tällön ostelen pientä jotain :D
 
Myöhäistä iltaa :wave:

Päivällä kahteen erikertaan meinasin kirjoittaa, mutta aina joku keskeytys :whistle:

Katjanna, mä huomasin kans sen sadeasun mainoksessa, mut olikin kuiteilla saatavilla vaan :(

Mammoliino, hui kauhistus... toivotaan nyt että ei mitään vakavampaa paljastus :hug: Ihanaa pariisiin sitä vaan toiset lähtee... toiset ei :kieh:

Ja kukas se sinne kreikkaan nyt lähtikään...hmhm...vip?? (jeh, muistin oikein) Huisin kivaa matkaa teille =)

dogtor oli pistänyt rahaa palamaan
:whistle: :D Voih, millonhan sitä itte pääsis tollasilla summilla shoppailemaan :whistle: Ei ikinä :kieh:
Vaan eipä tarviis kyl mitään noille pojille ainakaan ostella, meinaan niin siistejä vaatteita paljon tuli tolta mun ystävältä-et huh... Anoppi kun näki vaatekasan, niin totes että ehtiikö noita kaikkia ees pitämään :D
Ja vastahan mä sieltä hennesiltäkin sen tilauksen tein :ashamed:
Nojoo, pitäähän lapsilla vaatetta olla =)

Rontilla söpöjä mekkoja =)

Mun pitäs ja katella noita pojun 1v vaatteita valmiiks...vaik onhan täs viel aikaa...melkis kuukaus..ajatella, vaan vajaa kuukaus ja jo vuoden ollaan :eek: :'( =) :heart:
Meillä kans taaplataan jo ihan kunnolla, kokoajan menossa ja juuri lelu kädessä... :D Ja kaikille vieraille pitää heti taito esitellä ja sitten kattoo ihmisiä levee hymy kasvoilla, et näittekös varmasti mitä mä osaan :heart: On se niin söpöä kateltavaa kun vielä niin horjuvasti kuitenkin mennään...ja niitä pyllylleen tumahduksia sattuu, mutta matka jatkuu nopeesti taas =) Videokamera on kuvannut ahkeraan tota pikku menijää :) Saa taas joskus sit fiilistellä ;)

Mulla jäi kattelematta se sairaalan syke taas, mut onneks se tulee uusintana ja on taas jo nettiteeveessäkin jo nähtävillä, et jos ei väsytä niin vois viel sen kattella :)

Jasså, mut nyt jos menis ainakin koettamaan tuleeko se uni vaiko eikö... jos kuitenkin viel myöhäisiltapalana pala omenapiirakkaa kera vaniljakastikkeen :whistle: :ashamed: :p

ÖITÄ :wave:
 
iltaa!!
huomenna lähdetään sit aamulla 10ltä kaverin kaa sinne hotellille yöks,mua jännittää!!
se että miten voin olla erossa tuosta pojasta...
toki mukava päästä...mutta kun en oo 2tuntia pitempää ollu erossa :/
tänään valmiteltiin lähtöä,lähinnä vaatevalintoja :LOL:
kyllä siinä voikin kahdella naisella mennä aikaa!

hippkukka: tuo kiukuttelu kuulosti tutulta...mää oon kans aatellu että kuuluu ikään!
suuttuu kyllä ihan pienistä asioista välillä.
unetkin on ihan erilaatua ku ennen.

mutta nyt nukkumaan että jaksaa aamulla nousta virkkuna....tai sit ei...jos pojua ei nukuta
:/

Öitä kaikille :wave:
 
Minä olin just tossa naapurissa parilla lonkerolla parantamassa maailmaa, tässä samalla ootan jotta sauna lämpee, että pääsee vielä iltapesulle saunan kautta. :D

Vipille ihanaa kreikan reissua!!
Milla-marjalle mitä mukavinta ja hauskinta hotelli reissua!!

Mäkin voisin mennä shoppaileen Juholle kaikkee kivaa, jos mulla vaan olis aikaa. No ehkä sitä ens viikolla voi mennä jo Juhon kanssa jos on tuo pikkumies tervehtynyt.

Mammoliinolle mahdollisimman terveen paperita täältä toivotaan.
Toivottavasti ei ole tosiaan mitään vakavaa!!

