LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Helmikuu

Hipkukka, juu, on noissa testeissä taikaa :D . Teillä on noin tärkeä asia, niin kyllä varmaan veisin tuohon paikkaan hoitoon, jos ei mitään tuttua paikkaa ole. Kovasti asialliselta ja mukavalta tuntui tuo ko hoitopaikka.

Dogtorille sinne tsemppiä!

Pessillä tosiaan komias tukka :D. Älä ennen kesää leikkaa ainakaan :) .

Mä kans mietin, et mitä opiskelua oot Tilda pohtinyt, vai onko vaihtoehtoja useampia?

Katjanna, juu kyllä nämä apinalapset taitaa sukua olla :whistle:

Muutakin kai piti kommentoida, mutta enpä enää muistakaan. Mies on lasten kanssa ulkona ja mun pitäs tehdä kaikkee muuta kuin istua tässä :snotty: . Käytiin vielä ennen lasten hakua uimassa, minä piitkästä aikaa. Tekipä taas niin kivan olon, reilun kilsan uin :)
 
äiti testailee ponnaria Pessille :LOL: eiks sopis hyvin :whistle: ja tässä Pessin mielipide asiaan

Niin ja tokrori..meilläkin siis Peetulla vasta tuloillaan ne synttärit,mietiskelin vaan etukäteen jo kun viimevuonnakin olis halunnu kutsua tarhasta sen ja sen ja sen ja sen... |O ja tänä vuonnakin tulee varmaan haluja kutsua jos jotakin...
 
yksäiti noista kaverisynttäreistä,meillä muistaaksein oli tolla vanhemmalla likalla kun meni eskariin,kaverisynttärit.jotenkin mie en jaksa sitä kamalaa hulabaloota jos puol päiväkotii olis ollu.

mutta sitten miten rajaat ne kaverit joita kutsut synttäreille?onko se sitten se paras kaveri jonka kanssa leikit hoidossa,vai pari kaverii.?.ja mitä sitten jos joku sellanen jota ei kutsuttu, tajuukin sen että häntä ei kutsuttukkaan synttäreille..meillähän nous kamala poru yhelle tytölle tuolla hoidossa,kun kolme muuta tyttöä sai kutsun yhen tytön synttäreille,ja hän oli ainut jota ei kutsuttu...pitäskö tollasessa tapauksessa mitä tehdä?ihan jo vanhemman siis sen synttärisankarin..kun tässäkin tapauksessa äiti kovaan ääneen kailotti että tässä on nämä synttärikutsut...
aikas vaikeeta..

 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
mutta sitten miten rajaat ne kaverit joita kutsut synttäreille?onko se sitten se paras kaveri jonka kanssa leikit hoidossa,vai pari kaverii.?.ja mitä sitten jos joku sellanen jota ei kutsuttu, tajuukin sen että häntä ei kutsuttukkaan synttäreille..meillähän nous kamala poru yhelle tytölle tuolla hoidossa,kun kolme muuta tyttöä sai kutsun yhen tytön synttäreille,ja hän oli ainut jota ei kutsuttu...pitäskö tollasessa tapauksessa mitä tehdä?ihan jo vanhemman siis sen synttärisankarin..kun tässäkin tapauksessa äiti kovaan ääneen kailotti että tässä on nämä synttärikutsut...
aikas vaikeeta..
Meillä sattuu olemaan sillain että Peetun paras kaveri on Peetun kanssa samalla osastolla tarhassa ja hänen äitinsä siis mun lapsuuden ystävä ja Pessin kummi,joten se on helppo kutsua...ja sit on synttäreillä ollu aina mun toisen lapsuudenystävän poika,joka on Peetua kuukauden nuorempi...näin meillä nää kaverit on aiemmin valikoitunu juhliin..sit kun noilla molemmilla on pikkusiskot.Ja Peetun serkut isän puolelta,molemmat alle 3v niin eikös siinä oo jo lapsia ihan tarpeeks :LOL: ja nää kutsut on sitten silleen ei tarhassa annettavia. En tiä mitäs sit jos Peetu haluaa oikeesti jonkun muun tarhasta kun tuon parhaan kaverin.Inhortava kieltää toisaalta :/ onneks vielä hetki aikaa miettiä.

Toktori, ei sulla riitä ikä aikuisopiskelijaks ;)
 
ihana tuo Pessi :LOL: :LOL: söpö

hei...mäki haluun opiskeleeeeen |O ja taitaa olla alanvaihto muutenki edessä,ku ei täst tuu mitään..hitto..lomautus on perseestä.
oppisopimus taitaa olla ainut vaihtoehto ny ku pakko kuitenki tienata,et pärjää...lähihoitajaa oon aatellu oppisopimuksella ja sit sairaanhoitajaks siitä..kuulemma ainaki lahdessa mahdollista vaik kolmannen asteen koulutus...(siis oppisopimus).mut sairaanhoitajaks en jäis,vaan siihen sit vuosi koulua ja terkkariks :D hyvät on suunnitelmat meikäläisellä.....
 
