Voihan vitalis! Kirjoitin pitkät tovit ja nettiyhteys pätkii, joten kirjoitan uudelleen...
Terveiset neuvolasta!
Oppikirjaraskauteni jatkuu hyvin edelleen ja kätilö ihasteli miten voimakkaasti vauvan tuntee mahan läpi kun on vain ohut mahanahka päällä!
Ärsytti vaan se kun hän kyseli turvotuksista ja kun sitä ei ollut niin aloitin puhumaan reisien selluliitista ja...mun piti jatkaa aiheesta jatkokysymyksellä, mutta täti sanoi heti, että eihän mulla voi olla kakskymppisen vartaloa, että niin se muuttuu raskauden aikana ja jälkeen. No eihän mulla ole yli kymmeneen vuoteen ollut parikymppisen vartaloa, I know! Tuli sellainen olo, että tää täti pitää mua ulkonäköfriikkinä!
Mun siis piti kysyä siitä kun mulle on tullut mustelmia sinne selluliitin sekaan lantioille kummallekkin puolelle, että mitähän se on? MIeskin alkoi jauhamaan siitä selluliitistä ettei mulla nyt niin kauheat jalat ole...
Kysyppä siinä sitten kun molemmilla on vähättelevä asenne.
Kysyn sitten täällä, että onko teille tullut punaisenmustia läikkiä? En puhu nyt pigmenttiläiskistä vaan selvästi ihon alemmissa kerroksissa olevista jäljistä? Eivät ole raskausarpiakaan kun ovat läikkiä.
Meillä pesänrakennuspuuhat täysin tekemättä! (joku niitä tekemättömiä valmisteluita murehti) Meillä nukutaan edelleen alakerran olohuoneessa, tulevassa makkarissamme on vain rakennustarvikkeita ja puoli kilometriä paneelia lattialla. Toinen huone on ahdettu kattoon asti täyteen muitten huoneitten tavaroita ja huonekaluja, vain tietsikalle on pöytätilaa. Alakerrassa heti portaitten EDESSÄ on lasinen saunanovi lappeellaan lattialla sekä sen vieressä nelimetrinen rimataapeli, joka ulottuu eteisestä olohuoneeseen. Ja ovat siis keskellä kulkuväylää kun eivät mahdu muualle. Vessaan pitää kiertää keittiön kautta. Että tälläistä meillä!
Kylppäristä puuttuu katto, saunan laitto ja kalusteet. Makkariin laitetaan uudet tapetit tai seinät. ruuvit on tulleet ulos seinästä makkarin puolelle, joten ne pitää katkaista ja laittaa uusi tapetti seiniin. Eteisen käytävä pitäisi maalata, vaihtaa yläkerran lattiat (muovimatot, menneet pilalle remontissa ja joutavatkin vaihtoon) ja sitten pääsee sisustamaan vauvan soppea. Ei ole enää kuin syyskuu aikaa. en kyllä synnytä ennenkuin kylppäriremontti on valmis!
Toivottavsti ei nettiyhteys pätki.
Viikonloppuja kaikille!
T:Manna ja maharisteilijä 33+1