Meitsi lähtee nyt saunaan :wave:
 
Huomenta :wave:

milla-marialle oikein ihanaa hotellilomaa =) Koita nauttia ja rentoutua, kyllä poika pärjää :) Hyvää tekee teille molemmille olla hetki erossa =)

Mua väsyttää, tuntuu kun en ois nukkunu kun muutaman tunnin, vaikka ihan hyvät unet sainkin. Heittäytyiskö hetkeks sohvalle kun muksutkin kattelee lastenohjelmia... Sit täytys imuroida jne...

Ainiin, tietääkö joku et alkaako ton sairaalan sykkeen lisäks viel joku toinen sairaala-ohjelma??
 
Olinkos eilen niin kade Vipille, että unohdin toivotella ihanaa matkaa B) :attn: . Vähänkö olis hienoa ja tuntuu, että tuollaista kesäreissua nyt kaipais ihan koko kroppa!! Jotenkin jäi aurinko kyllä ihan liian vähälle tänä kesänä :| . Toivottavasti tulis kuulas ja kirkas syksy, tosin onhan tässä taas satanut.

Mammolle onnea asuntokaupoista :flower: :D !! Odotan sitten innolla joskus nähdä ja kuulla, miten remppaatte. Onkos se kuva pojan huoneesta jäänyt laittamatta? Ja toivotaan todella, että mistään vakavammasta ei ole kyse vajaatoiminnan suhteen :hug: . Mitäs sokereista sanoivat? Joudutko nyt jotenkin muuttamaan syömistä tms?

Milla-Marjalle myös ihanaa hotellireissua :D :attn: ! Nautihan oikein kunnolla ja ansaitusti :) .

Meillä on taas herätty aikaisin, myös tuo vanhin heräsi aikaisin |O , kun taas päiväkotiaamuina vetkuttelee ja vetkuttelee :headwall: . Tää väsynyt olo osaltaan vaikuttanut siihen, että heti aamusta jo tapeltiinkin kurjasti. Ohhoijaa, nyt tuntuu taas, että töihin meno onkin ihan hyvä juttu. Parempi mun päästä täältä välillä vähän etäämmäs.

Ja kohta sitten kun tuo pienin väsähtää, aletaan tekeen kotiläksyjä :kieh: , eli mennään omaan sänkyyn unille :eek:
 
Rontti: Ei meilläkään Eemi ollut nukkunut sisällä päikkyjä ennen päiväkotiin menoa, vika viikko kotona ollessa harjoiteltiin. eemillä oli ekana päivänä unet loppuneet kesken, ja oli huutanut, tokana päivänä sama homma mutta oli nukahtanut takaisin, eilen oli herännyt, ei huutoa ja takaisin uneen..Sanoivat tuolla että aika tavallista että aluksi heräilee tarkistamaan missä mennään, ja että kaikki kyllä oppii pk:ssa unille..
Tuntuu hullulta että ovat "antaneet läksyä", onhan se kuitenkin eri asia nukkua pk:ssa kuin kotona, vaikka kuinka sisälle nukuttaisi.
Älä välitä, uskon että teilläkin pian pienen unet siellä pitenee :hug:

Täällä oli tosiaan illalla se ilotulituksen sm-kisa, ja kyllä ryskyi ja paukkui. Eemi ei herännyt onneksi, mutta itselle alkoi ärsyttämään, ei meinannut BB:stä kuulla mitään.. :whistle:
 
:LOL: Hyvä Dirlittan, on se paha, jos ei bb kuule :whistle: Ja juu, toivotaan, että nuo unet tuosta tasoittuu. Mutta eihän tuo nuku kotonakaan aina pitkiä, että se on vaan neidin tyyli... Saavat hoitajat siihen tottua, tai annan läksyä :LOL:
 
Hipkukka meillä on välillä kans noita "minä ite"-kiukkuja :headwall: Teillä kyllä topakka poika kun noin jo kävelee ja taitaa olla melko määrätietonenkin vielä :D Toivottavasti teillä meni loppuyö sitten paremmin :hug:

