LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Kyllä mäkin täällä olen ja taustailen aktiivisesti.. oon nyt vaan ollut laiska kirjautumaan ja kirjoittamaan :ashamed:

Hilma on nukkunut jo puolisen tuntia ja mies on poikien illassa- mua oottaa suklaajäätelö sekä kasa lukemattomia hömppälehtiä :) , sohva siis kutsuu...

Mutta en mä teitä kokonaan unohda - kyllä mä käyn kurkkimassa täällä tiheään tahtiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja oliivia:
Kyllä mäkin täällä olen ja taustailen aktiivisesti.. oon nyt vaan ollut laiska kirjautumaan ja kirjoittamaan :ashamed:

Hilma on nukkunut jo puolisen tuntia ja mies on poikien illassa- mua oottaa suklaajäätelö sekä kasa lukemattomia hömppälehtiä :) , sohva siis kutsuu...

Mutta en mä teitä kokonaan unohda - kyllä mä käyn kurkkimassa täällä tiheään tahtiin :D
hyvä, hyvä. Että meitäkin muistetaan. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
se on niin söpöä..meillä ida kertoi tänään että on pohtinut mikä on elämän tarkoitus..oli kuulemma googkestakin etsinyt mutta ei löytynyt:)
Joo meillä tuo Ella kyllä pitää kanssa huolen että huvia ja hauskaa riittää. Milloin mitäkin keksii... :LOL:

Koskahan tuo meidän neiti keksii tuollaiset jutut. Kun nytkin jo on välillä melkoisia sanoja käytössä että huhuh..... :LOL:
 
Heips!
Uskaltautuisinkohan minäkin tähän joukkoon, vai huolitteko ees enää tällasia mattimyöhäsiä mukaan? =) Kirjottelin kyllä odotuspuolella muutaman kerran, mutta nyt on jääny kirjottelu kokonaan, lukenu oon kyllä ahkerasti teidän juttuja, ja jutut on aika monesti naurattanu! :D Teillä tuntuu olevan aika hyvällä yhteishengellä varustettu porukka täällä. Monesti oon meinannu kirjottaa, mut aina se on jääny jostain syystä.. Jos jotaki "itestäni" kertoisin niin meillä on lokakuun lopulla syntyny typykkä, eilen täytti 4 kuukautta, niin se aika vaan menee hurjaa vauhtia eteenpäin.. Ja joillaki tuntuu olevan jo 5-kuisia! Mussukka tuolla nukkuu nyt, niin ehtii mamma surffailla. B)
 
Pitäskö mulla kertoo teille mitä mä oon tänään tehny? Kerron, vaikkette kuitenkaan halua tietää ;)

Eka aamupäivästä siivosin tallin, nakkelin 10 karsinaa puhtaaksi ja kantelin heinät hevoille, sitte kiiruulla kotiin. Käytiin hakemassa ne satulat mistä eilen noituin, että hinta nousee, no, sen toisen hinta oli mulle 290, vaikka uudessa ilmoituksessa hinta onkin 320... varmistin hakiessa että sen satulan hinta on 290 ja tälle on onneksi todistaja ;) Jospa noista jompi kumpi sopii sille mun hevoselle.

Sitten tullessa käytiin kaupassa, tehtiin ruoka ja syönnin päälle mentiin Essin kummin luo kylään, Essin kaa oltiin siellä pari tuntia ja mies jäi sinne vielä neljän Kärppä-kaljan kanssa istuskelemaan... Tulee kotiin varmaan aamuyöstä, jos oikein arvaan. tai sitten puolen yön jälkeen, kun on niin humalassa, ettei tolokkua saa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Pitäskö mulla kertoo teille mitä mä oon tänään tehny? Kerron, vaikkette kuitenkaan halua tietää ;)

Eka aamupäivästä siivosin tallin, nakkelin 10 karsinaa puhtaaksi ja kantelin heinät hevoille, sitte kiiruulla kotiin. Käytiin hakemassa ne satulat mistä eilen noituin, että hinta nousee, no, sen toisen hinta oli mulle 290, vaikka uudessa ilmoituksessa hinta onkin 320... varmistin hakiessa että sen satulan hinta on 290 ja tälle on onneksi todistaja ;) Jospa noista jompi kumpi sopii sille mun hevoselle.

Sitten tullessa käytiin kaupassa, tehtiin ruoka ja syönnin päälle mentiin Essin kummin luo kylään, Essin kaa oltiin siellä pari tuntia ja mies jäi sinne vielä neljän Kärppä-kaljan kanssa istuskelemaan... Tulee kotiin varmaan aamuyöstä, jos oikein arvaan. tai sitten puolen yön jälkeen, kun on niin humalassa, ettei tolokkua saa :LOL:
ainahan myö halutaan tietää mitä muut tekee.... :LOL:
 

Yhteistyössä