Heippa,
Me käytiin just soriksella uimassa ja sen jälkeen kuumaan suihkuun

Ihanaa käydä iltauinnilla tuossa lähellä ennen kylpyyn menoa hikisen päivän jälkeen. Tänään taas on ollutkin hioastava ilma, vaikka ei kovinkaan aurinkoinen silti.
Pihakeinun sain tänään ostettua vihdoinkin takapihan terassille.

Olen sitä vinkunut jo kaksi vuotta eikä sitä ole hankittu, mutta nyt sitten mieskin tykkäsi että on hyvä idea. Kauanhan tuota saikin lämmitellä :/
Topsy: meillekin ostettiin se härveli, mutta en suostunut ostamaan sitä Annille, vaan sanoin että se viedään pikkuveljelle tuliaiseksi koska sinä pääsit tänne. Ja ostin vieläpä sinisen koska se tuli kerran pikkuveljelle.

Neitihän ois itselleen halunnut punaisen jos se olisi saanut päättää. Lapsilla oli vähän samantapainen aikaisemminkin joka tuotiin Teneriffalta, mutta se meni rikki ja kun poika tykkäsi siitä lelusta kovasti niin päätin tuoda Tivolista vastaavan. Hirveän hintainen kyllä oli :headwall:
Keffeli; Minäkin olen aina ennen ollut sellainen etten jaksa kovin pitkiä aikoja olla kotona lomalla. Nyt huomasin tänä kesänä että olen muuttunut sen asian suhteen. Nautin ihan oikeasti olla lasten kans tänä kesänä. Luin tässä aikaisemmin sun kirjoitusta kun kerroit että olit harmissasi kun pojat oli jossain reissussa ja olit yksin. Silloinkin ajattelin että olispa ihanaa kun itsekin saisin olla rauhassa edes päivän. Meillä on kuitenkin niin erilaiset elämän tilanteet, etten sitten kommentoinut kun ajattelin että se yksin oleminenkin voi pidemmän päälle olla ahdistavaa. Tarkoitan nyt yksin olemisella sitä kun pyörität arkeakin yksin tai ainakin olet tähän asti pyöritellyt. Sitähän ei tiedä millaista säpinää teillä on nykyisin

Vähän on ollut ilmassa jotain sen tapaista että kaveri voisi olla kuvioissa. :heart:
Lähden antamaan iltapalaa ipanoille- :wave: