Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

pitää minunkin noista kuomista sen verran kertoo,että jos ne ei pääse kastumaan kokonaan,niin varmaan onkin todella hyvät kengät,niinkuin meilläkin on niitä aikoinaan ollut,ja toden näkösesti taidan venlalekkin sittenkin vielä ostaa..mutta jos ne pääsee kastumaan,eikä kunnolla kuiva,niin ne kyllä käy haisemaan ihan järkyttävälle |O :eek: :$
meillä nimittäin viime talvella oli tuolla hoidossa muutaman mukulan kengät sellasessa kunnossa että koko eteinen haisi kun laitettiin ne kuivauskaappiin kuivumaan,ja arvatkaa millaselle se kuivauskaappi haisi :$
meillä kuivivat joka ulkoreissun jälkeen uuninpäällä =)
 
Iltoja taloihin! Tänään oli eka kertaa sellanen olo kesäloman jälkeen, että huh kun oli raskas työpäivä. Jäi yks juttu kalvaan mieltä, vaan onneksi tunnin kävely työpäivän päälle puhdisti mielen. Vasta 18 tulin kotiin, suihkuun ja oli ihan vaan käpertyä tyttöjen kans sohvalle, kun katselivat Myyrää :heart: . Tuota pikkuisinta pitelin samalla sylissä ja oli niin ihana, kun yhtäkkiä spontaanisti pussasi poskelle :heart: . Iltapukua vaihdettaessa oli ihana yhteinen kiireetön hetki ja miten nousikin kaikki vauva-ajatkin oikein mieleen. Miten tuo on vaatinut, mutta että miten on tärkeä ja rakas. Jos ei tuota olisi, olisin varmasti ollut ikuisesti vauvakuumeinen.

Hienoneiti Kipsu kruunuineen 2v :heart: . Ja niin hieno kakkukin! Täytyy joskus kyllä varmaan itekin tilata joku tuollainen kuva, kyselen sitten linkkiä, kun tulee ajankohtaiseksi. Nuo ei vissiin mitään ihan pahan hintaisia edes olleet? Saas nähdä, millasetkohan kemut tuolle koululaiselle taas marraskuussa järjestäisi...

Hipkukka niin reippaana jaksaa miettiä joululahjoja ja vielä lapsen kanssa tehden! Meiltä ei väki tule moisia saamaan :ashamed: , mutta hatun nosto teille :) . Eikä mulla taida nyt ideatkaan lentää |O . Joululahjoista puheen ollen onneksi muutamia lahjoja olen jo ostellut, ei tarvii kaikkea sitten kerralla, siis ihan vain näille omille lapsille ja muille ei paljon ostellakaan.

Jos nyt vielä tuota kenkäasiaa, niin meillä on nyt muutamat välikausiajat ollut noita varrellisia syysgoretex lenkkareita ja tuntuu, että ne kyllä hyvin kosteuden pitää ja sen myötä jalat lämpiminä. Talvikengistä... Varmaan tosiaan goretexit voi ihan paukkupakkasilla hävitä vaikkapa kuomille, mutta normitalvessa ovat meillä olleet jalat aina lämpimiä ja ikinä ei olla villasukkia goretexeissä käytetty. Jotenkin jäykän oloisiahan nuo ovat ja villasukkaakin on vaikea ajatella niihin edes tunkea. Vaan ei lapset ole ainakaan valittaneet. Kuka nyt olikaan kun oli kirpulta löytänyt Eccon goretexit, varmaan hyvät. Eccot on kyllä itelläkin niin hyvät jalkaan että. Noita Eccoja vaan ei myy Citarit jne ja ovatpa muistaakseni vielä kalliimpia |O , niin meiltä ne on jääneet. Välillä kyllä oon hipeltänyt ja miettinyt, että olisivat varmaan tosi hyvät.

Eipä mulla kai kummemmin asiaa. On muutes ollut kiva, kun muutaman päivän ajan täällä oli taas enemmän elämää ja useampi kirjoittaja :) . Ei me kuolleita olla :D !

Mukavaa viikonjatkoa kaikille! Taidan painua nukkumaan, meillä on harvinainen aamu, kun mun on vietävä lapset jo 7 hoitoon |O . Ja vanhin saa kolmatta kertaa lähteä yksinään kouluun. Hyvin on lähdöt sujuneet, mutta kyllä puhelin on tärkeä kapine, tuo turvaa ja välillä se on soinutkin tiuhaan :whistle:
 

Yhteistyössä