Mammoliino tuommoset asiat ja tutkimukset kyllä aina säikäyttää! Täälä eletään hengessä mukana! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
:LOL: Hyvä Dirlittan, on se paha, jos ei bb kuule :whistle: Ja juu, toivotaan, että nuo unet tuosta tasoittuu. Mutta eihän tuo nuku kotonakaan aina pitkiä, että se on vaan neidin tyyli... Saavat hoitajat siihen tottua, tai annan läksyä :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: se on oikein.
Ja muuten , se on totta että oman lapsen suhteen sitä on hurjan herkillä, pitäisi ammattihoitajien tosi tarkaan ajatella miten ilmaisee asian, tietävät että äidit ottaa herkästi itseensä, usein ihan turhistakin. ( tai ainakin niiden pitäisi se tajuta)

Ja minä myös olen maailman luulosairain ja vaikka mitä..katsoin sen sairaalasarjan (taas vaikka päätin jo viimeksi etten katso) ja nyt sitten seuraava pelko on että kun ei kukaan saisi sitä aivokalvontulehdusta ja voi kunpa ei se diabetes puhkeaisi ja ja ja :headwall: :headwall:
 
Hurjasti onneee Tyttelille prinsessasta :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: ihanaa...lisää kuulumisia odotellessaan :D

en oo kans pahemmi kerenny tänne taas kirjotteleen,ku ollaan pojan kans melkein jokapäivä harjoittelemassa perhepäivähoitajalla....vielä ei kuitenkaan oikein suju....heti ku äiti lähtee niin alkaa huuto :ashamed: :| mut kai se siitä...onhan meil aikaa täs vie harjotella melkein 2kuukautta :)
 
Huomenta,

Meilläkin on herätty ajoissa tänä aamuna klo; 6.20 :eek: No eipä haittaa kun laitoin eilen nukkumaan heti bb:n jälkeen. Muutenkin tuo meidän rytmi aikaistunut molemmista suunnista. Ihan hyvä on jos pysyykin tälläisenä tuota töihin lähtöä ajatellen. Tosin kolmessa kuukaudessa rytmit kääntyy varmasti vielä sen sata kertaa.

Rontti; Mulla kiehuttaa tuo teidän lasten päivkodin tätien käytös. |O mietin tuossa äsken kun imetin poikaa että eikö teidän neidillä ole ollut koko pienin iän nuo nukkumiset lyhkäsissä pätkissä, siis yötkin, ainakin silloin vauvempana. Mikäli nyt oikein muistan. Minä olisin tehnyt kyllä hyvin selväksi tämän asian ja varmasti olisin nasauttanut jotain ilkeää kun antoivat tuon kotiläksyn. Mulla täällä savu nousee korvista sun puolesta. No mutta se siitä ja nyt mekkoasiaa. Minusta nuo molemmat mekot on tosi nättejä, eikä kyllä yhtään liian pliisuja. Ehkä tuo Hello Kitty on enemmän arki vaate, mutta tuo toinen oikein hieno kuvaukseen. Meillä oli Annilla sellainen puna-valko ruudullinen mekko yksi vuotis kuvauksessa ja tykkäsin siitä aivan mielettömästi vaikka ei mikään kermakakku hörhelö ollutkaan. En haluaisi edes mitään hörhelöä yksi vuotis kuvaan.

Mammalta
pitänyt jo monta kertaa kysyä että onko sinun kaikki lapset poikia? Ja sulla vissiin on kolme lasta?

mammoliino
; onnittelut asuntokaupoista. =) Toivottavasti ei ilmene mitään vakavaa tutkimuksissa.

Mies on lähdössä ruokakauppaan ja mun pitäisi lähteä pesemään hiukset. Meillä on iltapäivällä ne kaksostyttöjen synttärit ja tämä mun tukka rasvoittuu tosi helposti vaikka eilen illalla pesin tämän pehkon.

Milla-Marialle hauskaa hotelli yötä ja Vipille myös mukavaa lomareissua. B)
 
Minäkin tykkään siitä sairaalan sykkeestä. Mua kiinnostaisi vaan enemmän kaikki lasten sairaalan ohjelmat. Jaksaisin katsoa niitä vaikka koko päivän. Kyllä mullakin tulee aina kyyneleet silmiin kun niitä katson, mutta katson silti aina kaikki tuon tyyliset suomalaiset ohjelmat. Luulosairautta mulla ei vielä ole tullut noiden ohjelmien myötä. Sen elämä lapselle konsertinkin katson aina, siinä tulee myös pätkiä osastolta. Se tulee muuten ensi keskiviikkona.
 
Mä kans tykkään aivan kauheesti noista sairaala jutuista...etenkin kun on tositv:tä, mutta myös tuli teho-osastoa seurailltuun jne.
Ei mua pelottamaan noi ala...päivastoin, saa välillä hyvää vinkkiä. Esim. eilisessä jaksossa toi aivokalvontulehdus... et pikku flunssakin täytyy ottaa vakavasti!!
Mutta myös välillä tihrustaa pitää :) Enemmän sais tulla noita lapsiin liittyviä... no faktaltahan tulee niitä...
Katjanna, joo kolme tenavaa meillä on, 2poikaa ja 1tyttö =)
Ai ja mammoliinolle piti toivottaa onnea asuntokaupoitsa ja ihanaa, pääset kohta remontoimaan/sisutamaan =) Sun täytyy laittaa meille ennen ja jälkeen kuvat sit =)

Mä sain imuroituun ja sit meni aikaa tapellessa astianpesukoneen kaa :headwall: Se oli pessyt huonosti, jättänyt osan aineesta lokeroon |O Eikun uusiks pyörimään...saa nähdä mites nyt käy, vai pitääkö viel käsitiskinä kaikki uusiks pestä :kieh: Eli siis minnekkään sohvalle en sit ole ehtinyt :snotty:
 
Hah, ärsyttää, että tähän taas istuin, mutta istuinpa kumminkin :kieh: .

Katjanna, ihanaa, kun kiehut mun kanssa :whistle: . Ja oikein muistit meidän neidin unet! Mut nyt on eka läksy tehty, typy nukkuu sängyssään. Vedin saman soittorasian soimaan, mikä päikkyynkin aina viedään ja peittelin sänkyynsä. Huuto alkoi, tietysti. Kävin levittämässä pyykit ja huuto kun oli edelleen kova, menin vetään uudestaan soittorasian ja silitin jalasta, nukahti minuutissa. Jep, kai me sit harjotellaan tätä pari päivää, että tottuu tuohon sisälläkin nukkumiseen, mutta kyllä mä sen jälkeen meinaan edelleen ulkona nukuttaa. Jos kotona nukkuminen sisällä onnistuu, ei sitä musta tarvi täällä sen enempää harjoitella? Sit vika on päiväkodissa :kieh: tai siis siinä, että vauva vieroksuu päikkyä ja siellä nukkumista ja sille kai minä en sitten mahda mitään :'( . Uskon kyllä, että asia selkiää. Ja huvittaa tämä oma kiukkuaminen osaltaan, itsekin kun alalla olen ja jossain tapauksissa voisin toimia samallakin tavalla, tosin toivottavasti hiukan eri sävyyn. Mutta niin se oma on oma...

Ja kun sain typyn nukahtaan, niin kohta soi ovikello, prkl... jehovan todistaja :headwall: . Jos olis typy herännyt, olisin ollut kyllä kiukkunen, kiukkua mulla riittänyt tänään muutenkin, taas ulos mennessä vanhimman kanssa tapeltiin, kun mitään ei uskoisi ja karkkipäivällä sitten aina uhkaan |O |O ja karjahtelen :headwall: . Eikä siis mitään kenenkään uskontoa vastaan, sapetti vaan ja huvittikin, että miten nyt osuu tuollainen kohdalle just, kun me eka kertaa tehdään läksyjä :LOL:

mut mulla on valokuvien laitto kesken ja hyvää se tekis itellekin ulkona olla. Sais tää kiukkunen pää tuuletusta :ashamed: . Ja mulla on kans likanen pää, mutta meinaan pestä vasta illalla, ennen jo niin odotettua sohva-hetkeä.

Ai niin ja muistaako kukaan sellasen lastenlaulun sanoja, jossa lauletaan postiautosta :attn: :attn: . Jotenkin näin "tässä tulee punainen, postiauto punainen, kulkee tietä tuutaten, kuka tulee vastaan... heppa tulee vastaan, mitä sanoo heppa...ihahaa... ota minut kyytiin/vai otan sinut kyytiin... Vai miten se oikein oikeesti menee, tuo alotuskin?
 

Yhteistyössä