Hellou =)

Tökkiikö muilla palsta, vaiko onko mulla koneessa/yhteydessä vikaa :headwall:
Eilen ei lähettänyt viestiä illalla ja sen jälkeen ei päästänyt enää kirjautumaan ja nyt vasta aukes koko sivut :eek: Mikä lie kumma..

Mutta arvatkaas, mä menetin eilen sydämeni eräälle pojalle :heart: :D Oioioi, että oli sulo-lutu pakkaus :heart: Huoh...eli terveisiä vaan synnäriltä :) Kävin ystävän pikkumeestä kattomassa =)
Nyt ei raaski pestä puseroa kun siinä varmaan on sen verta vauvan tuoksua :LOL:
Ja kummiksihan sitä kysyttiin =) Mä on myyty :D
Jepjep...
yksäiti, meidän vipeltäjällä on myös aika pitkä tukka jo, mutta en raaski sitä leikata, vaikka kummasti se siistiytyisi :) Se on vaan niin hellyyttävä noin :heart:
Tiedä sitten millon noi kutrit leikkaa?? Kai ennen koulun alkua :)

Topsy, mä kans kotimyyntiverkoston kautta ostan noi jonathanit kun ei täällä päin ole liikkeitä. Kato jesperjuniorin nettisaitilta kotimyyntiverkosto, et oisko teilläpäin kotimyyjää... Lähikunnistakin tulevat mieluusti kutsuja pitämään.

Nyt meen askareisiin hetkoseks...
 
:'( perkele :'(
tais mennä kesken..aamulla alkoi hirveä vuoto :'(
tklle soitin,eivät ota..soitin neuvolaan ja sanoi että ehdottomasti lääkäriin päästävä ja ultrattava,no sain sitten sitä kautta vasta illaks ajan..
 
Kuulin tutulta jännän väitteen. Varmaan muistatte sen tutkimustuloksen siitä, että pitkään täysimetetyillä lapsilla on enemmän allergioita yms. Miun tuttu sanoi nyt, että se tutkimustulos oli väärin uutisoitu ja otsikoitu. Pitkään imetetyillä lapsilla oli kyllä enemmän allergioita, mutta näitä lapsia imetettiin pitkään juuri noiden allergioiden takia, kun ei mikään muu ruoka käynyt. Eli syy ja seuraus olisi mediassa mennyt sekaisin. Pitkä imetys ei aiheuttausikaan lisääntyneitä allergioita, vaan allergiat lisäävät pitkän imetyksen todennäköisyyttä.
Onko joku kuullut/lukenut vastaavaa? Tuon kuulin tosiaan tutultani, enkä tiedä mistä hän on tietonsa saanut. (Toivottavasti en nyt aloitanut mitään väittely-tappelu-aihetta :ashamed: )
 
venla olikin sitten minun työpaikalla tänään hoidossa :D :eek: illalla hoitaja soitteli että on kipeenä ja saikkua ma ja ti..joten huomenna vien sen mukaan sinne kanssa,varahoitopaikkahan olis ollu tuossa naapurissa,mutta tänään ne olivat menossa kaupunkiin asioille mukuloiden kanssa joten miten venlaa nyt sinne mukaan,kun ei olis autoon mahtunut..joten sanoin että eipä tuu sitten tiistainakaan.
ihan hyvinhän tuolla tänään meni,nuo 5v tytöt ihan innoissaan "hoiti" venlaa :D ehkä pikkusen liikaakin,kun piti jo topuutella.

eilen olin lentää selällee,kun kuulin että minun vanhimman tytön kummi saa kesäkuussa vauvan..neljäs olis heille,ja vanhin heillä miun ton kasiluokkalaisen kanssa saman ikänen..
huh huh sanoinkin isännälle että vauvakuume taitaa iskee..mutta se on vaan nyt kärsittävä..

dogtorille :hug: on tainnu miulta jotain mennä ohi silmien :ashamed:
 
Dogtorille :hug: itse en ole koskaan joutunut keskenmenoa kokemaan, mutta voin uskoa että tosi pahalta tuntuu... varsinkin kun se raskautuminen ei aina ole niin helppoa :/ Mutta odotellaan täällä ensin lääkärikäynti-uutisia ennen kuin toivo on mennyttä..
 

Yhteistyössä