LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Mä olen vaan esittänyt että mulla on E-L-Ä-M-Ä :D

Oon käynyt täällä ihan pikkuisen lukemassa ja kerhon puolella.
Kauhea jysäri oli vaan eilisestä lähtien, eikä meinannut millään asettua. Pikkasen otti jo näköönkin :/ Ja varsinkin sen jälkeen kun olin pidempään koneella, josko jotain lievää migreenin tyyppistä tjn...? Epäilen tulevan noista pillereistä jotka aloitin n. pari viikkoa sitten :/
Nyt on poissa kokonaan ja ihan hassu olo :eek:
 
minsu, Essi syntyi sektiolla klo 22.14. Mä olin tohon teijän syntymäaikaan kyllä synnytyssalissa, epiduraalissa kiinni ja olin ollu salissa jo öö, 15 tuntia? Meillä oli vähän hidasta se touhu... :whistle:
 
Mun piti jo aiemmin kysyä teiltä tuosta vauvojen naurusta. Hilma on naurannut ääneen kuukauden verran, mutta se ei ole mitenkään jokapäiväistä. Aina silloin tällöin jollekin suloisesti hörähtelee. Nauraako teillä vauvat ihan säännöllisesti? Onkohan mun jutut niin tyhmiä, että Hilmaa ei paljon naurata... :whistle: :LOL:
 
Tervetuloa Minsu :wave: täällä on tosiaan aika hiljaista nykyään. Kävin äsken kerhonkin puolella lukemassa juttuja :'(

Yksäiti. minuakin mietityttää ulkohaalari kevääksi. Kyselinkin muiden mielipiteitä joku päivä sitten, mutta kovin moni ei kommentoinut.

Mulla on kaapissa yksi siideri :eek: viimeksi olen ottanut alkoholia 9.12.2006 :D mies oli ihmeissään kun kerroin milloin olen viimeksi ottanut napanderia. Sanoi vaan että: ei kai se voi olla totta, mutta kyllä se vaan on. Nyt ajattelin sitten räjäyttää ja juopotella tuon siiderin tänä iltana =)
 
oliivia, meillä Essi on hyvin valikoiva hörönaurujutuille... Ne jutut, mitkä tänään hörötytti, voi huomenna vaan tollotuttaa... Mutta kyllä se virmistelee ja nauraa ilman höhötystä suu auki joka päivä. Kai mä oon niin tyhmän näkönen ;)
 
Ulkohaalarista ostettiin alesta ensi talveksi joku 80 tai 86 senttinen toppahaalari ja eilen eemelin täti kävi ostamassa 74 cm välikausihaalarin... Toivottavasti mahtuu vähän pidempään kuin tänn kevään ja kesällä huonoilla ilmoilla... jos vaikka menisi vielä ensi syksynä
 
Mäkin oon miettinyt tota haalaria. Meillä tuo neiti on niin kuumaverinen, että kunnon toppapukua ei olla pidetty vielä koko talvena. Vaunuissa on lämpöpussi nyt ja sinne en pistä alla Hilmalle kuin ohuen bodyn ja potkarit ja hatun. Ja tänäänkin ulkoa tullessa oli ihan hiestä märkä ja pakkasen puolella oli kuitenkin ilma. En oikein tajua et miten tosta nyt enää vaatetusta vähentääkään voi... mut mitä hittoa tolle lapselle kuuluu sitten pukea juuri kevätkeleillä??
 
Kiva muuten kun otatte vastaan uusiakin =)
Naurusta, meilläkään ei naureta mitenkään säännöllisesti. Aikasemmin saatto mennä viikkojakin naurujen välissä, mut nyt vähä useemmin on nauranu. Mä oon kans miettiny, et oonkohan niin tylsä ettei ees vauvaa naurata mun jutut.. Eilen kyllä nauraa hörötti neekerin suukon käärepaperille (oli kai niin kivan värinen), niin ei siihen vauvan naurattamiseen varmaan paljoo vaadita..
 
