Sinäkö siellä olitAlkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Kattoikos kukaan tänään kirppis-ohjelmaa aamulla Tv1:ltä..kun siinä oli niin söpö vauva ja äiti ja isosisko kuvissa lopuksi
Kiitti tiedosta Bongattu on äiti ja lapset...oliko se dirlittan????Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tän aamun kirppis näkyy netissä viikon verran
http://areena.yle.fi/toista?id=1122563
Minne sinne? En mä vaan huomaaAlkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:laitoin itsekkäästi oman kuvani tonne kerhon puolelle... olisin laittanu muutaman muunkin kuvan tosta dvd:ltä, mutta mä taisin rikkoa tästä läppäristä ton aseman... tai se ei ala enään lukeen tota levyä vaikka mitä teen, aamusta vielä toimi...
*juoksee isäntää pakoon, ennen kun se tulee töistä, ehtii ehkä parin kilsan päähän..*****
jos keittää kuorinen niin ravintoaineet säilyypi eli parempi niin. keitto,kuoriminen ja soseutusAlkuperäinen kirjoittaja santti:mites muuten... tehääks bataatista ihan samalla tavalla se sose ku vaikka perunasta?
eli siis kuorineen keitetä ja sit soseutetaa?!? kysyy tyhmä valmisruokien syöttäjä... :ashamed: muoks.huono äiti!
Kukapa muukaan... äiti ja lapset... Kuis nuin hyvin sattuikinAlkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Kiitti tiedosta Bongattu on äiti ja lapset...oliko se dirlittan????Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tän aamun kirppis näkyy netissä viikon verran
http://areena.yle.fi/toista?id=1122563
Piitulin pitää vaan eka hyväksyä se...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Minne sinne? En mä vaan huomaaAlkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:laitoin itsekkäästi oman kuvani tonne kerhon puolelle... olisin laittanu muutaman muunkin kuvan tosta dvd:ltä, mutta mä taisin rikkoa tästä läppäristä ton aseman... tai se ei ala enään lukeen tota levyä vaikka mitä teen, aamusta vielä toimi...
*juoksee isäntää pakoon, ennen kun se tulee töistä, ehtii ehkä parin kilsan päähän..*****
Sama juttu tuntuu kuin seuraani kartettaisiin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Miks täällä on niin hiljasta, just kun mulla olis ollu aikaa olla koneella lueskelemassa... taijan lohduttaa itteäni syömällä jotain
:ashamed: niin joo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Piitulin pitää vaan eka hyväksyä se...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Minne sinne? En mä vaan huomaaAlkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:laitoin itsekkäästi oman kuvani tonne kerhon puolelle... olisin laittanu muutaman muunkin kuvan tosta dvd:ltä, mutta mä taisin rikkoa tästä läppäristä ton aseman... tai se ei ala enään lukeen tota levyä vaikka mitä teen, aamusta vielä toimi...
kyllä oli kiva loppukuva,Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Kattoikos kukaan tänään kirppis-ohjelmaa aamulla Tv1:ltä..kun siinä oli niin söpö vauva ja äiti ja isosisko kuvissa lopuksi
Ei karteta mutta kun on tuo ukonkutale kotona niin koneelle ei kehtaa aina tulla.....ymmärrättehän.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Sama juttu tuntuu kuin seuraani kartettaisiin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Miks täällä on niin hiljasta, just kun mulla olis ollu aikaa olla koneella lueskelemassa... taijan lohduttaa itteäni syömällä jotain
No toki ymmärretään =)Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Ei karteta mutta kun on tuo ukonkutale kotona niin koneelle ei kehtaa aina tulla.....ymmärrättehän.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Sama juttu tuntuu kuin seuraani kartettaisiin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Miks täällä on niin hiljasta, just kun mulla olis ollu aikaa olla koneella lueskelemassa... taijan lohduttaa itteäni syömällä jotain