Jospa kuittais täältäkin pitkästä aikaa :wave: . Huomaa, että kun on vähemmän tekstiä, tulee lukaistua, mutta ei sitten itsekään ala kirjoittelmaan.
Niinukalle tsemmpiä selän kanssa! Varmaan inhottava vaiva!
Keijulle kiitos kivoista kuvista, olipa kiva pitkästä aikaa nähdä kuvia
. Todella suloiset lapset ja täytyy kyllä myöntää, että parasta oli äipän näkeminen
:ashamed: . Kiva tosiaan saada kasvot nimimerkille
. Toivotaan, että teillä yöt pian tasottuisi tai että edes päikkäriaika olisi rauhaisa sullekin. Meillä tuon neidon
päiväunet on nykyään toosi lyhyet! Ja nyt oli yks päivä, ettei nukahtanut ollenkaan
. Mies oli päikkäreille nukuttamassa ja niin pitkään olivat, että luulin ilman muuta molempien nukkuvan, vaan kun alas tulivat, kuulin aivan muuta. Meidän neiti on aina ollut lyhyillä päiväunilla ja nyt alkaa tuntua, että lyhenee entisestään. Ei sentään loppua vielä tarvis! Vaan kummasti tuo silti illan jaksaa ilman uniakin tai vähäisillä 15-30 min unillakin.
Rokotteesta... Meillä on aiemmin otettu influenssarokotteet ja vesirokkoonkin on rokote otettu ja ihanan pienillä sairasteluilla ollaan sitten päästykin. Nyt kuitenkin kun possutaudista niin aikaisin alettiin puhumaan ja jotenkin minusta vouhottamaan ja jotenkin rokotteesta oli epäilyjä jne, niin päätin, että me ei moista rokotetta oteta, eikä oteta enää influnessarokotettakaan. Vaan nyt ajan kuluessa ja taudin lähestyessä ja lisää kuulleena olen tullut siihen tulokseen, että lapsille otetaan possurokote. Onko se sitten oikea vai mikä päätös, mutta näin taidetaan tehdä. Jollei sitten sitä ennen sairastuta... Sen päätin, että tavallista influenssarokotetta ei enää oteta. Jos tulee, saa tulla ja kerätään siitä mahdollisesti vastustuskykyä tuleviin tauteihin. Kuitenkin tuon possutaudin kauhukuvat (kun kuullut miten joku on sairaalassa 2vko munuaistulehduksessa jne) on mielessä sen verran, että jos rokote voi lapset säästää mahdollisesti pahalta taudilta, niin otetaan sitten. Harmi vaan, jos itse rokotteestakin tulee pieniä vaivoja :/ . Jos kyse olisi vauvan rokottamisesta, asia mietityttäisi varmasti enemmän. Toisaalta taas ajattelee, että jos vauvalle tulee tauti ja käy pahaksi, niin sekin olisi vielä vähän pahempaa kuin ehkä vähän isommalla lapsella jo. Hmm, monimutkaista ja varmaan hyvin epäselvästi kirjoitettu
. Pohtia vois varmaan vaikka kuinka tätä asiaa...
Dogtor siellä ilmeisen hyvinvoivana vauvan kanssa, tai siis että vauva ainakin vielä hyvin masussa pysyypi
Hipkukan kuulumia ollut taas mukava lukea. Järkyttävää, millasia vieraita ja miten ihmiset ei tajuuuuuuu
|O :headwall: :headwall: ! Ihan oli täysin aiheesta kaikki mitä valitit! Hitto että edes omia lakanoita ei tuoda ja niin odotetaan palvelua pöytään... Mä olisin varmaan hermot ihan riekaleina!! Tsemppiä! Ihana kyllä lukea miten hienosti teidän pikkuiset jakselee :heart: . Ihanasti olette saaneet jo hoitaa jne. Kuulostaa siltä, että tilanne alkaisi olemaan aika mukavan vakaa, toivotaan sitä
:heart: !
Minä oon täällä toista päivää töistä pois, nyt vuorostaan lasten kuumeitten takia. Räkää ja yskää piisaa, kuume ei ole onneksi korkeaksi noussut ja tänään ollaan jo kuumeettomia. Jospa se tästä. Hurjalta kyllä tuntuisi, jos kohta taas joku sairastuisi, joutuisi taas olemaan pois töistä jne...
Minä oon täällä ommellut minkä lapsilta kerennyt. Tuutille pitää laittaa kuvaa mun isoista tontuista, kunhan saadaan kamera kuntoon. Tonttuja oon tehnyt ekaluokkalaisen luokan joulumyyjäisiin.
Jeps, mutta mun pitäs tänään tehdä tässä koneella työ ym tärkeitäkin hommia ja kas nyt aamu mennyt kaikkeen vähemmän tärkeeseen
Kuulumiin!