Leya - joo, Hilmakin kyllä hymyilee ja virnistelee ja välillä katsoo sellaisella " aina tolla on noi samat jutut" ilmeellä.. hämmentävintä on kuitenkin se, että jos neidin haluaa saada ääneen nauramaan niin se onnistuu kun ottaa vaatteet pois. Näin käy joka kerta kun otan Hilman sitterissä mukaan kylppäriin kun meen suihkuun :D Sanoisin, että aika hämmentävää - mutta siellä me sitten nauretaan molemmat :LOL: , mut olisi kyllä pirun kiva tietää et mille se oikein nauraa... :D
 
Kiitos taas kerran vinkeistà! =) Ja oli muuten aikas kàtsy toi porkkana velli juttu! Sità voiskin kokeilla :)
Mammoliino minàkin nyt murehdin aivan kauheasti mistà tuo johtuu, mutta kait se sitten voi olla normaaliakin.. Mun àiti sanoi nàinkin osuvasti ettà eihàn sulla mikààn nukke ole vaan oikea ihminen jolla mielialat vaihtuu niin kuin kaikilla muilla normaaleilla ihmisillà.. ei aina voi olla hyvà pàivà :D Tànààn on kuiteskin saatu tyttòà vàhàn nauramaan ja kovasti yhtyi meidàn nauruun kun àiskà kòmmàili tuon kàvelytuolin kanssa :D oli ihana kuulla taas pitkàààstàà aikaa murun naurun ja tosiaan sitten kokeiltiin tuota tuolia niin neiti oli niin onnellinen kun olla ja voi..harmi vaan ettà ei vielà pysynyt pystyssà tai jalat ei edes koskenut maahan :D:D No onhan tàssà vielà reilu kuukausi siihen maagiseen 6 kk ikàsuositus rajaan :) Ehtii kasvaa hyvin :) Mutta tosiaan on kyllà hirvittàvàn stressaavaa kun vauva muuttuu noin, kun ei tiedà millà saisi toisen hyvàlle tuullelle ja sitten kun ei edes ne leikitkààn kiinnostaneet. Mutta muutenkin tuo annika on omalaatuinen.. :D Siis tylsistyy tosi nopeasti, yhden kerran kun jollekin vitsille nauraa niin et enàà saa samalle jutulle nauramaan tai lelut kiinnostaa kun ne ovat uusia ja sitten ei enàà huvita niità katsella.. Ai ja sitten olen miettinyt tàtà hommaa kun annika ei oikein puhu, siis vauva kieltà.. Monet tààllà kertoilevat kuinka vauva lepertelee yms. mutta ei meidàn muru vaan.. silloin tàllòin kun kovasti innostuu mutta muuten on aikalailla hiljaa.. Olisikohan se kieli juttu jotenkin tàssà mukana, siis se ettà minà puhun suomeksi ja muut italiaksi niin neiti keskittyy tàysin kielen sisàllòn ymmàrtàmiseen ?!! Hmmm.. kuinkas se menikààn.. Kun sinusta tulee àiti, otat samalla ikuisen huolen sydàmeesi ?? Noh, kuitenkin totta on! :) Nyt pitàà mennà.. Mutta hyvàt illan jatkot kaikille ja dogtorille :hug:
 
meillä on toppiksena tuollanen lassie tec,arvelin ostaa samaa sarjaa sit kevät puvunkin..
päähän koskee..koiratki pitäs viiä pisulille vielä,antton on viittä vaille nukkumis tilassa kitinä ja käninä vaan kuuluu makkarista ku iskä nukuttaa poikaansa..huih,tulipas huono olo,oksettaa :$ tilapäinen mielihärö siis..

teretulemat minsu..
 
Ääneen nauramisesta Meillä tyty nauraa paljon ääneen ja on varmaan yli kuukauden nauranut joka päivä. Ehkä meillä on yhtä "hyvä" huumorintaju sitten tytön kanssa että naurattaa mun hömppäjutut..? :D :whistle:
Mies kyllä usein puistelee päätään,kun katselee/kuuntelee meidän tai oikeestaan mun juttuja :ashamed:

Hyvät yöt kaikille, nyt telkun ääreen vielä hetkeksi..
 
Onko muilla sitä ongelmaa, et tuo pilvipuku on liian hiostava? Elialle ei voi laittaa sitä ollenkaan automatkoille, kun poju on heti ihan hiestä märkänä. Ja kun olin aatellu sen tuommoiseksi kyläily/kauppareissu yms puvuksi.

