LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

santti,mä oon sit yhtä huono äiti..mä syötän kaikki kaupan soseina ja maitoina..ku ei oo pakastinta nii ei voi tehä soseita ite..just tuossa ukollekki sanoin et pakko saada se pakastin jostai..uuttakaa ei kehtais ostaa ku meil mahtuu pakastin vaa ulko varastoon
 
laitoin itsekkäästi oman kuvani tonne kerhon puolelle... olisin laittanu muutaman muunkin kuvan tosta dvd:ltä, mutta mä taisin rikkoa tästä läppäristä ton aseman... :eek: tai se ei ala enään lukeen tota levyä vaikka mitä teen, aamusta vielä toimi...

*juoksee isäntää pakoon, ennen kun se tulee töistä, ehtii ehkä parin kilsan päähän..*****
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
laitoin itsekkäästi oman kuvani tonne kerhon puolelle... olisin laittanu muutaman muunkin kuvan tosta dvd:ltä, mutta mä taisin rikkoa tästä läppäristä ton aseman... :eek: tai se ei ala enään lukeen tota levyä vaikka mitä teen, aamusta vielä toimi...

*juoksee isäntää pakoon, ennen kun se tulee töistä, ehtii ehkä parin kilsan päähän..*****
Minne sinne? En mä vaan huomaa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
mites muuten... tehääks bataatista ihan samalla tavalla se sose ku vaikka perunasta?
eli siis kuorineen keitetä ja sit soseutetaa?!? kysyy tyhmä valmisruokien syöttäjä... :ashamed: muoks.huono äiti!
jos keittää kuorinen niin ravintoaineet säilyypi eli parempi niin. keitto,kuoriminen ja soseutus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
laitoin itsekkäästi oman kuvani tonne kerhon puolelle... olisin laittanu muutaman muunkin kuvan tosta dvd:ltä, mutta mä taisin rikkoa tästä läppäristä ton aseman... :eek: tai se ei ala enään lukeen tota levyä vaikka mitä teen, aamusta vielä toimi...

*juoksee isäntää pakoon, ennen kun se tulee töistä, ehtii ehkä parin kilsan päähän..*****
Minne sinne? En mä vaan huomaa :eek:
Piitulin pitää vaan eka hyväksyä se... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
laitoin itsekkäästi oman kuvani tonne kerhon puolelle... olisin laittanu muutaman muunkin kuvan tosta dvd:ltä, mutta mä taisin rikkoa tästä läppäristä ton aseman... :eek: tai se ei ala enään lukeen tota levyä vaikka mitä teen, aamusta vielä toimi...

*juoksee isäntää pakoon, ennen kun se tulee töistä, ehtii ehkä parin kilsan päähän..*****
Minne sinne? En mä vaan huomaa :eek:
Piitulin pitää vaan eka hyväksyä se... :D
:ashamed: niin joo :ashamed:
 
Voi PuPu, anteeksi!!!! Nukahin illalla/yöllä sohvalle ja heräsin siitä vartin yli 2 :ashamed: Eli luin sen näppujutun vasta nyt... Kieltämättä kummallisia näppylöitä, mutta mulla on semmonen kutina että mulla on joskus ollu samanlaisia, mutta se että mistä ne tuli -ei hajuakaan :eek: Ja ei niitä useasti ole ollut... Eli, kuten sanoit, en voi auttaa :D

Ja Heidille piti vielä sanomani, että meillä oli Siljalla myös semmonen "tuijottelu-vaihe" viikko sitte. Pelotti oikein kun ite yritti toiselle naureskella ja kutitella ja huvittaa, niin vauva vaan tuijottaa takasin :/ Minä jo säikähin että jotain neurologisia juttuja, mutta on ne nyt ainaski ohi menneet... Ja en tiedä kuinka liitty tuhon syömisasiaan, nimittäin kun lopetin porkkanan antamisen niin tyttö muuttui taas iloiseksi omaksi itsekseen... Voihan se olla että maha on ollu vähän kippee, tiiäppä tuosta.

Ja meillä mies lataa netistä jotain toisella koneella niin minä en saa tuota Dirlittanin linkkiä auki :kieh:
 
Lopussako se Dirlittan näkyy? Koitin sitä pikakelata äsken...

Me tultiin äsken Eeron kans lenkiltä. Kävelin reippaana kauppaan!! Matkaa reilu 2km suuntaansa. Kaveri tuli puolivälistä mukaan. tehtiin lottokin, joten kohta meillä on täällä mulla apuna piika, joka hoitaa kaiken ja mä otan rennosti ;) Tulis nyt ees 4 oikein osuma..
Eilisillan mesekeskustelun innoittamana ostin itelleni illaks Fazerin mariannesuklaalevyn. Matkaeväänäkin oli vähän suklaata... Mulla kun tuli vähä pidempi reissu, kun lähin kauppaan ja vajaa kilsan mentyäni muistin tarkistaa, onko rahapussi mukana... Ei ollut. Pakkohan sitä oli sit jo kotimatkalle vähän evästä ottaa.

Loppupäivä ollaan sit vissiin vaan kotona, Ukko se väsää tota nukkekotiaan ja mä sit teen kaiken muun.............

Palaillaan!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Miks täällä on niin hiljasta, just kun mulla olis ollu aikaa olla koneella lueskelemassa... taijan lohduttaa itteäni syömällä jotain :D
Sama juttu :whistle: tuntuu kuin seuraani kartettaisiin :kieh: :LOL:
Ei karteta mutta kun on tuo ukonkutale kotona niin koneelle ei kehtaa aina tulla.....ymmärrättehän. ;)
No toki ymmärretään =)

V-O: joo, ihan lopussa, ennen lopputekstejä :) Kiva oli kuva :)
 

Yhteistyössä