Terve!!
Juu,labratuloksia tuli... pissasta kaikki katotut oli negaa, ja verikokeissa kaikki arvot ihan ok..mitä sitten ikinä tarkottaakaan.. hemoglobiini oli 146
pitäs vissiin päästä taas tuota verta luovutteleen pikkuhiljaa,mutta ei kun pitää odottaa ens pääsiäiseen kun tuli se tatska otettua viime pääsiäisenä.
Nyt sitten reumalääkärille jälleen kerran |O tänäänkin ollu jalat niin kipeet et huh huh..nyt jo kantapää kipeytyy siitä kun päkiällä koittaa varoa astumista, eikä mee noi kaks viimestä varvasta kun ihan pikkusen koukkuun. Hermohan tässä menee :kieh:
Ja oiskohan jotain hemmetin masennustakin pukkaamassa... viikkoon ei oo ruoka maistunu kunnolla,vähän väliä huono olo ja huimaa jatkuvasti. Mieli vähän maassa ja itku tuli tänään kun Peetu kaato vesiväri veden just pyyhitylle pöydälle
jee jee...hyvin menee
Hemuli,mä voisin harkita niitä luistimia..Peetulla on tuola kokoa 25 muistaakseni,tarttee katella onko vielä sopivat vai ei.
Dogtor-voi kun mullakin ois rahaa shopata noin paljon...ei mulle jää ees kuussa noin paljon rahaa käytettäväks.. pitäs talvitakki ostaa mutta kun ei raaskis millään.Pakko se kumminkin on jos en meinaa palella.
Rontti,ei tuo Pessikään nuku kun yleensä noin tunnin verran unia,vähemmän alkuun ja nyt ehkä alkaa meneen sinne 1,5tuntiin jopa. Mutta tädit vaan sanoo että meillä oli Pessin kanssa ihan kunnolla aikaa tehdä omia juttuja
Mammolle,toivotaan hyviä uutisia noista kokeista. Ja onnea asuntokauppoihin.
Hitto vie..kai mun pitää mennä pyyhkiin pölyt poikien huoneesta kun Peetu vinkuu että haluaa imuroida NYT HETI!!!
|O