Kevääksi meillä mahtaa löytyä Elialle tuon 2v pojun jäljiltä ainakin takki ja housut, niin ja on muuten välikausipukukin, Jonathan-merkkinen, nyt kun rupesin muistelemaan. Pojilla on sopivasti 2v ikäeroa, molemmat syyskuussa syntyneitä, niin passaa hyvin nuo Joonan vanhat vaatteet Elialle kokonsa puolesta oikeaan aikaan. =)
Mut noille isommille saa kyllä taas kampetta ostaa urakalla keväällä. Ja kenkiä. :x Kumppareita, lenkkareita, sandaaleita yms.. :whistle: Niin ja juhlakengätkin kaikille, kun miehen veli menee naimisiin keväällä.

Mutta nyt täytyy kyllä mennä nukkumaan. Mies tuossa suunnitteli, et jos lähettäis aamulla kirppisreissu tekemään. En kyllä ees muista, et millon oltais viimeksi käyty kirpputorilla. Haetaan samalla tytöt, kun ovat olleet miehen siskoilla pari yötä. Ja sit pitääkin joutua viemään esikoinen kaverinsa synttäreille ja pakata sillä aikaa, kun lähetään sitten mökkeilemään koko porukalla muutamaksi päiväksi. Ihanaa, hiihtoloma eessä! =) :p
 
heips!
ja tervetuloo minsu !!:wave:

kerhonpuolella tuosa käväsin ekaa kertaa.
pitää yrittää jos onnistus pistää jotain kuvaakin huomenna.

onneksi meidän pikku-murun oksentelu helpotti,ja kuumekkin laski.
ei tarttenu ees suppoo laittaa.

vauvan naurusta:
ei meillä ihan joka päivä ääneen naureta.
joskus kikattaa kun meikäläinen vaikka laulaa oopperaa
:whistle: ja seuraavana päivänä kattoo sit suu pyöreenä että mitäs toi sekoilee...
juu ja nyt on alkanut nauramaan omalle kylpylelulle,kun se sukeltaa salakavasti naaman eteen ja sanoo KUKKUU :LOL:
on se vauvan nauru niiin ihanaa :heart:

jep,mutta tää opperatähti vois nyt painuu nukkumaan,että jaksaa taas huomena herätä.
jee,pääsen sinne parturii aamusella!
Öitä ja kauniita unia :hug: :wave:
 
Huomenta!!
Eero nukkui 21.15-6.15!!!!!!!!!!!!!
Mä tosin heräilin aamuyöstä, kun Onni taas valtas mun paikkaa...
Sis väsyttää ja päätäkin särkee. Olis voinu siis juodakin pari siideriä eilen..
No, tää antaa kuitenkin toivoo, että jospa yösyötöt olis vähenevään päin. Toissayönäkin Eero heräs vasta 5.20 syömään. Eikä siis varsinaisesti nälkäänsä, koska vaan herää eikä ala itkemään. Tänäaamuna ei sit uni tullut enää maidon jälkeen, vaan alko ilonen palpatus sängystä, eli noustavahan se oli.
Onni ja iskä lähtee ralleihin tänään, mitähän me Eeron kans keksitään??

Löysin Ilta Sanomilta pelikoneen :headwall: :headwall: Se tietää sitä, että entistä enempi tää mamma taas pelailee... Voi apua, mikä peliriippuvuus :whistle:
Mukavaa päivää!! :wave:
 
huomenta!
ja v-o: onnea meille! ai miksikö? no meilläkin vetäistiin viimeyö 22-6 :D !!! ihanaa!!!!!!!
voi kun oisi pysyvää eikä vaan tilapäinen mielenhäiriö..... :/

näkymätönninnikö se pähkäili tuon pilvipuvun hiostavuutta? minä ostin sen meille vaunupuvuksi,alkaa olla jo ahdasta vauvalla kun siellä on äp-makuupussikin joka nyt taitaa joutaa pois kun toi puku vaikuttaa tosi lämpimältä! meillä kans sellanen kuumakalle,aina tulee kaukalossa hiki! ja ahistuu vaunuissa kun ei mahu liikkumaan kun siellä on niin paljon lämmikettä! tänään taidn pistää vaan tähtipuvun enkä muuta vaunuihin!

jaa kevätpuku? hmmm, joku kevyt ja mukavanmallinen! jotenkin kaikki puvut tuntuu ihan väärinmitoitetuilta :/ aina ahistaa jostain ja samalla on jostain liian iso! voi kun osais ite ommella......

mutta nyt tältäerää :wave:
 

Yhteistyössä